نقش محتوای جذاب در اینستاگرام و بالا بردن نرخ تعامل

نقش محتوای جذاب در اینستاگرام و بالا بردن نرخ تعامل

محتوای جذاب در اینستاگرام سبب افزایش نرخ تعامل بین خود و کاربران خواهد شد. محتوای جذاب راندمان کاری را بالا می برد.

محتوای جذاب در اینستاگرام سبب بهبود عملکرد صفحه ی شما می شود. اینستاگرام یکی از پلتفرم ‌های رسانه اجتماعی است که سریع ‌ترین رشد را دارد. اما افزایش تعداد کاربران به معنای افزایش حجم محتوا نیز هست. از آنجایی که بسیاری از برندها از اینستاگرام به عنوان یک کانال بازاریابی استفاده می کنند، باید دائما مطمئن شوید که نمایه برند شما از رقبا متمایز است. بنابراین، وقتی نوبت به انتشار محتوا می ‌رسد، چگونه با حجم محتوایی که الهام ‌بخشی خود را کاهش می ‌دهد، برخورد می ‌کنید؟ 
ما چندین ایده برای محتوای اینستاگرام، هم برای پست‌ ها و هم برای استوری، جمع ‌آوری کرده ‌ایم تا شاهد پیشرفت شما باشیم! هر ایده با مثال های مناسب پشتیبانی می شود تا تخیل شما را بیشتر تقویت کند. وقتی بازاریابان به محتوای اینستاگرام فکر می کنند معمولا به پست های معمولی یا استوری فکر می کنند. اما اکنون قالب ‌های بیشتری وجود دارد، از جمله Live یا Reels . هر کدام فرصت های مختلفی را ارائه می دهند، به خصوص زمانی که صحبت از حداکثر طول ویدیوها می شود.
به منظور ایجاد محتوای جذاب در اینستاگرام معمولا توصیه می شود انواع مختلف محتوا را پست کنید. با این حال، نباید خود را مجبور به ایجاد محتوایی کنید که نسبت به آن اطمینان ندارید. به هر حال، حقیقت این است که عموما جدیدترین قالب های محتوا همانطور که اکنون در مورد Reels وجود دارد، به نوعی توسط خود اینستاگرام تبلیغ می شود. بنابراین ایجاد آنها سودمند است زیرا می توانند تاثیر زیادی بر دسترسی و تعامل شما داشته باشند. بیایید اکنون به طور خاص درباره ایده های محتوای اینستاگرام بیشتر صحبت کنیم:
•    پیشنهادات انحصاری، فروش یا کدهای تبلیغاتی اختصاصی
•    نقل قول ها
•    پشت صحنه
•    مصاحبه ها [یا نگاه های پنهانی آنها]
•    محتوای مرتبط با موضوعات پرطرفدار
•    الهام یا توصیه شما
•    مسابقه یا هدیه
•    چهره انسانی برند خود را نشان دهید.
•    با پروفایل اینستاگرام خود مانند یک کلاژ رفتار کنید.

لیست عناوین

1- منظور از نرخ تعامل چیست؟
2- محتوای جذاب چه نقشی در افزایش نرخ تعامل دارد؟
3- ویژگیهای یک محتوای جذاب در اینستاگرام
4- روش های تولید محتوای جذاب در اینستاگرام

منظور از نرخ تعامل چیست؟

منظور از نرخ تعامل چیست؟ نرخ تعامل معیاری است که برای سنجش میزان تعامل از محتوای ایجاد شده یا کمپین برند استفاده می شود. به عبارت دیگر، نرخ تعامل به سطح تعامل با فالوورها اشاره دارد که از محتوای ایجاد شده توسط کاربر به وجود می آید. به طور خلاصه:
•    نرخ تعامل برای اندازه گیری سطح تعامل فالوورها از محتوای ایجاد شده توسط کاربر استفاده می شود.
•    به صورت، کل مشارکت تقسیم بر کل فالوورها ضرب در 100 محاسبه می شود. 
•    نرخ تعامل عملکرد تولید محتوا را به نمایش می گذارد تا صرفا معیارهای مطلق مانند اشتراک گذاری ها، لایک ها و نظرات نگاه کنید.
توجه به این نکته مهم است که ترکیب "درگیری کامل" را می توان به هر طریقی توسط کاربری که از معیار استفاده می کند تغییر داد. به عنوان مثال، کاربر ممکن است بخواهد کل تعامل در اینستاگرام فقط شامل کل تعداد لایک ها باشد. چنین تغییراتی در صورتی معتبر هستند که کاربر از روش یکسانی برای تعیین مشارکت کل در تمام محاسبات خود استفاده کند. اگر فردی فکر می ‌کند که «تعامل کلی» باید فقط شامل کل لایک‌ ها و نظرات باشد، باید از همان استاندارد اندازه‌گیری در سایر صفحات برای اطمینان از ثبات، استفاده کند.

 

محتوای جذاب چه نقشی در افزایش نرخ تعامل دارد؟

محتوای جذاب چه نقشی در افزایش نرخ تعامل دارد؟ استوری یکی دیگر از قالب های اینستاگرام است و در حال رونق است! Reels، نیز اکنون یکی از داغ‌ ترین قالب ‌های محتوایی است، حتی برای برندها. استوری ‌ها به 500 میلیون کاربر روزانه و 2 میلیون تبلیغ‌ کننده ورود پیدا می کنند! کاری که می توان منحصرا در Stories انجام داد این است:
•    گرافیک های جامع تر یا حتی اینفوگرافیک ها، فقط مطمئن شوید که قابل خواندن هستند. در حالی که طراحی گرافیکی ساده را می توان در نمایه شما پست کرد و آن را برای استوری ها یا دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.
•    تابلوهایی مانند تابلوهای فصلی. آنها یک راه عالی برای تعامل با افراد و دستیابی به افراد جدید هستند.
بنابراین محتوای جذاب سبب جذب حداکثری مخاطبین شده که افزایش نرخ تعامل را به دنبال خواهد داشت. انتخاب

تولید محتوا در اینستاگرام باید با وسواس زیاد انجام شود.

محتوای جذاب در اینستاگرام

ویژگیهای یک محتوای جذاب در اینستاگرام

ویژگیهای یک محتوای جذاب در اینستاگرام عبارتند از:
•    فالوورها را تشویق می کند که فعال باشند.
•    چیزی که به شما الهام می بخشد را ارائه می دهد.
•    دارای پرسش و پاسخ است.
•    یک هدیه بداهه دارد.
•    دارای نکاتی برجسته و کارآمد است.
فقط 30 دقیقه در روز می تواند عملکرد شناختی را بهبود بخشد، سطح اضطراب را کاهش دهد، توانایی حافظه را افزایش دهد و خلق و خوی شما را تقویت کند. فناوری به سرعت در حال تبدیل شدن به بخش بزرگی از زندگی ما است و برای اکثر مردم به معنای صرف زمان بیشتر در مقابل صفحه نمایش است. الگوی خوبی بگذارید و به دیگران انگیزه دهید تا آن را بخشی از یک برنامه روزانه قرار دهند. کسی را که تحسینش می کنید به نمایش بگذارید، تصویری از کار او ارسال کنید و توضیح دهید که چرا از درون شما را روشن می کند! در مورد اینکه چگونه آنها به شما انگیزه می دهند و چرا اینقدر الهام گرفته اید صحبت کنید و به آنها نگاه کنید. اگرچه ممکن است شخصا ملاقات نکرده باشید، اما این یک راه عالی برای تصدیق تاثیر مستقیم کسی در زندگی شما است. محبوب ترین مطالب در اینستاگرام ویژگی هایی که ذکر شد را دارند.

محتوای جذاب چه نقشی در افزایش نرخ تعامل دارد؟

روش های تولید محتوای جذاب در اینستاگرام

به منظور تولید محتوای جذاب در اینستاگرام با پرسیدن یک سوال عجیب و غریب با مخاطبان خود درگیر شوید. این می تواند هر چیزی باشد و به عنوان یک راه سرگرم کننده برای شروع مکالمه و افزایش نرخ تعامل طراحی شده باشد. آیا فید اینستاگرام شما اخیرا کمی شلوغ به نظر می رسد؟ تعداد زیادی عکس شلوغ باعث می شود فید شما کمی شلوغ شود؟ گاهی اوقات فید مشغول = مغز مشغول است. اینجاست که فضایی برای فکر کردن به اینکه چه چیزی در اینستاگرام پست کنید، ایجاد می شود! به عقب برگردید و به گالری اینستاگرام خود نگاهی بیندازید، آیا به فضای سفید کمی نیاز دارد؟ از چیزی ساده اما همچنان در طرح رنگ شما عکس بگیرید، خواه یک دیوار بافت دار، صحنه ای از داخل کافه مورد علاقه شما یا آب در ساحل یا استخر. حتی یک هشتگ برای این نوع عکس های به نام وجود دارد. 
یادگیری آنلاین، خود راهنمای یک صنعت چند میلیون دلاری است. همه در مورد چیزی یاد می گیرند. آیا چیزی هست که اخیرا شما را مجذوب خود کرده است؟ آن را نسبت به افرادی که می خواهید رابطه خود را با آنها ادامه دهید، مقایسه کنید!

تولید محتوای جذاب در اینستاگرام

کلام آخر

محتوای جذاب در اینستاگرام راندمان کاری را بالا می برد. با ارسال یک نظرسنجی، مخاطبان خود را کمی بهتر بشناسید. چه در مورد یک موضوع جدی باشد یا اینکه درباره ی نوشیدن قهوه یا چای! انجام این کار هر چند وقت یکبار می تواند به شما در ایجاد محتوای مناسب تری در آینده کمک کند. ممکن است واضح به نظر برسد، اما فراموش نکنید که هر از چند گاهی در مورد محصول یا خدمات شگفت انگیز خود از پشت بام ها فریاد بزنید! هنگامی که آنها ترغیب به مشاهده کردید، درخواست ها به شما کمک می کند تا محتوای مشابهی را برای پست های آینده خود برنامه ریزی کنید. 

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *