همه چیز درباره ی نقش رپورتاژ آگهی در رتبه گوگل

همه چیز درباره ی نقش رپورتاژ آگهی در رتبه گوگل

در این محتوا قصد داریم تا درباره ی نقش رپورتاژ آگهی در رتبه گوگل با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

اگر می خواهید با نقش رپورتاژ آگهی در رتبه گوگل آشنا شوید؛ باید حتما تمامی استراتژی تبلیغاتی رپورتاژ آگهی را بدانید. زیرا در عرصه تبلیغات، رپورتاژ ها بیشترین جایگاه را دارند. رپورتاژ آگهی ها در چند دهه اخیر تبدیل به یک روش پرسود تبلیغاتی شده اند که ویژگی روش های دیگر را ندارند و یک روش منحصر به فرد محسوب می شوند. اما برای استفاده از این روش چه به عنوان کسب و کار چه به عنوان رپورتاژ نویس، باید با نحوه درج رپورتاژ آگهی و همچنین انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های خبری آشنا شوید. پس پیشنهاد می کنیم برای دانستن این مطالب با ما همراه شوید. چون قرار است کلی مطالب آموزنده به شما آموزش دهیم.

 

مقدمه

هر آنچه در این مقاله می خوانید:

 

رپورتاژ چیست؟

قبل از آنکه با نقش رپورتاژ آگهی در رتبه گوگل آشنا شوید؛ بیایید یک تعریف از رپورتاژ ها داشته باشیم و با کار رپورتاژ آگهی تبلیغی آشنایی پیدا کنیم. رپورتاژ را اینگونه به شما معرفی می کنیم. یک متن خبری که تمامی ویژگی های یک محصول و یک خدمت را معرفی می کند. اما حالتی تبلیغاتی ندارد. شما اول به مشکلی می پردازید که در صورت نبود محصولاتتان برای مشتریانتان به وجود می آید. بعد تمام مزایا استفاده از محصول و همچنین معایب استفاده نکردن از محصول را به صورت شفاف برای کاربران مطرح می کنید. بعد از بیان شفاف نوبت به آن می رسد که به کاربران به صورت دلسوزانه یک پیشنهاد بدهید و بعد نام محصولات خود را بیان می کنید. برای روشن شدن بهتر بگذارید برایتان مثالی بزنیم.

به طور مثال قصد دارید صابون های مسافرتی را به کاربران معرفی کنید. شما باید در ابتدا به مشکل نبود صابون های مسافرتی بپردازید و این موضوع را بیان کنید که نبودن این صابون ها در مسافرت چقدر می تواند کار را برایتان سخت کند. بعد به مزایا استفاده از صابون مسافرتی می پردازید و از معایب نبود صابون مسافرتی هم سخن می گویید. در آخر هم صابون های مسافرتی خود را به عنوان یک محصول معتبر معرفی می نمایید. شما به همین راحتی توانستید هم مطالب آموزنده به کاربران آموزش دهید هم آن ها را ترغیب به خرید از خود کنید. اما نباید این نکته را فراموش کنید که در ترغیب کاربران به خرید از خودتان زیاده روی نکنید. چون در این صورت تمام زحمات شما هدر می رود.

همه چیز درباره ی نقش رپورتاژ آگهی در رتبه گوگل

چگونگی نحوه انتشار رپورتاژ در سایت های خبری

شما برای اینکه بتوانید با نقش رپورتاژ آگهی در رتبه گوگل آشنا شوید؛ باید درباره ی نحوه ی انتشار رپورتاژ آگهی هم اطلاعاتی کسب نمایید. اینکه شما چگونه رپورتاژ آگهی را منتشر می کنید؛ بسیار مهم و ضروری است. این نکته را فراموش نکنید که یکی از فاکتورهای مهم رتبه بندی سایتتان در گوگل، استفاده از بک لینک ها یا به اصطلاح لینک های فالوو هستند. بک لینک ها یا همان لینک های فالوو کلمات کلیدی می باشند که شما از سایت های دیگر خریداری می نمایید و با بکاریگیری این کلمات در محتوای خود در اصل آن را سئو کرده اید. اینگونه می توانید یک رپورتاژ حرفه ای در سایتتان داشته باشید. اما قبل اینکه از سایتی به عنوان میزبان رپورتاژ آگهی خود انتخاب کنید؛ باید چند نکته را بدانید.

1- همیشه از سایتی استفاده کنید که رتبه آن در گوگل بالا باشد و بازدید کننده های زیادی داشته باشند.

2- قبل از اینکه بخواهید رپورتاژ آگهی خود را در سایتی منتشر کنید باید از ادبیات و سبک نوشتاری آن سایت مطلع باشید.

3- سعی کنید از سایت های معتبر بک لینک خریداری کنید.

4- سعی کنید از بک لینک های ماندگار و دائمی استفاده نمایید. زیرا این گونه بک لینک ها یعنی پیشنهادات پایدار تر برای سایت شما.

 تمام موارد گفته شده درباره ی  انتخاب سایت های خبری و همچنین نقش رپورتاژ آگهی در رتبه گوگل می باشد. بنابراین با استفاده از این نکات حالا می توانید سایتی معتبر و مطمئن را برای انتشار رپورتاژ خود انتخاب نمایید. 

نقش رپورتاژ آگهی در رتبه گوگل

یک رپورتاژ موفق چه ویژگی های دارد؟

 ویژگی هایی که یک رپورتاژ موفق دارد بسیار زیاد است. یک اینکه باعث افزایش اعتبار سایت شما می شود. دو اینکه مشتریان شما را افزایش می دهد. سه اینکه می تواند برند شما را به تعداد بالایی از افراد معرفی کند. چهار اینکه جدیدترین و پیشرفته ترین روش تبلیغاتی محسوب می شود. پنج اینکه می توانید با استفاده از یک رپورتاژ حرفه ای کسب و کارتان را گسترش دهید. شش اینکه ویژگی که رپورتاژ ها دارند؛ این است که به علت انتشار آن ها در اینترنت برای همه افراد قابل دسترس هستند.

 این موارد تنها بخش کوچکی از ویژگی های یک رپورتاژ موفق بود که برایتان شرح دادیم. تمامی این موارد می تواند باعث شود که شما برای کسب و کار خود یک رپورتاژ سفارش دهید و از این روش تبلیغاتی نوین استفاده نمایید.

 

آیا می توانیم تفاوتی بین رپورتاژ آگهی ها و بک لینک قائل شویم؟

بک لینک ها یا لینک های فالوو در واقع همانند پیشنهادات دنیای واقعی کاربرد دارند. بک لینک ها می توانند به سایت شما اعتبار و رتبه بالا دهند. حالا به این سوال می رسیم که تفاوت رپورتاژ آگهی و بک لینک چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که رپورتاژ آگهی ها و بک لینک ها مکمل هم هستند. یعنی رپورتاژ آگهی یک متن و محتوای خبری است و بک لینک ها یک پیشنهاد برای استفاده افراد از این محتوای خبری. چیزی که در این میان وجود دارد این است که با استفاده از بک لینک ها اعتبار رپورتاژ آگهی ها افزایش پیدا می کند و همین امر باعث نشان دادن نقش رپورتاژ آگهی در رتبه گوگل است.

 اما استفاده از بک لینک ها باید چگونه باشید که بیشترین تاثیر را بگذارد؟ شما دستتان برای استفاده از بک لینک ها باز است. ولی تعداد استفاده از آن ها مهم می باشد. زیرا شما اجازه ندارید در یک رپورتاژ آگهی از تعداد بالایی بک لینک استفاده کنید. در این صورت گوگل پی به محتوایی تبلیغاتی شما خواهد برد و اعتبار سایت شما کاهش می یابد. بنابراین بهتر است از یک تا نهایت 3 بک لینک استفاده کنید.

 

نقش رپورتاژ آگهی در رتبه گوگل چیست؟

همان طور که در قسمت های قبل گفتیم؛ رپورتاژ آگهی ها نقش بسیار بالای در افزایش اعتبار سایت شما در گوگل را دارند. اما رپورتاژ باید به چه گونه ای باشند که باعث افزایش رتبه بندی گوگل شوند؟ این سوالیست که برای پاسخ به آن باید چند نکته را متذکر شویم.

1- رپورتاژ باید روان و ساده تحریر شود.

2- رپورتاژ باید از سرتیترهای جذاب برخوردار باشد.

3- رپورتاژ باید از اِلمان ها و جذابیت های تصویری برخوردار باشد.

4- رپورتاژ ها باید به درستی نگارش شده باشند.

5- یک رپورتاژ نباید کپی برداری از متن های دیگر باشد.

6- یک رپورتاژ باید چکیده ای داشته باشد که افراد را برای خواندن متن اصلی ترغیب نماید.

نقش رپورتاژ آگهی در رتبه گوگل چیست؟

سخن پایانی

 در این مقاله سعی کردیم از اهمیت رپورتاژ آگهی ها بر رتبه بندی سایتتان در گوگل سخن بگوییم. همچنین خواستیم تمام راهنمایی های لازم درباره ی نشر رپورتاژ آگهی را به شما بدهیم. اما اگر مایل به کار رپورتاژنویسی هستید و در این حرفه تبحر دارید؛ اما جایی را برای کار سراغ ندارید؛ ما به شما وب سایت اتک را پیشنهاد می کنیم. وب سایت اتک از تمامی کسانی که در کار نویسندگی و تایپ حرفه ای هستند؛ دعوت می کند تا سری به سایتشان بزنند.

چون این وب سایت امکانی را برای افراد فراهم کرده که پس از آموزش رپورتاژ نویسی و سئو بتوانند در شرکت های تولید محتوا شروع به فعالیت کنند. کافیست که فرم استخدام غیر حضوری این وب سایت را تکمیل نماید و توسط وب سایت اتک به یکی از شرکت های معتبر تولید محتوا معرفی شوید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *