مدرسه تولید محتوای اتک

۳۰ فروردین ۱۴۰۲

بررسی جنبه های مختلف تصویرسازی فیزیکی و مفهومی

تصویرسازی فیزیکی و مفهومی را معمولا برای ایجاد آیتم ها و شخصیت ها در بازی های ویدیویی و انیمیشن ها به کار می برند.

ادامه مطلب
۲۷ فروردین ۱۴۰۲

بررسی انواع تکنیک های تصویرسازی دیجیتالی

تصویرسازی دیجیتالی به عنوان یکی از زیر مجموعه های رشته گرافیک دیجیتالی شناخته می شود. این نوع تصویرسازی در سال...

ادامه مطلب
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

توضیحاتی در مورد طراحی کاراکتر دو بعدی

طراحی کاراکتر دو بعدی یکی از شیوه های طراحی کاراکتر است که معمولا برای طراحی کاراکتر تبلیغاتی مورد استفاده قرا...

ادامه مطلب
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

کاربرد رندرینگ در طراحی کاراکتر

رندرینگ در طراحی کاراکتر چیست؟ رندرینگ به عنوان یکی از مهمترین مراحل طراحی کاراکتر به وسیله کامپیوتر شناخته می شود.

ادامه مطلب
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

چگونه ایده تصویرگری متفاوت ایجاد کنیم؟

ایده تصویرگری را باید از کجا پیدا کنیم؟ ایده تصویرگری به عنوان یکی از مهمترین بخش های ایجاد یک تصویرسازی حرفه ای است.

ادامه مطلب
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

جایگاه طراحی کاراکتر در بازار کار

طراحی کاراکتر در بازار کار چه جایگاهی دارد؟ افراد می توانند با پرداختن به این فعالیت در زمینه های گوناگونی تجر...

ادامه مطلب