آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی سایت+ عناصر اصلی

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی سایت+ عناصر اصلی

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی سایت شامل مراحل مختلفی است که در هر مرحله لازم است مواردی ارزیابی شوند. مراحل با برنامه ریزی شروع و با انتشار پایان می یابد.

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی سایت لازمه ی کار هر طراح است. معمولا این تبلیغات را در وب سایت ها، برنامه ها و پلتفرم های رسانه های اجتماعی مشاهده می کنید. این تبلیغات معمولا دارای یک عکس یا گرافیک طراحی شده همراه با کپی هستند. نتیجه ایده آل یک نمایش تعاملی است که کاربران را تشویق به تعامل با تبلیغات می کند. برای دستیابی به مشتریان از طریق تبلیغات نمایشی، باید با یک شبکه تبلیغات نمایشی کار کنید. (البته گوگل شبکه نمایش گوگل خود را دارد، اما ده ها شبکه دیگر وجود دارد) این تبلیغات با کمپین های تبلیغاتی جستجوی پولی ایجاد شده از طریق Google Ads یا سایر پلتفرم های موتور جستجو، عمدتا به دلیل جلوه های بصری و مکانی که ظاهر می شوند، متفاوت هستند. 
به کمک آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی سایت با تبلیغات جستجوی پولی (به عنوان پرداخت به ازای کلیک یا PPC شناخته می شود)، می توانید کاربران را متقاعد کنید تا به صفحه فرود کلیک کنند. این به ایجاد آگاهی از برند مقرون ‌به ‌صرفه کمک می کند و در حالت ایده ‌آل، الهام ‌بخش بازدید کنندگان برای انجام اقدامات مورد نظر بعدی است. هنگامی که این تبلیغات در پلتفرم ‌های مناسب قرار می‌ گیرند، به هدف قرار دادن افراد مرتبط با کسب ‌و کار شما کمک می ‌کنند و ضمن ارائه داده ‌های حیاتی، دید آنلاین شما را افزایش می ‌دهند.

با آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی سایت می توانید مخاطب هدف خود را درک کنید. به این ترتیب، نوعی از تبلیغ را انتخاب می کنید که به احتمال زیاد مشارکت را تشویق می ‌کند. برای استفاده حداکثری از تبلیغات نمایشی و رشد کسب و کارتان، استفاده از آخرین روش های تبلیغات بنری بسیار مهم است – جای تعجب نیست. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام ایجاد تبلیغات نمایشی و اجرای استراتژی بازاریابی خود در نظر داشته باشید :
•    هدف گذاری خود را درست انجام دهید
•    تبلیغاتی ایجاد کنید که برجسته باشد
•    رسانه های غنی را کاوش کنید
•    صفحات فرود بهینه سازی شده ایجاد کنید
•    اطمینان حاصل کنید که تبلیغات برای موبایل مناسب هستند
•    از مزیت بازاریابی مجدد استفاده کنید
•    بر اعتبار برند تمرکز کنید
•    تبلیغات بنری خود را تست و اندازه گیری کنید
•    تبلیغات نمایشگر بازی موبایل را کاوش کنید
•    درک اندازه تبلیغات نمایشی


لیست عناوین 


به منظور آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی سایت لازم است موارد زیر نیز مورد بررسی قرار گیرند :
1- مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی برای سایت
2- چگونه تیزر تبلیغاتی موثرتری تهیه کنیم؟
3- عناصر اصلی تیزر تبلیغاتی


مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی برای سایت


ساخت تیزر تبلیغاتی برای سایت شامل موارد زیر می باشد :
•    طراحی سناریوی تبلیغاتی متناسب با زمینه فعالیت کسب و کار
•    بازدید فنی و بررسی میدانی
•    آماده سازی فرآیند پیش تولید
•    تولید و ساخت تیزر تبلیغاتی
•    تدوین
•    صداگذاری
•    گرافیک
•    اصلاح رنگ و نور
جهت ساخت تیزر تبلیغاتی برای سایت در مرحله ی اول لازم است سناریویی هدفمند و خلاقانه طراحی شود. سپس شرایط را به منظور ایجاد تیزر مورد بررسی قرار می دهیم. بطور مثال چنانچه قرار است فیلمبرداری صورت بگیرد، مکان و شرایط محیطی باید ارزیابی شود. در مرحله ی سوم یعنی در مرحله ی پیش تولید، برآورد قیمت انجام شده و طرفین به توافق قیمتی می رسند. در مرحله ی بعد، پس از آنکه تمامی موارد بررسی و ارزیابی شد، تولید تیزر شروع می شود. تدوین و صداگذاری و همچنین انجام کارهای گرافیکی لازم، جزو آخرین مراحل بوده و طبق استاندارد ها و البته نظر کاربر انجام می شود. سایت ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان در یک مقاله ی دیگر معرفی شده است.

عناصر اصلی تیزر تبلیغاتی
چگونه تیزر تبلیغاتی موثرتری تهیه کنیم؟


چگونه تیزر تبلیغاتی موثرتری تهیه کنیم؟ نوشتن تیزر تبلیغاتی مستلزم چیست؟ در حالی که هر تیزر منحصر به فرد است، مراحل اساسی برای توسعه موثر آن وجود دارد. در اینجا هشت نکته برای کمک به ایجاد یک تیزر تبلیغاتی موفق وجود دارد :
•    اسرارآمیز باشید
•    سرنخ ها را به آرامی آشکار کنید
•    با انگیزه ارائه دهید
•    از فراخوان های واضح برای اقدام استفاده کنید
•    از شمارش معکوس برای فاش شدن بزرگ استفاده کنید
•    یک هشتگ کمپین ایجاد کنید
•    از چندین پلتفرم استفاده کنید
•    اطلاعات تماس را جمع آوری کنید
کسب درآمد از ساخت تیزر تبلیغاتی با انجام این مراحل و رعایت استاندارد ها افزایش پیدا خواهد کرد.
برای ایجاد یک تیزر تبلیغاتی موثر، رازی را برای مخاطبان خود ایجاد کنید تا آن را حل کنند. می ‌توانید از تصاویر یا پیام ‌های مرموز استفاده کنید. سرنخ ‌هایی را در معما ها یا قطعات پازل ارائه دهید یا سوالاتی را برای تشویق طرفداران به حدس زدن خبرهای هیجان ‌انگیز بگنجانید. پس از شناسایی انواع سرنخ هایی که قصد ایجاد آنها را دارید، به آرامی آنها را آشکار کنید. با به اشتراک گذاشتن یک تبلیغ در هر روز یا حتی هر هفته، می توانید به ایجاد تعلیق در مدت زمان طولانی تری ادامه دهید. این به افراد بیشتری اجازه می ‌دهد تا زمانی که کمپین تبلیغاتی شما هنوز فعال است، آن را کشف کنند. به دلیل محبوبیت زیاد پلتفرم اینستاگرام، ساخت تیزر تبلیغاتی برای استوری نیز بسیار پرطرفدار است.

چگونه تیزر تبلیغاتی موثرتری تهیه کنیم؟
عناصر اصلی تیزر تبلیغاتی


عناصر اصلی تیزر تبلیغاتی عبارتند از : عناصر بصری – عناصر صوتی – متن
تصاویر اولین داده هایی هستند که مغز انسان هنگام تماشا، دریافت می کند. بنابراین استفاده ی درست از عناصر بصری در ساخت تیزر تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت است. اینکه تصاویر همخوانی خوبی با موضوع داشته باشند و خوش رنگ و لعاب باشند کمک شایانی به جذب مخاطب می کند. در این بین مطالعه ی آموزش فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی نیز پیشنهاد می شود. عناصر صوتی اولویت بعدی است که باید به طور ویژه ای به آنها توجه شود. استفاده از موسیقی مناسب و در نظر گرفتن حق کپی رایت نکاتی است که در مورد عناصر صوتی باید در نظر گرفته شود. هر چقدر هم صدا و تصویر خوب باشد اما سناریوی جذابی وجود نداشته باشد، عملا کار پیش نخواهد رفت. لحن و موضوع تیزر نیز باید متناسب با موضوع انتخاب شود. 

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی سایت
چکیده مطالب


آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی سایت نکاتی را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای اطمینان از اجرای تبلیغات بنری موفق و (نمایش تبلیغات برای برند خود) استفاده کنید. با فرصت ‌های متعددی که این نوع بازاریابی دیجیتال ارائه می ‌کند، ارزش آن را دارد که تکنیک ‌های مختلف را برای تیزر خود امتحان کنید و ببینید کدامیک بیشتر طنین انداز می ‌شوند. ممکن است از بازگشت سرمایه ای که می توانید بدست آورید شگفت زده شوید. همانطور که تیزر خود را اجرا می کنید، زمانی را برای ارزیابی اینکه آیا تلاش های شما به ثمر می رسد اختصاص دهید. مطمئن شوید که ردیابی مناسب را در ابتدای تیزر خود تنظیم کرده اید و ابزار هایی را برای اندازه گیری تعیین نموده اید.
 آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی سایت شامل 7 مرحله است :
•    برنامه‌ریزی
•    نوشتن سناریو
•    طراحی استوری‌ بورد
•    ساختن ویدئو
•    تدوین ویدئو
•    بررسی نهایی
•    گرفتن خروجی و انتشار
به منظور ایجاد یک تیزر تبلیغاتی موثر به جای تمرکز بر یک پلتفرم یا رسانه، چندین گزینه را در نظر بگیرید که مخاطبان شما با آنها درگیر هستند. بدین ترتیب دسترسی خود را به حداکثر می رسانید. این ممکن است شامل پلتفرم های رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، بیلبوردها، تبلیغات رادیویی و تلویزیونی و بازاریابی چاپی باشد. از تصاویر و زبان مشابه در همه پلتفرم ‌هایی که انتخاب می‌ کنید استفاده کنید تا مطمئن شوید که کمپین تیزر شما به راحتی برای مردم قابل تشخیص است. زمان پخش هر یک از تبلیغات خود را به طور همزمان انجام دهید تا مطمئن شوید افرادی که با پلتفرم ها یا رسانه های مختلف درگیر هستند، جدیدترین سرنخ ها را به موقع دریافت می کنند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *