ساخت تیزر کوتاه با گوشی هوشمند

ساخت تیزر کوتاه با گوشی هوشمند

ساخت تیزر کوتاه با گوشی هوشمند یک ترفند ساده برای تبلیغ محصولات و خدمات مربوط به کسب و کار شما است که مشتری را ترغیب به خرید می کند.

مقدمه


 ساخت تیزر کوتاه با گوشی هوشمند بسیار آسان است، کافیست اندکی جهت کسب این مهارت تلاش کنید. با گسترش امکان ارائه و تبلیغ خدمات بصورت آنلاین و استفاده روزافزون از رسانه های اجتماعی، استفاده از محتوای جذاب برای جلب توجه مخاطبان به یکی از نیازهای مهم هر کسب و کاری تبدیل شده است. در حال حاضر گوشی های همراه به ابزار همه کاره ای تبدیل شده اند که همه جا ما را همراهی می کنند. آنها علاوه بر ویژگی های ارتباطی و سرگرمی، امکانات خلاقانه بی نظیری را ارائه می دهند.
 در بین انواع تولید محتوا، تولید محتواهای ویدیویی طرفداران بیشتری دارند و باعث جذب مشترکین و به تبع آن فروش بیشتر می شوند. در این مقاله پس از بررسی فواید ساخت تیزر تبلیغاتی به معرفی چند نرم افزار برای ساخت تیزر کوتاه با گوشی می پردازیم.


فهرست مطالب


1-    چرا باید از تیزر کوتاه در تبلیغات استفاده کنیم؟
2-    ابزارهای جدید ساخت تیزر در گوشی‌ های هوشمند
3-    نکاتی برای افزایش کیفیت تیزر تبلیغاتی ساخته شده با گوشی


چرا باید از تیزر کوتاه در تبلیغات استفاده کنیم؟


تیزر تبلیغاتی در واقع یک فیلم کوتاه و جذاب است که به طور مختصر مخاطب را به وسیله ارائه محتوا، با محصولات و خدمات آشنا می کند. با استفاده از تیزرهای تبلیغاتی می توانید به سرعت و هدفمند بازدیدکنندگان را به سمت محصولات و خدمات خود جذب کنید.
تیزر تبلیغاتی شامل صحنه هایی است که به شکلی جذاب و خلاقانه طراحی شده اند تا مخاطب را به خرید محصول یا استفاده از خدمات ترغیب کند. تیزرهای تبلیغاتی با استفاده از عناصری مانند موسیقی، تصاویر جذاب، متن کوتاه و بیان مزایای محصول می توانند مخاطبان بیشتری را جذب کنند.
یکی از مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی ساده این است که با استفاده از یک ویدیوی کوتاه و جذاب می توانید به راحتی پیام را به مخاطب منتقل کنید و اطلاعات مورد نظر را در ذهن او جا گذاری کنید. علاوه بر این، از این ویدئوها می توانید در رسانه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، تبلیغات تلویزیونی و سایر رسانه های تبلیغاتی استفاده کنید.

ساخت تیزر کوتاه در گوشی های اندروید و آیفون
ابزارهای جدید ساخت تیزر در گوشی‌ های هوشمند


بدون شک ویدئوهای تبلیغاتی یکی از بهترین راه ها برای تاثیرگذاری زیاد بر روی مشتریان هستند. اگرچه ساخت تیزر تبلیغاتی جذاب به مهارت و تجهیزات ویژه ای نیاز دارد اما به لطف برخی ابزارها مانند اپلیکیشن Boosted، امکان ساخت تیزر کوتاه با گوشی وجود دارد. در ادامه با برخی از نرم افزارها آشنا می شویم که به واسطه آن ها می توانید به ساخت تیزر کوتاه با گوشی بپردازید.

1)    Inshot بهترین برنامه برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی 


  Inshot یک برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی است. این برنامه نه تنها برای صاحبان کسب و کار، بلکه برای کاربران معمولی نیز مناسب است. با این نرم افزار می توانید با استفاده از عکس ها و فیلم های گرفته شده در مورد مراحل تولید محصول یا ارائه خدمات خود یک فیلم تبلیغاتی حرفه ای بسازید. در اینشات می توانید موسیقی، متن، ویدئو و غیره مورد علاقه خود را به پروژه اضافه کنید. در حالی که موسیقی در پس زمینه پخش می شود، می توانید بخشی از ویدیو را برش دهید و صدای خود را به آن اضافه کنید.


2)    نرم افزار Boosted برای ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی


Boosted یک نرم افزار ساخت تیزر کوتاه با گوشی است. در ابتدای ورود به برنامه Boosted، به جای ایجاد یک حساب کاربری جدید، می توانید آن را به اکانت گوگل خود متصل کرده و با همان حساب وارد برنامه شوید. یکی از قابلیت های کاربردی این اپلیکیشن، دارا بودن قالب های متعدد آن است. برنامه از شما می پرسد که می خواهید برای چه نوع کسب و کاری تیزر تبلیغاتی ایجاد کنید؟ سپس با توجه به نوع کسب و کار قالب های آماده را نمایش می دهد. 
البته می توانید با زدن گزینه Skip از این مرحله عبور کنید. از انواع قالب های آماده که در این نرم افزار وجود دارد می توان به مد، غذا، زیبایی، تجارت و غیره اشاره کرد. استفاده از این قالب ها سبب می شود سرعت ساخت کلیپ افزایش یابد و نیاز به طراحی قالب از ابتدا وجود نداشته باشد.


3)    برنامه آموزش ساخت تیزر کاین مستر (Kine Master) 


یکی دیگر از برنامه های پرکاربرد ویرایش ویدیو کاین مستر است که می توانید از آن برای ساخت تیزر کوتاه با گوشی استفاده کنید. با استفاده از امکانات این برنامه می توانید با ساخت موشن گرافیک تیزر بسازید. 

4)    برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی Video AdKing


با ویژگی VideoAdKing می توانید تبلیغات با کیفیت بالا ایجاد کنید. در این برنامه می توانید قالب های آماده را به دلخواه آماده کنید و همچنین متن هایی با فونت های مختلف اضافه کنید. یکی دیگر از ویژگی های برنامه این است که می توانید لوگوی برند خود را به پروژه اضافه کنید.


5)    برنامه آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین Clip champ


Clip champ یک برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین است که به کاربران امکان می دهد تعداد نامحدودی پروژه ویدیویی ایجاد کنند.


6)    برنامه GoPro و Quik برای ساخت تیزر تبلیغاتی اندروید و آیفون


هر دوی این برنامه ها بهترین گزینه برای یادگیری نحوه ویرایش ویدیوها و ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان با موبایل هستند که می توانند از سیستم عامل های اندروید و iOS پشتیبانی کنند. توجه داشته باشید که خروجی نهایی تیزر تبلیغاتی حاوی واترمارک نخواهد بود.

ساخت تیزر تبلیغاتی
نکاتی برای افزایش کیفیت تیزر تبلیغاتی ساخته شده با گوشی


چگونه می توانید با استفاده از تلفن همراه خود یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای بسازید؟ در زیر چند نکته و ترفند را جهت افزایش کیفیت تیزر تبلیغاتی، مورد بررسی قرار می دهیم. 
1.    نور را اضافه کنید
نور عامل بسیار مهمی در شفاف و جذاب جلوه دادن ویدیوی شماست. دوربین های گوشی های هوشمند در شرایط کم نور عملکرد ضعیفی دارند. بنابراین باید مطمئن شوید که نور به اندازه کافی وجود دارد. می توانید از نور طبیعی آفتاب، نور مصنوعی لامپ ها و یا حتی از جعبه های نور استفاده کنید.
2.    فیلم برداری را بدون لرزش انجام دهید
اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید دوربین گوشی شما ثابت است زیرا مطمئنا تصمیم ندارید ویدیویی تار و لرزان بسازید. برای این کار می توانید از سه پایه های موجود برای گوشی های هوشمند استفاده کنید. این محصولات در بسیاری از فروشگاه های آنلاین و محلی با قیمت مناسب یافت می شوند.
3.    حرکات را اضافه کنید
افزودن حرکت های مناسب به ویدیو می تواند انرژی و علاقه بیشتری را جهت دیدن ادامه ویدیو ایجاد کند. می توانید از تکنیک های مختلفی برای ایجاد جلوه های حرکتی استفاده کنید. برای مثال، می توانید از یک صفحه گردان برای حرکت دادن محصول خود استفاده کنید یا یکی از پایه ها را خم کنید تا حرکتی به داخل و خارج ایجاد کنید.
4.    پیدا کردن محل ضبط مناسب
پیدا کردن محل ضبط مناسب که ظاهر خوبی داشته باشد و مکمل محصول یا خدمات شما باشد، یکی از نکات مهم برای افزایش کیفیت ساخت تیزر کوتاه با گوشی است. اگر در حال فروش یک محصول زیبایی هستید، بهتر است از یک محیط روشن و تمیز برای انعکاس حس لوکس بودن و طراوت استفاده کنید. 

ابزارهای جدید ساخت تیزر در گوشی‌
کلام پایانی


برنامه های مختلفی برای ساخت تیزر کوتاه با گوشی وجود دارد، اما اینکه کدام یک برای استفاده شما مناسب تر است، به شما بستگی دارد. پیشنهاد می شود چند برنامه مختلف را دانلود کنید و مدتی با آنها کار کنید تا ببینید کار با کدام یک برای شما راحت تر است. پیشنهاد می شود برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی اول هدف خود را مشخص کنید. سپس محتوای مناسب را برای آن تولید کنید.
 اگر این مراحل را به دقت و پس از کسب دانش، انجام دهید، می توانید تیزر تبلیغاتی خود را با بهترین کیفیت تحویل دهید تا به هدف مورد نظر خود برسید. جهت آگاهی در خصوص انواع برنامه ساخت تیزر ویندوز و نحوه دانلود تیزر تبلیغاتی خام روی نوشته کلیک کنید.

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *