آموزش ساخت تیزر گیمینگ و اینترو گیمینگ
یکی از انواع آموزش هایی که این روزها بسیار پر مخاطب شده است، آموزش ساخت تیزر گیمینگ می باشد. برای ساخت این تیزرها باید از دانش تخصصی برخوردار باشید.
آموزش ساخت تیزر گیمینگ؛ مقدمه
آموزش ساخت تیزر گیمینگ این روزها با بازار رقابتی پررنگی مواجه شده است. یکی از موضوعات انکار ناپذیر در دنیای مدرن، حضور انواع تیزرهای تبلیغاتی جهت بهره مندی از انواع محصولات مختلف است. این روزها بسیاری از مدیران کسب و کارها و مشاغل مختلف به دنبال استفاده از ابزارهای تبلیغاتی هستند که در بر دارنده ی:
• اطلاع رسانی فوق العاده
• جذابیت بصری تکرار نشدنی
• ایده های ناب و منحصر بفرد
• هزینه مقرون به صرفه و مناسب
• قابلیت دسترسی بسیار آسان
و ... باشند. تیزری که در بر دارنده ی این المان ها باشد، قطعا از تاثیرگذاری فوق العاده ای برخوردار خواهد بود. یکی از موضوعات بسیار مهم در تولید محتوا برای این نوع از تیزرها، توجه به استراتژی تبلیغاتی مدیران است. لذا در نظر گرفتن نیاز مخاطبین و همچنین نوع تیزر مورد نظر، بسی حائز اهمیت خواهد بود. تیزرها در بر دارنده ی اطلاعات تصویری خارق العاده ای هستند که توسط طراحان خلاق و با بهره برداری از ایده های ناب، طراحی و تولید می شوند.
با یک بررسی کوتاه در بین انواع تیزرهای تبلیغاتی موفق، می توان به یک موضوع مشترک در بین آنها پی برد. تمامی تیزرهای محبوب و پرطرفدار از مهمترین اصول ساخت تیزر تبلیغاتی تبعیت می کنند. این امر وابسته به استفاده از دانش کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه، می باشد. با همراهی ما در این مقاله می توانید به بسیاری از نکات مهم و طلایی برای بهره برداری از بهترین تیزر تبلیغاتی گیمینگ دست یابید. از نکاتی که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم عبارتند از:
1. تیزر گیمینگ چیست؟
2. اصول ساخت تیزر گیمینگ
3. برنامه ساخت اینترو گیمینگ
4. جمع بندی
تیزر گیمینگ چیست؟
برای اینکه بتوانید پروسه های مربوط به آموزش ساخت تیزر گیمینگ را به بهترین نحو سپری کنید، باید اطلاعات کاملی در زمینه این تیزرها کسب نموده و بایدها و نبایدهای آن را بشناسید. تیزرهای تبلیغاتی از انواع بسیار زیادی برخوردار هستند که یکی از شاخههای آنها تیزرهای گیمینگ است. تیزرها در بر دارنده ی محتواهای تصویری می باشند که توسط بسیاری از شرکت های معتبر و فعال (در زمینه طراحی انواع بازی های کامپیوتری و گوشی های هوشمند) مورد استفاده قرار می گیرند. در چند سال اخیر ثابت شده است که استفاده از این تیزرها فقط منوط به شرکت ها نبوده و بسیاری از کاربران مختلف اقدام به اشتراک گذاری بازی ها، نموده اند.
با این وجود عجیب نیست که در دنیای دیجیتال مارکتینگ شاهد حضور جذاب و پررنگ این ابزار تبلیغاتی باشیم. از مشخصه های منحصر به فرد این نوع از ابزارهای تبلیغاتی، می توان به انتشار تصاویر و فیلم های مربوط به بازی های رایانه ای و گوشی های هوشمند ( قبل از ورود بازی به بازارهای رقابتی) اشاره کرد. غالبا این نوع از تیزرها دارای زمان مشخصی برای تبلیغات نیستند.
مهمترین فاکتور برای سفارش تولید محتوا، طراحی و ساخت آنها، عدم قابلیت اجرا بیش از 10 دقیقه می باشد. این تیزرهای تبلیغاتی قابلیت استفاده برای بسیاری از پلتفرم های مختلف مانند: سایت های اینترنتی، شبکه های اجتماعی پرطرفدار، تلویزیون و غیره را در بر دارند.
اصول ساخت تیزر گیمینگ
یکی از المان های بسیار مهم در آموزش ساخت تیزر گیمینگ توجه به اصول ساخت آنها می باشد. زمانی می توانید از یک تیزر تبلیغاتی منحصر به فرد بهره مند گردید که به اصول ساخت آن پایبند باشید.
• شناخت بسترهای مناسب رسانهای
• شناخت انواع تیزرهای تبلیغاتی
• بررسی راهکارهای مناسب برای تاثیرگذاری بیشتر بر روی مخاطبین
و غیره در ساخت تیزر تبلیغاتی جذاب، خیره کننده و ترغیب کننده بسیار موثر و کاربردی خواهند بود. لذا بهترین راهکار برای دستیابی به نتایج ایده آل، استفاده از دانش کارشناسان کاربلد و حرفهای در این زمینه می باشد. مشاوره های تخصصی می توانند با ارائه ایده های ناب و راهکارهای طلایی، بهترین نتایج را برای مخاطبین به ارمغان بیاورند. از جمله اصول مهمی که برای طراحی این نوع از تیزرهای تبلیغاتی باید مد نظر قرار داد عبارتند از:
• استفاده از ایده های خلاقانه و تکرار نشدنی برای تبلیغات تاثیرگذار
• توجه به جغرافیا و محل انتشار تیزر تبلیغاتی مورد نظر (با توجه به زبان، فرهنگ و ...)
• استفاده از بهترین و کاربردی ترین نرم افزار
• بررسی نمونه کنسول های بزرگ و تیزرهای گیمینگ شناخته شده و معروف
• توجه به گرافیک مناسب در فضای بازی
• تعبیه امکانات و قابلیت های حیرت انگیز و جذاب در بازی (به طوری که در مخاطب انگیزه مناسب را ایجاد کند.)
• شناخت کامل جنبه های مهم بازی و به اشتراک گذاشتن آن با مخاطبین خاص
فرقی نمی کند که به دنبال ساخت تیزر تبلیغاتی ساده باشید و یا یک تیزر خارق العاده و منحصر بفرد را خلق کنید. در هر حال توجه به برخی از اصول مهم در طراحی و تولید این نوع از تیزرها، امری مهم و ضروری تلقی می گردد. افرادی که از دانش متخصصین و کارشناسان فعال در این زمینه استفاده می کنند، قطعا می توانند به راحتی فرایند پرچالش آموزش ساخت تیزر گیمینگ را سپری نمایند. طراحی خارق العاده و منحصر بفرد می تواند بر روی ایجاد کنجکاوی و هیاهو مخاطبین تاثیر گذاشته و موفقیت تیزر تبلیغاتی شما را به همراه داشته باشد.
برنامه ساخت اینترو گیمینگ
پیشرفت تکنولوژی و استفاده از فناوری های مدرن آموزش ساخت تیزر گیمینگ را نیز تحت تاثیر قرار داده است. تا جایی که شاهد ورود بسیاری از نرم افزارهای مدرن و خارق العاده برای طراحی انواع بازی های جذاب برای گوشی های هوشمند هستیم. این نوع از نرم افزارهای کاربردی دارای هزاران تصویر، موسیقی، استیکر، قالب و ... هستند که می توانند تیزر جذاب و تکرار نشدنی را برای شما به ارمغان بیاورند. در هر کدام از این نرم افزارها می توان شاهد امکانات خارق العاده ای بود. یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین انواع این برنامه ها، Intro Maker است که حیرت بسیاری از مخاطبین را به همراه داشته است. با استفاده از این برنامه می توان اقدام به ساخت تیزر کوتاه با گوشی نمود. از امکانات تعبیه شده در این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• قابلیت ساخت تیزر با در بر داشتن صدها ایموجی، استیکر و ...
• ساخت تیزر تبلیغاتی با صدها موسیقی گوش نواز و هیجان انگیز
• در بر داشتن بیش از 120 نوع چینش متن، فونت و ... برای اضافه کردن انواع ویدیوها
• قابلیت ویرایش
• قابلیت ذخیره خودکار
• در بر داشتن بیش از 120 نوع جلوه ی صوتی
• برخورداری از فضای کارتونی، سه بعدی، نوستالژیک و ...
• برخورداری از قالب های مختلف (بیش از 4000)
جمع بندی
چقدر با مفهوم سئو چیست، آشنا هستید؟ اگر شما نیز مانند هر کسب و کار دیگری به دنبال درآمد زایی و دستیابی به مشتریان بیشتر هستید، باید از تبلیغات ارزشمند و کاربردی استفاده کنید. تیزرهای تبلیغاتی از جمله ابزارهایی هستند که مورد بررسی و امتحان قرار گرفته و نتایج باورنکردنی را به همراه داشته اند.
از ویژگی های تیزر تبلیغاتی می توان به فیلم های چند دقیقه ای اشاره کرد که قبل از فیلم ها، بازی ها و ... انتشار داده می شوند. تاثیری که این ویدیو های کوتاه بر روی مخاطبین دارند، غیر قابل باور و حیرت انگیر می باشد چرا که می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن، تاثیر گذاری بسیار بالایی را در بر داشته باشند.
برای طی کردن فرایند آموزش ساخت تیزر گیمینگ بهتر است از دانش و مشاوره ی کارشناسان و طراحان خبره در این زمینه استفاده کرد. چرا که این نوع از ابزارهای تبلیغاتی همچنان با محدودیت هایی در طراحی و اجرا مواجه هستند. اگر بخواهیم به یک ابزار درخشان در بازاریابی اشاره کنیم، قطعا می توان از تیزرهای تبلیغاتی یاد کرد. آنها بازگشت سرمایه در سریع ترین زمان ممکن را برای مخاطبین رقم می زنند. لذا می توانند بهترین عنصر برای موفقیت شما در بازارهای رقابتی به شمار بروند.
پاسخ دهید
اولین نظر را شما ثبت نمایید
نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید