آشنایی با نحوه طراحی کارت ویزیت
در این مطلب با نحوه طراحی کارت ویزیت و استفاده از قابلیت Call To Action در آن آشنا می شویم.
نحوه طراحی کارت ویزیت بستگی به نوع، کاربرد و توقع ما از کارایی آن دارد. کارت ویزیت یکی از ابزار های مهم برای ایجاد شناخت بصری قوی شخصیت شما یا برند شما است. این کارت کوچک، اطلاعات شخصی، اطلاعات تماس و اطلاعات شغلی را به طور مختصر و مفید در بر دارد. معمولا برای معرفی خود به دیگران و تبادل اطلاعات تماس استفاده می شود. بیشتر افرادی که در حرفه ای فعالیت می کنند، همیشه یک کارت ویزیت با خود دارند تا آن را به دیگران ارائه دهند و دیگران نام آنان را در بین جامعه حرفه ای به رسمیت بشناسند. این کارت به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر شناخته می شود.
از مزایای استفاده از کارت ویزیت می توان به موارد زیر اشاره نمود.
• جلب توجه و تبلیغ کسب و کار.
• اطلاعات شخصی، تماس و شغلی شما را در اختیار دیگران قرار می دهد.
• هنگام شرکت در جلسات و کنفرانس های تجاری، می توانید از آن برای معرفی خود استفاده کنید.
• به عنوان یک ابزار برای شناسایی و تشخیص خطا در اطلاعات شما مورد استفاده قرار می گیرد.
مقدمه
برای آشنایی با نحوه طراحی کارت ویزیت، موضوعات زیر مورد بررسی قرار می گیرند.
• جزئیاتی که در نحوه طراحی کارت ویزیت مهم هستند
• نحوه طراحی کارت ویزیت به روش لایه باز
• نحوه طراحی کارت ویزیت با استفاده از قابلیت Call To Action
• نحوه طراحی کارت ویزیت به کمک نمونه های Call To Action
• کسب درآمد از یادگیری نحوه طراحی کارت ویزیت
جزئیاتی که در نحوه طراحی کارت ویزیت مهم هستند
جزئیات زیادی وجود دارند که در نحوه طراحی کارت ویزیت مهم و موثر هستند. برای مثال استفاده حفظ فضای خالی در طراحی کارت ویزیت از مهمترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. فضای خالی می تواند به شما کمک کند تا اطلاعات را به آسانی خوانا کنید و همچنین ظاهر کلی کارت ویزیت را بهبود بخشید. به علاوه بهتر است به دنبال انتخاب فونت هایی خوانا و استاندارد برای درج اطلاعات روی کارت ویزیت خود باشید. باید توجه داشت که انتخاب فونت شما نشان دهنده شخصیت برند شماست. انتخاب استاندارد و با دقت و حوصله ی رنگ در کارت ویزیت، نشان دهنده هویت برند شما خواهد بود. رنگ هایی که با هویت و نام تجاری شما سازگار هستند انتخاب کنید.
به علاوه استفاده از قالب مناسب در نحوه طراحی کارت ویزیت موثر است. انتخاب درست قالب و تمپلیت به شما کمک می کند تا ظاهر کلی کارت ویزیت خود را بهبود بخشید. قالب ها معمولا به شما کمک می کنند عناصر کارت ویزیت را در جای مناسب و بهینه قرار دهید. لازم است بدانید که استفاده از گرافیک، تصاویر و آیکون ها می تواند ظاهر کارت ویزیت شما را جذاب تر کرده و با برند شما سازگاری بیشتری برقرار کند. در این زمینه باید بدانید که لوگو شما باید در کارت ویزیت شما قرار داشته باشد. چون این عنصر به خوبی هویت برند شما را نمایش می دهد. بنابراین توجه به جزئیات استفاده از لوگو بسیار مهم است.
نحوه طراحی کارت ویزیت به روش لایه باز
نحوه طراحی کارت ویزیت به روش لایه باز به شما کمک می کند که بتوانید بر تمامی بخش های کارت ویزیت خود تسلط داشته باشید. به این ترتیب استفاده از لایه های قابل حرکت برای طراحی کارت ویزیت باعث می شود که شما بتوانید با قسمت های مختلف کارت ویزیت به صورت جداگانه کار کنید. در نهایت می توانید طرح بسیار حرفه ای و منحصر به فردی ایجاد نمایید. طراحی لایه باز کارت ویزیت و استفاده از لایه های قابل حرکت، به شما این امکان را می دهد تا طرح های مختلف را در یک فایل قرار داده و به سادگی بین آن ها جابجا شوید یا هر کدام را ویرایش کنید. برای شروع، ابتدا لازم است یک نرم افزار پایه مانند Adobe Photoshop یا Illustrator را نصب نمایید. سپس می توانید با استفاده از ابزار های موجود در این نرم افزار ها، طرح های مختلف را روی لایه های مجزا قرار دهید.
نحوه طراحی کارت ویزیت با استفاده از قابلیت Call To Action
افزودن Call To Action به کارت ویزیت، مزایای بسیاری دارد که به کمک استفاده از اصول نحوه طراحی کارت ویزیت می تواند موجب رشد کسب و کار شما شود. این قابلیت به کارت ویزیت شما می تواند به شما کمک کند تا با مشتریان خود در ارتباط باشید و آن ها را به برقراری ارتباط دعوت کنید. Call To Action در واقع یک جمله یا عبارت کوتاه است که برای ترویج یک فعالیت یا اقدام خاص، به مخاطبان کمک می کند که یک کار خاص را انجام دهند.
دلایل افزودن Call To Action به کارت ویزیت
ایجاد ارتباط از اصلی ترین دلایل افزودن Call To Action به کارت ویزیت است. این کار به مخاطبین کمک می کند تا با شما در ارتباط باشند و ساده تر با شما تماس بگیرند. با اضافه کردن جملاتی مانند "برای تعیین وقت ملاقات با ما تماس بگیرید" یا "برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید"، احساس دوستی و صمیمیت با مخاطبین شما تقویت خواهد شد. نحوه طراحی کارت ویزیت با اضافه کردن یک Call To Action، به گونه ای است که ارتباط تجاری شما را قوی تر می کند. در حقیقت شما به مخاطبین خود کمک می کنید تا ارتباطات تجاری با شما را پویا تر کنند و فرصت های جدید کسب و کار را بیشتر خواهید داشت.
به کمک Call To Action ترویج فعالیت ها راحت تر اتفاق می افتد. با استفاده از یک Call To Action برای مثال، با جمله "برای دریافت تخفیف شرکت در کلاس های ما تماس بگیرید" مخاطبین خود را به دریافت اطلاعات بیشتر از فعالیت ها تشویق کنید. با Call To Action شما به مخاطبین خود کمک می کنید تا سریع تر با شما تماس بگیرند و در نهایت به شما سفارش کار دهند. به این ترتیب می توانید فروش خود را افزایش دهید.
نحوه طراحی کارت ویزیت به کمک نمونه های Call To Action
به نمونه هایی از Call To Action برای کارت ویزیت که می توانید از آن ها استفاده کنید، اشاره خواهیم کرد:
تماس با ما: ۰۹۱۲ --------
به وبسایت ما سر بزنید: www.example.com
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: @example
ارتباط از طریق ایمیل: example@email.com
برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
برای همکاری با ما تماس بگیرید.
برای دیدن نمونه کار ها به وب سایت ما مراجعه کنید.
کسب درآمد از یادگیری نحوه طراحی کارت ویزیت
در صورتی که علاقه مند به یادگیری طراحی کارت ویزیت هستید، و یا به عنوان یک طراح کارت ویزیت مایل به همکاری با شرکت های معتبر تولید محتوا هستید، وب سایت مدرسه تولید محتوای اتک، از طریق استخدام غیر حضوری به جذب افراد مستعد در زمینه ی گرافیک می پردازد. شما می توانید با ارسال رزومه ی کاری خود برای کارشناسان این مجموعه، به همکاری با اتک پرداخته و از طریق کار طراحی کارت ویزیت در منزل به کسب درآمد مشغول شوید. همچنین می توانید از انواع آموزش طراحی کارت ویزیت رایگان در این وب سایت استفاده نمایید.
پاسخ دهید
اولین نظر را شما ثبت نمایید
نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید