میزان درآمد طراح کارت ویزیت چقدر است؟

میزان درآمد طراح کارت ویزیت چقدر است؟

درآمد طراح کارت ویزیت چقدر است؟ چه عواملی در این زمینه نقش دارند؟ در این مقاله سعی می کنیم به این پرسش ها به صورت کامل پاسخ دهیم.

پیشگفتار

درآمد طراح کارت ویزیت به عوامل مختلفی بستگی دارد. از سطح مهارت و دانش شما در این زمینه گرفته تا سابقه کاری که دارید، محلی که در آن مشغول به فعالیت هستید و غیره، همه این عوامل می توانند در کسب درآمد از کارت ویزیت مهم باشند. در ادامه با ما باشید تا تعرفه ها و عواملی که می توانند در این زمینه موثر باشند را به شما معرفی کنیم. 

مقدمه

آیا به این فکر کرده اید که درآمد طراح کارت ویزیت چقدر است؟ ساخت کارت ویزیت یکی از جذاب ترین حرفه های کاری است که غالب افراد راجع به آینده و درآمد آن ابهام دارند. اگر شما هم قصد دارید به درآمد طراحان گرافیک کارت ویزیت پی ببرید، بهتر است 
   مقدمه
•    درآمد طراح کارت ویزیت چقدر است؟
•    تعرفه طراحان گرافیک در سال 1401
•    عوامل موثر در درآمد طراح کارت ویزیت
•    چگونه از طراحی کارت ویزیت درآمد کسب کنیم؟
•    راه های افزایش درآمد از طراحی کارت های ویزیت

 

دستمزد طراحی کارت های ویزیت

 

درآمد طراح کارت ویزیت چقدر است؟

درآمد طراح کارت ویزیت به فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد. کارت ویزیت یکی از معدود وسایل قدیمی در تبلیغات است که هنوز نیازهای حرفه ای را برآورده می کند. این نوع ابزارهای تبلیغاتی به شما در شناخت برند، تبلیغات رایگان، فراخوانی برای اقدام و ایجاد شبکه کمک خواهند کرد. همواره به این نکته توجه کنید که کارت‌ ویزیت با طراحی خوب در حقیقت بیلبوردی است که در جیب شما و دیگران قرار می‌گیرد و مشتریان بالقوه را به خریداران، همکاران، تامین‌کنندگان و دوستان تبدیل می‌کند. از همین رو است که ما شاهد آن هستیم که بازار کار طراحی کارت ویزیت همچنان وجود دارد. 
درآمد طراح کارت ویزیت در هر کشوری متفاوت است. در این خصوص بهتر است بدانید فاکتورهای مختلفی برای بالا یا پایین شدن کارت های ویزیت درنظر گرفته می شوند. این فاکتورها می توانند در هر زمینه ای متفاوت باشند. به همین خاطر باید به صورت جداگانه بررسی شوند که در ادامه به آنها می پردازیم. ابتدا نمونه هایی از تعرفه هایی که در کشورهای خارجی به عنوان درآمد طراح کارت ویزیت درنظر گرفته می شوند را بیان می کنیم که به صورت زیر می باشد:
  

  0 – 50 دلار 199 – 599 دلار 599-999 دلار +2500 دلار
گزینه های طراحی کارت ویزیت استفاده از قالب های آنلاین سفارش طراحی کارت با فریلنسری طراحی حرفه ای از طریق فریلنسرها و یا مسابقات طراحی عمومی سفارش از آژانس های طراحی حرفه ای
کیفیت در این حالت به صورت غیر مرتبط و تصادفی از رنگ، فونت و اشکال استفاده می شود. به همین خاطر کیفیت آن کمتر است. در این حالت طراحانی با تجربه کم یا نمونه کارهای ضعیف، می توانند کیفیت متوسطی را ارائه کنند. در این حالت شما می توانید از طراحی های باکیفیت فریلنسرهای با تجربه استفاده کنید آژانس های طراحی پیشرفته توسط یک تیم پشتیبانی می شود که معمولا همه جنبه های کار را سنجیده و کیفیت کاملی را ارائه می کنند.
جامعه هدف افرادی که بودجه محدودی دارند.

کسب و کارهایی که در ابتدای راه بوده و جزء نمونه های اولیه است.

کسب و کارهایی که به تبلیغات با بودجه متوسط پایبند هستند. مشاغلی که به صورت حرفه ای در زمینه برندینگ و تبلیغات کار می کنند.

 

تعرفه طراحان گرافیک در سال 1401

درآمد طراح کارت ویزیت می تواند هم براساس تعرفه ای که انجمن صنفی این صنعت ارائه می کند، قابل تعیین باشد. همچنین طراحان می توانند به صورت فریلنسری در این زمینه براساس سقف مهارت، کیفیت کار و نیز رضایت مشتری اقدام نمایند. در این زمینه ابتدا به تعرفه طراحان گرافیک در سال 1401 اشاره می کنیم که به شرح زیر می باشد:

•    طراحی لوگو

طراحی لوگو چه به صورت زبان انگلیسی یا فارسی، چه به صورت "نشانه نوشته" و غیره، در حدود 20 میلیون تومان تعیین شده است.

•    طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت های ویزیت در حدود 7 میلیون تومان تعیین شده است.
درآمد طراح کارت ویزیت برای کسانی که به صورت فریلنسری کار می کنند، متغیر است. طراحی کارت های ویزیت به عنوان اقلام اداری در نظر گرفته می شوند و به همین خاطر هر مرکز تبلیغاتی بایستی آن را براساس تعرفه گذاری خود انجام دهد. هزینه انجام این کار در صورتی که سفارش طراحی کارت ویزیت به این دسته از افراد سپرده شود، هزینه ای در حدود 100 الی 7 میلیون تومان خواهد داشت. 

 

تعرفه طراحان کارت های گرافیک

 

عوامل موثر در درآمد طراح کارت ویزیت

همانطور که در بخش قبل تر هم اشاره کردیم، درآمد طراح کارت ویزیت به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال واضح است که فردی که به طراحی کارت ویزیت با گوشی اقدام می کند، تعرفه کمتری در مقابل فردی که به صورت حرفه ای با نرم افزارهایی مانند فتوشاپ یا ایلوستریتور کار می کند، دریافت خواهد کرد. از جمله این عوامل می توان گفت:

•    سطح تحصیلات

میزان درآمدی که به عنوان یک طراح گرافیک به دست می آورید، می تواند به سطح تحصیلات و مهارت شما در طراحی بستگی داشته باشد. افرادی هستند طراحی گرافیک را در سطح استادی یاد گرفته اند و به همین خاطر تعرفه بالاتری را برای کارهای خود به عنوان درآمد طراح کارت ویزیت درنظر می گیرند.

•    زمینه فعالیت

یک طراح کارت ویزیت می تواند تعرفه های خود را بسته به زمینه های کاری مختلف تغییر دهد. به عنوان مثال، طراحی کارت های ویزیت برای موکلان ممکن است بیشتر از کسب و کارهایی که فروشگاهی هستند، هزینه داشته باشد. دلایل زیادی در این زمینه مطرح می شود که از جمله آن ها باید به تکنیک های طراحی کارت ویزیت در طراحی هر نوع مشاغلی اشاره کرد.

•    سطح مشتریان

به طور قطع درآمد طراح کارت ویزیت برای سفارش هایی که از سوی شرکت های بزرگ ارسال می شود، بیشتر خواهد بود. چراکه طراح در این حالت مسئولیت بیشتری خواهد داشت و نیز باید بتواند در سطح نمونه کارهای رقبای آن کسب و کار، کیفیت کاری خود را افزایش دهد.

•    مهارت

این فاکتور نیز بسیار مهم است. چراکه طراحی، شغلی است که باید برای رسیدن به درجات بالاتر در آن، مهارت های مختلفی را کسب کنید. از یادگیری نرم افزارهای لازم برای طراحی کارت ویزیت حرفه ای گرفته تا اصول و دانشی که باید در این زمینه کسب کنید. همه این موارد در افزایش سطح مهارت های شما مهم است.

 

فاکتورهای موثر در هزینه طراحی کارت ویزیت

 

چگونه از طراحی کارت ویزیت درآمد کسب کنیم؟

یکی دیگر از فاکتورهایی که می تواند در درآمد طراح کارت ویزیت نقش مهمی داشته باشد، این است که شما در چه جایگاهی فعالیت می کنید. از فعالیت به صورت فریلنسری گرفته تا طراحی انواع محتواهای گرافیکی در یک شرکت معتبر، این مورد می تواند درآمد شما را کاهش یا افزایش دهد. بهتر است برای رسیدن به یک جایگاه مطلوب و واقعی، مسیر زیر را طی نمایید:
•    ابتدا مهارت های خود را تقویت کنید. شما باید بتوانید با بهترین نرم افزارها در این حوزه آشنا شده و به قدری مهارت داشته باشید که تمام ابزارهای آن را به راحتی به کار ببرید.
•    حال نوبت آن است که چندین نمونه کار با یا بدون مشتری برای خود ایجاد کنید. شما می توانید برای اطرافیان خود نمونه کارهای اولیه را طراحی کنید و از آن ها بخواهید کار شما را نقد کنند.
•    حال این مشکلات را برطرف کرده و برای برندسازی نام خود که می تواند به شدت ارزش شما را بالاتر ببرد، سعی کنید تا در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید.
•    سپس زمان آن است که در سطح کارآموزی در یک شرکت معتبر عضو شوید. تمام تلاش خود را انجام دهید تا در یک موسسه با امکان پیشرفت بالا و یا معتبر کارآموزی منجر به استخدام داشته باشید. حال زمانی که یک دوره کارآموزی را گذراندید، که باید در آن در بالاترین حالت پتانسیل خود را نشان دهید، نوبت آن است که ترفیع بگیرید و به جایگاه یک طراح گرافیک ارشد برسید.

 

آموزش کسب درآمد از طراحی کارت های ویزیت

 

راه های افزایش درآمد از طراحی کارت های ویزیت

در نهایت راه هایی را برای افزایش تعرفه طراحی کارت ویزیت به شما بیان می کنیم که طراحان می توانند از طریق آن اقدام به ساخت این نوع کارت ها نمایند.

•    طراح منحصر بفرد

یکی از راه های افزایش درآمد طراح کارت ویزیت، آن است که شما نمونه کارهای کاربردی ایجاد کنید. امروزه بسیاری از کارت‌های ویزیت فقط در یک حالت مستطیلی ساخته می شوند که در نهایت بازیافت خواهند شد. می توانید با مفید ساختن کارت ویزیت خود، آن را مفیدتر نمایید و توجهات را به آن جلب کنید. بهترین ایده برای انجام این کار این است که کارت ویزیت خود را کاربردی کنید. به عنوان مثال، می توانید کاری کنید که کارت مانند یک نگهدارنده برای تلفن های همراه یا چیزی برای نگه داشتن گیره های مو باشد.

•    ویژگی های خاص

برای بالا بردن ارزش کارت های ویزیت، به آن ویژگی های خاصی را اعمال کنید. هرچند این کار ممکن است هزینه ساخت کارت ویزیت را افزایش دهد، اما ارزش آن را دارد. به عنوان مثال کاری کنید که کارت ویزیت برجسته تر شود، در دیزاین آن مودهای مرتبط را درنظر بگیرید (مینیمال یا مود سلطنتی)، از رنگ بندی متضاد استفاده کنید، اشکال شخصی سازی را به کار ببرید و غیره.

 

روش های افزایش درآمد از کارت ویزیت

 

•    فریلنسری کنید

شما می توانید در وب سایت های خارجی به عنوان فریلنسر فعالیت کنید. در این حالت نیاز به ایجاد یک اکانت در وب سایت هایی مانند Fiver، Toptal، Jooble، Freelancer.com، Upwork، Guru و غیره دارید. سپس بایستی یک حساب بانکی در خارج از کشور ایجاد کنید. با این حال به این نکته توجه کنید که کسب درآمد طراحی کارت ویزیت آن هم به صورت دلاری از این طریق شدنی است اما ممکن است با محدودیت هایی در ثبت نام و یا دریافت پول مواجه شوید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *