آموزش تگ کردن در اینستاگرام

آموزش تگ کردن در اینستاگرام

تگ کردن در اینستاگرام به چه معناست؟ در این مطلب در مورد تمامی شیوه‌های تگ کردن افراد داخل بیو، کپشن پست و استوری اینستاگرام توضیح داده‌ایم.

پیشگفتار

تگ کردن در اینستاگرام به چه معناست و چگونه انجام می شود؟ در این مطلب قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه می توانید افراد را در اینستاگرام تگ کنید؟ چگونه می توانید از تگ شدنِ اکانت خودتان توسط شخص دیگری در اپلیکیشن Instagram مطلع شوید؟ پس با ادامه ی این موضوع، همراه ِما باشید.

مقدمه

   تگ کردن افراد داخل کپشن پست چگونه انجام می شود؟
•    تگ کردن افراد روی عکس پست های اینستاگرام
•    تگ کردن در اینستاگرام از طریق کامنت ها
•    چگونه یک کامنت حاوی تگ یا منشن های متعدد داخل اینستاگرام بگذاریم؟
•    تگ کردن در اینستاگرام برای استوری ها
•    تگ کردن در اینستاگرام برای بیو پیج
•    چگونه متوجه شویم که کسی ما را داخل کپشن پست هایش یا استوری اینستاگرام ِخود تگ کرده است؟

تگ کردن افراد داخل کپشن پست چگونه انجام می شود؟

همانطور که در مطلب آموزش اصطلاحات اینستاگرام خواندید، تگ کردن به عملی گفته می شود که شما به واسطه‌ی آن می توانید یک شخص دیگر را در پست، استوری یا بیو پیج تان منشن کنید. تگ کردن یک پیج یا یک اکانت در اینستاگرام به شما اجازه‌ی عملکرد بهتر را می دهد. شما می توانید با آوردن کاراکترِ @ و آوردن ِنام کاربری یک پیج یا یک اکانت بعد از این کاراکتر، عمل تگ کردن را انجام دهید. عمل تک کردن در کپشن پست های اینستاگرامی، در متن استوری ها و در بیو می تواند انجام شود. 
شما می توانید برای اشاره به یک پیج دیگر و یا تبلیغ کردن ِفعالیت پیج دیگری، عمل تگ کردن را انجام دهید. همچنین در صورتی که محتوای مشترک با یک پیج دیگر تولید کرده اید، می توانید با تگ کردن ِنام کاربری آن پیج به فالوور های خود اطلاع دهید که این محتوا در طی همکاری با چه فرد یا افرادی تولید شده است. شما محدودیتی از نظر تگ کردن افراد در پیج خود ندارید. زیرا می توانید به اندازه‌ی کاراکتر های مجاز در کپشن اینستاگرام، در استوری و در بیو، برای تگ کردن پیج های دیگر اقدام کنید.

تک کردن روی عکس در اینستاگرام

تگ کردن افراد روی عکس پست های اینستاگرام

روش دیگری که برای تگ کردن افراد در اینستاگرام استفاده می شود، افزودن نام کاربری ِآنها به عکس یا ویدیوی پستی است که می خواهید آن را داخل اینستاگرام منتشر کنید. این یکی از مراحل گذاشتن پست در اینستاگرام است. شما می توانید در مرحله ی نوشتن ِکپشن – قبل از انتشار کامل ِپست – عمل تگ کردن افراد روی تصویر یا ویدئوی مورد نظرتان را انجام دهید. برای این منظور کافی است تا گزینه ی Tag people که در زیر قسمت درج کپشن قرار گرفته است ضربه بزنید. 
تصویر یا ویدیویی که برای انتشار انتخاب کرده اید مقابل تان باز خواهد شد. شما می توانید هر کجای ِآن که خواستید ضربه بزنید تا کی‌بُرد ِگوشی برایتان باز شود. سپس می توانید نام کاربری یا نام پیج مورد نظرتان را در باکس جستجو وارد کنید. پس از پیدا کردن پیج مورد نظر، آن را انتخاب کنید. نام کاربری انتخاب شده روی عکس و داخل یک کادر مشکی قرار خواهد گرفت. سپس علامت تیک که در بالا و سمت راست صفحه قرار گرفته است را انتخاب کنید. پس از آن، مراحل تگ کردن پیج مورد نظر به پایان می رسد. پس از آن می توانید برای انتشار پست تان اقدام کنید. توجه داشته باشید که شما می توانید بیشتر از یک پیج یا یک نام کاربری را روی پست تان تگ کنید.

تگ کردن افراد روی عکس و ویدیو در اینستاگرام

تگ کردن در اینستاگرام از طریق کامنت ها

اگر به هر دلیلی دوست ندارید که عمل Instagram tagging را داخل کپشن پست مورد نظرتان انجام دهید، می توانید افراد را داخل کامنت ها تگ کنید. معمولا بسیاری از ادمین پیج های اینستاگرامی تنها به این دلیل افراد را داخل کامنت ها تگ می کند که نمی خواهد کپشن پست‌شان را شلوغ کند. همچنین به خاطر محدودیت های کاراکتر های مجازی که می توانید داخل کپشن پست های اینستاگرامی قرار دهید، معمولا توصیه می شود سایر پیج ها را داخل کامنت ها تگ کنید. پس از کل فضای موجود داخل کپشن پست های اینستاگرامی خود برای نوشتن متن یا درج ایموجی و هشتگ ها بهره بگیرید. به همین خاطر، ما هم به شما توصیه می کنیم برای تگ کردن در اینستاگرام (برای پست ها) افراد را داخل یک کامنت تگ کنید، سپس کامنت مورد نظر را پین کنید تا در ابتدای کلیه کامنت ها قرار بگیرد. در‌نتیجه، همه‌ی کسانی که پست تان را مشاهده می کنند می توانند آن کامنت را هم ببینند.

چگونه یک کامنت حاوی تگ یا منشن های متعدد داخل اینستاگرام بگذاریم؟

اما چگونه می توانید عمل تگ کردن در اینستاگرام را داخل کامنت ها انجام دهید؟ برای این منظور کافی است که روی علامت کامنت – که درست کنار علامت قلب یا لایک قرار گرفته است – ضربه بزنید. بخش کامنت ها برای شما باز می شود. داخل کامنت، ابتدا علامت @ را بگذارید و پس از آن نام کاربری یا آیدی پیج مورد نظر را وارد کنید. با ورود هر کاراکتر، لیستی از فالووینگ های شما که نامشان مطابق با کاراکتر هایی است که وارد کرده اید، مقابل چشم تان پدیدار خواهند شد.
از بین آنها، پیج یا اکانت مورد نظرتان را انتخاب کنید. خواهید دید که نام کاربری مورد نظر به طور کامل داخل کامنت قرار می گیرد. اگر قصد دارید بیشتر از یک نفر را داخل کامنت تگ کنید، همین عمل را مجددا انجام دهید. توجه داشته باشید که بین هر نام کاربری باید یک فاصله یا space بگذارید تا اینستاگرام نام کاربری هر پیج را مجزا از دیگری در نظر بگیرد. در نهایت، پس از انتخاب و تگ کردن ِهمه ی افراد، می توانید دکمه post را انتخاب کنید. کامنت مورد نظر زیر پست تان قرار خواهد گرفت. به همین سادگی!

تگ کردن در استوری اینستاگرام

تگ کردن در اینستاگرام برای استوری ها

تگ کردن در اینستاگرام برای استوری ها چگونه انجام می شود؟ برای این منظور، ابتدا باید به گذاشتن استوری در اینستاگرام تسلط داشته باشید. پس از آن، وقتی تصویر یا ویدئوی مورد نظرتان را برای انتشار در استوری انتخاب کردید و متنی که می خواهید را هم به آن اضافه کردید باید به سراغ تگ کردن افراد در اینستاگرام بروید.
تگ کردن در اینستاگرام برای استوری ها مانند تگ کردن افراد داخل کامنت ها یا کپشن پست ها به سادگیِ آب خوردن انجام می شود. برای این منظور شما باید روی یک قسمت خالی از استوری تان ضربه بزنید. همچنین می توانید روی علامت Aa که بالای صفحه قرار گرفته است ضربه بزنید تا این امکان را داشته باشید که یک متن جدید به استوری تان اضافه کنید. پس از باز شدن کی‌بُرد، می توانید علامت @ را نوشته و پس از آن آیدی یا نام کاربری ِپیج مورد نظرتان را وارد کنید. 
مانند تگ کردن افراد داخل کامنت ها یا کپشن پست در اینستاگرام، این بار هم یک منو از فالووینگ های شما که نام کاربری شان با کاراکتر هایی که وارد کرده اید بیشترین تطابق را دارد، باز خواهد شد. این لیست در پایین صفحه پدیدار می شود. شما می توانید پیج مورد نظر را انتخاب کنید. پس از آن، می توانید گزینه ی Done را که بالای صفحه و سمت راست قرار گرفته است را انتخاب کنید تا عمل تگ شدن پیج مورد نظرتان با موفقیت به پایان برسد. پس از آن می توانید برای انتشار استوری اقدام کنید. توجه داشته باشید که با این روش می توانید از یک الی چندین نفر را داخل استوری هایتان تگ کنید.

قراردادن تگ داخل بیو

تگ کردن در اینستاگرام برای بیو پیج

مطابق آنچه تا به اینجا در مورد تگ کردن در اینستاگرام برای استوری ها و کپشن گفته شد شما می توانید برای تگ کردن یک یا چند پیج داخل بیو اقدام کنید. پیشنهاد می کنیم که نهایتا یک پیج را داخل بیو اینستاگرام تان تگ کنید. 
زیرا طبق اصول bio نویسی حرفه ای و نوشتن هشتگ در اینستاگرام، تگ کردن بیشتر از یک یا دو پیج موجب شلخته به نظر رسیدن ظاهر پیج شما می شود. به علاوه اینکه کار ِچندان حرفه ای به حساب نمی آید.
برای تگ کردن در اینستاگرام برای بیو، وارد بخش edit profile از پیج ِخود شوید. از بین گزینه ها روی Bio ضربه بزنید تا بتوانید این قسمت را ویرایش کنید. دکمه‌ی Enter را از کیبورد خود فشار دهید تا به خط بعدی منتقل شوید. پس از گذاشتن علامت @ می توانید نام پیج مورد نظر را وارد کنید و در نهایت با زدنِ علامت تیک در بالای صفحه، تغییرات وارد شده را ذخیره‌سازی کنید.

چگونه متوجه شویم که کسی ما را داخل کپشن پست هایش یا استوری اینستاگرام ِخود تگ کرده است؟

زمانی که یک پیج دیگر عمل تگ کردن در اینستاگرام را با نام کاربری ِشما انجام می دهد، نوتیفیکیشن ِآن برای شما داخل آیکون آدمک یا قلب ارسال خواهد شد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *