آشنایی با طراحی رایگان در چند سایت طراحی کارت ویزیت

آشنایی با طراحی رایگان در چند سایت طراحی کارت ویزیت

در این مطلب به معرفی چند سایت طراحی کارت ویزیت می پردازیم و نحوه استفاده از آن ها را بررسی می کنیم.

سایت طراحی کارت ویزیت می تواند یکی از ابزار های کمک کننده برای طراحی کارت ویزیت محسوب شود. در این سایت ها شما می توانید به عنوان یک کاربر غیر حرفه ای، کارت های ویزیت مختلفی را انتخاب نموده و بر اساس نیاز خود طراحی کنید. کار کردن با این سایت ها بسیار آسان است. بنابراین حتما لازم نیست در طراحی های گرافیکی حرفه ای باشید. به علاوه، این سایت ها برای کاربرانی که به دنبال طراحی کارت ویزیت های ساده برای خود هستند و یا تمایل به پرداخت هزینه برای طراحی کارت ویزیت مورد نظر خود ندارند، انتخاب بسیار مناسبی است. همچنین طراحان کارت ویزیت حرفه ای نیز می توانند از این سایت ها به عنوان بستری برای تمرین و الهام گرفتن از تمپلیت های آماده ی آن ها، استفاده نمایند. در ادامه ی این مطلب به آشنایی بیشتر با انواع سایت طراحی کارت ویزیت خواهیم پرداخت.


مقدمه


برای آشنایی بیشتر با تعدادی سایت طراحی کارت ویزیت و نحوه ی استفاده از آن ها، موضوعات زیر را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
•    سایت های رایگان طراحی کارت ویزیت.
•    آیا استفاده از سایت طراحی کارت ویزیت رایگان روش خوبی است؟
•    چگونه یک سایت طراحی کارت ویزیت بسازیم؟
•    نحوه ی کار با سایت های طراحی کارت ویزیت.
•    چگونه از طراحی کارت ویزیت کسب درآمد داشته باشیم؟


سایت های رایگان طراحی کارت ویزیت


علاوه بر انواع نرم افزار ها و برنامه ساخت کارت ویزیت که در اختیار طراحان کارت ویزیت قرار می گیرند، انواع سایت طراحی کارت ویزیت نیز وجود دارند که به صورت آنلاین یا با دریافت هزینه ای اندک، اقدام به طراحی کارت ویزیت به صورت آنلاین می کنند. این سایت ها قالب های آماده ای را در اختیار کاربران قرار می دهند و اطلاعات مورد نظر کاربر را از او دریافت می کنند. این سایت ها معمولا می توانند کارت ویزیت های ساده و استانداردی را برای کاربران مهیا کنند. به همین خاطر برای کاربرانی که قصد دارند در هزینه های خود صرفه جویی کنند و نیازی به کارت ویزیت های خلاقانه و منحصر به فرد ندارند، بسیار کارآمد است. برخی از این سایت ها را در زیر معرفی کرده ایم.
•    Shopify.co.uk
•    Logaster
•    Canva
•    Psprint
•    Jukebox
•    Freelogoservice
•    Design Mantic
•    Business Card Maker
•    Adobe Spark
•    Visme.co
•    Crello
علاوه بر این سایت ها، تعدادی سایت طراحی کارت ویزیت فارسی نیز وجود دارد که می توانند کار شما را برای طراحی راحت تر کنند.
•    قوانین
•    آنچاپ
•    چاپ آقا
•    دومینگو

چگونه یک سایت طراحی کارت ویزیت بسازیم؟
آیا استفاده از سایت طراحی کارت ویزیت رایگان روش خوبی است؟


استفاده از سایت طراحی کارت ویزیت آنلاین نیز یکی از گزینه ها برای تحقق هدف مورد نظر شماست. بنابراین خوب یا بد بودن استفاده از آن یک امر نسبی است. اما باید بدانید که برای چه کاربرد هایی می تواند مفید و برای چه اموری می تواند مضر واقع شود. از آنجا که استفاده از این سایت ها شما را محدود به قالب ها و تمپلیت های موجود می کند، بنابراین امکان به‌کارگیری خلاقیت بسیار کم می شود. چرا که شما انتخاب های کمی دارید و همچنین امکان تغییرات کمی نیز وجود دارد. به این منظور، اگر یک طراح کارت ویزیت حرفه ای هستید، با استفاده از این سایت ها احتمالا نمی توانید کارت ویزیت های حرفه ای و خلاقانه ای بسازد. در این حالت کار شما تبدیل به یک کار کپی شده در کنار هزاران نمونه ی مشابه خواهد بود.
اما اگر یک طراح کارت ویزیت نیستید و قصد دارید برای بیزینس خود یک کارت ویزیت طراحی کنید، باید هدف خود را از سفارش خود مشخص کنید. در حالتی که کارت ویزیت شما می تواند یک مزیت رقابتی برای شما محسوب گردد، استفاده از سایت طراحی کارت ویزیت، به دلایلی که در پاراگراف قبل گرفته شد، گزینه ی مناسبی نخواهد بود. بلکه می توانید از کمک یک طراح کارت ویزیت و یا یک گرافیست حرفه ای کمک بگیرید. چرا که یک طراح، اصول طراحی کارت ویزیت را می داند، اطلاعات مهم مورد نیاز برای کارت ویزیت را می شناسد، پالت رنگ در طراحی کارت ویزیت را آموخته و نحوه ی بکارگیری خلاقیت در طراحی را به یاد دارد.
اما در صورتی که قصد دارید صرفا یک کارت ویزیت معمولی و ساده داشته باشید، نیازی به صرف هزینه برای آن نیست. بلکه می توانید با استفاده از روش های گفته شده و سایت های معرفی شده در این مقاله، کارت ویزیت مورد نظر خود را داشته باشید.

چگونه از طراحی کارت ویزیت کسب درآمد داشته باشیم؟

چگونه یک سایت طراحی کارت ویزیت بسازیم؟


یکی از راه هایی که می توانید به فعالیت اینترنتی و حتی کسب درآمد از آن بپردازید، راه اندازی یک سایت طراحی کارت ویزیت است. برای این سایت بخش های مختلفی می توانید راه اندازی کنید. برای مثال می توانید تعدادی قالب جذاب و پر طرفدار در سبک ها و ژانر های مختلف طراحی کنید. سپس قالب های رنگی مختلفی برای تغییر آن ها اضافه نمایید. همچنین می توانید قابلیت هایی نظیر استفاده از فونت های مختلف، تغییر سایز نوشته ها، جابجایی نوشته ها و اطلاعات، استفاده از لوگو و علائم تجاری و... برای بخش طراحی در نظر بگیرید. به این ترتیب می توانید طراحی کارت ویزیت آنلاین را به مخاطبان خود ارائه دهید.
همچنین می توانید در سایت خود، بخش هایی را به عنوان بخش هزینه دار به کاربران معرفی کنید. برای مثال، تمپلیت های خلاقانه تر و زیباتری را به عنوان بخش غیر رایگان سایت به گزینه ها اضافه کنید. همچنین می توانید قابلیت های حرفه ای تری را نیز با هزینه ای اندک به کاربران خود بفروشید. مازاد بر این بخش ها، شما می توانید در بخشی از وب سایت خود، به صورت سفارشی به طراحی کارت ویزیت توسط طراحان بپردازید.

نحوه ی کار با سایت های طراحی کارت ویزیت


برای آشنایی با نحوه طراحی کارت ویزیت در سایت طراحی کارت ویزیت، کافیست طبق دستورالعمل منحصر به هر سایت، وارد آن شوید. می توانید قالب های پیشنهادی سایت را بررسی کنید. پس از آن در بخش اعلام شده لازم است اطلاعات روی کارت ویزیت خود را وارد نمایید. از مهمترین اطلاعات می توان به نام شخص حقیقی یا برند تجاری، حیطه ی کار و وظایف، شماره های تماس، آدرس، راه های ارتباطی، لوگو و علائم تجاری و... اشاره نمود. سعی کنید قالب رنگی کارت مورد نظر را بر اساس قالب رنگی مورد استفاده در شرکت خود انتخاب کنید. همچنین با بررسی نمونه کار های دیگر، می توانید تغییرات مورد نظر خود را در آن سایت بر کارت ویزیت خود اعمال کنید.

آیا استفاده از سایت طراحی کارت ویزیت رایگان روش خوبی است؟

چگونه از طراحی کارت ویزیت کسب درآمد داشته باشیم؟


اگر یک علاقمند به طراحی کارت ویزیت هستید و مهارت کافی در این زمینه را دارید، می توانید به سرعت از این راه کسب درآمد داشته باشید. برای این کار کافی است از طریق راه های معرفی شده، فرم درخواست استخدام غیر حضوری را در وب سایت مدرسه اتک مشاهده نموده و تکمیل کنید. پس از بررسی نمونه کار ها و فرم تکمیل شده توسط شما، کارشناسان ما در بخش کارگزینی با شما تماس خواهند گرفت. به این ترتیب می توانید به عنوان یک نیروی مستعد، توسط مدرسه اتک به شرکت های معتبر تولید محتوا معرفی شده و به کسب درآمد بپردازید.

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *