آیا طراحی کارت ویزیت با گوشی امکانپذیر است؟

آیا طراحی کارت ویزیت با گوشی امکانپذیر است؟

طراحی کارت ویزیت با گوشی راهکاری است که کاربران می توانند از طریق آن برای ساخت انواع کارت های تبلیغاتی با هزینه کمتر و سرعت بیشتر اقدام کنند.

پیشگفتار

طراحی کارت ویزیت با گوشی یکی از روش های ساده برای ساخت انواع طرح های گرافیکی است. برنامه های طراحی کارت ویزیت موجود در این نوع سیستم عامل ها، یک ویژگی مشترک دارند و آن اینکه کاربر پسند هستند. آنها برای افراد غیر حرفه ای و کسانی که مهارت های فنی برای ایجاد کارت هایی با ظاهر حرفه ای ندارند طراحی شده اند. در ادامه این مقاله با ما باشید تا به بررسی روش طراحی کارت ویزیت با گوشی بپردازیم.

مقدمه

یکی از مزایای ساخت کارت ویزیت، امکان طراحی ساده و سریع آن ها است. طراحی کارت ویزیت با گوشی به راحتی از طریق برنامه های این نوع پلتفرم ها قابل انجام است. شما می توانید به کمک طیف وسیعی از ابزارها اقدام به طراحی کارت های ویزیت نمایید که در این مقاله به معرفی چند مورد برتر آن در سیستم عامل های اندرویدی و iOS پرداخته ایم. فهرست مطالب به قرار زیر است:
•    مقدمه
•    آیا طراحی کارت ویزیت با گوشی امکان پذیر است؟
•    روش طراحی کارت ویزیت با گوشی
•    استفاده از برنامه Digital Business Card Maker
•    برنامه ZerOnes Business Card Maker & Creator
•    برنامه Light Creative Lab Business Card Maker and Creator
•    برنامه طراحی کارت ویزیت با گوشی سیستم عامل iOS

آیا طراحی کارت ویزیت با گوشی امکان پذیر است؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید، در صورتی که به کامپیوتر و یا لپ تاپ دسترسی ندارید، طراحی کارت ویزیت با گوشی نیز امکان پذیر است؟ در این خصوص باید گفت کارت های ویزیت از ساده ترین ابزارهای تبلیغاتی هستند که می توانید آن را به راحتی دیزاین کرده و چاپ نمایید. این کار به خصوص از طریق اپلیکیشن هایی که خاص آن ساخته شده است به راحتی قابل انجام می باشد. در این خصوص شما کاربران می توانید با کمک برنامه طراحی کارت ویزیت با گوشی که در ادامه به شما معرفی می کنیم، برای طراحی انواع کارت های ویزیت و بیزینسی اقدام نمایید.
قبل از اینکه به بررسی روش طراحی کارت های ویزیت با گوشی بپردازیم، بهتر است به این نکته اشاره کرد که اپلیکیشن های موبایل، چه در سیستم عامل اندرویدی یا iOS آن، به طور معمول امکانات کمتری را ارائه می دهند. شما کاربران باید برای طراحی انواع کارت ویزیت به صورت حرفه ای، به نرم افزارهایی مانند گرافیک و یا ایلوستریتور تسلط بیابید. این نرم افزارها هستند که سطح توانایی های شما را به شدت بالا می برند.

روش طراحی کارت ویزیت با گوشی
روش طراحی کارت ویزیت با گوشی

چگونگی طراحی کارت ویزیت با گوشی به طور معمول به 2 صورت انجام می شود. روش اول آن است که در اپلیکیشن های موبایل، فایل ها و طرح های از پیش آماده شده ای وجود دارند. در این حالت کاربران می توانند از طریق آنها اقدام به ساخت کارت های ویزیت نمایید. این کار ساده ترین نوع روش طراحی کارت های ویزیت است. چراکه شما نیاز به ساخت هیچ گونه طرح و یا عنصر خاصی برای کارت ویزیت نیستید. روش دوم در انواع طراحی کارت ویزیت با گوشی حالتی است که اپلیکیشن ها بتوانند امکانات گرافیکی لازم برای خلق هر نوع اِلمانی را ارائه کنند. همانند نرم افزارهایی مانند فتوشاپ و غیره. با این حال گوشی های موبایل نمی توانند بستر مناسبی برای ارائه و کارکرد این نوع برنامه ها باشند.
حال که با امکان پذیر بودن روش طراحی کارت ویزیت با گوشی آشنا شدید، لازم است به چگونگی انجام آن با این نوع گوشی ها بپردازیم. 

استفاده از برنامه Digital Business Card Maker

استفاده از این برنامه برای طراحی کارت ویزیت با گوشی بسیار ساده است. Digital Business Card Maker می‌تواند در پلتفرم خود انواع مختلفی از کارت‌های ویزیت را با توجه به کسب و کار یا مشتریان هدف ایجاد کند. این برنامه نمونه های از پیش طراحی شده ای را دارد که هم کار ساخت کارت های ویزیت را بسیار آسان کرده و هم آن را سریع تر انجام می دهد. شما می توانید انواع کارت های ویزیت را حتی برای میهمانی خود نیز در این برنامه دعوت کنید. از ویژگی های خوب این برنامه، پشتیبانی سفارشی سازی سطح بالایی است و مجموعه گسترده ای از قالب های کارت ویزیت حرفه ای را ارائه می دهد. با افکت های متنی متعدد، فونت ها، لایه ها، برچسب ها و پس زمینه ها.

چگونگی طراحی کارت ویزیت با گوشی

برنامه ZerOnes Business Card Maker & Creator

یکی از بهترین برنامه های طراحی کارت ویزیت با گوشی که می تواند در ساخت بسیاری از طرح های گرافیکی به شما کمک کند، برنامه ZerOnes Card Maker است. در این نوع اپلیکیشن، قالب های از پیش ساخته شده ای برای طراحی کارت های تبلیغاتی قرار داده شده است که به ههمین خاطر سرعت طراحی را بالاتر می برد. این برنامه دارای تنظیمات و چیدمان ساده ای است که به شما این امکان را خواهد داد تا در زمینه طراحی کارت های ویزیت خود به راحتی اقدام کنید. شما می توانید پس از طراحی، کارت های ویزیت را در گوشی خود مشاهده کنید و آن را به کامپیوتر انتقال دهید.

برنامه Light Creative Lab Business Card Maker and Creator

شما می توانید برای طراحی کارت ویزیت با گوشی نیز از  Light Creative Lab Business Card Maker and Creator استفاده کنید. از ویژگی های خوب این برنامه باید به رابط کاربری ساده، کاربرپسند بودن و غیره در آن اشاره کرد. این نرم افزار طراحی کارت ویزیت (گوشی) با داشتن یک رابط کاربری ساده به شما امکان می دهد از امکانات آن برای خطوط، نمادها و متون جهت اجرای تکنیک های طراحی کارت ویزیت استفاده نمایید. شما می توانید از بین طیف گسترده ای از قالب ها، رنگ ها و طرح بندی ها ابزارهای مختلفی را انتخاب نمایید. همچنین می توانید نماد، لوگو و هر آنچه که فکر می کنید برای کارت خود لازم است را به کار ببرید. روش های طراحی کارت ویزیت در این برنامه تنها از طریق درگ و دراپ کردن و کار با ابزارهای آن میسر خواهد بود.

برنامه طراحی انواع کارت ویزیت

برنامه طراحی کارت ویزیت با گوشی سیستم عامل iOS

در انتها برای طراحی کارت ویزیت با گوشی در سیستم عامل iOS نیز می توان به چند مورد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

•    Business Cards

یکی از ابزارهای ساخت کارت ویزیت در سیستم عامل آی‌او‌اس  Business Cards است که امکانات مختلفی اعم از رابط کاربری ساده، قابلیت استفاده از فونت های مختلف (بیش از 50 فونت)، امکان برش تصاویر، رابط کاربری ساده، رفع ایرادات نرم افزاری، نقاشی و غیره را دارد.

•    BusinessCardMaker for iOS

 

BusinessCardMaker for iOS خاص ساخت کارت های ویزیت است که درون خود طرح ها و قالب های آماده ای دارد. در واقع این ابزار کار ساخت کارت ویزیت را تا حد بسیار خوبی ساده کرده است.

طراحی کارت ویزیت در سیستم عامل iOS

•    Clinck

Clinck یک برنامه برای ساخت کارت ویزیت به صورت دیجیتالی رایگان برای iOS و Android است. این نسخه به شما امکان می دهد به راحتی یک کارت ویزیت ذخیره، ایجاد و ارسال کنید تا مخاطبین خود را به مشتری تبدیل نمایید. Clinck ویژگی های زیادی ندارد و به همین خاطر قادر هستید به راحتی از آن بهره ببرید. شما می توانید برای مشاغل کوچک و فریلنسرها از این برنامه استفاده کرده و اطلاعات تماس خود را به راحتی به اشتراک بگذارید.

•    Switch It

Switch It دارای امکانات بسیار خوبی است که در آن تمام ویژگی ها و گزینه های ضروری را در ساخت کارت ویزیت مجازی ارائه کرده است. همچنین شما می توانید با ساخت کارت های ویزیت در این برنامه، امکان مدیریت تماس هوشمند را داشته باشید و مخاطبان جدید را ثبت کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *