استفاده از ربات های اینستاگرام برای صرفه جویی در زمان و افزایش فالوور
با استفاده از ربات های اینستاگرام می توان بعضی فرایند ها را به صورت اتوماتیک انجام داد. این امر موجب صرفه جویی در زمان و رشد پیج شما می شود.
پیشگفتار
پیج هایی با تعداد فالوور بالا و اینفلوئنسر ها همواره به دنبال راه حل هایی برای آسان تر کردن کارها هستند. می توان از ربات های اینستاگرام به منظور پاسخ دهی به دایرکت ها، کامنت ها، لایک کردن پست ها و ... استفاده کرد. استفاده از این گونه ربات ها برای انجام کارهای وقت گیر، علاوه بر صرفه جویی در زمان، موجب افزایش بهره وری نیز می شود. با توجه به هوشمند بودن الگوریتم های اینستاگرام استفاده از این ربات ها چندان کار ساده ای نیست؛ به خصوص که اینستاگرام به طور مرتب الگوریتم های خود را آپدیت می کند. اما شما می توانید با یادگیری یک سری نکات اصولی و نحوه شناسایی ربات توسط اپلیکیشن اینستاگرام، بدون ایجاد مشکل فعالیت های مختلف خود را به صورت اتوماتیک مدیریت کنید.
مقدمه
-
ربات های اینستاگرامی در بخش Backend چه فعالیت هایی انجام می دهند؟
-
ربات های اینستاگرامی در بخش Frontend چه فعالیت هایی انجام می دهند؟
-
چگونه استفاده از ربات های اینستاگرام موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می شود؟
-
فیلتر کردن کاربران توسط ربات ها به منظور پیدا کردن مخاطبان هدف
آشنایی با ربات های اینستاگرام
ساخت ربات اینستاگرام به منظور کمک کردن به کاربران این شبکه اجتماعی صورت می گیرد. با استفاده از این ربات ها می توان امور مختلف را به صورت اتوماتیک مدیریت کرد. ربات های اینستاگرام به دو گروه تقسیم می شوند؛ گروه اولی ربات هایی هستند که با کاربر تعامل ایجاد می کنند و گروه دوم ربات هایی هستند که عملیات هایی مانند به اشتراک گذاری پست، گزارش گیری و بررسی آن را انجام می دهند.
فعالیت ربات های اینستاگرام در بخش Backend
این ربات ها کارهایی مانند پیدا کردن هشتگ مناسب و منتشر کردن پست ها را به صورت خودکار انجام می دهند. این ربات های اینستاگرام به شما برای تبلیغات در اینستاگرام کمک شایانی خواهند کرد. می توانید با استفاده از این ربات ها فرآیندهای بازاریابی را اتوماسیون سازی کنید.
فعالیت ربات های اینستاگرام در بخش Frontend
بسیاری از ربات ها انجام کارهایی مانند لایک کردن و کامنت گذاری را عهده می گیرند. به همین علت نزد کاربران محبوبیت زیادی ندارند. الگوریتم های اینستاگرام نیز به سرعت این ربات ها را شناسایی کرده و آن ها را بلاک می کنند. در نهایت شما برای بهبود کسب و کار و درآمدزایی از طریق اینستاگرام، باید به قوانین این اپلیکیشن مسلط بوده و طبق اصول خاصی به ساخت ربات اینستاگرام بپردازید.
ویژگی های ربات های اینستاگرام
استفاده از انواع ربات اینستاگرام مناسب کسانی است که دارای پیج هایی با فالوور بالا می باشند و زمان کافی برای مدیریت و انجام امور مختلف را ندارند. این ربات ها موجب صرفه جویی در زمان شده و انجام فرآیند های گوناگون را برای شما سهل و آسان خواهند کرد.
افزایش تعداد فالوور ها
ربات افزایش فالوور اینستاگرام می تواند در عرض چند ساعت فالوورهای زیادی را برای پیج شما جذب کند. این ربات ها به صورت رندوم افراد مختلف را به فالوورهای پیج شما اضافه می کنند. ربات های فالو یاب بسیار پرطرفدار و محبوب هستند. البته ربات آنفالویاب هم داریم که به شما نشان می دهد چه کسانی به شما Follow Back نداده اند. اگر با الگوریتم های اینستاگرام آشنایی کافی داشته باشید، با کمک این گونه ربات ها می توانید به اهداف بازاریابی خود برسید.
صرفه جویی در زمان و هزینه
شما می توانید با استفاده از ربات های اینستاگرام تعداد لایک، کامنت و فالوورهای خود را به سرعت افزایش دهید. این ربات ها یک ابزار تبلیغاتی عالی تلقی می شوند و برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ مفید خواهند بود. با استفاده از این ربات ها می توانید در مدت زمان کوتاهی، مشتریان جدیدی جذب کنید و به تبلیغ و بازاریابی محصولات بپردازید.
خودنمایی در کسب و کار
برای افزایش تعداد مشترکین، کسب و کار شما نیاز به خودنمایی دارد. کمپین های تبلیغاتی بدون فالوورهای شما کاملا شکست خورده و بدون نتیجه خواهند ماند. به همین دلیل استفاده از ربات Instagram رایگان یا ربات های قابل خرید برای افزایش فالوور توصیه می شود. زیرا شما نمی توانید 24 ساعته در اینستاگرام حضور داشته باشید و به عنوان صاحب کسب و کار فعالیت کنید. این ربات ها به صورت اتوماتیک کار می کنند و نیازی به حضور شما ندارند. شما می توانید به فعالیت های کاری و روزمره خود بپردازید؛ بدون این که بابت عملکرد ربات ها نگران باشید. شما می توانید با کمک ربات های اینستاگرام، تبلیغات اینستاگرامی موثر داشته باشید.
فیلتر کردن مخاطبان توسط ربات های اینستاگرام
شما می توانید با استفاده از ربات های instagram، افراد نامربوط را از لیست مخاطبین خود حذف کرده و صرفا کاربران هدف را برای ایجاد تعامل انتخاب کنید. این ربات ها دارای تنظیمات و فیلترهایی هستند که کاربران را بر اساس موقعیت جغرافیایی، سن، جنسیت، نرخ دنبال کردن، نوع فعالیت، فالو کردن دنبال کنندگان شما و ... مواردی از این قبیل، دسته بندی می کنند. این موضوع باعث می شود تا مخاطبان هدف به راحتی مشخص شوند. دیگر لازم نیست این کار را به صورت دستی انجام دهید یا زمان زیادی را برای آن صرف کنید.
زمان بندی دقیق برای به اشتراک گذاری محتوا با کمک ربات های اینستاگرام
داشتن یک جدول زمان بندی دقیق برای منتشر کردن محتوا، مسیر رشد و پیشرفت کسب و کار آنلاین شما را هموارتر خواهد کرد. اتوماسیون سازی این فرایند با کمک ربات های اینستاگرام، موجب صرفه جویی در زمان و بالا رفتن دقت کار می شود. شما می توانید با استفاده از ربات ها به صورت خودکار محتوای خود را در ساعات مختلفی از روز منتشر کنید.
پاسخگویی به دایرکت ها
زمانی که یک پیج اینستاگرامی را راه اندازی می کنید، در روزهای اولیه زمان و حوصله زیادی برای پاسخگویی به کامنت ها و پیام های کاربران در دایرکت دارید. به مرور زمان حساب کاربری شما به خصوص حساب کاربری بیزینسی در اینستاگرام، رشد خواهد کرد و دنبال کنندگان زیادی خواهید داشت. خود اینستاگرام دارای قابلیتی به نام quick reply می باشد که به شما این امکان را می دهد تا لیستی از پاسخ های احتمالی آماده کرده و در مواقع لزوم از آن ها استفاده کنید. جالب است بدانید قابلیت تفکیک کردن پیام ها به دو دسته General و Primary در اکانت های بیزنسی وجود دارد. در نهایت می توان گفت شما بدون استفاده از ربات های اینستاگرام نیز می توانید این کار را انجام دهید.
چگونگی استفاده درست از ربات های اینستاگرام
اینستاگرام در برخورد با ربات ها بسیار سخت گیرانه رفتار می کند. شما برای استفاده درست از ربات های اینستاگرام باید یک سری قوانین را رعایت کنید تا با مشکلات احتمالی مواجه نشوید. استفاده از ربات های اسپم به منظور تبادل فالوور، کامنت گذاشتن و لایک کردن توصیه نمی شود. اگر قصد خرید ربات های اینستاگرام را دارید؛ پیش از خرید از معتبر بودن آن ها اطمینان حاصل فرمایید. طبق قوانین اینستاگرام، کامنت های کاربر باید با شرایط موجود و نوع محتوا همخوانی داشته باشد. استفاده از لایک و فالوور های غیر واقعی توسط اینستاگرام پیگیری خواهد شد.
ربات هایی که استفاده می کنید، نباید برای دیگر کاربران در اینستاگرام مزاحمت ایجاد کنند. با مطالعه موارد فوق می توان نتیجه گرفت که اینستاگرام قوانین سخت و محکمی برای حفظ حریم شخصی کاربران خود ایجاد کرده است. با آگاهی نسبت به کارهایی که از دید اینستاگرام ممنوع است، بهتر می توانید به صورت بهینه از ربات های اینستاگرامی استفاده کنید.
پاسخ دهید
اولین نظر را شما ثبت نمایید
نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید