آموزش طراحی لوگو برای پروفایل اینستاگرام

آموزش طراحی لوگو برای پروفایل اینستاگرام

در این محتوا قصد داریم تا درباره ی آموزش طراحی لوگو برای پروفایل اینستاگرام با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

طراحی لوگو برای پروفایل اینستاگرام یکی از دغدغه هایی است که برای افرادی که در اینستاگرام فعالیت می کنند؛ به وجود آمده است. اینستاگرام در چند سال اخیر تبدیل به یکی از پلتفرم های اجتماعی پرطرفدار شده است و اکثر افراد از این قابلیت استفاده کرده اند و کسب و کارشان را در این بخش فعال نموده اند. اما اگر شما هم دوست دارید در این شبکه ی اجتماعی فعالیت خود را آغاز کنید و کسب و کار را شروع نمایید؛ باید چند نکته را بخاطر بسپارید. 
اول از همه باید طراحی لوگو برای پروفایل اینستاگرام خود داشته باشید. حتما می پرسید که چرا طراحی لوگو برای پروفایل اینستاگرام باید انجام دهیم؟ باید به شما بگوییم که اولین گام برای شروع این است که مخاطبانتان شما را به عنوان یک برند بشناسن. سپس در مراحل بعدی فعالیت خود را آغاز کنید. چون طراحی لوگو اینستاگرام به شما کمک می کند که بتوانید صفحه ای خود را به درستی به افراد معرفی کنید و یک نماد برای شناساندن خود در اختیار آن ها قرار دهید. حتما فکر می کنید که طراحی لوگو با اشکال هندسی برای اینستاگرامتان کار دشواری است؟ 
باید به شما بگوییم که خیر اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه طراحی آنلاین لوگو حرفه ای انجام دهید. همچنین قصد داریم به شما طراحی لوگو با ابزار پن را هم آموزش دهیم. پس اگر قصد دارید بهترین نرم افزار طراحی لوگو را بشناسید و صفر تا صد طراحی لوگو را فرا بگیرید؛ با ما چند دقیقه ای همراه این مقاله شوید تا تمامی این اطلاعات را کسب نمایید. 

مقدمه


•    اهمیت طراحی لوگو برای پروفایل اینستاگرام
•    چه افرادی باید برای اینستاگرام خود لوگو طراحی کنند؟
•     روش های طراحی لوگو برای اینستاگرام
•     ساده ترین روش برای طراحی لوگوی اینستاگرام
•    مشخصات یک لوگوی خوب در اینستاگرام
•     چطور لوگوی اینستاگرام خود را از سایر لوگوها متمایز کنیم؟
•    خلاصه مطلب

اهمیت طراحی لوگو برای پروفایل اینستاگرام


لوگو ها در اصل به عنوان یک نماد تجاری برای معرفی کسب و کار ها و شرکت ها محسوب می شوند. لوگو برای هر کسب و کار حکم شاهرگ آن کسب و کار را دارد. بنابراین طراحی اسم به صورت لوگو می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای کسب و کارها باشد. از آنجایی که طراحی لوگو جزء حیطه ی دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا محسوب می شود؛ شما باید از اهمیت لوگو در کسب و کار مطلع شوید و یک طراحی لوگو حرفه ای انجام دهید. اگر قصد دارید در Instagram یک فعالیت مستمر داشته باشید و بعد از مدتی کسب و کارتان رونق بگیرد؛ باید حتما از روانشناسی طراحی لوگو مطلع شوید و یک طراحی لوگو جذاب برای صفحه اینستاگرام خود داشته باشید. اینگونه بعد از مدت کوتاهی به عنوان یک برند در زمینه ی شغلی خود در بین افراد معرفی می شوید.

لوگوی اینستاگرام

چه افرادی باید برای اینستاگرام خود لوگو طراحی کنند؟


یکی از سوالات مهم در هنگام سفارش تولید محتوا برای اینستاگرام این است که چه افرادی باید برای اینستاگرام خود طراحی لوگو انجام دهند. در پاسخ به این سوال باید گفت که افراد در چند صورت باید طراحی لوگو برای پروفایل اینستاگرام خود داشته باشند. 
1- افرادی که به صورت جدی در فضای واقعی کسب و کاری دارند و مشغول به کار هستند. این افراد حتما به طراحی لوگو برای پروفایل اینستاگرام خود نیاز دارد. زیرا باید بتوانند به صورت حرفه ای خود را در شبکه های اجتماعی مطرح کنند.
2- افرادی که با تازگی قصد دارند در اینستاگرام شغلی را تاسیس نمایند؛ بهتر است در همین گام اول طراحی لوگو برای پروفایل اینستاگرام خود داشته باشند تا از همین ابتدا افراد آن ها را با نماد لوگویشان بشناسند.
3- حتی افرادی هم که در کار خود در اینستاگرام موفق هستند هم نیاز به طراحی لوگو برای پروفایل اینستاگرام دارند. زیرا بعد از مدتی می توانند با استفاده از لوگو کار خود را گسترش دهند.


روش های طراحی لوگو برای اینستاگرام


طراحی لوگو برای کسب و کار ها یکی از پولسازترین حیطه های شغلی محسوب می شود و کار در آن نیاز به تخصص و مهارت دارد. حتما فکر می کنید که طراح لوگو برای پروفایل اینستاگرام کار دشواری است و نمی توانید از پس آن برآید. در پاسخ به این سوال شما باید بگوییم که نگران نباشید در این بخش ما قرار است به ساده ترین شکل به شما آموزش دهیم که چگونه کار خود را آغاز کنید. 
برای اینکه شما طراحی لوگو انجام دهید می توانید از چند نرم افزارها مثل فتوشاپ، ورد و برنامه ی ادوبی ایلاستر کمک بگیرید. اما بهترین راه این است که با استفاده از نرم افزار Adobe Illustrator طراحی لوگو انجام دهید. حتی شما می توانید با استفاده از سایت ها و نرم افزار های مختلف و رایگان طراحی لوگو، برای اینستاگرامتان به صورت اختصاصی لوگو طراحی کنید. اگر نمی توانید هزینه های زیادی برای طراحی لوگو صرف نمایید؛ این بهترین پیشنهاد به شماست.

مشخصات یک لوگوی خوب در اینستاگرام چیست

ساده ترین روش برای طراحی لوگوی اینستاگرام


همان طور که در قسمت قبل گفته شد کار طراحی لوگو برای اینستاگرام نیاز به مهارت و تخصص دارد و حتما باید با کار طراحی آشنایی داشته باشید. اما اگر به صورت حرفه ای کار نمی کنید و قصد دارید برای کسب و کار کوچک خود یک لوگو طراحی نمایید؛ نیاز نیست که حتما هزینه های زیادی را صرف طراحی لوگو کنید. شما می توانید به صورت کاملا رایگان با استفاده از سایت های کنوا، سایت شاپیفای و سایت  Ucraft کاملا حرفه ای و به صورت رایگان طراحی لوگو کنید. این ساده ترین و شاید کم هزینه ترین راه ممکن برای طراحی لوگو برای صفحه اینستاگرامتان است. 


مشخصات یک لوگوی خوب در اینستاگرام


یک لوگوی خوب در اینستاگرام باید بتواند معرف کامل کسب و کار مورد نظر باشد. لوگو باید دارای رنگ های متنوع و چشم نواز باشد. یکی از نشانه های خاص بودن یک لوگو این است که دارای طراحی خلاقانه و جدید باشد که مخاطبان را جذب خود کند. اگر به دنبال طراحی یک لوگو خوب و حرفه ای هستید؛ حتما به این مواردی که گفته شد دقت نمایید. 


چطور لوگوی اینستاگرام خود را از سایر لوگوها متمایز کنیم؟


برای اینکه پروفایل اینستاگرام خود را از بقیه متمایز کنید؛ باید نگاهتان را نسبت به دیگران تغییر دهید. باید بسیار ریز و زیرکانه اطراف خود را تحلیل و بررسی نمایید. برای اینکار ابتدا نیاز است که به اطراف خود خوب دقت کنید. رقبای خود را رصد نمایید. لوگوی آن ها را بررسی کنید. 
این کار به شما کمک می کند تا نسبت به دیگران اطلاعات کسب کنید و لوگوی تکراری طراحی نکنید. حتی با بررسی دیگران می توانید از کمبود ها و نقص های آن ها در طراحی لوگو استفاده کنید و این نواقص را در لوگو خود استفاده نکنید. می توانید بسته به کار و حرفه خود از طبیعت و اشکال آن کمک بگیرید. حتی می توانید با استفاده از انواع اشکال هندسی لوگو خود را طراحی کنید و یا حتی می توانید از اسم خود به عنوان یک لوگو استفاده کنید. آن چیزی که در لوگو بسیار حائز اهمیت است این است که شما از رنگ ها و تاثیرات آن ها مطلع باشید. 

رنگ ها می تواند تاثیر بسیار زیادی در مخاطبان شما داشته باشد. سعی کنید از ترکیب رنگ هایی استفاده کنید که با هم هارمونی خوبی را به نمایش می گذارند. زیرا اینگونه باعث می شوید تاثیر بیشتری در مخاطبان ایجاد کنید. اگر شما از این موارد در طراحی لوگو خود کمک بگیرد؛ می توانید یک لوگو بسیار حرفه ای طراحی کنید و لوگوی خود را نسبت به دیگران متمایز نمایید. 

مشخصات یک لوگوی خوب در اینستاگرام

خلاصه مطلب 


خرسندیم که در مقاله طراحی لوگو برای پروفایل اینستاگرام با ما همراه بودید. ما در این مقاله سعی کردم که به شما آموزش دهیم که به صورت رایگان و کاملا حرفه ای بتوانید برای خود لوگو طراحی کنید و باعث رونق کسب و کارتان شوید. اگر مایل هستید که خودتان برای صفحه اینستاگرام خود لوگو طراحی کنید؛ این مقاله بهترین منبع اطلاعاتی برای شما محسوب می گردد.  

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *