چگونه پادکست گوش کنیم و چطور آن را دانلود کنیم؟

چگونه پادکست گوش کنیم و چطور آن را دانلود کنیم؟

در پاسخ به سوال چگونه پادکست گوش کنیم؟ باید عنوان کرد که برای این منظور روش ها، اپلیکیشن ها و سرویس های مختلف بسیار زیادی طراحی شده اند.


چگونه پادکست گوش کنیم؟ برای انجام این کار روش های مختلف بسیار زیادی وجود دارند. امکان گوش دادن به پادکست روی تمام سیستم عامل ها و پلتفرم های مختلف وجود دارد. در ادامه به معرفی بهترین نرم افزارها برای شنیدن پادکست خواهیم پرداخت. گوش دادن به پادکست های مختلف روی سیستم عامل های اندروید و ios از طریق اپلیکیشن های Apple podcasts, Google Podcasts امکان پذیر می باشد.


مقدمه


1.    در سیستم عامل های مختلف چگونه پادکست گوش کنیم؟
2.    چگونه پادکست گوش کنیم؟ با یافتن فیدهای پادکست های مختلف
3.    چگونه پادکست گوش کنیم؟ به راحتی از طریق پادلینک
4.    گوش دادن به پادکست از طریق RSS Reader
5.    استفاده از اپل پادکست برای گوش دادن به پادکست ها
6.    چگونه پادکست گوش کنیم؟ از طریق گوگل پادکست
7.    چگونه پادکست گوش کنیم؟ از طریق اپلیکیشن های پرطرفدار موبایلی


در سیستم عامل های مختلف چگونه پادکست گوش کنیم؟


در ارائه پاسخ سوال چگونه پادکست گوش کنیم؟ ابتدا باید به تعریف پادکست و مزایای گوش دادن به آن بپردازیم. به طور کلی به برنامه صوتی توسط فید RSS توزیع می شود پادکست گفته می شود. محتوای اصلی و برنامه صوتی تمام پادکست ها از طریق این فید در اختیار اپلیکیشن های مختلف پخش پادکست قرار می گیرند. منبع یا سورس اصلی تمام اپلیکیشن های پخش پادکست همین فید RSS می باشد. در صورت پیدا کردن فید RSS برای پادکست مورد نظر بدون نیاز به اپلیکیشن های پادکست می توان به شنیدن آن ها از طریق سرویس های RSS Reader پرداخت. سرویس های RSS Reader روی ویندوز و موبایل قابل استفاده هستند. با ورود فید به صورت دستی تمام اطلاعات داخل فید در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

چگونه پادکست گوش کنیم
چگونه پادکست گوش کنیم؟ با یافتن فیدهای پادکست های مختلف


در ارائه پاسخ واضح چگونه پادکست گوش کنیم؟ باید عنوان کرد که لازمه این کار پیدا کردن فید پادکست های مختلف است. تمام پادکست ها روی سرویس هاست پادکست منتشر می شوند. یکی از سرویس های مفید برای یافتن فید پادکست های مختلف استفاده از سرویس رایگان انکر می باشد. این سرویس دارای امکانات کامل می باشد. اکثر افراد فعال در گویندگی پادکست برای منتشر کردن پادکست خود از این سرویس استفاده می کنند. تمام سرویس های مختلف این حرفه برای هر پادکست به صورت مجزا یک فید مشخص دارند.


چگونه پادکست گوش کنیم؟ به راحتی از طریق پادلینک


برای پاسخ کامل به چگونه پادکست گوش کنیم؟ یکی از روش های گوش دادن به پادکست از طریق سایت پادلینک می باشد. این سایت در حقیقت یک موتور جستجو برای پادکست های مختلف می باشد. با استفاده از سایت اپل پادکست می توان تمام پادکست های منتشر شده در دیتا بیس پادلینک را گوش داد. لازم به ذکر است که با سرچ نام پادکست می توان صفحه آن را در سایت پادلینک مشاهده کرد. در صفحه این وب سایت به لینک پخش پادکست ها در اپ ها و سرویس های مختلف به راحتی دسترسی خواهید داشت. علاوه بر لینک پخش امکان مشاهده لیست کامل بخش های مختلف پادکست نیز برای افراد وجود خواهد داشت. در نهایت مخاطب می تواند با توجه به سلیقه خود بخش مورد نظر را گوش دهد.
سرویس های مختلف RSS نیز در این وب سایت قابل مشاهده هستند. آخرین لوگو موجود در صفحه پادکست در سایت پادلینک به فید آن مربوط می باشد. با کلیک روی آن می توان صفحه فید پادکست را مشاهده و آن را کپی کرد. به منظور استفاده از لینک و گوش دادن به محتوای آن به سرویس های RSS Reader نیاز پیدا خواهید کرد.

پاسخ منطقی چگونه پادکست گوش کنیم؟
گوش دادن به پادکست از طریق RSS Reader


در پاسخ شفاف چگونه پادکست گوش کنیم؟ باید عنوان کرد که با سرچ کلمه RSS Reader می توان سایت ها، سرویس ها و اپلیکیشن های مختلف که پادکست ها در آن ها منتشر شده را پیدا کرد. از مهمترین مشکلات این سرویس می توان به عدم بهینه سازی مطلوب آن برای پخش پادکست اشاره کرد. پس از ورود فید پادکست امکان مشاهده کاور یا نام پادکستر آن در این سرویس برای شما وجود ندارد. سرویس Feedly یکی از پر طرفدارترین سرویس های خواندن فید پادکست های مختلف می باشد. از مهمترین ویژگی های این سرویس می توان به قابلیت همگام سازی آن در نسخه های ویندوز، موبایل و دسکتاپ اشاره نمود. امکان استفاده از اپلیکیشن های این سرویس به صورت یکپارچه برای شما وجود دارد. همچنین می توان به فیدهای مورد نظر خود روی کامپیوتر شخصی یا موبایل دست یافت.
یکی از پاسخ های چگونه پادکست گوش کنیم؟ از طریق همین سرویس Feedly می باشد. امکان استفاده از این سرویس برای شنیدن پادکست ها وجود دارد. حالت پوشه بندی در کنار دیگر فیدها امکان ایجاد پوشه اختصاصی برای پادکست های مورد نظر را فراهم می سازد. شما می توانید فید پادکست های مورد علاقه خود را در این پوشه اختصاصی وارد کنید.


استفاده از اپل پادکست برای گوش دادن به پادکست ها


یک پاسخ مناسب چگونه پادکست گوش کنیم؟ استفاده از اپلیکیشن Podcasts می باشد. در صورت استفاده از گوشی آیفون یا آیپد شرکت اپل و کاربر سیستم ios بودن برای شنیدن پادکست های مختلف می توان از اپلیکیشن podcasts استفاده کرد. این اپلیکیشن روی تمام دستگاه ها با سیستم عامل ios به صورت پیش فرض نصب شده است. پس از ورود به این اپلیکیشن و جستجو نام پادکست مورد نظر خود می توانید آن را گوش کنید. لازم به ذکر است که اپل پادکست به عنوان مرجع اصلی پادکست ها شناخته می شود. اکثر پادکسترها پس از ضبط پادکست خود آن را در این اپلیکیشن منتشر می سازند. شنوندگان می توانند به آسانی وارد این اپ شوند و پادکست مورد علاقه خود را منتشر کنند.

پاسخ سوال چگونه پادکست گوش کنیم؟
چگونه پادکست گوش کنیم؟ از طریق گوگل پادکست


باید چگونه پادکست گوش کنیم؟ خب واضح است از طریق گوگل پادکست نیز می توان به شنیدن پادکست پرداخت. گوگل همانند شرکت اپل برای پخش پادکست روی سیستم عامل اندروید سرویس و اپلیکیشن مشابه طراحی کرده است. برای دستیابی به لیست جامع پادکست ها می توان اپلیکیشن گوگل پادکست را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کرد. گوگل پادکست در مقایسه با سرویس اپل برای ثبت پادکست های مختلف سابقه کمتری دارد از این رو آرشیو و دایرکتوری پادکست های آن به اندازه اپل پادکست کامل نیست. دسترسی به پادکست مورد نظر به راحتی در سیستم عامل اندروید از طریق اپلیکیشن Google Podcasts امکان پذیر می باشد.


چگونه پادکست گوش کنیم؟ از طریق اپلیکیشن های پرطرفدار موبایلی


در پاسخ مناسب چگونه پادکست گوش کنیم؟ باید عنوان کرد که امکان شنیدن پادکست ها از طریق اپلیکیشن های مختلف برای افراد وجود دارد. لازم به ذکر است که علاوه بر پادکست گوگل و اپل که منابع اصلی پخش پادکست محسوب می شوند، امکان استفاده از سرویس های مختلف دیگر برای گوش دادن به پادکست برای افراد وجود دارد. برای شنیدن پادکست مورد نظر خود کافی است به جستجو عبارت اپلیکیشن پخش پادکست بپردازید. این امر شما را با سایت ها و اپ های مختلف در شغل گویندگی پادکست آشنا خواهد کرد. به طور کلی می توان گفت در کار گویندگی پادکست بسیاری از اپلیکیشن ها از اپل پادکست تغذیه می شوند. به این معنا که فید مورد استفاده اکثر نرم افزارهای پادکست، فید اپل پادکست است. بیشتر اپلیکیشن ها پادکست های منتشر شده در اپل پادکست را در سرویس خود در دسترس کاربران قرار می دهند.
برای ورود به حرفه گویندگی دورکاری در زمینه ضبط پادکست می توان وارد سایت اتک شد. با ورود به این سایت و تکمیل فرم استخدام غیر حضوری آن می توان فعالیت خود را در این حرفه آغاز کنید.

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *