افزایش رشد پیج اینستاگرام با چند تکنیک ساده
به منظور رشد پیج اینستاگرام، خود را در پلتفرم های دیگر به اشتراک بگذارید، چه وب سایت، امضای ایمیل یا سایر رسانه های اجتماعی.
افزایش رشد پیج اینستاگرام با چند تکنیک ساده
رشد پیج اینستاگرام برای مشاغل کوچک و بزرگ بسیار مهم است. اینستاگرام چهارمین پلتفرم محبوب رسانه های اجتماعی در جهان است که پس از فیس بوک، یوتیوب و واتساپ قرار دارد. اینستاگرام با داشتن 1.5 میلیارد کاربر فعال، دسترسی گسترده تری نسبت به ردیت، توییتر و پینترست دارد. همین امر رشد اینستاگرام را به یک استراتژی برتر برای شرکت شما تبدیل می کند. آیا کسب و کار شما به طور موثر مورد توجه مخاطبان انبوه قرار می گیرد؟ حتی اگر خود را یک «اینفلوئنسر» نمی دانید، رشد اینستاگرام برای کسب و کار کوچک شما همچنان می تواند قدرتمند باشد. همه چیز، از ویدیوهای کوتاه گرفته تا تصاویر زیرنویس، قابل استفاده است و مخاطبان شما را با محتوای مرتبطی که در بسیاری از مکان های دیگر نمی توانند پیدا کنند، درگیر می کند.
مقدمه
رشد پیج اینستاگرام با همکاری تاثیرگذاران اصلی مرتبط با جایگاه خود، امکان پذیر است. بدین ترتیب آگاهی از برند خود را افزایش داده و خط محصول جدیدی را تبلیغ خواهید کرد. تیم های بازاریابی همه این کارها را با استفاده از میل طبیعی انسانها برای عضویت در یک جامعه انجام می دهند. این جامعه همان چیزی است که رسانه های اجتماعی به آن شهرت دارند و اینستاگرام یک خروجی خلاقانه برای مشارکت مخاطبان شما فراهم می کند. فرقی نمیکند که یک کهنه کار باشید یا یک تازه کار، در هر صورت می توانید از اینستاگرام برای جذب مشتری ایده آل خود استفاده کنید. بنابراین با رویکردی مناسب تعداد فالوورهای خود را به سرعت افزایش خواهید داد. نکات رشد اینستاگرام برای مشاغل کوچک عبارتند از:
• پلتفرم خود را بشناسید.
• بهینه سازی و تایید انجام دهید.
• زیبایی شناسی ثابتی داشته باشید.
• محتوای تولید شده توسط کاربر را پست کنید.
• قانون یک سوم رسانه های اجتماعی را دنبال کنید.
• از میکرو اینفلوئنسرها استفاده کنید.
• به معیارهای رسانه های اجتماعی توجه کنید.
• مسابقات و هدایا را اجرا کنید.
• از هشتگ ها استفاده کنید.
• با مخاطب درگیر شوید.
لیست عناوین
به منظور رشد پیج اینستاگرام لازم است موارد زیر مورد بررسی قرار گیرند:
1- هدف از رشد پیج اینستاگرام چیست؟
2- تاثیرات منفی خرید فالوور فیک
3- تاثیرات منفی خرید اکانت اینستاگرام
4- اصول رشد پیج اینستاگرام
هدف از رشد پیج اینستاگرام چیست؟
هدف از رشد پیج اینستاگرام چیست؟ حتی اگر هرگز از هیچ نوع رسانه اجتماعی برای کسب و کار خود استفاده نکرده اید، رشد اینستاگرام می تواند گامی عالی در جهت (ایجاد آگاهی بیشتر برای برند شما) باشد. شما می توانید هویت خود را شکل دهید و در عین حال که با جامعه خود در گفتگوی واقعی و معنادار درگیر هستید، به مخاطبان گسترده تری نسبت به قبل دسترسی پیدا کنید.
برای انجام این کار، باید (پلتفرم را بشناسید، روی تعامل تمرکز کنید، تولید محتوا کاربر را پست کنید، از میکرو اینفلوئنسرها استفاده کنید و یاد بگیرید که از هشتگ ها برای جذب مخاطبان خود) استفاده نمایید. مزیت واقعی رشد اینستاگرام، توانایی نمایش محصولات و خدمات شما، به ویژه با قرار دادن آنها در دست کاربران روزمره است. بهتر از همه، لازم نیست برای موفقیت یک برند بزرگ باشید. صاحبان مشاغل کوچک فقط با معتبر بودن و مرتبط بودن بر بازارهای خود تسلط پیدا می کنند. بدین ترتیب کسب درآمد از تولید محتوا اینستاگرام آسان تر از همیشه خواهد بود.
تاثیرات منفی خرید فالوور فیک
تاثیرات منفی خرید فالوور فیک چیست؟ اینستاگرام به یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه اجتماعی در جهان تبدیل شده است و میلیون ها کاربر عکس ها، ویدیوها و استوری های خود را در این برنامه به اشتراک می گذارند. به عنوان یک صاحب کسب و کار یا اینفلوئنسر، خرید فالوور اینستاگرام به صورت جعلی برای تقویت سریع حضور خود در رسانه های اجتماعی می تواند وسوسه انگیز باشد. با این حال، این استراتژی در نهایت می تواند به اعتبار شما آسیب برساند و به نرخ تعامل شما آسیب بزند. دلایل خودداری از خرید فالوورهای تقلبی اینستاگرام به شرح زیر می باشند:
• این برخلاف شرایط خدمات اینستاگرام است.
• می تواند به اعتبار شما آسیب برساند.
• می تواند به نرخ تعامل شما آسیب برساند.
• هدر دادن پول است.
خرید فالوورهای جعلی می تواند گران باشد و در نهایت سبب هدر دادن پول شود. به جای سرمایه گذاری روی فالوورهای جعلی، می توانید روی استراتژی های ارگانیک برای افزایش دنبال کنندگان خود سرمایه گذاری کنید. (مانند تولید محتوا با کیفیت بالا و تعامل با مخاطبان خود)
تاثیرات منفی خرید اکانت اینستاگرام
تاثیرات منفی خرید اکانت اینستاگرام چیست؟ برخی از جنبه های منفی خرید اکانت که می تواند تاثیرات مخربی داشته باشند:
1. نرخ تعامل به طور معمول پس از تغییر نام و موضوع، تا 70 درصد کاهش می یابد.
2. اینستاگرام ممکن است به دلیل تغییر کاربری، اکانت را غیرفعال کند.
3. دنبال کنندگان پس از تغییرات ایجاد شده مانند: هدف و جایگاه تجاری، خیلی سخت به صفحه ی جدید اعتماد می کنند.
4. پیدا کردن و خریداری یک صفحه مطلوب در میان صفحاتی با دنبال کنندگان فیک، دشوار است.
خرید صفحات اینستاگرام اساسا در بازار سیاه انجام می شود، به این معنی که مکان خاصی برای انجام این کار وجود ندارد. علاوه بر این، هیچ سازمان خاصی بر این فروش ها نظارت نمی کند، بنابراین صاحبان صفحه هر قیمتی را که می خواهند پیشنهاد می کنند. با این حال، قیمت مناسب برای یک صفحه اینستاگرام با 10 هزار دنبال کننده "واقعی" حدود 500 دلار است. (در زمان انتشار این مقاله) منظور از فالوورهای واقعی، نسبت دسترسی 60 درصدی به پست ها، از کل تعداد فالوورها است.
اصول رشد پیج اینستاگرام
اصول رشد پیج اینستاگرام کدامند؟ برای رشد پیج اینستاگرام نکات زیادی وجود دارد که با رعایت آنها، سریعتر به نتیجه خواهید رسید. برخی از این نکات و اصول تولید محتوا در اینستاگرام به شرح زیر می باشند:
• مخاطبان خود را درک کنید: قبل از ارسال پست، یک لحظه وقت بگذارید تا بفهمید با چه کسی صحبت می کنید. دموگرافیک هدف، علایق، عادات و ترجیحات آنها را مشخص کنید. متناسب کردن تولید محتوا با مخاطبان، ارتباط را تضمین می کند.
• تصاویری با کیفیت بالا: اینستاگرام یک پلتفرم فوق بصری است. روی عکاسی و فیلمبرداری خوب سرمایه گذاری کنید. از زیبایی شناسی ثابتی که شخصیت و ارزش های برند شما را منعکس می کند، اطمینان حاصل کنید.
• کپشن های جذاب: یک تصویر جذاب همراه با یک زیرنویس جذاب می تواند جرقه ای برای مکالمات ایجاد کند. از داستان سرایی استفاده کنید، سوال بپرسید و مخاطب خود را در یک روایت درگیر کنید.
• از هشتگ ها به صورت استراتژیک استفاده کنید: هشتگ ها قابلیت کشف را افزایش می دهند. در مورد هشتگ های مرتبط تحقیق کنید. از هشتگ های بیش از حد اشباع شده خودداری کنید و به فکر ایجاد تگ مخصوص برند خود باشید.
• تعامل با دنبال کنندگان: به نظرات پاسخ دهید، در DM شرکت کنید و از بازخورد قدردانی کنید. ساختن یک جامعه به معنای پرورش گفتگوهای دو طرفه است.
کلام آخر
در این مقاله درباره ی رشد پیج اینستاگرام توضیحاتی داده شد. با سرمایه گذاری زمان و تلاش برای رشد ارگانیک، فقط دنبال کنندگان جمع نمی کنید، شما در حال پرورش روابط هستید. در مواجهه با فشارها و اهداف فزاینده، جستجوی میانبر وسوسه انگیز است. به یاد داشته باشید، عمیق ترین و ماندگارترین میراث در اینستاگرام محتواهایی هستند که صبورانه، با دقت و تعهد ساخته می شوند. رشد ارگانیک فقط یک استراتژی نیست. این طرز فکری است که روی نما و سطحی نگری برتری می یابد. به قول هاوارد شولتز، "موفقیت زمانی بهترین است که به اشتراک گذاشته شود." همانطور که در رشد ارگانیک خود در اینستاگرام به موفقیت می رسید سفر، درس ها و نقاط عطف خود را با جامعه خود به اشتراک بگذارید. از این گذشته، بازاریابی فقط تبلیغ برند نیست، بلکه در مورد داستان سرایی، تقویت ارتباطات و جشن گرفتن پیروزی های مشترک نیز می باشد.
پاسخ دهید
اولین نظر را شما ثبت نمایید
نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید