ساده ترین راه های کسب درآمد از اینستاگرام

ساده ترین راه های کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام سخت اما امکان پذیر است. اینستاگرام جایی است که مردم با برندها و سازندگان قوی ارتباط برقرار می کنند.

کسب درآمد از اینستاگرام چگونه انجام می شود؟ شاید دنبال کنندگان خود را رصد کرده و فکر کنید که این کار می تواند توسط شما و تمام وقت انجام شود. اینستاگرامرها نفوذ دارند و دسترسی به تولید محتوا آنها مشخص شده است. در این مقاله نکاتی را برای کسب درآمد از اینستاگرام به شما خواهیم گفت. برای شروع کسب درآمد در اینستاگرام به چند فالوور اینستاگرام نیاز دارید؟ پاسخ کوتاه این است که برای کسب درآمد در اینستاگرام نیازی به فالوورهای زیادی نیست. اما قبل از اینکه حساب اینستاگرام خود را برای استفاده تجاری قرار دهید، باید برخی از عوامل را در نظر بگیرید:
•    آیا جایگاه شما می تواند به دسته بندی محصول گره بخورد؟ (لوازم آرایشی، مد و زیبایی بر اساس هشتگ ‌ها، جایگاه‌ های برتر همه زمان‌ ها هستند)
•    لیست فالوورهای شما چقدر ارگانیک است؟ هزاران فالوور ربات خریداری شده به شما در کسب درآمد در اینستاگرام کمک نمی کند. شما به دنبال کنندگان واقعی نیاز دارید تا جایگاه خود را در بازار بالا ببرید.
به منظور کسب درآمد از اینستاگرام هر چه فالوورها ارگانیک و متعهدتر باشند، شانس بیشتری برای سودآوری از اینستاگرام خواهید داشت. اینستاگرامرها می توانند هزاران دلار به ازای هر پست به دست آورند، اما این بدان معنا نیست که افرادی که تعداد فالوور کمتری دارند، نمی توانند با تبلیغ جایگاه خود را در بازار ایجاد کنند. 
اگر دسترسی گسترده ای به اینستاگرام دارید، می توانید محصولات بسیاری از برندها را تبلیغ کنید. یک اینفلوئنسر می‌ تواند بر فالوورهای خود تاثیر بگذارد تا به محصولات مورد حمایتشان توجه شود. آنها زمان زیادی را صرف ایجاد اعتماد با مخاطبان خود کرده ‌اند که می ‌توانند از این گزینه استفاده کنند. پست های حمایت شده جایی هستند که برندها با اینفلوئنسرها همکاری می کنند. این نیاز به استعداد و تلاش سخت دارد تا مخاطبان خود را از محتوای خود آگاه کنید. اگرچه امکان کسب درآمد از طریق پست های حمایت شده وجود دارد، اما باید در مورد انتظارات خود واقع بین باشید. تعرفه تولید محتوا در اینستاگرام چقدر است؟ پاسخ به این سوال در مقاله ای دیگر داده شده است.

لیست عناوین

1- رازهای موفقیت و کسب درآمد از اینستاگرام
2- ایده های تولید محتوای اینستاگرام برای کسب درآمد بیشتر
3- موضوعات پرطرفدار اینستاگرام
4- چگونگی تبدیل مخاطب به یوزر در اینستاگرام
5- نمونه افراد موفق از طریق اینستاگرام

رازهای موفقیت و کسب درآمد از اینستاگرام

چگونه کسب درآمد از اینستاگرام داشته باشیم و در دنیای میلیاردها عکس و ویدیو متمایز شویم؟ در اینجا 10 نکته برتر ما برای موفقیت در اینستاگرام آورده شده است.
1.    به عنوان یک تجارت به آن نگاه کنید.
2.    یک جایگاه را انتخاب کنید و به آن بچسبید.
3.    محتوای با کیفیت تولید کنید.
4.    مقاوم باشد.
5.    صبور باشد.
6.    هدفی در ذهن داشته باشید.
7.    تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید.
8.    تعامل معتبر کلیدی است.
9.    با ویژگی های همیشه در حال تغییر همراه باشید.
10.    کاری که انجام می دهید را دوست داشته باشید.
اینستاگرام یک تجارت است و هزینه تولید محتوا در اینستاگرام جهت راه اندازی یک کسب و کار اجتناب ناپذیر است. اینستاگرام، مانند بسیاری چیزها، یک طرح «سریع پولدار شدن» نیست. ممکن است در گذشته اینطور بوده باشد، اما ساختن کسب و کار شما نیازمند زمان و تعهد است. هرچه بتوانید دقیق تر باشید، بهتر است. به عنوان مثال، به جای «وبلاگ مسافرتی» که بیش از صدها هزار حساب به آن اختصاص داده شده است، سعی کنید دقیق تر صحبت کنید. به این فکر کنید که چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند؟

کسب درآمد از اینستاگرام

ایده های تولید محتوای اینستاگرام برای کسب درآمد بیشتر

ایده های تولید محتوای اینستاگرام نتیجه ی ذهن خلاق شما است. ساده به نظر می رسد، اما هر چه محتوای شما بهتر باشد، احتمال بیشتری برای جلب مشارکت و رشد حساب خود خواهید داشت. در عمل، می ‌تواند سخت ‌تر از آن چیزی باشد که فکر می ‌کنید، زیرا محتوای باکیفیت نه تنها به زمان و چشم ‌انداز نیاز دارد، بلکه به تجهیزات مناسب نیز نیازمند است. برای نظم بخشیدن به زیبایی شناسی خود وقت بگذارید، یاد بگیرید که چگونه عکس ها را طوری که دوست دارید ویرایش کنید. آزمایش کنید که چه چیزی برای شما مفید است. به راحتی می توان فهمید که چرا اینفلوئنسرهای خاص، چنین محتوای جذابی دارند. لازم نیست بهترین عکاس جهان یا بهترین هنرمند باشید، فقط باید زیبایی ‌شناسی خود را به کار بگیرید و هنر خود را تمرین کنید. 

موضوعات پرطرفدار اینستاگرام

موضوعات پرطرفدار اینستاگرام کدامند؟ ترندهای اینستاگرام به (محتوای معتبر در پست ‌هایی که در حال تغییر) هستند و همچنین (تغییر موضوعات و رفتارهایی) اشاره دارد که در اینستاگرام محبوب هستند. گرایش های اینستاگرام را می توان بسته به نوع محتوای مورد علاقه شما دسته بندی کرد. قیمت تولید محتوای اینستاگرام هم، با توجه به محتوای ایجاد شده (فیلم، تصاویر و...) محاسبه خواهد شد. 9 ترند اینستاگرام که نمی توانید در سال 2024از دست بدهید عبارتند از:
1.    اولویت بندی ریلزها
2.    استقبال از پست های همکاری
3.    محتوای الهام گرفته از دیگران
4.    تجارت اجتماعی
5.    تبلیغات پولی
6.    الگوهای رفتاری هنجار جدید هستند
7.    پست های چرخ فلک
8.    فیلترهای واقعیت افزوده مارک دار
9.    جنبش های عدالت اجتماعی

تبدیل مخاطب به یوزر در اینستاگرام

چگونگی تبدیل مخاطب به یوزر در اینستاگرام

تبدیل مخاطب به یوزر در اینستاگرام با رعایت 10 نکته ی بازاریابی زیر امکان پذیر است:
1.    ایجاد/تغییر به یک حساب تجاری و بهینه سازی بیو
2.    از ابزار رایگان اینستاگرام استفاده کنید
3.    یک تقویم محتوا ایجاد کنید
4.    تبلیغات حمایت شده ایجاد کنید
5.    زیرنویس های خود را با دقت انتخاب کنید
6.    در مورد استراتژی های رقیب خود تحقیق کنید
7.    یک داستان را روایت کنید
8.    با سایر اینفلوئنسرها همکاری کنید
9.    جمع آوری محتوای تولید شده توسط کاربر
10.    از هشتگ های مناسب استفاده کنید
یک تقویم محتوا به شما کمک می‌کند پست‌ هایی را که می‌ خواهید در روزهای آینده ایجاد کنید، پیگیری کنید. همچنین می توانید پست های خود را بر اساس زمانی که مشتریان شما بیشترین فعالیت را دارند برنامه ریزی و خودکار کنید. قیمت تولید محتوا اینستاگرام نیز بر اساس فاکتورهای مختلفی، تغییر خواهد کرد.

نمونه افراد موفق از طریق اینستاگرام

نمونه افراد موفق از طریق Instagram کم نیستند. ایده های شگفت ‌انگیز در تعطیلات، غذاهای خوشمزه که شما را در مسیر لذت غذا قرار می ‌دهد، (راهنماهای مد، سبک و ...) در اینستاگرام وجود دارند. با توجه به اینکه زندگی روزمره ما با رسانه های اجتماعی آمیخته شده است، واقعا جای تعجب نیست که اینستاگرام به یک چیز واقعی در زندگی ما تبدیل شده است. بهترین اکانت های اینستاگرام تا حدودی کاتالیزور هستند! کجا باید به دنبال الهام و انگیزه باشید تا به شما کمک کند، به ترس از دست دادن  غلبه کنید! از به تعویق انداختن دست بردارید و سفر خود را به سوی موفقیت در زندگی آغاز کنید؟ پاسخ آن در اینستاگرام نیز نهفته است. در اینجا موفق ترین اکانت های اینستاگرام را معرفی می کنیم:

•    راهول ورشنیا

او کارآفرین فناوری، بدون هیچ دانشی از (فناوری یا برنامه نویسی) شروع به کار کرد و به ایجاد شرکت های فناوری موفق در زمینه های مختلف از هنرهای زیبا تا CRM ادامه داد.

•    تونی رابینز

مربی زندگی آمریکایی، بشردوست و آموزش دهنده ی (چهار کتاب پرفروش در مورد انگیزه) تونی رابینز کسی است که بسیاری از مردم موفقیت خود را به او نسبت می دهند.

•    جی شتی

او از دانش خود از مطالعه علوم رفتاری و تجربیات زندگی به عنوان راهب در هند استفاده می کند تا (حکمت عمیق) را به شیوه ای آسان و قابل درک بیان کند.

اینستاگرام

کلام آخر

کسب درآمد از اینستاگرام نیاز به صبر و ممارست دارد. اینستاگرام نیز مانند تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی می تواند در یک لحظه تغییر کند. تغییر الگوریتم ها، تغییر محتوا، تغییر استراتژی های برند همگی ممکن است اتفاق بیفتند. اگر این چیزی است که به دنبال آن هستید، بدانید که یک تجربه یادگیری مداوم است. حتی زمانی که فکر می کنید همه چیز را فهمیده اید، اغلب متوجه می شوید که دانش کافی ندارید. مهم ترین چیز، محتوای با کیفیت است.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *