بررسی بهترین برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین

بررسی بهترین برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین

برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین به صاحبان هر کسب و کاری کمک می کند تا بدون دردسر و صرف هزینه ای کالا و خدمات خود را معرفی نمایند.

برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین برای هر کسب و کاری لازم و ضروری است زیرا سخت است که در سال 2023 بدون ویدئو دوام بیاورند. محتوای ویدیویی نه تنها از نظر تعامل، بلکه برای بازگشت سرمایه نیز بسیار خوب عمل می کند. طبق آمار بازاریابی ویدیویی Wyzo wl در سال 2022، 87٪ از بازاریابان ویدیو اذعان داشتند که ویدیو بالاترین بازده بازگشت سرمایه را به آنها می دهد. 81٪ گزارش کردند که ویدیوها فروش را افزایش می دهند. 86 % گفته اند که ویدیوها به آنها در ایجاد سرنخ کمک می کند و 82 % معتقد بودند که ویدیوها ترافیک وب سایت آنها را افزایش می دهد.
برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین ابزار بسیار خوبی برای ایجاد تیزر است. مصرف کنندگان عاشق دیدن ویدیوها هستند و این نوع محتوای مورد علاقه آنهاست. مردم بیشتر از هر نوع محتوای دیگری دوست دارند محتوای ویدیویی ببینند. شما به عنوان صاحب کسب و کار مطمئنا نمی‌توانید بدون ویدیو ادامه دهید. برای ایجاد ویدیو برای کسب و کار خود، به بهترین ابزار سازنده ویدیو نیاز دارید. یک ویدیوی ضعیف ضبط شده یا ویرایش شده تصویر برند شما را مخدوش می کند بنابراین توصیه نمی شود.


برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین کار بسیار مفیدی را در ساخت فیلم های تبلیغاتی برای وب سایت، وبلاگ و رسانه های اجتماعی شما انجام می دهد. این نرم افزار از وارد کردن ویدیوها و تصاویر پشتیبانی می کند و به کاربران امکان می دهد فیلترها، موسیقی را انتقال دهند. موارد دیگر را نیز برای ایجاد ویدیوهای تبلیغاتی با کیفیت حرفه ای برش دهند و اعمال کنند. از رویداد ها و کمپین ‌ها گرفته تا فروش، (سازنده ویدیوی تبلیغاتی آسان Canva )، دارای تمام ابزارها و ویژگی ‌هایی است که برای ایجاد یک ویدیوی تبلیغاتی قانع‌ کننده نیاز دارید. کلیپ ها را ویرایش کنید، فیلم را به هم بچینید و با چند کلیک ساده به صورت آنلاین منتشر کنید و به اشتراک بگذارید.
با استفاده از برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین یک ویدیوی تبلیغاتی جذاب ایجاد کرده و برند خود را بازاریابی و فروش کنید. از آن به عنوان تبلیغات ویدیویی برای رویداد ها و نمایشگاه ها استفاده کنید، آنها را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید تا دنبال کنندگان بیشتری جذب کنید. آنها را به صورت آنلاین پست کنید تا ترافیک بیشتری را به سایت خود هدایت کنید. برنامه آنلاین Canva ایجاد ویدیوهای سفارشی را برای کمپین های بازاریابی و کانال های اجتماعی شما آسان و راحت می کند. نحوه ساخت موشن گرافیک معرفی محصول جذاب نیز در یک مقاله دیگر توضیح داده شده است.

به منظور معرفی برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین لازم است موارد زیر مورد بررسی قرار گیرند: 


1- ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین با موبایل
2- برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین در ویندوز
3- ساخت تیزر آنلاین رایگان


ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین با موبایل


ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین با موبایل با کمک برنامه های آنلاین نیز امکان پذیر است. تعداد اینگونه برنامه ها بسیار زیاد است. درست است که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند، اما در برخی امکانات دارای وجه اشتراک هستند. ساخت تیزر تبلیغاتی با هوش مصنوعی نیز در حال حاضر بسیار ترند شده است. در این قسمت سعی بر آن است تا نمونه ای از این برنامه مورد بررسی قرار گیرد. بطور مثال با ورود به سایت Make Web Video می توان این کار را به راحتی انجام داد. شعار این مجموعه این است که : با برنامه ویدیو ساز ما، معرفی لوگوی پر زرق و برق سه بعدی متحرک ایجاد کنید. حال این سوال پیش می آید که مراحل انجام کار به چه صورت است ؟
به منظور ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین وارد سایت فوق شده و روی دکمه ی Press Here to Create a Video کلیک نمایید. بدین ترتیب شما به ابزار ویرایش ویدیوی آنلاین وارد می شوید که فرآیند آن بسیار ساده است. مرحله دوم - باید فیلم یا تصاویر خود را آپلود کرده، متن را وارد کنید و لوگو را اضافه نمایید. پس از آن یک آهنگ موسیقی را از کتابخانه انتخاب کرده یا از آهنگ خود استفاده کنید. مرحله 3 - روی دکمه "تولید ویدیو" کلیک کنید. ویرایشگر ویدیو، در نرم افزار After Effects  یک ویدیوی نمونه برای شما تهیه می کنید تا ببینید آیا اشتباهی در متن دارید یا خیر. شما همچنین فرصتی برای آپلود فیلم یا تصاویر مختلف بدون هزینه دارید.

ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین

برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین در ویندوز


برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین در ویندوز به شما امکان می دهد کلیپ ها و یا تیزر را تولید کنید. عکس ها را تزئین کنید، متن متحرک اضافه کنید و مستقیما روی یک پلتفرم دانلود یا به اشتراک بگذارید. از توضیح ‌دهنده و دمو گرفته تا راه‌ اندازی محصول، به راحتی از برنامه Canva برای ساختن یک ویدیوی تبلیغاتی در چند دقیقه استفاده کنید. برای پاسخ به این سوال که : چگونه یک تیزر تبلیغاتی آنلاین بسازم ؟ باید توضیح داد : Canva را در مرورگر وب خود باز کنید یا سازنده ویدیوی تبلیغاتی رایگان را در برنامه راه اندازی کنید. بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری با یک بوم خالی یا یک الگوی از پیش ساخته شده، بلافاصله ثبت نام یا ویرایش کنید. فیلم را از رایانه خود روی داشبورد طراحی بکشید و رها کنید. برش، کوتاه کردن، افزایش سرعت، کاهش سرعت، یا اضافه کردن فیلترها به ویدیوهای خود تا زمانی که راضی باشید.
به منظور ایجاد تیزر آنلاین، متن متحرک، موسیقی جذاب و گرافیک جذاب را ترکیب کنید تا طراحی ویدیوی خود را ارتقا دهید. فراموش نکنید که لوگو، شعار و سایر دارایی های برند خود را درج کنید. به یاد داشته باشید که هر کانال دارای یک نسبت ویدیوی توصیه شده است. اندازه ویدیوی خود را مطابق با آن ویرایش کنید تا مطمئن شوید که ویدیوی شما به درستی نمایش داده می شود. کار خود را دوباره بررسی کنید، سپس ویدیوی خود را با کیفیت بالا mp4 دانلود کنید یا آن را فورا در وبلاگ، وب‌ سایت و دیگر پلتفرم ‌های رسانه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.
آموزش ساخت تیزر لوگو با افتر افکت، روشی دیگر برای انجام تبلیغات است.

برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین

ساخت تیزر آنلاین رایگان


ساخت تیزر آنلاین رایگان و شگفت انگیز را برای اینستاگرام، فیس بوک، یوتیوب و دیگر پلتفرم ها به وسیله ی Animazer با چند کلیک ایجاد کنید. مراحل ایجاد تیزر رایگا آنلاین به شرح زیر است :
•    الگویی را انتخاب کنید که مناسب‌ تر باشد (ایده ویدیوی درخشان جدید شما)
•    تصاویر خود را مستقیما در آپلود کنید (ویرایشگر ویدیوی آنلاین)
•    متن ها را برای ایده های ویدیویی خود ویرایش کنید (داستان ها و تبلیغات)
•    دانلود و به اشتراک گذاری شگفت انگیز است (تیزر تا رزولوشن 4K)
برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی اندروید که در مقاله ی دیگر بیان شده است نیز بسیار کارآمد خواهد بود.

ایجاد تیزر آنلاین

جمع بندی


برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا به راحتی و بدون پرداخت هزینه ای کالا و خدمات خود را معرفی کنند. استفاده از این برنامه ها نیاز به تخصص خاصی ندارد. فقط کافی است تصاویر و متن دلخواه خود را وارد نمایید و با اضافه کردن موزیک کار را به پایان برسانید. در نظر گرفتن روانشناسی رنگ ها در تیزر تبلیغاتی نیز بسیار حائز اهمیت است. معمولا طرح های آماده ای نیز وجود دارد که کاربران می توانند از آنها جهت ایده پردازی استفاده کنند. تبلیغات لازمه ی هر کسب و کاری است. فرقی نمی کند صاحب شرکتی بزرگ باشد یا مغازه ای کوچک، تبلیغات شما را به هدفتان نزدیک تر می کند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *