روش های فروش تیزر تبلیغاتی و گرفتن پروژه
با افزایش میزان تقاضا و ورود بسیاری از طراحان به فرایند تولید انواع تیزرها، شاهد استفاده از روش های مختلف برای فروش تیزر تبلیغاتی خواهیم بود.
مقدمه
فروش تیزر تبلیغاتی وابسته به برخی از عوامل خاص است. تیزر های تبلیغاتی بر اساس اصول و قواعد مشخصی طراحی و تولید می شوند. با توجه به محبوبیت این نوع از ابزارهای تبلیغاتی، دور از ذهن نیست که طراحان از ایده های مختلف و کاربردی برای طراحی و تولید ناب ترین تیزرها، استفاده نمایند. تیزرها می توانند به طرز فوق العاده ای مخاطبین خود را تحت تاثیر قرار دهند.
گاها در مواردی شاهد عدم موفقیت برخی از انواع تیزرهای تبلیغاتی خواهیم بود. بسیاری از طراحان بر این اعتقادند که تولید محتوا در تیزرهای تبلیغاتی، تاثیرات شگفت انگیزی بر روی موفقیت آنها (در بازارهای رقابتی داخلی و خارجی) دارد. تیزرهای تبلیغاتی با تکیه به اصولی مانند:
• برخورداری از ایده های ناب و خلاقانه در طراحی و تولید تیزر
• برخورداری از قالب منحصر به فرد برای تولید تیزر
• دارا بودن تیزر تبلیغاتی از اطلاعات کاربردی و مفید برای مخاطبین
• برخورداری از بهترین لوکیشن در طراحی و تولید تیزر تبلیغاتی
• استفاده از نرم افزارهای مدرن و کاربردی برای تولید بهترین تیزر تبلیغاتی
و بسیاری از موارد دیگر. در صورتی که تیزرهای تبلیغاتی با تکیه به عناصر ذکر شده و برخی از موارد دیگر طراحی و تولید نشوند قطعا با بازار فروش تیزر تبلیغاتی نامناسبی مواجه خواهند شد. در ادامه به برخی از نکات کلیدی و طلایی اشاره شده که پی بردن به آنها می تواند تاثیر شگفت انگیزی بر روی افزایش میزان فروش انواع تیزرهای تبلیغاتی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.
فهرست مطالب
1. چطور تیزر تبلیغاتی بفروشیم؟
2. نحوه بازاریابی برای ساخت تیزر تبلیغاتی
3. دستمزد هر پروژه تیزر تبلیغاتی چقدر است؟
4. ساخت و تدوین تیزر تبلیغاتی چقدر زمان می برد؟
5. کلام پایانی
چطور تیزر تبلیغاتی بفروشیم؟
اگر شما نیز در زمینه تولید انواع تیزرهای تبلیغاتی فعال بوده و به دنبال دستیابی به بیشترین بازار فروش تیزر تبلیغاتی هستید، باید به برخی از نکات طلایی اشراف کامل داشته باشید. از مهمترین المان ها در زمینه افزایش میزان فروش این ابزارهای تبلیغاتی، تولید تیزرهای جذاب و منحصر به فرد می باشد. اگر از یک طراحی خلاق و توانمند برای تولید انواع تیزرهای تبلیغاتی استفاده کنید، قطعا شاهد جلب توجه طیف گسترده ای از کسب و کارهای مختلف خواهید بود. بنابراین مهمترین گام ها در این زمینه عبارتند از:
• جلب توجه کسب و کارهای مختلف به سمت طراحی انواع تیزرهای تبلیغاتی
• ارائه مدرن ترین و خارق العاده ترین تیزرهای تبلیغاتی به بازارهای رقابتی برای جلب توجه بیشتر مخاطبین
• در نظر گرفتن هزینه مقرون به صرفه برای تولید انواع تیزرهای تبلیغاتی
• دستهبندی انواع تیزرها بر اساس نوع طراحی، نوع قالب به کار برده شده، استفاده از نرم افزارهای مختلف و غیره
• ارائه اطلاعات مهم به متقاضیان در زمینه سابقه، تجربه و … با تکیه به فاکتور اعتماد سازی
یکی از روش های موثر در فرایند ساخت تیزر تبلیغاتی جذاب و کاربردی، استفاده از ایده های ناب است. همانطور که کسب و کارهای مختلف توانایی استفاده از انواع تیزرهای تبلیغاتی (برای معرفی کالا و خدمات خود در بازارهای رقابتی) را دارند، شما نیز می توانید با تکیه به فاکتورهای خاص، تیزرهای تبلیغاتی را به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای ارائه برند خود در نظر بگیرید. استفاده از این روش تبلیغاتی همانطور که بر روی کسب و کارهای مختلف تاثیر مثبتی دارد می تواند مزایای فوق العاده ای را برای طراحان خلاق نیز به همراه داشته باشد.
نحوه بازاریابی برای ساخت تیزر تبلیغاتی
آیا می دانید چگونه می توان افزایش میزان فروش تیزر تبلیغاتی را تجربه کرد؟ برای اینکه بتوانید افزایش میزان فروش در این زمینه را تجربه کنید باید از نکات مهم در نحوه بازاریابی مطلع گردید. عوامل بسیار زیادی بر روی بازاریابی موثر هستند که شناخت آنها می تواند افزایش میزان فروش انواع تیزرهای تبلیغاتی را برای طراحان به همراه داشته باشد. برای این موضوع به دنبال راه های چالش برانگیز و دشوار نباشید. کافیست از خلاقیت خود دور نشوید.
تیزر تبلیغاتی جذاب که دربردارنده ی اطلاعات کافی برای مخاطبین است، می تواند تاثیر فوق العاده ای بر روی متقاضیان داشته باشد. برای اینکه بتوانید افزایش فروش تیزر را تجربه کنید بهتر است مخاطبین را در جریان عملکرد خود و بسیاری از عوامل دیگر قرار دهید. با ساخت یک تیزر و پاسخ به سوالات زیر می توانید در چالش افزایش میزان فروش تیزر، برگ برنده را از آن خود کنید.
• ساخت یک تیزر تبلیغاتی چقدر زمان می برد؟
• میزان تاثیرگذاری یک تیزر تبلیغاتی بر روی مخاطبین چقدر است؟
• بهترین تیزرهای تبلیغاتی که می توانند جلب توجه بیشتری را در بر داشته باشند کدامند؟ (اشاره به ساخت تیزر اتوماتیک، سه بعدی و غیره)
• بهترین ایده تیزر تبلیغاتی در بین انواع تیزرهای تبلیغاتی، کدام است؟
دستمزد هر پروژه تیزر تبلیغاتی چقدر است؟
تعیین قیمت فروش تیزر تبلیغاتی از جمله عواملی است که می تواند افزایش و کاهش میزان فروش را رقم بزند. تیزرهای تبلیغاتی بر اساس المان های خاصی قیمت گذاری می شوند. همانطور که پیشتر اشاره شد، برخی از این تیزرهای تبلیغاتی با دستمزد تولید بالاتر و برخی دیگر با دستمزد تولید پایینتری، طراحی و ساخته می شوند. از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت فروش و دستمزد این نوع از تیزرهای تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• نوع سناریو در نظر گرفته شده برای تیزر تبلیغاتی
• نوع استفاده از نورپردازی ها، فیلمبرداری ها، بازیگری و حتی نوع فرمت تیزر تبلیغاتی
• استفاده از کیفیت مناسب برای ارسال تیزر تبلیغاتی طراحی و تولید شده
• توجه به زمان سپری شده برای طراحی و تدوین تیزر تبلیغاتی
• مدت زمان در نظر گرفته شده برای تیزر تبلیغاتی
و بسیاری از عوامل دیگر. برای اینکه بتوانید تاثیر بسزایی بر روی قیمت فروش تیزر تبلیغاتی داشته باشید بهتر است از مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی در این زمینه استفاده کنید. طراحانی که در این زمینه از دانش حرفه ای برخوردار هستند می توانند مشاوره های تخصصی را به متقاضیان ارائه نمایند.
ساخت و تدوین تیزر تبلیغاتی چقدر زمان می برد؟
یکی از مهمترین سوالاتی که ذهن بسیاری از متقاضیان را در زمینه فروش تیزر تبلیغاتی به سمت خود جلب نموده است، مدت زمان سپری شده برای ساخت این تیزرها است. طراحان با توجه به ویژگی های در نظر گرفته شده برای تیزرهای تبلیغاتی مورد نظر خود، زمان متفاوتی را برای ساخت آن سپری می کنند. بنابراین اگر بخواهیم به یک زمان تقریبی برای ساخت تیزر اشاره کنیم، می توان به نوع کلاس انتخابی آنها اشاره کرد.
مدت زمانی که برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی خارق العاده صرف می شود، از 1 الی 5 هفته خواهد بود. میزان زمان تعیین شده برای ساخت تیزر با توجه به نوع دشواری و پیچیدگی پروژه رقم می خورد. به این معنی که با پیچیده تر شدن و سنگین تر شدن پروژه، شاهد صرف زمان طولانی تری برای ساخت تیزر نیز خواهیم بود. در این صورت نیازمند استفاده از نیروهای توانمند و متخصص بیشتری هستیم که این موضوع می تواند هزینه تولید تیزر را به طبع افزایش دهد.
کلام پایانی
تاثیرگذاری فوق العاده ی انواع تیزرهای تبلیغاتی بر روی افزایش میزان فروش و برندینگ کسب و کارهای مختلف، افزایش میزان فروش تیزر تبلیغاتی را نیز به همراه داشته است. طراحان خلاق با بهره برداری از ایده های ناب مانند تولید تیزرهای موشن گرافی، تولید انواع تیزرهای سه بعدی و غیره، نظر بسیاری از متقاضیان در بازارهای رقابتی را به سمت خود جلب نموده اند. همانطور که می دانید در بازارهای رقابتی می توان شاهد ارائه انواع ابزارهای تبلیغاتی بود که هر کدام به نوعی بر روی مخاطبین موثر هستند. با یک بررسی کوتاه در بین انواع ابزارهای تبلیغاتی می توان به محبوبیت فوق العاده ی انواع تیزرهای تبلیغاتی پی برد.
پاسخ دهید
اولین نظر را شما ثبت نمایید
نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید