بهترین نرم افزار برای طراحی کارت ویزیت حرفه ای

بهترین نرم افزار برای طراحی کارت ویزیت حرفه ای

کارت ویزیت حرفه ای ویژگی های مختلفی دارد که با کمک نرم افزارهای خاصی می توان آنها را ایجاد نمود. در این مقاله به هردو این موارد می پردازیم.

پیشگفتار

در ساخت یک کارت ویزیت حرفه ای باید به یک سری اصول و قواعد مهم توجه کنید که در این قسمت کمی به آن اشاره می کنیم. در کنار این موارد، یک طراح باید بتواند بهترین نرم افزارها در این حوزه را بشناسد. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا به بررسی این دو موضوع مهم بپردازیم.

مقدمه

با گسترش کسب و کارها، امروزه صاحبان مشاغل از روش های مختلف و کم هزینه ای برای تبلیغ استفاده می کنند. طراحی کارت ویزیت حرفه ای یکی از کم هزینه ترین راهکارها برای این کار است. یکی از بخش های مهم در استفاده از این نوع کارت ها، طراحی آنها است. با توجه به اینکه امروزه انواع مختلفی از کارت های ویزیت طراحی شده اند، توقع صاحبان کسب و کار از دیزاین این نوع ابزارها بسیار بالاتر رفته است. بنابراین بسیار مهم است که طراحان با ویژگی های یک کارت ویزیت حرفه ای آشنا شوند و آن را در هنگام ساخت این نوع کارت ها به کار برند. 
در ادامه سعی شده است تا به بررسی نکاتی که برای طراحی یک کارت ویزیت حرفه ای به آن نیاز دارید و نیز بهترین برنامه های طراحی یک کارت ویزیت حرفه ای بپردازیم. مطالب بیان شده در قالب فهرست زیر ارائه می شود که عبارتند از:


•    کارت ویزیت حرفه ای چگونه است؟
•    معرفی بهترین نرم افزارها برای طراحی کارت ویزیت حرفه ای
•    فتوشاپ و ایلوستریتور: پادشاهان طراحی کارت ویزیت حرفه ایAdobe Spark
•    Easy-to-Use Business Card Maker
•    برنامه طراحی کارت ویزیت حرفه ای Logaster

کارت ویزیت حرفه ای چگونه است؟

اولین سوالی که مطرح می شود و دانستن آن بسیار مهم می باشد، این است که کارت ویزیت حرفه ای چه نوع کارتی است؟ این نوع کارت ها چه ویژگی هایی دارند؟ در این خصوص لازم است به چند فاکتور مهم اشاره کرد که هر طراح و گرافیستی باید به آن توجه کند. این موارد عبارتند از:

•    جزئیات:

یکی از نقاط تمایز برای ساخت یک کارت ویزیت حرفه ای، جزئیات آن است. این جزئیات شامل موارد مختلفی است. از نوع عکس های به کار رفته تا اشکالی که در پس زمینه کار درنظر گرفته می شوند. نوع فونت ها، جایگذاری لوگو، کادر دور، خطوط و سایر اِلمان ها همگی مواردی هستند که باید طراح بدان توجه کند.

•    سبک مناسب:

در طراحی یک کارت ویزیت حرفه ای، لازم است کسانی که نسبت به آن اقدام می کنند، از سبک های مرتبط استفاده نمایند شما میتوانید با کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، با این نوع متدها و انواع سبک های طراحی کارت ویزیت بیشتر آشنا شوید. به عنوان مثال، کسانی که در حوزه وکالت فعال هستند، از مودهای رسمی با تمی تیره استفاده می کنند. همانطور که می‌دانید، رنگ در طراحی کارت ویزیت و ایجاد سبک و طرح آن نقش مهمی دارد. کسب و کارهای آرایشی با استفاده از تم های زنانه، تلاش می کنند تا بانوان را به سمت خود جذب نمایند. همگی این موارد جزوی از روند طراحی یک کارت ویزیت حرفه ای هستند.

•    خلاقیت:

مورد دیگری که می توان در زمینه طراحی این نوع کارت ها به آن اشاره کرد، خلاقیت است. شما می توانید با مشاهده نمونه کارت ویزیت حرفه ای که در انواع طرح ها و سبک های حوزه کاری تان ساخته شده است، این نوع از کارت های تبلیغاتی را دیزاین نمایید. خلاقیت عامل مهمی است که باعث می شود تا شما بتوانید جذابیت بیشتری به طرح خود ببخشید و آن را نزد مخاطب زیباتر نمایان کنید.

کارت ویزیت حرفه‌ای

معرفی بهترین نرم افزارها برای طراحی کارت ویزیت حرفه ای

فرقی نمی کند نکات بالا را رعایت می کنید یا خیر، اما بدون داشتن ابزارهای ساخت کارت ویزیت، دشوار است که بتوانید یک کارت ویزیت حرفه ای اختراع کنید. به همین جهت توصیه می شود تا بر یکی از موارد زیر تسلط پیدا کنید. نرم افزارهای مختلفی در این زمینه معرفی شده اند که دو مورد مهم آن، Photoshop و Illustrator هستند. در کنار این دو مورد، سعی کرده ایم چند برنامه دیگر را نیز در حیطه طراحی کارت های تبلیغاتی به شما معرفی کنیم که می توانید آنها را در ادامه مشاهده کنید. از بهترین نرم افزارها برای طراحی کارت ویزیت حرفه ای می توان گفت:

  • فتوشاپ و ایلوستریتور: پادشاهان طراحی کارت ویزیت حرفه ای

فتوشاپ و ایلوستریتور، دو برنامه گرافیکی مجزا هستند اما از آنجایی که به یک اندازه در ساخت کارت ویزیت حرفه ای مهم و کاربردی می باشند، می توان آنها را در کنار هم نام برد. شما به راحتی می توانید با آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای در این دو برنامه، به سرعت وارد بازار کار این حرفه شوید.
در این راستا اما باید گفت فتوشاپ یک برنامه بر پایه ویرایشگری تصویر است اما در طول سال ها پیشرفت کرده است و اکنون امکانات مختلفی را در زمینه طراحی نیز ارائه می دهد. با این وجود ایلوستریتور یک برنامه بر پایه ویرایشگر برداری که در آن به ایجاد فرم ها و شکل های مختلف پرداخته می شود. به همین خاطر می توان از آن برای ساخت طرح های مختلف کارت ویزیت به راحتی استفاده کرد. همچنین جالب است بدانید ایلوستریتور 3 سال زودتر از فتوشاپ متولد شده و محیط کاری این دو به هم شباهت بسیاری دارند. این نوع برنامه‌ها همچنین می توانند به راحتی امکان ویرایش طرح لایه باز کارت ویزیت حرفه ای رایگان را داشته باشند.

نرم افزار طراحی کارت ویزیت حرفه ای

  • Adobe Spark

Adobe Spark  مورد دیگری از بهترین نرم افزارها برای طراحی کارت ویزیت است. ویژگی مهمی که می توان برای  طراحی حرفه ای کارت ویزیت در این برنامه به آن اشاره کرد، ساده بودن آن است. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا گرافیک‌ها، صفحات وب، فیلم‌ها و سایر محتوای فوق‌العاده را بر روی گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های خود ایجاد کنند. همچنین شما قادر هستید تا با شخصی سازی برندها، طرح ها، رنگ ها، فونت ها و موارد دیگر کارت های ویزیت خود را زیباتر نمایید. بهتر است یک طراح کارت ویزیت با مطالعه مقالاتی که در این قسمت نیز به آن لینک داده شده است، دانش خود را در زمینه ساخت یک کارت ویزیت حرفه ای بالاتر ببرد.

برنامه طراحی کارت ویزیت ادوبی اسپارک

  • Easy-to-Use Business Card Maker

اگر به دنبال یک برنامه رایگان برای طراحی کارت ویزیت حرفه ای هستید، این مورد مناسب شما است. شرکت سازنده این برنامه تاکنون بیش از 25 میلیون کاربر داشته است که از سراسر جهان از آن استفاده می کنند. یکی از مزیت های استقبال مردم از این برنامه را می توان رایگان بودن آن دانست که کاربران آن را ارزان ترین راه حل می دانند. با تغییر رنگ‌ها، فونت، متن و چیدمان از کتابخانه داخلی آن که شامل بیش از 1000 طرح است، کارت ویزیت سفارشی سازی شده ای را ایجاد کنید تا چیزی منحصر به فرد و خاص ایجاد شود. همچنین این برنامه برای استارت آپ ها، شرکت های کوچک و افرادی که نیاز به لوگو دارند بسیار کاربردی است.

بهترین برنامه طراحی کارت ویزیت حرفه ای

  • برنامه رایگان طراحی کارت ویزیت حرفه ای Logaster

شما می توانید برای چاپ کارت ویزیت حرفه ای، از این برنامه غنی از امکانات استفاده نمایید. در این حالت این برنامه به شما کمک می کند تا به سرعت چندین آرم و طرح‌های کارت تبلیغاتی را ایجاد نمایید. در ساده‌ترین حالت، جذاب ترین الگوی طراحی مدنظر خود را انتخاب کنید و تغییرات لازم را بر آن اعمال نمایید. سپس می توانید از کار گرافیکی خود خروجی بگیرید. استفاده از کارت ویزیت در Logaster ساده است. وقتی در وب سایت آنها هستید، Create Logo را انتخاب کنید. به طرح خود، نام شرکت و کلمات کلیدی مرتبط را اضافه کنید. نماد پیشنهادی را که پسندیده اید انتخاب نمایید. آن را متناسب با شرکت خود تغییر دهید و ذخیره نمایید. تعدادی قالب کارت ویزیت مختلف که با لوگوی شما مطابقت دارند ایجاد می شود. حال می توانید گزینه ای که جذابیت بیشتری برای شما دارد را خروجی بگیرید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *