تولید محتوا دورکاری چیست؟

تولید محتوا دورکاری چیست؟

تولید محتوا دورکاری یک روش کاری است که تیم تولید محتوا از راه دور با همکاری و ارتباط از طریق ابزارهای دیجیتالی، محتوایی را برای مشتریان خود تولید می‌کنند.


تولید محتوا دورکاری به معنای استفاده از خدمات شرکت‌هایی است که محتوایی را با کیفیت و در قالب‌های مختلف برای شما تولید می‌کنند، بدون اینکه شما نیاز به حضور فیزیکی در محل کار داشته باشید. به عبارت دیگر، در تولید محتوا غیرحضوری، شما با شرکت‌هایی که به صورت تخصصی در زمینه تولید محتوا فعالیت می‌کنند، همکاری می‌کنید تا محتوایی با کیفیت و به صورت دورکاری (بدون حضور شما در محل کار) برای شما تولید شود.
این روش به دلیل کاهش هزینه‌ها، زمان و افزایش کیفیت محتوا، در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده است. از جمله نمونه‌های تولید محتوای دورکار می‌توان به تولید مقالات، محتوای وب‌سایت، محتوای رسانه‌های اجتماعی، ویدئوهای آموزشی، ایمیل‌های بازاریابی و تولید محتوا تبلیغاتی اشاره کرد.


مقدمه

برنامه تولید محتوا دورکاری چیست؟


برنامه تولید محتوا دورکاری، یک برنامه است که شما با استفاده از آن می‌توانید با شرکت‌هایی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می‌کنند، همکاری کنید تا محتوایی با کیفیت و به صورت دورکاری برای شما تولید شود.
در این برنامه، ابتدا شما باید نیازهای خود را به شرکت تولید محتوای غیر حضوری ارائه دهید. سپس شرکت، بر اساس نیازهای شما، یک برنامه تولید محتوا برای شما تهیه می‌کند که شامل اطلاعاتی از جمله موضوع، محتوا، تعداد ورودی، زمان تحویل و هزینه است.
پس از تایید برنامه، شما با شرکت برای تولید محتوا در تماس خواهید بود و پروژه را انجام می‌دهید. بعد از اتمام پروژه، شرکت به شما محتوای تولید شده را تحویل می‌دهد و در صورت نیاز، پس از بررسی و تصحیح، محتوا به کاربر تحویل داده می شود.
برنامه تولید محتوا دورکاری به دلیل کاهش هزینه‌ها، زمان و افزایش کیفیت محتوا، در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده است.

نکات مهم در مورد تولید محتوا دورکاری چیست؟
نکات مهم در مورد تولید محتوا دورکاری چیست؟


تولید محتوا فریلنسری یک راه بسیار موثر برای تولید محتوای با کیفیت با کمترین هزینه‌ها و در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. اما در این روش نیز باید به نکات مهمی توجه کرد:

•    انتخاب شرکت معتبر: انتخاب شرکت مناسب و قابل اعتماد بسیار مهم است. لازم است به شرکتی که دارای تجربه و شناخت کافی در زمینه تولید محتوا دورکاری است، رجوع کنید.
•    توضیحات دقیق: برای جلوگیری از ابهامات، نیاز است که توضیحات دقیق و کاملی در مورد نوع محتوا، تعداد کلمات، موعد تحویل و هزینه ارائه دهید.
•    کیفیت محتوا: در محتوای دورکار، کیفیت محتوا بسیار مهم است. از شرکتی که تضمین کیفیت محتوا را به شما داده است استفاده کنید.
•    محتوا به روز: اطمینان حاصل کنید که محتوای تولید شده توسط شرکت، به روز و مطابق با نیازهای بازار است.
•    قرارداد: برای جلوگیری از هرگونه ابهام و سوءتفاهم، قرارداد با شرکت تولید محتوا غیرحضوری امضا شود که شامل جزئیات پروژه و شرایط تحویل محتوا و هزینه‌ها است.
•    حفظ حریم خصوصی: از شرکتی که تضمین حفظ حریم خصوصی اطلاعات شما را به شما داده است، استفاده کنید.
•    بررسی محتوا: بعد از تحویل محتوا، باید آن را بررسی کرده و در صورت نیاز، اصلاحات لازم را انجام دهید.

مشکلات مربوط به زمان‌بندی
مزایای تولید محتوا دورکاری


تولید محتوا دورکاری یا فریلنسری محتوا، به شرکت‌ها و کسب و کارها امکانات بسیاری را می‌دهد. برخی از مزایای این روش عبارتند از:

1.    کاهش هزینه‌ها در تولید محتوای دورکار


 استفاده از خدمات تولید محتوای دورکار به شرکت‌ها کمک می‌کند تا هزینه‌های خود را کاهش دهند. زیرا در این روش، نیازی به استخدام کارمندان و پرداخت دستمزد، بیمه، مزایا و سایر هزینه‌های مرتبط با کارمندان نیست.


2.    زمان‌بندی موثر


با استفاده از تولید محتوا دورکاری، شرکت‌ها می‌توانند زمان‌بندی محتوای خود را بهبود بخشند. به دلیل اینکه محتوای تولید شده توسط شرکت خارجی در کمترین زمان ممکن تحویل داده می‌شود.


3.    افزایش کیفیت محتوا


 با استفاده از خدمات تولید محتوا غیرحضوری، شرکت‌ها می‌توانند به محتوای با کیفیت و به‌روز دسترسی پیدا کنند. شرکت‌های متخصص در تولید محتوا متنی بهترین نویسندگان و متخصصان را به کار می‌گیرند که محتوای با کیفیت را تولید می‌کنند.


4.    تخصصی بودن محتوای دورکار


 تولید محتوا فریلنسری امکان فراهم کردن محتوای تخصصی را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند. به دلیل اینکه شرکت‌های تولید محتوا دورکاری متخصص در زمینه‌های مختلف هستند، شرکت‌ها می‌توانند به محتوای تخصصی مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.


5.    افزایش بهره‌وری محتوای دورکار


با استفاده از تولید محتوای دورکاری، شرکت‌ها می‌توانند به بهبود بهره‌وری خود بپردازند. چرا که محتوای تولید شده در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا تحویل داده می‌شود.


6.    افزایش قابلیت اطمینان


 با استفاده از محتوا دورکاری، شرکت‌ها می‌توانند به افزایش قابلیت اطمینان خود بپردازند. چرا که در این روش، شرکت‌های تولید محتوا دورکاری مسئولیت تولید محتوا را بر عهده دارند و باید محتوای با کیفیت و به موقع تحویل دهند.


7.    امکان بهره‌گیری از تکنولوژی


 استفاده از تولید محتوای غیر حضوری به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که از تکنولوژی و نرم‌افزارهای مدرنی که شرکت‌های تولید محتوا استفاده می‌کنند، بهره‌برداری کنند.

مزایای تولید محتوا دورکاری
معایب تولید محتوا دورکاری


هرچند که تولید محتوای دورکار بسیار موثر و مفید است، اما در برخی موارد ممکن است با معایبی همراه باشد که باید به آن‌ها توجه شود. این معایب عبارتند از:


1-    کیفیت پایین محتوا


 برای تولید محتوای با کیفیت، نیاز است که تولید کننده بازار، رقبا، و نیازهای مشتریان را به خوبی بشناسد و با توجه به این اطلاعات محتوایی با کیفیت تولید کند. در بعضی موارد، تولید محتوا دورکاری ممکن است باعث تولید محتوای با کیفیت پایین شود، چرا که کارفرما و تولید کننده از نزدیک با یکدیگر در تعامل نیستند و شرایط و نیازها به خوبی بررسی نشوند.


2-    عدم امنیت


 با استفاده از محتوای دورکار، شرکت‌ها اطلاعات حساس خود را به شخص یا شرکت دیگری بدهند. این می‌تواند به عدم امنیت اطلاعات و احتمال نشت آن‌ها منجر شود.


3-    مشکلات مربوط به ترجمه


در صورتی که محتوای دورکار در کشورهای دیگری انجام شود، ممکن است مشکلاتی در ترجمه متن به وجود آید و این مسئله باعث شود که مفهوم متن اصلی به خوبی در ترجمه منعکس نشود.


4-    عدم ارتباط نزدیک با تولید کننده


 اگرچه تولید محتوای غیر حضوری همراه با امکاناتی مانند گفتگوی آنلاین است، اما برخلاف روش تولید محتوای درون‌سازمانی، نیازی به برقراری تعاملات روی میز ندارد و در نتیجه، تولید کننده محتوا با کارفرما نمی‌تواند آشنا شود و به دنبال داشتن یک تیم درون‌سازمانی است. این می‌تواند به عدم ارتباط نزدیک با تولید کننده منجر شود و در نتیجه، اطمینان از کیفیت محتوا را کاهش دهد.


5-    مشکلات مربوط به زمان‌بندی


در صورتی که تولید محتوای دورکاری به کشورهای دیگر انجام شود، ممکن است مشکلاتی مانند تفاوت زمانی و تعطیلات مختلف موجب شود که زمان تحویل محتوا تأخیر بیفتد و این مشکلات روی جلسات، مصاحبه‌ها، و تحقیقات مبتنی بر محتوا نیز تأثیر می‌گذارد.

برنامه تولید محتوا دورکاری چیست؟

1-    مشکلات مربوط به فرهنگ


در صورتی که تولید محتوا فریلنسری در کشورهای دیگر انجام شود، ممکن است مشکلات مربوط به فرهنگ و سبک زندگی مختلف منجر به تولید محتوایی شود که برای بازار و مشتریان هدف مناسب نیست.


2-    نیاز به مدیریت بیشتر


 تولید محتوا غیرحضوری نیاز به مدیریت بیشتری دارد تا به عنوان تولید محتوای درون‌سازمانی باشد، چرا که در طول فرآیند تولید محتوا باید به عنوان مدیریت‌کننده تیم دورکاری عمل کرد و تمام مراحل را از نزدیک پیگیری کند.
نکته: اگر شما هم علاقمند به تولید محتوا به صورت دورکار هستید می توانید به بخش استخدام غیرحضوری سایت اتک مراجعه و با تکمیل فرم، استخدام شوید.

سوالات متداول

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *