همه چیز در مورد ربات لوگو ساز

همه چیز در مورد ربات لوگو ساز

در این مطلب به معرفی انواع ربات لوگو ساز خواهیم پرداخت. به کمک این ربات ها می توانید در عرض چند دقیقه لوگوی مورد نظر خود را طراحی نمایید.

 

پیشگفتار

ربات لوگو ساز برای طراحی یک لوگو مناسب است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت به کمک ربات های لوگو ساز می توان لوگوهای کاربردی را طراحی نمود. استفاده از این نوع ربات ها برای دیزاین لوگو دارای مزیت های زیادی است. به همین دلیل امروزه ساخت لوگو به کمک این نوع ربات ها مورد توجه قرار گرفته است. 

مقدمه: 

  • شماره 1: ربات لوگو ساز رایگان Tailor Brands
  • شماره 2: ربات Logo Maker
  • شماره 3: ربات طراحی لوگو رایگان Free Logo Design 
  • شماره 4: ربات Canva
  • شماره 5: ربات لوگو ساز Online Logo Maker
  • شماره 6: Water Marlerbot

ربات لوگو ساز چیست؟ 

طراحی یک لوگو را می توان به کمک برنامه های ساخت لوگو رایگان، ربات لوگو ساز، برنامه طراحی لوگو رایگان و... انجام داد. استفاده از ربات های لوگو ساز برای طراحی کسب و کارهای جدید مناسب می باشد. به همین دلیل امروزه انواع ربات ها برای لوگو طراحی شده اند. 

ربات لوگو ساز

مزایای استفاده از ربات ها برای دیزاین لوگو چیست؟

استفاده از ربات لوگو ساز دارای مزیت های زیر می باشد: 
1.    استفاده از ربات های لوگو ساز باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. 
2.    به کمک یک ربات می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن علامت تجاری مورد نظر خود را طراحی نمایید. 
3.    کیفیت لوگوهایی که توسط این ربات ها طراحی می شوند قابل قبول می باشد. 
4.    برای طراحی لوگو به کمک ربات می توانید نام برند و سایر مواردی که مورد نیاز هستند را در ربات مربوطه وارد نمایید. بعد از دریافت این اطلاعات ربات اقدام به دیزاین لوگو می کند. 
5.    به کمک این نوع ربات ها می توانید با چند کلیک ساده لوگوی مورد نظر خود را طراحی نمایید. 
6.    برخی از ربات ها به صورت رایگان کار طراحی لوگو را انجام می دهند. برخی دیگر از ربات ها در ازای طراحی یک لوگو مبلغ ناچیزی را از شما دریافت می کنند. 

دلایل استفاده از ربات طراحی لوگو رایگان 

به کمک ربات لوگو ساز رایگان می توانید لوگویی مناسب را برای کسب و کار یا تجارت نوپای خود طراحی نمایید. اگر شما بودجه لازم برای دیزاین لوگو را ندارید می توانید از ربات های لوگو ساز استفاده کنید. 
امروزه انواع ربات طراحی لوگو رایگان موجود هستند که کار با این نوع ربات ها به سادگی امکان پذیر می باشد. به این نکته توجه داشته باشید که امکانات و قابلیت های این نوع ربات ها محدود است. در نتیجه این ربات ها نمی توانند تمامی انتظاراتی که شما دارید را برآورده سازند. 

طراحی لوگو با ربات
نحوه طراحی لوگو به کمک ربات لوگو ساز 

برای طراحی لوگو به کمک ربات های لوگو ساز شما می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید: 

1.    ابتدا نام تجاری شرکت یا کسب و کارتان را وارد نمایید. 
2.    از بین گزینه هایی که وجود دارند می توانید نوع فعالیت خود را مشخص کنید. 
3.    در این مرحله می توانید نماد، رنگ، فونت و سبک مورد نظرتان را انتخاب کنید. 
4.    ربات با توجه به اطلاعاتی که شما وارد می کنید می تواند طرح اولیه لوگو را در اختیارتان قرار دهد. 
5.    در صورت تمایل می توانید طرح اولیه لوگو را ویرایش نمایید. توجه داشته باشید که در صفحه ویرایش طراحی لوگو شما می توانید برخی از ویژگی های لوگو را حذف نمایید. در صورت تمایل می توانید تغییراتی را در فونت، طرح و... لوگو ایجاد نمایید. 
6.    در این مرحله می توانید لوگویی که طراحی کرده اید را ذخیره کنید. برخی از انواع ربات لوگو ساز امکان ذخیره فایل نهایی را به دو صورت رایگان و هزینه ای ارائه می دهند. اگر شما تمایل دارید امکانات قابل توجهی را دریافت کنید بهتر است از خرید فایل نهایی غافل نشوید. 

هزینه طراحی لوگو به کمک ربات لوگو ساز 

امروزه طراحان حرفه ای لوگو برای طراحی لوگو هزینه قابل توجهی را دریافت می کنند. در صورتی که شما تمایل دارید دیزاین لوگو را با هزینه کمتری انجام دهید بهتر است از ربات های لوگو ساز استفاده کنید. 

به کمک ربات لوگو ساز می توانید به راحتی برای شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، یوتیوب و... لوگوی مناسبی را طراحی نمایید. استفاده از این نوع ربات ها باعث کاهش در هزینه ها و زمان می شود. 

بهترین ربات های لوگو ساز

معرفی بهترین ربات های لوگو ساز 

در صورتی که شما تمایل دارید طراحی لوگو را به کمک ربات انجام دهید بهتر است با بهترین انواع ربات لوگو ساز آشنا شوید. از معروف ترین ربات های لوگو ساز می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

شماره 1: ربات لوگو ساز رایگان Tailor Brands

این نوع ربات لوگو ساز از انواع ربات های کاربردی و رایگان به شمار می رود. به کمک این نوع ربات شما می توانید لوگوی تجارت یا کسب و کارتان را به راحتی و در مدت زمان کوتاهی طراحی نمایید. 
قبل از طراحی لوگو این نوع ربات از شما سوالاتی را می پرسد که شما باید به این سوالات پاسخ دهید. بعد از انتخاب لوگوی مورد نیاز خود می توانید با توجه به سلیقه شخصی تان تغییراتی را در برخی از آیتم لوگو ایجاد نمایید. 
ربات لوگو ساز Tailor Brands تمامی چیزهایی که برای انجام دیزاین لوگو به آن نیازمند هستید را به راحتی در اختیار شما قرار می گیرد. فرآیند دیزاین لوگو به کمک این ربات به صورت اتوماتیک انجام می شود و شما می توانید از بین لوگوهای نهایی طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. فایل لوگو نیز با کیفیت های مختلف و به شکل کاملا رایگان در پایان کار قابل دانلود می باشد. 

شماره 2: ربات Logo Maker

این نوع ربات جزو بهترین ربات های طراحی لوگو به شمار می رود. ربات Logo Maker همچنین جزو ربات های کاربردی و در عین حال ساده محسوب می شود. این نوع ربات به کمک قالب هایی که دارد می تواند لوگوی مورد نظر شما را به راحتی طراحی نماید. 
بعد از انتخاب قالب لوگو شما می توانید تغییراتی را در سایز، رنگ، فونت و... ایجاد نمایید و از این طریق لوگو را سفارشی سازی نمایید. 
ربات لوگو ساز Logo Maker اشکال مختلف نظیر اشکال انتزاعی، اشکال هندسی، اشکال فانتزی و... را برای طراحی لوگو در اختیار شما قرار می دهد. با انتخاب هر یک از این اشکال شما می توانید لوگو را به صورت تخصصی تر طراحی نمایید. در صورتی که تمایل دارید فایل لوگو را با کیفیت بالا دانلود کنید بهتر است هزینه را پرداخت کنید. امکان دانلود فایل لوگو به صورت رایگان نیز وجود دارد. 

طراحی علامت تجاری به کمک ربات

شماره 3: ربات طراحی لوگو رایگان Free Logo Design 

این نوع ربات لوگو ساز رایگان می باشد و دارای محیط کاربری ساده و راحتی است. دسته بندی های مختلف این نوع ربات باعث می شود تا بتوان به راحتی برای کلیه مشاغل لوگوی مناسبی را به کمک آن طراحی کرد. 
برای دیزاین علامت تجاری به کمک این ربات فقط کافی است که شما وارد وب سایت Free Logo Design شوید. بعد از وارد کردن نام برند شما وارد صفحه دسته بندی می شوید. حوزه کاری تان را می توانید از فهرست دسته بندی انتخاب کنید. بعد از انتخاب حوزه کاری لوگوهای پیشنهادی در اختیار شما قرار داده می شوند. 
در صورت تمایل می توانید به کمک ابزار طراحی لوگو که ربات در اختیارتان قرار می دهد تغییرات را در طرح، رنگ، فونت و سبک لوگو ایجاد کنید. بعد از اتمام مراحل دیزاین لوگو می توانید فایل نهایی لوگو را با کیفیت بالا دانلود کنید. 

شماره 4: ربات Canva

طراحی لوگو با کانوا یکی دیگر از روش های طراحی لوگو است. این نوع ربات علاوه بر دیزاین لوگو امکان طراحی پوستر، رزومه، کارت ویزیت و... را در اختیار شما قرار می دهد. 
برای ساخت لوگو به کمک این نوع ربات ابتدا باید وارد محیط کاربری ربات شوید. بعد از وارد کردن نام برند می توانید حوزه کاری تان را از بین دسته بندی ها انتخاب کنید. در این مرحله می توانید قالب مورد نظرتان را انتخاب کنید. 
توجه داشته باشید که به کمک Canva می توانید تغییراتی را در قالب لوگو، رنگ لوگو، فونت، سایز و... انجام دهید. این نوع ربات لوگو ساز ابزار طراحی لوگو پیشرفته ای را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد که برای استفاده از این ابزار باید هزینه ای را پرداخت کنید. 

شماره 5: ربات لوگو ساز Online Logo Maker

ربات لوگو ساز Online Logo Maker یکی دیگر از انواع ربات های کاربردی می باشد که به کمک آن می توانید در کمتر از چند دقیقه لوگوی مورد نظر خود طراحی نمایید. این نوع ربات آیکون های مختلفی را که مرتبط با مشاغل متفاوت هستند در اختیار کاربران قرار می دهد. 
بعد از وارد کردن نام برند یا کسب و کار شما می توانید به سادگی لوگوی مورد نیازتان را طراحی نمایید. به کمک این ربات می توانید به متن مورد نظرتان را به طرح لوگو اضافه کنید. قابلیت تغییر رنگ و سایز اجزای مختلف طرح لوگو نیز به کمک این ربات امکان پذیر می باشد. 
بعد از طراحی لوگو می توانید در صورت تمایل فایل آن را به صورت رایگان و با کیفیت بالایی دانلود نمایید. 

شماره 6: WaterMarkerbot

WaterMarkerbot لوگو ساز به ربات تلگرامی معروف است. برای طراحی لوگوهای ابتدایی و ساده می توانید از این ربات استفاده کنید. نام این ربات را می توانید در شبکه اجتماعی تلگرام جستجو کنید. بعد از یافتن ربات باید روی گزینه Start کلیک نمایید. با انتخاب گزینه Add Logo می توانید مراحل ساخت لوگو را آغاز نمایید. 
قبل از هر چیز باید نام کسب و کار یا تجارت خود را وارد نمایید. بعد از چند ثانیه لوگوی مورد نیاز شما توسط ربات طراحی می شود. در صورت تمایل می توانید در این مرحله رنگ، فونت، سایز و... را تغییر دهید. فایل لوگو را می توانید با کیفیت بالا دانلود کنید. 

ربات مخصوص طراحی لوگو

سخن پایانی

در صورتی که شما زمان زیادی برای انجام دیزاین لوگو ندارید یا محدودیت مالی دارید می توانید طراحی لوگو را به کمک ربات لوگو ساز رایگان انجام دهید. برخی از این نوع ربات ها امکانات و قابلیت های زیادی را در زمینه دیزاین لوگو در اختیار کاربران قرار می دهند. در نتیجه بهتر است در زمان انتخاب ربات طراحی لوگو حساسیت لازم را به خرج دهید. 

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *