معرفی برنامه های ساخت لوگوی رایگان

معرفی برنامه های ساخت لوگوی رایگان

در این مطلب انواع برنامه های ساخت لوگوی رایگان را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید با انواع برنامه های لوگو ساز آشنا شوید.

پیشگفتار

ساخت لوگوی رایگان امکان پذیر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که امروزه برنامه های رایگان زیادی برای دیزاین لوگو وجود دارند. شما می توانید به کمک این برنامه ها علامت تجاری مورد نظر خود را طراحی نمایید. برای دیزاین لوگو به کمک این برنامه ها می توانید آن ها را به صورت رایگان از وب سایت های معتبر دانلود کنید. 

مقدمه

انواع برنامه های ساخت لوگوی رایگان 

برنامه نرم افزار طراحی لوگو رایگان به شما اجازه می دهد تا بتوانید لوگو را در به صورت کاملا رایگان و در عرض چند دقیقه کوتاه به طراحی نمایید. وب سایت های رایگان زیادی امروزه برای ایجاد لوگو طراحی شده اند که هر یک از آن ها دارای قالب، فونت و رنگ رایگان می باشند. 

مزایای استفاده از برنامه های لوگو ساز رایگان 

استفاده از سایت های طراحی لوگو رایگان و برنامه های ساخت لوگوی رایگان دارای مزایای زیر می باشد: 
1.    استفاده از برنامه های لوگو ساز آسان می باشد. در نتیجه شما می توانید بدون تفکر و استفاده از کمک دیگران لوگوی مورد نظر خود را بررسی نمایید. 
2.    به کمک این برنامه ها می توان در زمان دیزاین لوگو صرفه جویی کرد. 
3.    این نوع برنامه ها را می توانید به راحتی دانلود کنید. 
4.    محیط این برنامه ها کاربرپسند می باشد در نتیجه نیازی نیست شما مهارت خاصی را در زمینه طراحی لوگو داشته باشید. 
5.    این برنامه ها دارای ابزار طراحی لوگو متنوعی می باشند به همین دلیل افراد مبتدی تشویق می شوند برای دیزاین لوگو از این برنامه ها استفاده نمایند. 
6.    به کمک این برنامه ها می توان لوگویی ساده و کاربردی را طراحی نمود. دیزاین لوگو به کمک این برنامه ها مقرون به صرفه می باشد. 

نحوه استفاده از برنامه های ساخت لوگوی رایگان 

برای استفاده از این نوع برنامه ها می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید: 
1.    یک برنامه ساخت لوگوی رایگان را دانلود نمایید. 
2.    سبک و قالب مناسبی را برای علامت تجاری خود انتخاب کنید. 
3.    در صورت تمایل می توانید در رنگ، طرح و فونت لوگو تغییراتی را ایجاد نمایید. 
4.    لوگویی سفارشی را بر اساس سبک مورد نظر خود ایجاد نمایید. 
5.    علامت تجاری را که طراحی کرده اید به صورت یک فایل ذخیره نمایید. 
6.    لوگویی را که طراحی کرده اید می توانید با بهترین ویژگی برندتان ادغام نمایید. 

طراحی لوگو با برنامه ساخت لوگوی رایگان

بررسی برنامه های ساخت لوگوی رایگان 

برنامه های زیادی برای انجام طراحی لوگو وجود دارند. در صورتی که شما تمایل ندارید برای دیزاین لوگو هزینه نکنید بهتر است از لوگو سازهای رایگان برای دیزاین علامت تجاری استفاده کنید. 
از محبوب ترین برنامه های ساخت لوگوی رایگان می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

برنامه شماره یک: برنامه ساخت لوگوی رایگان Canva

برنامه Canva یکی از بهترین برنامه های لوگو ساز رایگان می باشد. طراحی لوگو با کانوا به صورت سفارشی انجام می شود. استفاده از این برنامه ساخت لوگو دارای مزایایی نظیر قابلیت چاپ رایگان، ویرایشگر عالی و... می باشد. این برنامه همچنین از انواع برنامه های لوگو ساز محبوب به شمار می رود. شما می توانید پس از دانلود برنامه به راحتی لوگوی مورد نظر خود را با فونت، طرح و رنگ دلخواه تان طراحی نمایید. 

برنامه شماره دو: برنامه طراحی لوگو Fotor 

یکی دیگر از محبوب ترین برنامه های ساخت لوگو رایگان Fotor می باشد. استفاده از این برنامه لوگو ساز آسان است و شما برای طراحی علامت تجاری مورد نظر خود نیازی نیست مهارت خاصی داشته باشید. این برنامه دارای ویرایشگر کشیدن و رها کردن می باشد به همین دلیل دیزاین علامت تجاری به کمک آن آسان می باشد. به کمک این برنامه می توانید لوگوی کاربردی را برای برنامه های پرمخاطب اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیس بوک و ... طراحی نمایید. 
برای انجام طراحی لوگو به کمک این برنامه ابتدا لوگوی مورد نظرتان را انتخاب نمایید سپس یکی از لوگوهایی که از قبل ساخته شده است را انتخاب کنید و آن را در قالب مورد نظر خود بارگذاری نمایید. در صورت تمایل می توانید قالب مورد نظر خود را ایجاد نمایید. بعد از طراحی لوگو می توانید رنگ آن را ویرایش کنید و عنوان لوگو را نیز تغییر دهید. سپس لوگویی که طراحی کرده اید را ذخیره نمایید. از مهم ترین مزیت این برنامه ساخت لوگوی رایگان می توان به فیلترها و افکت های هوشمند اشاره کرد. 

برنامه لوگو ساز رایگان

برنامه شماره سه: Desygner

این برنامه ساخت لوگوی رایگان را می توانید روی تلفن همراه و کامپیوتر نصب نمایید. به کمک Desygner می توانید لوگو، کارت ویزیت، بروشور و... را طراحی کنید. 
برای دیزاین لوگو به کمک این برنامه می توانید از قالب هنری و ابزار طراحی لوگو استفاده کنید. با استفاده از ابزار مخصوص می توانید تغییرات قابل توجهی را در اندازه، رنگ، فونت و طرح لوگو ایجاد نمایید. 

برنامه شماره چهار: برنامه طراحی لوگو JetA logo creator

اگر شما در زمینه دیزاین لوگو مبتدی هستید و مهارت لازم را ندارید به کمک  JetA logo creator ساخت لوگوی رایگان می توانید لوگویی درجه یک را طراحی نمایید. این نوع برنامه دارای قالب های طراحی لوگو مختلف است و شما می توانید در زمان دیزاین لوگو سبک ها و رنگ های مختلف را با یکدیگر ترکیب نمایید تا به طرح دلخواه لوگو برسید.

برنامه شماره پنجم: Ucraft

این نوع برنامه ساخت لوگوی رایگان دارای محیط کاربر پسند می باشد.  Ucraft از فرمت های مختلف PNG و وکتور پشتیبانی می نماید. در صورت تمایل می توانید طرح اولیه لوگو را ابتدا دانلود نمایید سپس آن را ویرایش کنید. 

طراحی لوگو

برنامه شماره شش: Wix Logo Maker

یکی دیگر از برنامه های رایگان برای طراحی لوگو Wix Logo Maker می باشد. افراد مبتدی می توانند به کمک این برنامه لوگویی با کیفیت و جذاب را طراحی نمایند. اگر شما تمایل دارید دیزاین لوگو را به صورت مقرون به صرفه انجام دهید بهتر است این برنامه را دانلود کنید. 

برنامه شماره هفت: Themeisle logo Marker

این نوع برنامه ساخت لوگوی رایگان ترکیبی از رنگ ها و فونت های متنوع را در اختیار طراح قرار می دهد. به کمک قالب های آماده  Themeisle logo Marker می توانید لوگویی ساده و در عین حال کاربردی را طراحی نمایید. 

برنامه شماره هشت: LogoGarden

این نوع برنامه ساخت لوگوی رایگان دارای رابط کاربری ساده است و سفارشی سازی آن نیز محدود می باشد. طراحی لوگو را می توانید در  LogoGarden به کمک یک نماد و متن انجام دهید. بعد از دانلود این برنامه می توانید لوگو را ویرایش نمایید و به فرم دلخواه خود درآورید. در صورتی که شما مبتدی هستید بهتر است برای کسب مهارت بیشتر در زمینه دیزاین لوگو به کمک این برنامه تمرین و تکرار لازم را داشته باشید. 

طراحی لوگو با برنامه های آنلاین

سخن پایانی

به کمک برنامه ساخت لوگوی رایگان می توانید علامت تجاری دلخواه خود را طراحی نمایید. به این نکته توجه داشته باشید به کمک این برنامه های لوگو ساز نمی توان لوگو را به صورت کاربردی و حرفه ای طراحی نمود. بعد از طراحی علامت تجاری به کمک این برنامه ها می توانید لوگو را ذخیره و دانلود کنید و از آن استفاده نمایید. 

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *