استفاده از پروژه آماده افتر افکت برای ساخت تیزر تبلیغاتی

استفاده از پروژه آماده افتر افکت برای ساخت تیزر تبلیغاتی

استفاده از پروژه آماده افتر افکت در ساخت تیزر تبلیغاتی، باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها شده و کاربر می تواند تغییرات لازم را در آن ایجاد کند.

پیشگفتار

پروژه آماده افتر افکت در میان طرفداران این نرم افزار، محبوبیت زیادی دارد. شرکت ادوبی با تولید این نرم افزار، تحول شگرفی در دنیای انیمیشن و تیزرهای تبلیغاتی ایجاد کرد. این نرم افزار که در سال های اخیر، مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته است، دارای قابلیت های منحصربفردی می باشد که در پروژه های آماده آن نیز به شکلی مناسب استفاده شده است. 

افتر افکت به عنوان یکی از موفق ترین نرم افزارهای ساخت تیزر تبلیغاتی شناخته شده است. امکان ساخت موشن گرافیک و افزودن افکت های تصویری به تیزرها، از جمله مزایای این نرم افزار بوده که در پروژه های آماده این نرم افزار نیز به چشم می خورد. استفاده از پروژه آماده افتر افکت، کارِ ساخت تیزر تبلیغاتی را برای طراحان بسیار راحت کرده است. وجود قابلیت های متنوع در این نرم افزار، یکی از دلایل استفاده از آن به عنوان بهترین نرم افزار ساخت تیزر تبلیغاتی است. برای اطلاع بیشتر در مورد قابلیت های بی نظیر این نرم افزار از شرکت ادوبی، می توانید مقاله ساخت تیزر تبلیغاتی با افتر افکت را مطالعه کنید.


مقدمه

جلوه های ویژه در پروژه آماده افتر افکت


درباره پروژه آماده افتر افکت


پروژه آماده افتر افکت، یک قالب آماده برای ساخت ویدیو و تیزرهای تبلیغاتی بوده که بزرگترین ویژگی آن، امکان سفارشی سازی می باشد. به عبارت دیگر، کاربر می تواند هر گونه تغییرات لازم را متناسب با نیاز خود و موضوع تیزر، در پروژه اعمال کند. البته تنها افراد مبتدی از این پروژه  استفاده نکرده و گاهی طراحان حرفه ای نیز از این پروژه های آماده برای ساخت ویدیوهای خود بهره می برند. در پروژه های آماده افتر افکت کاربر به راحتی می تواند رنگ و اجزای طراحی را تغییر داده و متنی به آن اضافه کند. علاوه بر این، در این نوع پروژه ها کامپوزیشن های مخصوصی برای قرار دادن تصویر طراحی شده و کاربر می تواند به راحتی تصویر مورد نظر خود را در آنها قرار دهد. 

البته استفاده از پروژه آماده افتر افکت همانقدر که توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده، مخالفان زیادی نیز دارد. مخالفان این نوع پروژه ها معتقدند که استفاده از قالب آماده ی نرم افزار افتر افکت، مانع از بکارگیری خلاقیت افراد در طراحی شده و پس از مدتی تمام طرح ها تکراری می شوند. گذشته از آن، استفاده از پروژه های آماده افتر افکت به سود افراد راحت طلب بوده و همه افراد، فارغ از تخصصشان می توانند نسبت به ساخت تیزر تبلیغاتی اقدام نمایند. در این شرایط، طراحان حرفه ای و تولیدکنندگان محتوا کم کم از محیط تخصصی خود فاصله گرفته و ارزش کارشان را از دست می دهند.


تفاوت پروژه آماده افتر افکت با پروژه‌ی از قبل ویرایش شده


بهتر است بدانید که اگر طراحان حرفه ای پروژه ای را طراحی کنند، معمولا از فرمتی برای ویرایش اینگونه پروژه ها استفاده می کنند که توسط دیگر افراد قابل ویرایش نباشد. بطور مثال، طراح، دسته بندی های مختلف از قبیل تایم لاین را به صورت منظم انجام نداده و از فایل ها یک ترتیب گیج کننده ایجاد می کند. گاهی نیز ممکن است طراح برای جلوگیری از ویرایش کار خود توسط طراحان دیگر، از نامگذاری اجزای مختلف منصرف شود. این در حالی است که قسمت های مختلف پروژه های آماده افتر افکت دارای نظم خاصی بوده و توسط افراد مبتدی نیز قابل ویرایش هستند. راهنمای آموزش استفاده از این پروژه های آماده نیز، به کاربر برای کار با این پروژه ها کمک می کند.
استفاده از پروژه آماده after effect برای افراد مبتدی بسیار مفید خواهد بود. افراد مبتدی به کمک این پروژه ها می توانند با محیط و قابلیت های این نرم افزار آشنا شده و پس از کار با این قالب های آماده، تجربه کافی برای ورود به محیط واقعی نرم افزار را بدست آورند. در حقیقت، افراد مبتدی می توانند از تکنیک مهندسی معکوس استفاده کرده و مراحل پروژه های پیچیده افتر افکت را جداسازی کنند.

مزایای استفاده از پروژه های آماده افتر افکت


اولین مزیت استفاده از پروژه آماده افتر افکت، صرفه جویی در هزینه ها می باشد. فرض کنید برای ساخت تیزر تبلیغاتی با نرم افزار ادوبی افتر افکت، باید مراحلی از قبیل عکاسی، فیلمبرداری و غیره را انجام دهید. ممکن است مجبور شوید برای خرید تجهیزات مخصوص، هزینه قابل توجهی را بپردازید. همچنین، اگر در کار با نرم افزار افتر افکت حرفه ای نباشید، باید برای انجام طراحی دلخواه خود، از شرکت های طراحی کمک بگیرید. همه‌ی این فعالیت ها نیازمند صرف پول هستند. اگر برای ساخت تیزر خود بودجه کمی دارید، پروژه های آماده بهترین گزینه هستند. 
صرفه جویی در زمان، مزیت دیگر استفاده از پروژه های آماده افتر افکت می باشد. اگر زمان شما برای ساخت ویدیو یا تیزر تبلیغاتی بسیار محدود است، می توانید از این قالب های آماده استفاده کنید. علاوه بر این، حتی اگر در مرحله خاصی از ساخت تیزر، قصد تغییر عکس یا متن را داشته باشید، لازم نیست پروژه را از صفر شروع کنید؛ کافیست تغییرات لازم را در مرحله مورد نظر مجددا اعمال کنید.

یکی دیگر از دلایلی که منجر به استفاده فراوان از پروژه های آماده افتر افکت شده، تنوع بالای این پروژه ها است. هر یک از قالب ها دارای گزینه های نامحدودی برای تغییر رنگ، فونت، متن و غیره بوده و کاربر می تواند تنظیمات آن را مطابق با نیازهای خود تغییر دهد. محبوبیت این نرم افزار در ساخت تیزر تبلیغاتی به حدی گسترده است که برای هر نیازی، یک پروژه آماده افتر افکت موجود است.
به غیر از مواردی که ذکر شد، قابلیت کنترل آپشن های مختلف پروژه آماده افتر افکت، یکی دیگر از نقاط قوت آن محسوب می شود. گاهی می توان با یک پروژه آماده، چندین قالب مختلف ایجاد کرد.

صرفه جویی در زمان و هزینه


انواع پروژه های آماده افتر افکت


پروژه های افتر افکت انواع مختلفی دارند. این پروژه های آماده به صورت موشن گرافیک، اسلایدشو، انفوگرافی، لوگو و تایپوگرافی به کاربران عرضه می شوند. کاربران متناسب با نیاز خود می توانند از هر یک از این پروژه ها و همچنین همه آنها در ساخت تیزر تبلیغاتی استفاده کنند. کار با هر یک از این قالب ها چندان دشوار نیست، اما بهتر است به دستورالعملی که برای کار با هر یک از این قالب ها ضمیمه آنها شده، توجه نمود. در این دستورالعمل ها توضیحاتی برای فرمت و ابعاد تصاویر، چگونگی قرار دادن موسیقی، افزودن افکت صوتی و تصویری ارائه شده است.

پروژه آماده افتر افکت


پروژه آماده افتر افکت و افزایش خروجی


اگر قصد دارید برای معرفی هر یک از محصولات خود به ساخت تیزر تبلیغاتی به کمک نرم افزار افتر افکت بپردازید، باید زمان زیادی را صرف این کار کنید. ممکن است ساخت یک تیزر هفته ها طول بکشد. به این ترتیب، در مدت زمان کم قادر به معرفی تمام محصولات خود نبوده و ممکن است رقبا در این فاصله، بازار را از شما گرفته باشند. در این شرایط، بهترین پیشنهاد، استفاده از پروژه های آماده افتر افکت است. به کمک قالب های آماده این نرم افزار، می توانید در مدت زمان کمی، خروجی بیشتری داشته و محصولات بیشتری را از برند خود به ابزار معرفی کنید. به کمک این قالب ها می توانید در معرفی یک محصول، جزء اولین ها باشید!    

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *