آموزش ساخت تیزر یک دقیقه ای و کوتاه

آموزش ساخت تیزر یک دقیقه ای و کوتاه

ساخت تیزر یک دقیقه ای این روزها بسیار مورد استقبال و توجه مخاطبین قرار گرفته است. چرا که کاربردی ترین ابزار تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی می باشد.

مقدمه ای بر ساخت تیزر

ساخت تیزر یک دقیقه ای موارد استفاده گسترده ‌ای را در بر دارد. ساخت تیزر سبب می‌ شود که مردم از خدمات، کالاها و برند شما بیشتر بدانند و درک بهتری از آنها داشته باشند. به این ترتیب شما با استفاده از یک تیزر می‌ توانید رویدادهای شرکت و برند خود را سازماندهی نموده و با یک قالب ساده و سریع، مشتری بیشتری را جذب کنید. همانطور که می ‌دانید در شبکه ‌های اجتماعی شاهد پیشی گرفتن پر سرعت رقبا از یکدیگر هستیم. از جامع ‌ترین و کاربردی ‌ترین روش‌ های تبلیغاتی در بازارهای رقابتی ،استفاده از تیزرهای تبلیغاتی تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی است.
با توجه به تاثیرگذاری شبکه ‌های اجتماعی بر روی مخاطبین، بسیاری از کسب و کارها و مشاغل مختلف برای برندسازی خود اقدام به تولید محتوا و ساخت تیزر نموده اند. قطعا توجه به برخی از المان‌ های مهم برای بهره ‌برداری مفید از تیزرهای تبلیغاتی تاثیر گذار، بسی مهم و ضروری تلقی می‌ گردد. آیا تاکنون به این امر مهم توجه کرده‌ اید که تیزرهای تبلیغاتی در چه مدتی می‌ توانند مخاطب را تحت تاثیر قرار دهند؟ چطور می ‌توان یک تیزر تبلیغاتی جذاب، کاربردی و ایده‌آل را طراحی و تولید کرد؟ برای کسب اطلاعات جامع در این زمینه، می ‌توانید با ما همراه باشید.

1.    آیا تیزر 1 دقیقه ای بهتر است یا دو دقیقه ای؟
2.    تیزر کوتاه بیشتر وایرال میشود یا تیزر بلند؟
3.    چه کنیم که تیزر تبلیغاتی بیشتر وایرال شود؟
4.    نحوه ساخت یک تیزر تبلیغاتی جذاب یک دقیقه ای
5.    جمع بندی

تیزر تبلیغاتی بلند

آیا تیزر 1 دقیقه ای بهتر است یا دو دقیقه ای؟

آیا تاکنون به اهمیت طراحی و ساخت تیزر یک دقیقه ای توجه کرده‌اید؟ زمان یکی از مهم‌ ترین المان‌ ها در طراحی تیزر های تبلیغاتی به شمار می ‌رود. به طوری که بسیاری از طراحان ناچار به حذف قسمت ‌های مختلف از طراحی تیزر تبلیغاتی خود برای رسیدن به یک زمان مناسب و تاثیرگذار بر روی مخاطب هستند. برای درک بیشتر این موضوع می ‌توان به تیزرهای تبلیغاتی که در شبکه‌ های اجتماعی منتشر می ‌شوند توجه کرد.
•    تیزرهای تبلیغاتی که در اینستاگرام منتشر می ‌شوند اغلب به صورت 30 ثانیه ‌ای طراحی می‌ گردند.
•    زمان در نظر گرفته شده برای تیزرهای تبلیغاتی که در توییتر منتشر می‌ شوند 45 ثانیه است.
•    اغلب تیزرهای تبلیغاتی که در فیسبوک انتشار داده می ‌شوند، یک دقیقه ای هستند.
•    بیشتر تیزرهای تبلیغاتی منتشر شده در یوتیوب 2 دقیقه می باشند.
.
برای اینکه بتوانید از اهمیت ساخت تیزر یک دقیقه ای مطلع گردید، کافیست خود را به جای مشتری قرار دهید. چه بسا تیزرهای تبلیغاتی که در مدت زمان طولانی مشتری را مخاطب قرار داده و ذهن وی را خسته می ‌کنند. این امر نه تنها بر روی افزایش میزان فروش تاثیری نخواهد داشت، بلکه مخاطب را از خرید و یا بهره ‌برداری از خدمات و غیره، منحرف می ‌کند. 
برای پی بردن دقیق تر به این امر می توان به تیزر تبلیغاتی سه بعدی اشاره کرد که با طراحی خارق العاده بسیار مورد توجه مخاطبین قرار می‌ گیرد. بنابراین بهتر است قبل از اقدام به طراحی و ساخت تیزر بیش از یک دقیقه، به محل انتشار و بسیاری از المان‌ های دیگر در آن، توجه کرد. در صورتی که به دنبال طراحی تیزر تبلیغاتی بیش از یک دقیقه هستید، باید از فاکتورها و ویژگی‌های خاصی تبعیت کنید تا بتوانید ذهن مخاطب را همچنان درگیر تبلیغات خود نموده و بر روی وی تاثیر داشته باشید. 

تیزر تبلیغاتی 1 دقیقه ای

تیزر کوتاه بیشتر وایرال میشود یا تیزر بلند؟

تصمیم گیری در زمینه ی ساخت تیزر یک دقیقه ای، کمتر یا بیشتر، یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از بازاریابان است. برخی از اطلاعات به دست آمده از تحقیقات انجام شده در این حیطه، حاکی از تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات بلند بر روی مخاطبین، هستند. برخی نیز معتقدند که تیزرهای کوتاه مدت بیشتر وایرال شده و مورد توجه قرار می گیرند. برای پی بردن به پاسخ مناسب برای سوال مطرح شده، بهتر است به چند نکته بسیار مهم و کلیدی توجه نمایید. این نکات عبارتند از: 
•    شناخت بازار هدف مورد نظر و بررسی احتمال مشتری نشدن و یا شدن آنها
•    انتخاب ویدیوهای کوتاه برای مواردی که مشتریان با اهداف شما همسو شده باشند. (جهت افزایش میزان فروش و دستیابی به بازار فروش جدید)
•    توانایی پخش ویدیو توسط کلیه مخاطبین (امر فیلترینگ و شرایط استفاده از تبلیغات بلند مدت برای تمامی مشتریان بازار هدف)  
•    توانایی انتقال پیام برند تولید کننده به مخاطب 

تیزر بلند یا کوتاه

چه کنیم که تیزر تبلیغاتی بیشتر وایرال شود؟

از رازهای ساخت تیزر یک دقیقه ای جذاب و تاثیر گذار چیزی می دانید؟ یکی از مهمترین المان ‌ها برای بهره ‌برداری از تیزرهای تبلیغاتی تاثیرگذار به عنوان بهترین ابزارهای بازاریابی، شناخت استراتژی ‌های ارتباطی آنها است. این روزها شاهد استفاده از روش‌ های خلاقانه و منحصر به فرد برای طراحی و تولید انواع تیزرهای تبلیغاتی هستیم. تکنیک های کلاسیک، داستانگویی‌ های منحصر به فرد و جذاب و غیره می‌ توانند موفقیت تیزرهای تبلیغاتی شما را به همراه داشته باشند. 
آیا تاکنون به روش‌های آموزش ساخت تیزر گیمینگ توجه کرده ‌اید؟ این تیزرها از جمله تیزرهای محبوب و پرطرفدار در بازارهای رقابتی به شمار می‌ روند. چرا که می ‌توانند به راحتی توجه مخاطب را به سمت خود جلب نموده و بر روی افزایش میزان استفاده، موثر واقع گردند. استفاده از کلیپ‌ ها، تصاویر منحصر به فرد، کلمات اعجاب انگیز و ... می تواند نقش منحصر به فردی بر روی مخاطب داشته و وی را برای بهره‌ برداری ترغیب نماید. برای اینکه بتوانید از یک تیزر تبلیغاتی جذاب (که از سطح وایرال بالایی برخوردار باشد) بهره مند گردید، باید موارد زیر را مد نظر قرار دهید: 
1.    سطح فکر و درک خود را به سطح بازاریابی افزایش دهید. 
2.    از روش‌ های خلاقانه برای ایجاد هیجان در مخاطب استفاده کنید. 
3.    با استفاده از برنامه ساخت تیزر لوگو، برند خود را به یک برند قابل تشخیص و قوی در ذهن مخاطب مبدل کنید. 
4.    از پلتفرم‌ های مختلف تبلیغاتی استفاده کنید. 
5.    شرایط بررسی بازخورد برای مخاطبان هدف را در نظر بگیرید. 
6.    تیزر تبلیغاتی خود را جذاب و مختصر تولید کنید.
7.    از قابلیت تشویق برای تمرکز بیشتر مخاطب استفاده کنید. 
8.    به گرافیک در نظر گرفته شده برای تیزر تبلیغاتی توجه کنید.

نحوه ساخت یک تیزر تبلیغاتی جذاب یک دقیقه ای

در نحوه ساخت تیزر یک دقیقه ای باید از فرایندهای خلاقانه استفاده کرد. با توجه به زمان کوتاه برای ایجاد برندینگ خود، بهتر است از مانورهای حرفه ‌ای در ساخت تیزر استفاده کنید. اگر در تولید تیزرهای تبلیغاتی جذاب از تخصص و تبحر برخوردار نیستید، بهتر است از دانش حرفه ‌ای کارشناسان کاربلد استفاده کنید. همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، در نظر گرفتن برخی از نکات کلیدی در ساخت این نوع از تیزرها، امری ضروری به شمار می‌ رود. در ادامه به برخی از نکات طلایی در زمینه بهره برداری از این ابزارهای تبلیغاتی اشاره شده است.
•    استفاده از برنامه ‌های منحصر به فرد برای ساخت تیزر (مانند ساخت تیزر با کاین مستر و غیره) 
•    بهره‌برداری از ایده‌ های خلاقانه 
•    ایجاد هیجان و ترغیب برای مخاطب در چند ثانیه اول اجرای تیزر 
•    استفاده از قابلیت داستان گویی به عنوان تکنیک منحصر به فرد بازاریابی 
•    تکمیل کردن تیزر تبلیغاتی با استفاده از صدا و موسیقی

جمع بندی

با یک بررسی بسیار کوتاه می ‌توانید از ویژگی های تیزر تبلیغاتی تاثیرگذار و ایده ‌آل مطلع گردید. اگر بخواهیم به یک زمان مناسب برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی کاربردی و منحصر به فرد اشاره کنیم، قطعا می ‌توان از زمان یک دقیقه یاد کرد. اگر شما نیز قصد تبلیغات کاربردی و شگفت انگیز را دارید، بهتر است از فرایندهای آموزشی برای طراحی تیزرهای تبلیغاتی به مدت یک دقیقه بهره ‌مند گردید. این امر می‌تواند شما را برای طراحی حرفه ‌ای، هوشمندانه و تخصصی یک تیزر تبلیغاتی منحصر به فرد همراهی کند. لذا دور از ذهن نیست که بتوانید خدمات کسب و کار خود را به راحتی نسبت به رقبای دیگر، متمایز نمایید

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *