همه چیز درباره ی لینک دهی در رپورتاژ آگهی

همه چیز درباره ی لینک دهی در رپورتاژ آگهی

در این محتوا قصد داریم تا درباره ی لینک دهی در رپورتاژ آگهی با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

لینک دهی در رپورتاژ آگهی ها یکی از نکات مهمی است که هنگام نوشتن رپورتاژ آگهی باید به آن توجه کنیم. همچنین نحوه ی انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های خبری، یکی از نکاتی است که اگر به آن توجه نشود؛ تمامی زحمات شما به هدر می رود. بنابراین شما باید آموزش لینک دهی در رپورتاژ آگهی را فرا بگیرید. در این مقاله ما قصد داریم تمامی نکاتی که درباره ی نحوه ی لینک دهی در رپورتاژ آگهی وجود دارد را برایتان بین کنیم. پس اگر علاقمند هستید که از نحوه ی لینک دهی در رپورتاژ آگهی مطلع شوید با ما راهی این مسیر شوید.

 

مقدمه

آنچه در این مقاله می خوانید:

 

تعریف رپورتاژ

قبل از اینکه بخواهیم راجع به نحوه ی لینک دهی در رپورتاژ آگهی با شما صحبت کنیم؛ باید بگوییم که اصلا رپورتاژ چیست و چه سودی برای کسب و کار دارد. آیا این مورد برایتان پیش آمده که برای معرفی یک محصول به مشتریان و مخاطبانتان دچار مشکل شوید و جمله یا کلمه ای را نیابید که بتواند تمام ویژگی های محصول شما را بیان کند؟ یا اینکه بعد از انتخاب یک جمله برای معرفی محصولات و خدماتتان نتوانید پیامتان را کامل به مشتریان برسانید؟ یا حتی نتوانید به درستی برندتان را معرفی کنید؟ این ها فقط نمونه ای از مشکلات روش های تبلیغاتی است که اکثر افراد با آن ها رو به رو شده اند. اما با وجود رپورتاژ آگهی ها این مشکل رفع شده است.

شما با استفاده از یک رپورتاژ اصولی هم می توانید تمام ویژگی های محصول خود را برای مشتریانتان بیان کنید هم می توانید برندتان را به افراد معرفی کنید؛ تازه افراد به تمام توضیحات شما گوش می دهند و دیگر نگران فرار افراد از تبلیغات نیستید. حتما می پرسید چگونه؟ رپورتاژ ها در واقع یک بیان گزارشی دارند و شما می توانید با استفاده از یک رپورتاژ به صورت حرفه ای محصول خود را معرفی کنید. چون رپورتاژ آگهی حالتی مشاوره ای دارد و شکل تبلیغی به خود نگرفته؛ افراد مایل هستند که به حرف های شما گوش دهند و محتوای شما را مطالعه کنند.

چیز درباره ی چگونگی لینک دهی در رپورتاژ آگهی

آیا رپورتاژ آگهی یک تبلیغ است؟

وقتی صحبت از رپورتاژ آگهی می شود و آن را در کنار روش های دیگر تبلیغاتی قرار می دهیم؛ این سوال برای افراد مطرح می شود که آیا رپورتاژ آگهی یک تبلیغ است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که یک ویژگی رپورتاژ آگهی این است که یک بازاریابی حرفه ای است نه یک تبلیغ شعاری که بعد از مدتی از ذهن افراد پاک شود. شما در رپورتاژ آگهی می توانید یک تعامل مفید با مشتریانتان داشته باشید. همچنین می توانید به معرفی محصولتان به صورت غیر مستقیم بپردازید. بنابراین در پاسخ به این سوال شما باید بگوییم رپورتاژ آگهی ها تبلیغ محسوب نمی شوند بلکه یکی از شیوه ی نوین بازاریابی هستند که باعث شده آن ها را در دنیای تبلیغات جای دهند.

 

انواع مختلف رپورتاژ آگهی ها

رپورتاژ ها انواع مختلفی دارند و با توجه به نیاز کسب و کارها طراحی می شوند. اما به طور کلی می توان رپورتاژ آگهی ها را در 3 دسته تقسیم بندی کرد.

1- دسته ی اول: رپورتاژ آگهی های رسانه ای

همان طور که از نام دسته اول پیداست؛ این نوع از رپورتاژ آگهی ها مخصوص رسانه ای همچون رادیو و تلویزیون هستنند. نحوه تهیه رپورتاژ آگهی رسانه ای به گونه ای است که یکی از گران ترین رپورتاژ ها محسوب می شود.

2- دسته ی دوم: رپورتاژ آگهی های نوشتاری

خاستگاه اصلی رپورتاژ های نوشتاری در مجلات و روزنامه ها است. این گونه رپورتاژ ها همیشه خوانندگان و مخاطبان مخصوص به خود را دارند.

3- دسته ی سوم: رپورتاژ آگهی های اینترنتی

محبوب ترین نوع رپورتاژ ها، دسته ی سوم یعنی رپورتاژ های اینترنتی است که در سایت ها و فضاهای مجازی منتشر می شود. البته این نوع از رپورتاژ ها فراگیر تر از دو نوع قبلی است.

 

لینک دهی در رپورتاژ آگهی

نکات مهم در هنگام نگارش رپورتاژ آگهی ها

شما باید هنگام نوشتن متن رپورتاژ آگهی ها به چند نکته ی مهم توجه کنید.

1- ساده بنویسید موضوع شما باید برای خوانندگانتان قابل فهم باشد.

2- در نوشتن عجله نکنید با حوصله به تمامی سوالات خوانندگانتان بپردازید.

3- از پراکنده نویسی مطالب بپرهیزید.

4- واج آرایی را در نوشتن کلمات رعایت کنید. از کلماتی استفاده کنید که به گوش خوانندگان جذاب باشد.

هرگز در نوشتن رپورتاژ آگهی این نکات را فراموش نکنید تا بتوانید به صورت کاملا حرفه ای نگارش کنید.

 

برای لینک دهی در رپورتاژ آگهی ها باید چه مواردی را رعایت کنیم؟

شما باید هنگام لینک دهی در رپورتاژ آگهی به چند نکته توجه کنید تا گوگل روی مطلب شما حساس نشود. همچنین افراد زیادی از سایت شما بازدید کنند.

1- برای اینکه گوگل بر روی لینک دهی شما در رپورتاژ آگهی حساس نشود؛ باید از تبلیغی بودن موضوع خود بکاهید و موضوعتان حالتی خبری داشته باشد و برای خوانندگانتان مفید و کاربردی باشد.

2- شما باید در نوشتن رپورتاژ آگهی ها جوری وانمود کنید که از سئو چیزی نمی دانید. بنابراین نباید متن رپورتاژ آگهی خود را از کلمات کلیدی پر نمایید.

3- شما باید به طور اصولی از بک لینک ها استفاده کنید. تعداد بالایی بک لینک ها می تواند توجه گوگل را به مطلب شما جلب نماید.

4- نکته مهم دیگر این است که سعی کنید از بک لینک ها در ابتدای مطلب و محتوای خود استفاده نمایید.

5- باید دقت کنید که کلمات کلیدی متن را روی انکرتکست ها فعال نکنید. چون در این صورت نظر گوگل را بیشتر به خود جلب می کنید.

اگر شما به تمامی مواردی که گفته شد دقت کنید؛ می توانید یک لینک دهی اصولی داشته باشید.

لینک دهی در رپورتاژ آگهی

ویژگی های یک رپورتاژ حرفه ای چیست؟

برای اینکه بخواهید رپورتاژ آگهی خود را تبدیل به یک متن اصولی و حرفه ای کنید؛ باید حتما چند نکته را به خاطر بسپارید.

1- نکته ی اول: سعی کنید مطلبتان علاوه بر معرفی محصول، حالت آموزشی هم داشته باشد و بتوانید نکته ای را به خوانندگانتان آموزش دهید.

2- نکته ی دوم: باید سعی کنید یک محتوای بنویسید که هم اصولی و آموزشی باشد هم خیلی طولانی و خسته کننده نباشد. در حالت عادی سعی کنید بین 700 تا 1200 کلمه برای توضیح محتوای خود بنویسید.

3- نکته ی سوم: در متن خود سعی کنید از تصاویر با کیفیت و مربوط با موضوع خودتان انتخاب کنید. چون تصاویر مناسب می تواند باعث افزایش اعتبار شما در رپورتاژ باشد.

4- نکته ی چهارم: سعی کنید در یک رپورتاژ آگهی غیر از کلید واژه ها، از کلمات مترادف و مرتبط به کلید واژه ها هم استفاده کنید. زیرا این باعث می شود محتوای شما برای خوانندگان جذاب تر باشد.

5-  نکته ی پنجم: سعی کنید هنگام نوشتن نگارش خوبی داشته باشید. نگارش خوب و اصولی یکی از موارد مهم در رپورتاژ نویسی است.

6- نکته ی آخر: آخرین و مهم ترین نکته در رپورتاژ آگهی این است که بک لینک هایی را خریداری کنید که بیشترین بازدید را داشته باشند.

 

سخن آخر

خرسندیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. تمام تلاش ما بر آن بود که مطالبی آموزنده در اختیار شما قرار دهیم. اما قصد ما فقط بیان مطالب آموزنده برای شما نبود.  بلکه ما قصد داریم یک پیشنهاد کاری هم به شما بدهیم. اگر به دنبال کار خوب و پر درآمد هستید؛ ما رپورتاژ نویسی را به شما پیشنهاد می کنیم. فقط لازم است که با نحوه رپورتاژ نویسی و سئو آشنا شوید. بعد می توانید به بخش استخدام غیر حضوری وب سایت اتک مراجعه کنید. فرم استخدام را تکمیل نمایید. وب سایت اتک این امکان را برای شما فراهم می کند که شما را به عنوان یک نویسنده ی حرفه ای به شرکت های معتبر تولید محتوا معرفی کند. در این صورت شما می توانید به راحتی صاحب شغل شوید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *