معرفی سایت های فریلنسری موشن گرافیک

معرفی سایت های فریلنسری موشن گرافیک

در این محتوا قصد داریم تا درباره ی سایت های فریلنسری موشن گرافیک با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید:

سایت های فریلنسری موشن گرافیک؛ مقدمه


سایت های فریلنسری موشن گرافیک زیادی در ایران و در کل جهان وجود دارند. از این روی طراحان می توانند از این سایت ها در تولید موشن گرافیک استفاده کنند. موشن گرافیک در واقع یک روش بصری می باشد که یک داستان را به نمایش می گذارد. موشن گرافیک ها انتقال پیام را به صورت جذاب به مخاطبان ارائه می دهند. موشن گرافیست ها با اضافه کردن افکت های سه بعدی آرم ها و تصاویر را به حرکت در می آورند. آن ها با این روش انیمیشن های کوتاه برای معرفی محصولات را تولید می کنند. شاید این سؤال برای شما هم پیش بیاید که چگونه یک موشن گرافیک بسازیم. امروزه برخی شرکت ها برای این که موشن گرافیکی با کیفیت بالایی داشته باشند و هزینه ی بالایی برای آن کار نپردازند به سایت های فریلنسری موشن گرافیک مراجعه می کنند. ما در این مقاله می خواهیم در مورد موارد زیر با شما صحبت کنیم:


1-    گرافیست فریلنسر چیست؟
2-    سایت های فریلنسری موشن گرافیک ایرانی
3-    نحوه ی گرفتن پروژه ی موشن گرافیک
4-    سایت های خارجی طراحی موشن گرافیک به صورت فریلنسری
5-    سایت های فریلنسری خارجی برای ایرانیان در زمینه ی موشن گرافیک
6-    کلام پایانی


گرافیست فریلنسر چیست؟


فریلنسینگ برای همه ی افراد شغل مناسبی نمی باشد. یک فریلنسر بیشترکارها از جمله طراحی، بازاریابی، صدور فاکتور و دیگر موارد را خود به تنهایی انجام می دهد. حال این سؤال پیش می آید که گرافیست فریلنسر چیست؟ گرافیست فریلنسر در واقع فردی می باشد که به صورت مستقل کار می کند و همان طور که گفته شد تمام کارها از جمله طراحی، بازاریابی، حسابداری و در دیگر موارد به عهده ی گرافیست فریلنسر می باشد. آنها می توانند در یک روز چند پروژه را همزمان داشته باشند و در کل باید بتوانند زمان را به خوبی مدیریت کنند. برای اینکه یک فریلنسر موفق باشید باید در ابتدا به هدف گذاری بپردازید. چند مورد که به فریلنسر ها کمک می کند تا در کار خود موفق باشند به شرح زیر می باشند:


1-    مشخص کردن هدف:

ابتدا باید این سؤالات را از خود بپرسید که می خواهید نوع طراحی شما خصوصی باشد یا عمومی؟ آیا کار در یک حوزه ی خاص را می پسندید؟ می خواهید پروژه های بزرگ را انجام دهید یا پروژه ای کوچک؟ همه این سؤالات به شما کمک می کند تا بتوانید یک فریلنسر موفق باشید.


2-    ساخت مجموعه ای از کار به صورت استراتژیک:

زمانی که اهداف خود را مشخص کردید، سپس باید مجموعه ای از کار را به صورت استراتژیک بسازید که در آن مشتریان و هدف های خود را در نظر بگیرید.


3-    قرار دادن سبد طراحی برای هدف:

این مرحله که شما باید یک نمونه کار طراحی گرافیکی را برای مشتری ایجاد کنید که در آن مدیریت استراتژیک صورت گرفته باشد و آن را به نمایش بگذارید. سبد شما باید به گونه ای باشد که مشتری با مشاهده ی آن هیجان زده شود.

سایت های فریلنسری موشن گرافیک

سایت های فریلنسری موشن گرافیک ایرانی


امروزه افراد زیادی به شغل فریلنسری، علاقه مند شده اند. طبق آماری که گزارش شده تقریباً 35 درصد از افراد در ایالات متحده به این شغل روی آورده اند که درآمد آنها  در سال گذشته حدود یک تریلیون دلار بوده است. این شغل در ایران به تازگی به محبوبیت رسیده است. تعداد فریلنسرینگ ها تأثیر زیادی در کیفیت وب سایت ها دارد. فریلنسر ها، می توانند در زمینه ی طراحی وب، طراحی گرافیک و همین طور پروژه های بازاریابی فعالیت کنند. یکی دیگر از راه ها برای جذب مخاطب علاوه بر طراحی های مختلف توسط فریلنسر ها، ساخت تبلیغات ویدیویی موشن گرافیک به صاحبان کسب و کار می باشد. سایت های فریلنسری موشن گرافیک ایرانی بسیار متنوع می باشند که تعدادی از آنها که شناخته شده هستند و به صورت زیر می باشند:


1-    پونیشا:

 این سایت در سال 2011 تأسیس شد و در واقع پلتفرمی را شامل می شود که در آن کارآفرینان  می توانند استارت آپ ها، کسب و کار های کوچک و موارد دیگر را به فریلنسرهای ایرانی  بسپارند. سال 2017، پونیشا پیام رسانی راه اندازی کرد تا صاحبان کسب و کار و فریلنسر ها راحت تر بتوانند با هم در ارتباط باشند.


2-    پارسکدرها:

پارسکدر، در سال 2007 راه اندازی شد و در واقع یکی از اولین شرکت های فریلنسری در ایران می باشد و برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان مناسب می باشد. این سایت پروژه های برون سپاری در زمینه های مختلف نرم افزاری و همین طور پروژه ها ارزان و کوچک را نیز در بر دارد.


3-    انجام میدم:

سایت انجام میدم در سال 2013 تأسیس شد. این سایت خدمات در هر زمینه ای را انجام می دهد و صاحب کسب و کار پروژه ای را ارسال می کند که فریلنسرها با توجه به قیمت پیشنهادی گذاشته شده می توانند کار را بپذیرند.

سایت های فریلنسری خارجی برای ایرانیان در زمینه ی موشن گرافیک

نحوه ی گرفتن پروژه ی موشن گرافیک


امروزه برای اینکه یک موشن گرافیک با کیفیت داشته باشید باید به زیر صدا برای موشن گرافیک توجه کنید و  مراحل و نحوه ی گرفتن پروژه ی موشن گرافیک را رعایت کنید. مراحل گرفتن پروژه به شرح زیر می باشند:
1-    نوشتن سناریو
2-    ایجاد استوری برد
3-    طراحی استوری برد
4-    ضبط صدای گوینده
5-    انیمیت کردن طرح نهایی


سایت های خارجی طراحی موشن گرافیک به صورت فریلنسری


 طراحان برای اینکه بتوانند یک موشن گرافیک با کیفیت تهیه کنند باید به حرکت دوربین در موشن گرافیک نیز دقت کنند و همین طور باید به تهیه ی تولید محتوا در موشن گرافیک نیز بپردازند. سایت های خارجی طراحی موشن گرافیک به صورت فریلنسری می توانند کمک زیادی به فریلنسرینگ ها کنند. در واقع می توانند آنها را در یافتن مشتری های بیشتر یاری نمایند. برای اینکه بتوانید یک شغل خوب در زمینه ی فریلنسر داشته باشید  ابتدا باید یک سبد طراحی مستقل و قوی از کارهای خود داشته باشید. تعدادی از سایت های خارجی برای طراحی موشن گرافیک به صورت زیر می باشند:
1-    Upwork
2-    Per Hour Peopel
3-    Onsite.io
4-    Yuno juno
5-    Elance
6-    TOptal
7-    Freelancer
8-    Working not workhng
9-    Behance
10-    We Work Remotely
11-    Ifreelance
12-    Project4hire
13-    SimplyHired
14-    Design Crowd

بررسی سایت های فریلنسری موشن گرافیک
سایت های فریلنسری خارجی برای ایرانیان در زمینه ی موشن گرافیک


امروزه یکی از راه های کسب درآمد فریلنسرینگ می باشد. این کار در سرتا سر جهان به محبوبیت رسیده است. طراحان موشن گرافیک برای اینکه یک استاپ موشن که نوعی از موشن گرافیک می باشد را به خوبی اجرا کنند باید دوربین مناسب برای استاپ موشن داشته باشند. طراحان گرافیک به دلیل درآمد بالای فریلنسرینگ به این کار روی آوردند. برای این کار آنها از سایت های ایرانی و خارجی استفاده می کنند. سایت های فریلنسری خارجی برای ایرانیان در زمینه ی موشن گرافیک به صورت زیر می باشند:
•    Toptal
•    99designs
•    Designcut
•    Creative Market 
•    esign Crowd
•    Upwork
•    Freelancer
•    Designhill 

کلام پایانی


گرافیست فریلنسر در واقع فردی است که به صورت مستقل و به تنهایی کارهایی مثل طراحی، بازاریابی، مدیریت مالی و دیگر موارد در یک پروژه را انجام می دهد. فریلنسر ها برای اینکه بتوانند یک موشن گرافیک خوب بسازند باید از سایت ها و نرم افزارهایی استفاده کنند. یکی از این نرم افزارها فتوشاپ می باشد که خروجی گرفتن موشن در فتوشاپ بسیار مهم است. سایت های خارجی و ایرانی فریلنسری زیادی وجود دارند که برای فریلنسر ها بسیار کاربرد دارند. تعدادی از این سایت ها شامل پونیشا، پارسکدر ها و موارد دیگر می باشند. ما در این مقاله در مورد گرافیست فریلنسر، سایت های فریلنسری موشن گرافیک، نحوه ی گرفتن پروژه ی موشن گرافیک، سایت های خارجی فریلنسری برای ایرانیان و موارد دیگر با شما صحبت کردیم. امیدواریم این مطالب مورد پسند شما واقع شده و برای شما مفید باشند.

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *