آیا سایت های طراحی لوگو رایگان وجود دارند؟

آیا سایت های طراحی لوگو رایگان وجود دارند؟

در این مطلب با سایت های طراحی لوگو رایگان آشنا خواهید شد. امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید اطلاعات لازم را در مورد این نوع سایت ها بدست آورید.

پیشگفتار

سایت های طراحی لوگو رایگان برای انجام دیزاین لوگو مناسب هستند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که به کمک سایت های رایگان دیزاین لوگو می توان لوگوی جذاب و در عین حال کاربردی را طراحی نمود. 
مقدمه: 
آنچه در مطلب زیر مطالعه خواهید کرد: 

بررسی سایت های طراحی لوگو رایگان 

هر کسب و کاری دارای علامت تجاری خاص خود می باشد بنابراین بهتر است در زمان انجام دیزاین لوگو حساسیت و دقت لازم به خرج داده شود. برای طراحی یک لوگو می توان از انواع برنامه های لوگو ساز و سایت های طراحی لوگو رایگان استفاده کرد. هر یک از این نرم افزارهای لوگو ساز دارای کاربرد خاص خود می باشند. در نتیجه بهتر است هر دیزاینری نحوه کار با این برنامه های لوگو ساز را بیاموزد. 

مزایای استفاده از انواع وب سایت رایگان برای دیزاین لوگو 

از مهم ترین مزایای طراحی لوگو با سایت های رایگان برای دیزاین علامت تجاری می توان به موارد زیر اشاره کرد: 
1.    به کمک انواع وب سایت طراحی لوگو رایگان می توان یک لوگو را به صورت رایگان و در عرض چند دقیقه طراحی نمود. 
2.    تنوع این نوع وب سایت ها بیشمار است. 
3.    وب سایت های طراحی لوگو رایگان دارای محیط کاربری آسان می باشند و بدون نیاز به تمرکز زیاد شما می توانید به کمک این وب سایت ها لوگوی مورد نظر خود طراحی نمایید. 
4.    دیزاین لوگو به کمک وب سایت های رایگان باعث صرفه جویی در زمان می شود. 
5.    برای کار با این وب سایت ها نیازی نیست که شما مهارت ویژه ای داشته باشید. 

سایت های دیزاین علامت تجاری رایگان

معایب استفاده از سایت های طراحی لوگو رایگان 

معایب استفاده از سایت های طراحی لوگو رایگان عبارتند از: 
1.    این نوع وب سایت ها دارای قالب های محدودی می باشند در نتیجه طراح در زمینه انتخاب قالب آزادی عمل نخواهد داشت. 
2.    در صورتی که شما از یک لوگو ساز رایگان برای طراحی لوگوی خود انتخاب نمایید دارای حق کپی رایت نخواهید بود. 
3.    برای انتخاب رنگ شما انتخاب های محدودی خواهید داشت. 
4.    اغلب لوگوهایی که طراحی می شوند کپی شده از علامت تجاری سایر شرکت ها می باشند. 

لیست سایت های طراحی لوگو رایگان

لیست سایت های طراحی لوگو رایگان 

در این بخش از مقاله قصد داریم برخی از پرکاربردترین و بهترین سایت ها برای طراحی لوگو را معرفی کنیم و در مورد آنها توضیح مختصری ارائه دهیم. برخی از سایت های طراحی لوگو رایگان عبارتند از: 

شماره 1: لوگو ساز آنلاین Marker: 

یکی دیگر از انواع وب سایت های طراحی لوگو رایگان Marker می باشد. به کمک این وب سایت می توانید لوگوی مورد نظر خود را به راحتی طراحی نمایید. این وب سایت فونت های زیادی را برای انجام دیزاین لوگو در اختیار شما قرار می دهد. نسخه تجاری این برنامه لوگو ساز دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشد و شما می توانید این نسخه را با کیفیت بالا دانلود نمایید. 

شماره 2: سایت طراحی علامت تجاری رایگان Canva: 

Canva مدت زمان زیادی است که خدمات مربوط به طراحی لوگوی رایگان را ارائه می دهد. این وب سایت یکی از محبوب ترین وب سایت ها در زمینه دیزاین لوگو به شمار می رود. به کمک این سایت می توانید دیزاین لوگو را به راحتی انجام دهید. 

شماره 3: سایت های طراحی لوگو رایگان Logaster 

یکی دیگر از وب سایت های طراحی لوگو رایگان Logaster می باشد. این وب سایت لوگوهای زیبایی را در اختیار طراحان قرار می دهد. این برنامه لوگو ساز دارای نسخه فارسی می باشد و شما می توانید به کمک آن طراحی علامت تجاری را به صورت رایگان انجام دهید. 

طراحی لوگوی ساده

شماره 4: سایت لوگو ساز Tailor brands

سایت لوگو ساز Tailor brands یکی دیگر از انواع وب سایت های رایگان برای دیزاین لوگو می باشد. برای طراحی علامت تجاری به کمک این وب سایت شما باید ابتدا وارد وب سایت شوید. سپس از شما در زمینه کسب و کارتان سوالاتی پرسیده می شود. در نهایت نیز لوگویی مناسب به شما عزیزان تحویل داده می شود. 
** شایان ذکر است لوگویی که ارائه داده می شود لوگوی نهایی نمی باشد. این وب سایت دارای ابزارهایی است که شما می توانید به کمک آن ها لوگویی را که طراحی کرده اید ویرایش نمایید. بعد از انجام اعمال تغییرات نیز می توانید لوگو را با کیفیت بسیار بالایی دانلود نمایید.

شماره 5: وب سایت Design Hill 

اگر شما به دنبال یک وب سایت کاملا رایگان برای انجام طراحی علامت تجاری هستید  Design Hill می تواند برایتان انتخابی مناسب باشد. شما می توانید به کمک این وب سایت در رنگ و فونت لوگو تغییرات قابل توجهی را ایجاد نمایید. برای دانلود علامت تجاری با هر نوع کیفیتی نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نیست. 

شماره 6: وب سایت Designmantic

یکی دیگر از نرم افزار های لوگو ساز رایگان وب سایت Designmantic می باشد. بعد از ورود به این وب سایت انواع سبک مختلف در اختیار دیزاینر قرار داده می شوند. بعد از انتخاب سبک نیز شما می توانید نام کسب و کارتان را وارد نمایید. 
در این مرحله نیز هزاران علامت تجاری به شما نشان داده می شوند. شما می توانید نام کسب و کار خود را روی هر یک از آن ها قرار دهید و در نتیجه تغییرات لازم را اعمال نمایید. 

دیزاین لوگو

شماره 7: سایت های طراحی لوگو رایگان SquareSpace

SquareSpace یکی دیگر از انواع وب سایت های دیزاین لوگو رایگان می باشد. به کمک این وب سایت می توانید نام کسب و کار خود را وارد کنید. در نهایت نیز شما می توانید به کمک خلاقیت و سلیقه ای که دارید تغییرات لازم را روی طراحی علامت تجاری اعمال نمایید. 

شماره 8: وب سایت طراحی لوگو Design Evo 

اگر شما تمایل دارید لوگویی حرفه ای را طراحی نمایید می توانید از وب سایت طراحی لوگو رایگان DesignEvo استفاده نمایید. این نوع وب سایت نیز می تواند هزاران علامت تجاری را در اختیار شما قرار دهید و شما نیز می توانید با توجه به نیازی که دارید یکی از این نوع لوگوها را انتخاب کنید. این سایت دارای قابلیت شخصی سازی نیز می باشد. 

بررسی سایت های طراحی لوگو رایگان

شماره 9: وب سایت دیزاین لوگو Ucraft

یکی دیگر از وب سایت های طراحی لوگو رایگان سایت Ucraft می باشد. در صورت تمایل شما می توانید به کمک این برنامه لوگو ساز یک علامت تجاری رایگان را طراحی نمایید. این ابزار به شما این امکان را خواهد داد که با قابلیت کشیدن و رها کردن بتوانید لوگویی حرفه ای را طراحی نمایید. 

شماره 10: وب سایت طراحی لوگو رایگان Free logo design

این نوع وب سایت نیز یکی دیگر از انواع وب سایت های رایگان در زمینه طراحی علامت تجاری می باشد.  Free logo design به دیزاینر این اجازه را می دهد که به آسانی لوگویی را که تمایل دارد طراحی نماید. این نوع وب سایت از نظر تنوع مقداری ضعیف تر از سایر وب سایت های آنلاین دیزاین لوگو می باشد ولی اگر شما زمان کافی را برای انجام طراحی لوگو بگذارید بدون تردید به نتیجه دلخواه خود می رسید. 

سایت های رایگان برای دیزاین علامت تجاری

دلایل استفاده از سایت های رایگان طراحی لوگو 

در صورتی که شرایط زیر را دارید می توانید از انواع وب سایت رایگان برای انجام دیزاین علامت تجاری استفاده کنید: 
1.    اگر شما در زمینه طراحی علامت تجاری تخصص لازم را ندارید و در شروع کار دیزاین لوگو نیز هستید برای اینکه هزینه زیادی را صرف این کار کنید بهتر است از لوگو سازهای رایگان و آنلاین استفاده کنید. 
2.    چنانچه دارای ایده کافی برای انجام دیزاین لوگو نیستید می توانید با مراجعه به این وب سایت ها با ایده های مختلف آشنا شوید. 
3.    اگر شما توانایی پرداخت هزینه طراحی لوگو را دارید می توانید بعد از مراجعه به این وب سایت ها ابتدا ایده های لازم را بدست آورید سپس برای انجام دیزاین لوگو به صورت غیر رایگان اقدام نمایید. 

دیزاین علامت تجاری

سخن پایانی

استفاده از سایت های رایگان طراحی لوگو برای افرادی که در مرحله شروع کار دیزاین لوگو هستند مناسب است. در نتیجه بهتر است افرادی که در زمینه دیزاین لوگو مهارت لازم را ندارند از این وب سایت ها در ابتدای کار خود استفاده نمایند. 

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *