آموزش موشن گرافیک اندروید و نحوه ی بهینه سازی

آموزش موشن گرافیک اندروید و نحوه ی بهینه سازی

آموزش موشن گرافیک اندروید می تواند روشی برای ساخت موشن گرافیک و کسب درآمد تنها با یک گوشی باشد.

آموزش موشن گرافیک اندروید؛ مقدمه

آموزش موشن گرافیک اندروید می تواند روشی برای ساخت موشن گرافیک باشد و کار را آسان تر کند. امروزه می توان علاوه بر ساخت موشن گرافیک با کامپیوتر به ساخت موشن گرافیک با موبایل نیز پرداخت. موشن گرافیک ها انواع مختلفی دارند که شامل: موشن گرافیک دوبعدی، موشن گرافیک سه بعدی و دیگر موارد می شوند. برای این که یک موشن گرافیک خوب بسازید ابتدا باید آموزش جامع موشن گرافیک را بیاموزید. ما در این مقاله می خواهیم در مورد مطالب زیر با شما صحبت کنیم:

1-    معرفی نرم افزار های موشن گرافیک برای اندروید
•    Adobe After Effects Mobile
•    Animation Desk
•    Stop Motion Studio
•    Flipa Clip
•    Kinemaster
2-    نحوه ی طراحی انیمیشن و افکت های موشن گرافیک در اندروید
3-    روش های بهینه سازی انیمیشن های موشن گرافیک در اپلیکیشن اندروید
4-    نکات و ترفند های مفید در طراحی انیمیشن های موشن گرافیک برای اندروید
5-    بهترین نرم افزار های کامپیوتر شخصی برای ساخت موشن گرافیک
6-    کلام پایانی

موشن گرافیک اندروید و نحوه ی بهینه سازی

معرفی نرم افزارهای موشن گرافیک برای اندروید

امروزه برای ساخت موشن گرافیک نرم افزار های زیادی در بازار موجود می باشند؛ اما گاهی دسترسی به کامپیوتر امکان پذیر نیست و باید با موبایل به ساخت موشن گرافیک بپردازیم. نرم افزارهایی برای ساخت موشن گرافیک با موبایل وجود دارد که ما برای آشنایی بیشتر شما با آنها به معرفی نرم افزارهای موشن گرافیک برای اندروید می پردازیم. امروزه آموزش آنلاین موشن گرافیک یکی از آسان ترین راه ها برای یادگیری و ساخت موشن گرافیک می باشد. نرم افزارهای موشن گرافیک برای اندروید به صورت زیر می باشند:

Adobe After Effects Mobile:

این نرم افزار به کاربران امکان طراحی اشکال و تصویر های متحرک با افکت را می دهد و حتی می توان  با آن به طراحی تصاویر دو بعدی و سه بعدی پرداخت.

Animation Desk:

همان طور که می دانید یکی دیگر از نرم افزار ها برای آموزش آسان موشن گرافیک نرم افزار Animation Desk می باشد. این نرم افزار به کاربران این امکان را می دهد که موشن گرافیک های خود را تا حداکثر نرخ فریم های 24 در ثانیه بسازند.

Stop Motion Studio:

نرم افزار Stop Motion Studio یکی از بهترین نرم افزارها برای اندروید می باشد که شما می توانید در کمترین زمان به ساخت یک موشن گرافیک با این نرم افزار بپردازید.

Flipa Clip:

برای ساخت موشن گرافیک های کارتونی از این نرم افزار استفاده می شود.

Kinemaster:

این نرم افزار در واقع یکی از بهترین نرم افزارها برای ویرایش فیلم و ساخت موشن گرافیک با گوشی محسوب می شود.

 

آموزش نحوه ی بهینه سازی موشن گرافیک اندروید

نحوه ی طراحی انیمیشن و افکت های موشن گرافیک در اندروید

همان طور که می دانید  انیمیشن ها و موشن گرافیک ها در واقع تصاویری می باشند که با متحرک سازی آنها می توانید یک داستان را نمایش دهید که این تصاویر می توانند دو بعدی یا سه بعدی باشند. طراحان برای این که بتوانند یک موشن گرافیک حرفه ای طراحی کنند ابتدا باید به آموزش طراحی موشن گرافیک بپردازند. البته این نکته را باید در نظر بگیرید که برای ساخت یک موشن گرافیک خوب تولید محتوا بسیار مهم می باشد. نحوه ی طراحی انیمیشن و افکت های موشن گرافیک در اندروید به عواملی از جمله نرم افزار های مورد استفاده نیز بستگی دارد. ما در این مقاله به توضیح در مورد برخی از نرم افزارها برای ساخت موشن گرافیک پرداختیم.

روش های بهینه سازی انیمیشن های موشن گرافیک در اپلیکیشن اندروید

امروزه برای اینکه بتوانید یک موشن گرافیک با کیفیت طراحی کنید باید آموزش های زیادی را یاد بگیرید. یکی از آنها آموزش طراحی لوگو موشن می باشد. طراحان برای ساخت موشن گرافیک علاوه بر استفاده از کامپیوتر می توانند از موبایل نیز استفاده کنند. آنها برای این کار ابتدا باید به آموزش موشن گرافیک اندروید بپردازند و سپس  به شناخت  و یادگیری نرم افزارهای ساخت موشن گرافیک با موبایل بپردازند. روش های بهینه سازی انیمیشن های موشن گرافیک در اپلیکیشن اندروید شامل نرم افزارهایی می باشد که به صورت زیر می باشند:
1-    Kine Master
2-    Img Play
3-    Textro
4-    Adobe Spark
5-    Flipa Clip
6-    Pics Art
7-    Gifmob
8-    Mojo
9-    Stick Draw
10-    Alight Motion

نکات و ترفند های مفید در طراحی انیمیشن های موشن گرافیک برای اندروید

موشن گرافیک ها انواع مختلفی دارند از جمله موشن گرافیک های سه بعدی، دو بعدی، انیمیشن ها و استاپ موشن ها و موارد دیگر می باشند. طراحان با آموزش موشن گرافیک اندروید می توانند نمونه ی استاپ موشن حرفه ای نیز بسازند. نکات و ترفند های مفید در طراحی انیمیشن های موشن گرافیک برای اندروید بسیار زیاد می باشند  که توسط نرم افزار هایی که گفته شد صورت می گیرد و به طراحان در طراحی موشن گرافیک با موبایل کمک می کنند. یکی از ترفند های مفید در طراحی انیمیشن های موشن گرافیک  برای اندروید صداگذاری و موسیقی بر روی فایل ها می باشد. این کار باعث می شود که مخاطبان بیشتری جذب موشن گرافیک شما شوند. صداگذاری روی یک فایل تأثیر زیادی در جذب مخاطب دارد. ترفند دیگر برای طراحی موشن گرافیک برای اندروید می توان به کار بردن شخصیت و یا تصویر مناسب اشاره کرد.
 اگر در انتخاب تصویر مناسب دقت نشود احتمال اینکه مخاطبان کمتری را به خود جذب کند وجود دارد. این دو ترفند یکی از مهم ترین و مفید ترین ترفند ها در طراحی موشن گرافیک می باشد. طراحان با رعایت این ترفندها می توانند یک موشن گرافیک حرفه ای بسازند و مخاطبان زیادی را به موشن گرافیک خود جذب کنند. طراحان می توانند با این ترفند ها مطالب را به آسانی به مخاطبان خود انتقال دهند.

آموزش موشن گرافیک اندروید

بهترین نرم افزار های کامپیوتر شخصی برای ساخت موشن گرافیک

همان طور که گفته شد موشن گرافیک را می توان با موبایل و کامپیوتر ساخت که ما در این مقاله در مورد نرم افزارهای ساخت موشن گرافیک با موبایل با شما صحبت کردیم. حال به بررسی  بهترین نرم افزار های کامپیوتر شخصی برای ساخت موشن گرافیک می پردازیم که به شرح زیر می باشند:

1-    Adobe Animate CC:

این نرم افزار امکان طراحی همه چیز را به شما می دهد از طراحی یک صفحه ی ساده گرفته تا یک موشن گرافیک حرفه ای

2- Belender:

 برای اینکه بتوانید یک موشن گرافیک سه بعدی و با کیفیت بسازید می توانید از این  نرم افزار استفاده کنید.

3- DigiCel FlipBook:

یکی از مزیت های مهم این نرم افزار سادگی آن می باشد که همه ی افراد از مبتدی تا حرفه ای می توانند  از آن استفاده کنند.

4- Aurora 3D Animation Maker:

 طراحان برای این که بتوانند موشن گرافیک های سه بعدی  حرفه ای بسازند یا حتی برای ساخت لوگو ها نیز  این نرم افزار را به کار می گیرند.

5-  Pencil2D animation:

گاهی برای ساخت یک موشن گرافیک دو بعدی از این نرم افزار استفاده می شود که سرعت بالایی در ساخت موشن گرافیک های  دو بعدی دارد.

آموزش موشن گرافیک اندروید؛ کلام پایانی

امروزه برای ساخت موشن گرافیک علاوه بر استفاده از کامپیوتر می توان از موبایل هم برای ساخت موشن گرافیک ها استفاده کرد. برای اینکه بتوانیم یک موشن گرافیک حرفه ای با گوشی بپردازیم ابتدا باید آموزش موشن گرافیک اندروید را بیاموزید. برای ساخت موشن گرافیک با موبایل نرم افزارهایی وجود دارد که ما در این مقاله تعدادی از آنها را نام بردیم. ما در این مقاله به بررسی مواردی همچون: آموزش موشن گرافیک اندروید، معرفی نرم افزار های اندروید، نکات و ترفند ها و دیگر موارد با شما صحبت کردیم. امیدواریم این مطالب مورد پسند شما واقع شده و برای شما مفید باشند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *