مدرسه تولید محتوای اتک

۲۷ آذر ۱۴۰۳

مشخصات یک رپورتاژ آگهی قوی و حرفه ای

نگارش رپورتاژ آگهی قوی نیازمند توجه به اصول اصلی نگارش رپورتاژ آگهی و تاکید بر آن ها است. این مقاله مروری بر ش...

ادامه مطلب
۲۵ آذر ۱۴۰۳

راهنمای نوشتن رپورتاژ آگهی سئو محور

رپورتاژ آگهی سئو نوعی از رپورتاژ آگهی است که به واسطه ی استفاده از قوانین سئو، برای تعامل بیشتر و دریافت توجه ...

ادامه مطلب
۱۰ آذر ۱۴۰۳

تیزر فیلم یعنی چه؟ معنی تیزر و طرز ساخت

تیزر فیلم یعنی چه؟ این روزها شاهد ساخت بسیاری از فیلم های مختلف هستیم که برای شناخته شدن و بازدید بیشتر نیازمن...

ادامه مطلب
۱۰ آذر ۱۴۰۳

اطلاعاتی در مورد محدودیت سنی اینستاگرام

محدودیت سنی اینستاگرام به عنوان یک قاعده، حداقل سن 13 سال، 16 سال یا 18 سال است. پلتفرم های مختلف از قوانین مخ...

ادامه مطلب
۸ آذر ۱۴۰۳

ابزارهای پیشرفته برای ساخت تیزر حرفه ای

آیا می دانید برای ساخت تیزر حرفه ای باید به چه نکاتی توجه کرد؟ تفاوت این تیزر با بقیه تیزرهای ساخته شده چیست؟

ادامه مطلب
۸ آذر ۱۴۰۳

خرید پیج اینستاگرام+ مزایا و معایب

به منظور خرید پیج اینستاگرام باید به معیارهایی مختلف، جهت قیمت گذاری اکانت اینستاگرام توجه ویژه ای شود. یکی از...

ادامه مطلب
۷ آذر ۱۴۰۳

استودیو ساخت تیزر و تجهیزات لازم

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که چطور می توانید بهترین تیزر تبلیغاتی را خلق کنید؟ یکی از مهمترین فاکتورها، اس...

ادامه مطلب
۷ آذر ۱۴۰۳

افزایش رشد پیج اینستاگرام با چند تکنیک ساده

به منظور رشد پیج اینستاگرام، خود را در پلتفرم های دیگر به اشتراک بگذارید، چه وب سایت، امضای ایمیل یا سایر رسان...

ادامه مطلب
۶ آذر ۱۴۰۳

چطور متن تیزر تبلیغاتی خوب بنویسیم؟

آیا تاکنون به اهمیت استفاده از بهترین متن تیزر تبلیغاتی (سناریوهای تبلیغاتی) توجه کرده اید؟ چطور می توان بهتری...

ادامه مطلب
۶ آذر ۱۴۰۳

چگونه کاور هایلایت اینستاگرام مناسب را انتخاب کنیم؟

کاور هایلایت اینستاگرام آیکون ها یا تصاویر کوچکی هستند که برای نمایش و دسته بندی استوری های مختلف که در پروفای...

ادامه مطلب
۵ آذر ۱۴۰۳

آشنایی با رپورتاژ آگهی آنلاین و نحوه نگارش آن

نگارش رپورتاژ آگهی آنلاین نیازمند دانش و آگاهی بر نوع کسب و کار است. در این مقاله با نحوه ی نگارش این گونه از ...

ادامه مطلب
۵ آذر ۱۴۰۳

انواع آگهی تیزر تبلیغاتی + راهنمای ساخت تیزر

چطور می توان بهترین آگهی تیزر تبلیغاتی را ساخته و در صرف زمان و هزینه های مربوط به آن صرفه جویی کرد؟

ادامه مطلب
۵ آذر ۱۴۰۳

همه چیز در مورد خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام مزایا و معایب متعددی دارد. برای خرید باید به نکات ویژه ای دقت کنید تا سرمایه تان هدر نرود.

ادامه مطلب
۳۰ آبان ۱۴۰۳

محتوای حمایت شده چیست و چه تفاوتی با رپورتاژ آگهی دارد؟

محتوای حمایت شده نوعی از محتوای تبلیغاتی است که توسط یک کسب و کار به برند و شخص دیگری سفارش داده می شود. این م...

ادامه مطلب
۳۰ آبان ۱۴۰۳

روش های فروش تیزر تبلیغاتی و گرفتن پروژه

با افزایش میزان تقاضا و ورود بسیاری از طراحان به فرایند تولید انواع تیزرها، شاهد استفاده از روش های مختلف برای...

ادامه مطلب
۳۰ آبان ۱۴۰۳

آشنایی با الگوریتم های اینستاگرام

الگوریتم های اینستاگرام برای بسیاری از کاربران این پلتفرم مرموز باقی مانده است. اینستاگرام یک «الگوریتم» فراگی...

ادامه مطلب
۱۶ مهر ۱۴۰۳

آیا می دانید ممیزی محتوای اینستاگرام چیست؟

ممیزی محتوای اینستاگرام مانند چکاپ گرفتن از پزشک است. هدف اصلی این است که ببینیم آیا تلاش ‌های فعلی به نتایج م...

ادامه مطلب
۲ مهر ۱۴۰۳

تعریف مدیریت محتوا اینستاگرام و شرح وظایف آن

مدیریت محتوا اینستاگرام یکی از راه‌ های توصیف پست در رسانه‌ های اجتماعی، بررسی تجزیه و تحلیل برای هر پلتفرم و ...

ادامه مطلب
۲۴ شهریور ۱۴۰۳

آشنایی با اصول تولید محتوای اینستاگرام

تولید محتوای اینستاگرام راهی برای جذب مطلوب مخاطبین هدف است. در صورت ایجاد تولید محتوای اصولی روند کار بسیار ع...

ادامه مطلب
۲۴ شهریور ۱۴۰۳

تولید محتوا اختصاصی باید چگونه باشد؟

تولید محتوا اختصاصی باید بر اساس استانداردهای مشخص شده ای انجام شود. در این مطلب روش های تولید محتوای سفارشی ر...

ادامه مطلب