آیا می دانید ممیزی محتوای اینستاگرام چیست؟
ممیزی محتوای اینستاگرام مانند چکاپ گرفتن از پزشک است. هدف اصلی این است که ببینیم آیا تلاش های فعلی به نتایج مطلوب منتهی میشوند یا خیر!
ممیزی محتوای اینستاگرام چگونه انجام می شود؟ ساختن یک برند قوی برای مشتریان خود در اینستاگرام اتفاقی نیست. اگر می خواهید به نتایج بهتری برسید و از انتظارات مشتری فراتر بروید، به یک استراتژی واضح نیاز دارید. بهترین راه برای تدوین برنامه خود، اجرای یک حسابرسی اینستاگرام است. ممیزی به شما امکان می دهد بررسی کنید که آیا مشتریان شما، اهداف تجاری و بازاریابی خود را برآورده می کنند؟ بدین ترتیب فعالیت های بازاریابی اینستاگرام را به حداکثر خواهید رساند. در این مقاله، ما به شما گام به گام نحوه اجرای حسابرسی اینستاگرام را نشان خواهیم داد:
1. اهداف و KPI را تعیین کنید.
2. نمایه و بیوگرافی را مرور کنید.
3. برند سازی و زیبایی شناسی را بررسی کنید.
4. تولید محتوا را تجزیه و تحلیل کنید.
5. تقویت محتوا را ارزیابی کنید.
6. تعامل را تجزیه و تحلیل کنید.
قبل از ورود به حساب اینستاگرام مشتری خود، باید بدانید که چگونه بازاریابی اینستاگرام آنها با برنامه های بازاریابی و تجاری کلی مطابقت دارد. ارسال و تبلیغ محتوایی که مناسب نیست نتایج ضعیفی را به همراه خواهد داشت. اینستاگرام فضای زیادی را در اختیار شما قرار نمی دهد تا به کاربران بگویید حساب شما در مورد چیست. بنابراین به حداکثر رساندن نمایه و بیو ضروری است. وقتی ثابت باشید، داستان برند شما برای همه روشن است. این بدان معناست که شما باید در حساب کاربری خود در مورد انتخاب (طرح رنگ، لحن صدای استفاده شده در کپشن ها، نوع تصویر به اشتراک گذاشته شده و نحوه تعامل با فالوورهای خود) ثابت باشید. تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام کار بسیار حساس و پیچیده ای است.
در مرحله ای از ممیزی محتوای اینستاگرام، باید بررسی کنید که مشتریان چگونه محتوای خود را تقویت می کنند. در نمایه اصلی، این به استفاده آنها از هشتگ ها بستگی دارد. اما اگر آنها در اینستاگرام تبلیغ می کنند، این زمان خوبی برای بررسی اثربخشی آنها در بینش تبلیغاتی است. در نهایت، باید بررسی کنید که آیا مشتریان در حال جستجوی هشتگ برای یافتن فالوورهای جدید بالقوه هستند یا خیر. نظر دادن روی پست هایی با هشتگ های مرتبط نیز ممکن است فالوورهای جدیدی را به نمایه شما جذب کند. روش های دیگری که می توانید برای افزایش فالوور در اینستاگرام استفاده کنید، پیوستن به گروه های تعامل و شراکت با برندهای دیگر است. بخش آخر ممیزی اینستاگرام بر نحوه تعامل مشتریان شما با فالوورهای خود برای ایجاد یک جامعه متمرکز است.
آیا زمان منظمی را برای تعامل با فالوورها اختصاص می دهید؟ اگر می خواهید حساب کاربری خود را رشد دهید، باید زمانی را به "اجتماعی شدن" و گفتگوهای معتبر با مخاطبان خود اختصاص دهید. همه چیز در مورد ارسال محتوا نیست. آیا به نظرات و پیام های پست های خود سریعا پاسخ می دهید؟ اینستاگرام پلتفرمی است که به سرعت در حال حرکت است و با پاسخ دادن سریع به نظرات پست های خود بهترین نتایج را خواهید گرفت. علاوه بر این، ارائه یک تجربه عالی از خدمات مشتری در رسانه های اجتماعی واقعا می تواند به افزایش اعتبار برند شما کمک کند.
لیست عناوین
به منظور بیان توضیحاتی درباره ی ممیزی محتوای اینستاگرام لازم است موارد زیر مورد بررسی قرار گیرند:
1- منظور از اصطلاح ممیزی محتوا چیست؟
2- هدف از ممیزی محتوا چیست؟
3-نکات ممیزی محتوای موفق برای اینستاگرام
منظور از اصطلاح ممیزی محتوا چیست؟
ممیزی محتوا چیست؟ ممیزی محتوا یک مستند سازماندهی شده از تمام محتواهایی است که در سایت شما ایجاد شده است. ممیزی محتوا به شما این فرصت را می دهد تا محتوای موجود را برای حداکثر رشد، تجزیه و تحلیل، هدف گذاری و بهینه سازی کنید. هنگامی که تمام محتوای خود را جمع آوری کردید، می توانید یک گام به عقب بردارید، ببینید چه حوزه هایی کمی ضعیف هستند و از آنجا برای مراحل بعدی خود تصمیم بگیرید. این ممکن است شامل بهینه سازی، بروز رسانی، ایجاد، تغییر کاربری یا حتی حذف محتوا برای ساده سازی و بهبود تلاش های بازاریابی محتوای شما باشد.
چرا محتوای خود را ممیزی می کنید؟ هنگام انجام ممیزی محتوا، هدف شما باید جستجوی فرصت هایی باشد که بتوانید با مخاطبان هدف خود ارتباط بیشتری برقرار کنید. به عبارت دیگر، اطمینان حاصل کنید که به سوالاتی که مشتریان بالقوه شما در جستجوی کمک هستند، پاسخ می دهید. محتوای شما می تواند به نگرانی ها، پرسش ها و سوالات مخاطبان پاسخ دهد. بازدیدکننده ای که احساس می کند کمک و حمایت شده است، قبلا شروع به ایجاد رابطه با شما کرده است. ممیزی محتوا همچنین می تواند به شما کمک کند تا دسترسی سایت خود را با تکنیک های موثر سئو بهبود ببخشید. همچنین به شما درک بهتری از فرصت های بهینه سازی و برجسته کردن نقاط خطاها بدهد. پیوندهای شکسته، باید اصلاح شوند تا نه تنها سئوی سایت شما بهبود یابد، بلکه تجربه کاربر نیز بهبود یابد.
هدف از ممیزی محتوا چیست؟
هدف از ممیزی محتوا چیست؟ یک ممیزی کامل محتوا به بازاریابان آنلاین چشم انداز بالایی از تمام تلاش های محتوا می دهد. ممیزی، روش بسیار ایده آلی برای بررسی مجدد استراتژی و ارزیابی اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند، است. با در دست داشتن این اطلاعات، مالک یا مدیر سایت برای تعیین تلاش های بازاریابی آینده شرکت بهتر عمل خواهد کرد. ممیزی محتوا در درجه اول به دو دلیل اصلی انجام می شود:
• بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
• ارزیابی تلاش های موجود برای تبلیغات محتوایی
ممیزی محتوا فرصت هایی را برای بهینه سازی بهتر محتوای موجود و برجسته کردن نقاط ضعف در حضور موتور جستجو نشان می دهد. برای مثال ممکن است متوجه شود که برچسب های عنوان را می توان بهبود بخشید یا برخی از مقالات را گسترش داد. از منظر بالاتر، ممیزی محتوا می تواند فرصت های محتوای جدیدی را ارائه دهد که مرتبط با کسب و کار است. به جای بررسی متغیرهای بهینه سازی صفحه، تمرکز مستقیم بر عملکرد محتوا خواهد بود. معیارهای رایج برای ارزیابی چگونگی به نتیجه رسیدن محتوا، تبدیل های خرد مانند ثبت نام در خبرنامه، بازدید از صفحه و اشتراک گذاری اجتماعی است. ممیزی محتوا می تواند کانال هایی را که مشارکتی ندارند را نشان دهد و رسانه های با عملکرد بالا را برجسته کند. آژانس تولید محتوای اینستاگرام، ایجاد محتوا را با رعایت اصول و مقررات انجام می دهد.
نکات ممیزی محتوای موفق برای اینستاگرام
نکات ممیزی محتوای موفق برای اینستاگرام کدامند؟ خوب است استراتژی های خود را تجزیه و تحلیل کنید و به صورت دوره ای حسابرسی اینستاگرام را انجام دهید زیرا مزایای زیادی دارد. بهره مندی از تقویم محتوای اینستاگرام بسیار کمک کننده خواهد بود. با انجام ممیزی اینستاگرام، می توانید ببینید:
• بیشترین لایک، کامنت و اشتراک گذاری در حساب اینستاگرام شما چیست؟
• استراتژی خود را مرور کنید. ممکن است متوجه شوید که استراتژی قدیمی شما بهتر از استراتژی جدید شما کار می کند.
• ببینید چه پست های اینستاگرام با استراتژی، لحن صدا یا ارزش های برند شما مطابقت ندارد.
• چک لیست حسابرسی اینستاگرام به شما بینش روشنی در مورد مناطقی که نیاز به توجه دارند می دهد. این فرصتی را برای ایجاد یک رویکرد متناسب با اهداف خاص شما فراهم می کند.
• محتوای مغناطیسی ایجاد کنید که فالوورهای شما را افزایش دهد و فالوورهای شما را به مشتری تبدیل نمایید.
• بیوگرافی و خوراک خود را برای جلب توجه بهینه کنید.
• از استراتژی هشتگ مخفی من بهره مند شوید.
• از چک لیست گام به گام برای بهینه سازی اینستاگرام به منظور رشد و فروش استفاده کنید.
کلام آخر
در این مقاله درباره ی ممیزی محتوای Instagram توضیحاتی داده شد. پس از تکمیل حسابرسی اینستاگرام برای مشتری خود، باید یک برنامه عملیاتی واضح برای بهبود شرایط انجام دهید. برای کمک به مستند سازی فرآیند، از چک لیست حسابرسی اینستاگرام رایگان استفاده کنید. اجرای اولین ممیزی و تکمیل مراحل اصلاحی ممکن است مدتی طول بکشد. اما اگر ممیزی های منظم را انجام دهید، بررسی و رفع مشکلات آسان تر و سریع تر خواهید بود. در نتیجه مشتری شما با بهبود مستمر، برند قوی تری در اینستاگرام خواهد داشت.
پاسخ دهید
اولین نظر را شما ثبت نمایید
نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید