آیا امکان طراحی لوگو با گوشی وجود دارد؟

آیا امکان طراحی لوگو با گوشی وجود دارد؟

در این مطلب با آموزش طراحی لوگو با گوشی در خدمت شما همراهان عزیز و همیشگی خواهیم بود. امیدواریم به کمک موبایل بتوانید لوگوی کاربردی را طراحی کنید.

پیشگفتار

طراحی لوگو با گوشی امکان پذیر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که دیزاین لوگو به کمک گوشی به راحتی قابل انجام می باشد. امروزه برنامه های لوگو ساز مختلفی طراحی شده اند و شما می توانید با نصب این نوع برنامه ها روی موبایل تان به راحتی یک لوگوی خلاقانه و کاربردی را طراحی نمایید. 

مقدمه

نحوه طراحی لوگو با گوشی 

طراحی لوگو با گوشی به سادگی امکان پذیر است و شما می توانید با صرف مدت زمان کمتری لوگوی مورد نیاز خود را طراحی کنید. برای دیزاین لوگو به کمک گوشی باید از نرم افزار لوگو ساز کاربردی استفاده کنید. 

بررسی مزایای دیزاین لوگو به کمک گوشی 

از مهم ترین مزایای دیزاین لوگو با گوشی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 
1.    طراحی لوگو به کمک گوشی به سادگی امکان پذیر می باشد. 
2.    برای طراحی علامت تجاری با گوشی نیازی نیست که شما مهارت خاصی داشته باشید. 
3.    برای طراحی لوگو با گوشی نیاز به صرف مدت زمان طولانی نیست. شما می توانید به کمک گوشی لوگوی مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن طراحی کنید. 
4.    بیشتر برنامه های لوگو ساز که برای دیزاین لوگو با موبایل طراحی شده اند ارزان قیمت هستند. برخی از این نوع برنامه ها نیز رایگان می باشند. 
5.    اغلب برنامه های لوگو ساز که روش گوشی نصب می شوند دارای رابط کاربری ساده ای هستند. 
6.    در زمان طراحی علامت تجاری شما می توانید به راحتی اندازه ها را تغییر دهید. در صورت امکان می توانید المان های مختلف را بچرخانید یا آن ها را جابجا کنید. 

معایب طراحی لوگو با گوشی 

از مهم ترین معایب طراحی لوگو با گوشی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 
1.    طراحی لوگو با موبایل را اغلب طراحانی که غیر حرفه ای هستند انجام می دهند. 
2.    لوگوهایی که به کمک گوشی طراحی می شوند یکتا و منحصر به فرد نیستند. 
3.    این نوع لوگوها دارای ظاهر غیر حرفه ای هستند. 
4.    لوگوهایی که توسط گوشی طراحی می شوند دارای کیفیت مناسبی نیستند. 

طراحی لوگو با موبایل

معرفی بهترین برنامه های لوگو ساز برای طراحی لوگو با گوشی 

در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین و کاربردی ترین برنامه های طراحی لوگو که یک طراح لوگو حرفه ای باید با آن آشنا باشد بپردازیم. بهترین برنامه های لوگو ساز مخصوص گوشی عبارتند از: 

1. برنامه لوگو ساز Design Evo: 

این نوع برنامه لوگو ساز از انواع برنامه های رایگان است و شما می توانید  Design Evo را روی گوشی های اندرویدی و Ios  به راحتی نصب کنید. به کمک این برنامه می توانید لوگویی منحصر به فرد را طراحی نمایید. افراد مبتدی و حرفه ای می توانند از این نوع برنامه لوگو ساز به راحتی استفاده کنند. 

2. برنامه طراحی لوگو Logo Creator:

Logo Creator نیز یکی از محبوب ترین برنامه های لوگو ساز می باشد. به کمک این برنامه شما می توانید لوگوی خلاقانه و بدون عیبی را با صرف مدت زمان کوتاهی طراحی نمایید. این برنامه لوگو ساز نیز رایگان است و شما می توانید به راحتی آن را دانلود نمایید و روی گوشی تان نصب نمایید. 

3. برنامه لوگو ساز Logo Maker: 

Logo Maker را می توانید برای طراحی لوگو روی گوشی های آیفون و اندروید نصب کنید. به کمک این نرم افزار می توانید لوگویی خاص را به کمک گوشی تان طراحی کنید. بعد از دانلود این برنامه شما به 100 نوع قالب لوگو دسترسی پیدا خواهید کرد که این نوع قالب ها قابل ویرایش می باشند. به کمک این برنامه همچنین می توانید به فونت و رنگ های متنوعی دسترسی پیدا کنید. 

دیزاین لوگو با گوشی

4. برنامه طراحی لوگو Canva: 

Canva یکی دیگر از انواع برنامه های لوگو ساز برای طراحی لوگو با گوشی می باشد. این نوع برنامه را می توانید به راحتی روی دستگاه های iOS و اندروید نصب نمایید. این نوع نرم افزار جزو نرم افزارهای شگفت انگیز و قدرتمند می باشد که دارای رابط کاربری ساده ای می باشد. 
شما می توانید این نوع نرم افزار لوگو ساز را به راحتی دانلود کنید. این نرم افزار دارای قالب ها، فونت ها و رنگ های متنوعی می باشد. طراحی لوگو با Canva از جمله رایج ترین روش های طراحی لوگو محسوب می شود.
به کمک این نوع نرم افزار می توانید طراحی لوگوی مورد نظر خود را از صفر شروع نمایید. در صورت تمایل می توانید طرح های لوگویی که از قبل طراحی شده اند را بارگذاری نمایید و تغییرات دلخواه خود را روی آن ها اعمال کنید. خرید این نوع نرم افزار لوگو ساز کمی گران می باشد. نرم افزار Canva دارای قابلیت های پیشرفته ای می باشد به همین دلیل توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است. 

طراحی علامت تجاری با گوشی

5. برنامه لوگو ساز Brandee:  

یکی دیگر از برنامه های لوگو ساز حرفه ای و رایگان برای طراحی لوگو با موبایل Brandee می باشد. این نوع برنامه برای کاربران اندروید انتخابی مناسب می باشد. به کمک این نوع نرم افزار می توانید لوگویی جذاب را در چند مرحله ساده طراحی کنید. در این برنامه 500 نوع لوگوی طراحی شده کاربردی و حرفه ای موجود است. شما می توانید یکی از این نوع لوگوها را انتخاب نمایید و ایده خود را روی آن پیاده سازی کنید. 

6. برنامه طراحی لوگو Iris Logo Marker:

Iris Logo Marker کلیه آیتم هایی که شما برای انجام طراحی لوگو با موبایل به آن ها نیازمند هستید را ارائه می دهد. اگر شما تمایل دارید به کمک اپلیکیشن کاربردی دیزاین لوگو را انجام دهید بهتر است این نوع نرم افزار را برای نصب روی گوشی انتخاب کنید. 
این نوع نرم افزار لوگو ساز دارای فونت هایی متنوع می باشد. این نوع اپلیکیشن به چند دسته مختلف تقسیم می گردد که هر یک از این دسته ها برای کسب و کار یا تجارت خاصی مناسب می باشند. افراد مبتدی و حرفه ای می توانند به راحتی از این نوع نرم افزار لوگو ساز استفاده کنند. طراحی لوگو برای شبکه های مجازی به کمک این نرم افزار به راحتی امکان پذیر می باشد. 
این نوع برنامه همچنین دارای 200 فونت مختلف و 250 تصویر پیش زمینه می باشد. در نتیجه شما می توانید به کمک این نوع نرم افزار به راحتی علامت تجاری مورد نظر خود را طراحی نمایید. نحوه طراحی لوگو به کمک این نوع نرم افزار آسان است و شما می توانید بعد از بارگذاری تصویر مورد نظر خود به آن متن دلخواه تان را بیفزایید. در صورت تمایل می توانید فونت متن را تغییر دهید. 

7. برنامه طراحی لوگو Icona: 

اگر تمایل به طراحی لوگو با گوشی اندروید دارید بهتر است این نرم افزار را طراحی نمایید. بعد از نصب  Icona وارد محیط آن می شوید و با سه گزینه مختلف شکل، متن و رسم رو به رو خواهید بود. با ورود به بخش شکل می توانید موضوع یا کلمه مورد نظر خود را بنویسید که در این صورت قالب هایی مختلف در اختیار شما قرار داده می شوند. 
در بخش متن نیز می توانید به راحتی فونت، نام، رنگ، تنظیم خط ها را به راحتی انجام دهید. اگر شما تمایل دارید شکل های مختلفی از لوگو را رسم نمایید و طرح های متفاوت لوگو را امتحان نمایید بدون تردید می توانید به چیزی که تمایل دارید برسید. بعد از طراحی لوگو با گوشی می توانید علامت تجاری را در برنامه های لوگو ساز مخصوص ویندوز پیاده سازی نمایید. در نتیجه لوگوی خاص و کاربردی را طراحی نمایید. 

8. برنامه طراحی لوگو Logo Creator: 

در  Logo Creator قالب ها به صورت سیاه و سفید موجود می باشند. بعد از انتخاب یکی از قالب ها طراح می تواند به راحتی نسبت به ویرایش رنگ، فونت و سایر بخش های لوگو اقدام نمایند. در صورت تمایل می توانید به طرح لوگو آیکن، تصویر، استیکر یا هر نوع جزئیات دیگری را نیز بیفزایید. 

برنامه های لوگو ساز برای آیفون و اندروید

سخن پایانی: 

در این مطلب طراحی لوگو با گوشی را مورد بررسی قرار دادیم. امیدواریم با توجه به برنامه های لوگو ساز مختلفی که در این مطلب به شما عزیزان معرفی کرده ایم بتوانید لوگوی خلاقانه و کاربردی را طراحی نمایید. 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *