مراحل و چگونگی ایجاد محتوا در تبلیغات اینستاگرام

مراحل و چگونگی ایجاد محتوا در تبلیغات اینستاگرام

ایجاد محتوا در تبلیغات اینستاگرام موضوعی است که پرداختن به آن مستلزم رعایت نکات مختلفی می باشد. در مقاله فعلی نکات مهمی در این خصوص بیان شده است.

پیشگفتار


 ایجاد محتوا در تبلیغات اینستاگرام امروزه یکی از روش های پرطرفدار برای کسب درآمد می باشد. افراد زیادی هستند که به کمک تولید محتوا در اینستاگرام خصوصا از طریق تبلیغات درآمد کسب می کنند. در سال های اخیر با روی کار آمدن گوشی های هوشمند و استفاده فراوان مردم از شبکه های اجتماعی، فرصتی مناسب برای رشد و ترقی کسب و کارها فراهم شده است. ایجاد محتوا در تبلیغات اینستاگرام مانند ارائه تبلیغات در سایر رسانه های اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد اما کاربران این پلتفرم ثابت کرده اند که انجام تبلیغات در این رسانه بازخورد بیشتری نسبت به سایر شبکه های اجتماعی به همراه دارد. طبق تحقیقات انجام شده تولید و انتشار محتوای تبلیغاتی در اینستاگرام حدود 58 درصد از فیسبوک و 120 درصد از توییتر بازدید بیشتری به همراه دارد. از همین رو اکثر کاربران فعال در این رسانه به ایجاد محتوای تبلیغاتی روی آورده اند. 
با توجه به میلیون ها کاربر فعال Instagram به صورت روزانه این رسانه به بستری مناسب برای انتشار محتوا تبدیل شده است. می توانید با تولید محتوایی تبلیغاتی که کاربر پسند هم باشد درآمد قابل توجهی به دست آورید. اگر شما هم با این سوال روبرو شده اید که چگونه با تولید محتوا در اینستا کسب درامد کنیم، بهتر است به ادامه مطلب توجه نمایید. 


مقدمه


•    دلایل اهمیت تبلیغات در اینستاگرام
•    چگونگی تولید محتوای تبلیغاتی در اینستاگرام
•    مراحل ایجاد محتوای تبلیغاتی در اینستاگرام
•    استفاده از هشتگ ها در تبلیغات اینستاگرام
•    قوانین تولید محتوای تبلیغاتی در اینستاگرام
•    کلام آخر


دلایل اهمیت تبلیغات در اینستاگرام


همانطور که در بخش قبلی عنوان شد به دلیل محبوبیت زیاد اینستاگرام و استفاده تمامی اقشار جامعه از آن، ایجاد محتوای تبلیغاتی می تواند راهی مناسب برای دیده شدن محصولات یا خدمات شما باشد. امروزه اکثر کسب و کارها به فروش اینترنتی خصوصا اینستاگرامی روی آورده اند. از همین رو انجام درست تبلیغات می تواند به دیده شدن پیج آنها و سپس کسب درآمد بیشتر منجر گردد. ایجاد یک قصه خوب راهی مناسب براب جذب مخاطب به سوی کسب و کار شما می باشد. از آنجایی که اینستاگرام پلتفرمی بصری است، تولید و ایجاد محتوایی جذاب با تصاویر زیبا این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که ارتباط بهتری با مخاطبان خود برقرار نمایید. 
تولید محتوای تصویری یکی دیگر از دلایل مهم برای تبلیغات در اینستاگرام می باشد. انتشار تصاویر با کیفیت بالا می تواند به میزان زیادی افراد را به سوی پیج شما جذب نماید. پست هایی که دارای تصاویر جذاب هستند حدود 650 درصد بیشتر از محتوای متنی کاربر را جذب خود می کنند. بدین ترتیب قادر خواهید بود در زمان کمتری نظر فالوورها را در مورد محتوای تولیدی خود بدانید. از طرف دیگر از این طریق به افراد بیشتری دسترسی داشته و محصولات خود را در معرض دید آنها قرار خواهید داد. 

روش های مختلف ایجاد محتوا در تبلیغات اینستاگرام
چگونگی تولید محتوای تبلیغاتی در اینستاگرام


جهت تولید و انتشار محتوای تبلیغاتی در اینستاگرام لازم است تا ابزار های قدرتمندی را در دست داشته باشید. ابتدا می بایست هدف خود از تبلیغات را در این رسانه اجتماعی مشخص نمایید. اهداف شما می توانند شامل موارد زیر باشند:
-    شناساندن برند خود به دیگران و جلب مشتریان بیشتر 
-    بالا بردن ترافیک وب سایت
-    افزایش تعامل با مشتری، بالا بردن میزان باز نشرها و غیره 
-    معرفی نرم افزار و ترغیب مخاطب به نصب آن
-    افزایش آگاهی و اطلاع رسانی به دیگران در خصوص برندتان


مراحل ایجاد محتوای تبلیغاتی در اینستاگرام


برای ایجاد محتوای تبلیغاتی در اینستاگرام لازم است که مراحل زیر را دنبال نمایید: 


مرحله اول


در این مرحله لازم است که ابتدا پیج خود را به حالت تجاری تبدیل کنید. در این صورت دسترسی افراد به صفحه شما بیشتر خواهد بود. برای انجام این کار به بخش تنظیمات در اینستاگرام رفته و گزینه Switch to Business Profile را یافته و آن را فعال نمایید. 


مرحله دوم


پس از تجاری نمودن صفحه خود، حال نوبت به آن رسیده تا پستی را که می خواهید بیشتر دیده شود برگزینید. پست مد نظرتان را انتخاب کرده و در پایین عکس گزینه ارتقا یا Promote را کلیک نمایید. 


مرحله سوم


برای اینکه محتوای تبلیغاتی شما در معرض دید افراد بیشتری قرار بگیرد لازم است که گزینه های دیگری مانند موقعیت جغرافیایی، زبان، جنسیت و غیره را نیز تنظیم کنید. اگر برای نخستین بار است که محتوای تبلیغاتی منتشر می کنید بهتر است که تغییری در این موارد انجام ندهید. در اینصورت متوجه خواهید شد که هدف مخاطبان شما در چه راستایی بوده و بیشترین بازخورد مربوط به چه گروهی می باشد. 


مرحله چهارم


در این مرحله می توانید با توجه به مقدار بودجه ای که برای تبلیغات در نظر گرفته اید یکی از طرح های تبلیغاتی این رسانه اجتماعی را انتخاب نمایید. 

بهترین روش های ایجاد محتوا در تبلیغات اینستاگرام
استفاده از هشتگ ها در تبلیغات اینستاگرام


شاید این پرسش برای شما هم مطرح شده باشد که آیا ایجاد محتوا در تبلیغات اینستاگرام نیازمند استفاده از هشتگ ها است؟ در پاسخ به این پرسش می بایست عنوان نمود که بله، استفاده از هشتگ های مرتبط و مناسب می تواند به هر چه بیشتر دیده شدن محتوای تبلیغاتی شما کمک نماید. به کار گرفتن هشتگ این امکان را به شما می دهد که محتوای تان در زمان کمتری در دسترس کاربران قرار بگیرید و آنها راحت تر بتوانند آن را پیدا کنند. کسب درآمد از تولید محتوا اینستاگرام، با استفاده درست از هشتگ ها راحت تر می شود. لازم به ذکر است که در به کار بردن هشتگ می بایست تعادل را رعایت نموده و مرتبط ترین آنها را انتخاب نمایید. 
یکی از راه های پیدا نمودن هشتگ مناسب، بررسی فعالیت رقبا می باشد. برای اینکار می توانید با دنبال نمودن صفحات سایر رقیب های خود از هشتگ های ترند و در حال رشد با خبر شوید. برخی از کاربران نیز استفاده از نرم افزارهایی مانند Hashtagify را ترجیح می دهند. این ابزارها به شما در یافتن هشتگ های مناسب کمک خواهند کرد. 


قوانین تولید محتوای تبلیغاتی


برای تولید محتوای تبلیغاتی در اینستاگرام لازم است تا برخی قوانین را در این راستا رعایت نمایید. در ادامه بعضی از قانون های مهم برای کمک به شما آورده شده اند: 
-    به سایز تصاویری که می خواهید منتشر کنید، توجه نمایید. بهتر است از عکس هایی استفاده نمایید که دارای قالب رنگی خاصی هستند. این نوع از تصاویر می توانند توجه مخاطب را به خود جلب نمایند. 
-    در زمانی که قصد انتشار محتوای تبلیغاتی ویدیویی را دارید بهتر است از ارائه توضیح جامع و کامل در آن غافل نشوید. 
-    داشتن خلاقیت یکی دیگر از ترفندهای موثر برای جذب مخاطب می باشد. سعی کنید تا از ایده های تازه برای تولید محتوای تبلیغاتی خود استفاده نمایید. 

ایجاد محتوا در تبلیغات اینستاگرام و فاکتورهای مهم در آن
کلام آخر


در این مقاله تلاش کردیم تا در خصوص ایجاد محتوا در تبلیغات اینستاگرام توضیحاتی خدمتتان ارائه دهیم. امروزه در بحث بازاریابی اینترنتی خصوصا شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تولید محتوای تبلیغاتی اهمیت زیادی پیدا کرده است. اگر شما هم قصد دارید تا از طریق انتشار محتوای تبلیغاتی در این پلتفرم کسب درآمد کنید، توصیه می کنیم به مواردی که در این مطلب عنوان شدند توجه فرمایید. استفاده از هشتگ های مناسب را فراموش نکرده و تلاش کنید که پس از انتشار چند محتوا سلیقه و هدف مخاطب خود را شناسایی نمایید. 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *