نکات مهم و اصول تولید محتوا برای پیج روسری

نکات مهم و اصول تولید محتوا برای پیج روسری

تولید محتوا برای پیج روسری و شال، یکی از الزامات پیج های اینستاگرامی فروش شال و روسری می باشد که شامل کپشن و پست و استوری می شود.

مقدمه

 

تولید محتوا برای پیج روسری، بایستی مطابق اصول و قوانین انجام شود. تولید محتوا شامل تنظیم کپشن، عکس برداری برای پست، طراحی پست و استوری می شود. هدف از تولید محتوا برای پیج روسری و شال، جذب مخاطبان و فالوورهای جدید می باشد. علاوه بر آن که جذب مخاطبان جدید، حائز اهمیت است، افزایش فروش محصولات هم مهم می باشد. هر چه تولید محتوا باکیفیت تر و جذاب تر باشد، ادمین پیج روسری و شال، به اهداف خود می رسد. جهت آشنایی با نکات اصولی و لازم برای تولید محتوا در پیج روسری و جذاب کردن پیج روسری، توصیه می شود در ادامه با ما همراه باشید. در ادامه این مقاله، راجع‌به موارد زیر صحبت شده است:

نکات مهم تولید محتوا برای پیج روسری

در مراحل تولید محتوا برای پیج شال و روسری، می بایست به چند نکته ضروری و لازم توجه گردد. انتخاب نام پیج اینستاگرام، انتخاب تصاویر مناسب، تولید محتوای اینستاگرامی جامع و کامل، ایجاد ارتباط با مخاطبان و زمان انتشار مناسب، همگی نکاتی می باشند که حائز اهمیت هستند.

1- انتخاب نام پیج اینستاگرام:

یکی از اصول تولید محتوا برای پیج روسری، انتخاب اسمی خوش آهنگ و خوش نوا برای پیج اینستاگرامی می باشد. توصیه می شود در انتخاب اسم کاربری، حتما حوزه فعالیت خود را در نظر بگیرید. برای مثال می توانید در کنار اسم مد نظر خود، از کلمه اسکارف (معادل انگلیسی روسری و شال می باشد) استفاده کنید. از انتخاب اسم های عجیب و غریب بپرهیزید. هر چه نام پیج اینستاگرامی، گوش نوازتر باشد، در ذهن مخاطب ماندگارتر می شود و نام پیج را فراموش نمی کند. قبل از آن که شروع به فعالیت نمایید، می بایست اسمی پرمحتوا و خوش آهنگ برای پیج کاری خود، تعیین کنید.

2- انتخاب تصاویر مناسب:

در ابتدا، تصویر پروفایل پیج، می بایست با فعالیت پیج اینستاگرامی، هماهنگ و مرتبط باشد. یعنی در ابتدا، پروفایل اهمیت دارد. در مرحله دوم، تصاویر پست ها مهم می باشند. در عکس برداری پست ها، چندین نکته اهمیت دارد. برای عکس برداری و تهیه عکس مناسب، بایستی نورپردازی صورت گیرد. هر چه کیفیت دوربین بالاتر باشد، قاعدتا تصویر ثبت شده، باکیفیت تر می باشد و در نتیجه، بازدید بیشتری دارد. مطابق الگوریتم جدید اینستاگرام، تلفن همراه آیفون در جذب مخاطب، بهتر عمل می کند.

در تولید محتوا برای پیج روسری می توانید از ایده های جدید مد شده، استقبال نمایید. ایده های جدید را در تیک تاک دنبال کنید.

نکات مهم و اصولی در تولید محتوا برای پیج روسری

3- تولید محتوای جامع و کامل

یکی از مراحل تولید محتوا برای پیج شال و روسری کاربرد دارد، تولید محتوای اینستاگرام جامع و کامل می باشد. فرض کنید وارد پیجی شده اید که در زیر پست تمام محصولات، تمام اطلاعات با دقت، ذکر شده اند. ابعاد یا قواره روسری، جنس و رنگ آن، قیمت و نحوه ثبت سفارش، همگی از جمله اطلاعات مهم و لازمی هستند که مخاطب در نگاه اول، به آن نیاز دارد. در عوض، پیجی که مشخصات لازم را ندارد، مشتریان زیادی را از دست می دهد. اکثر مشتری ها به دنبال خرید آنی هستند و تمایل به منتظر ماندن جهت کسب اطلاعات، ندارد. از این رو، درج اطلاعات کامل و جامع در کپشن پست های پیج کاری، اهمیت بالایی دارد.

4- ایجاد ارتباط با مخاطبان

یکی از رموز پیشرفت هر پیج کاری، افزایش تعامل با مخاطبان است. هر چه میزان ارتباط و تعامل مخاطبان با پیج های کاری، بیشتر شود، قاعدتا پیج پیشرفت چشم گیری را تجربه خواهد کرد. در الگوریتم جدید اینستاگرام، ایجاد ارتباط با مخاطبان، اهمیت بالایی دارد. عمدتا ارتباط پیج با مخاطبان از طریق استوری، هدایت و مدیریت می شود. هر چه میزان ریپلای استوری بیشتر شود، یعنی پیج در مسیر برقراری ارتباط با مخاطبان، موفق عمل کرده است.

5- زمان انتشار مناسب

یکی از نکات لازم درباره تولید محتوا برای پیچ روسری اینستاگرام، تبدیل پیج به حالت بیزینسی می باشد. پس از آن که از حالت عادی به حالت بیزینسی درمی آید، اطلاعات مفیدی را می تواند از قسمت تنظیمات و اطلاعات اینستاگرام، استخراج کند. یکی از این اطلاعات ارزشمند، استخراج اوج ساعت فعالیت کاربران و مخاطبان پیج می باشد.

برای مثال، در آخر هفته ها، فعالیت کاربران کاهش می یابد، چرا که اکثر افراد در آخر هفته به مهمانی می روند یا زمان خود را صرف امور منزل می کنند. به هر دلیلی، در آخر هفته ها، فعالیت مخاطبان در پیج روسری و شال، کاهش می یابد. ساعت فعالیت روزانه کاربران را هم می توان استخراج کرد. اصولا اوج فعالیت پیج روسری در ساعت 10 صبح و 5 ظهر می باشد. استخراج این اطلاعات به پیج روسری، امکان تعیین زمان مناسب انتشار پست های اینستاگرامی را فراهم می کند.

مدرسه تولید محتوا اتک

نکاتی برای جذابیت پیج روسری

اصول تولید محتوا برای پیج روسری به دو بخش تقسیم می شود، بخش اول، نکات مهم تولید محتوا برای پیج روسری، می باشد و بخش دوم، نکاتی هستند که برای جذابیت پیج روسری کاربرد دارند. نکاتی که بایستی در تولید محتوا برای پیج روسری رعایت شوند تا جذابیت پیج روسری اینستاگرامی را حفظ کنند، شامل تبلیغات بیشتر برای محصولات پرفروش، برگزاری مسابقه و قرعه کشی، استفاده از هشتگ ها و ارائه محصولات جدید می شود.

1- تبلیغات بیشتر برای محصولات پرفروش:

قاعدتا هر پیج روسری، یک سری روسری ها و شال های پرفروش و پرطرفداری دارد که در هر فصل، چندین مرتبه شارژ می کند. قاعدتا، محصولات پرطرفدار، نیازمند تبلیغات بیشتری می باشند. تبلیغات بیشتر شامل استوری ها، پست های مختلف و تخفیف ها می باشد. ناگفته نماند که محصولات پرفروش و پرطرفدار، سود بالایی دارند. بهتر است در زمینه تولید محتوا برای پیج روسری، محصولات پرطرفدار و پرفروش را بولد کنید و تبلیغات آن ها را جدی بگیرید.

2- برگزاری مسابقه و قرعه کشی:

به عنوان راهنمای تولید محتوا برای پیج روسری و جذب مشتری، برگزاری مسابقه و قرعه کشی می باشد. شاید در ظاهر، گمان کنید که این روش قدیمی شده و بازخورد بالایی ندارد ولی هم چنان روشی محبوب است. جایزه هایی که در مسابقه های پیج های اینستاگرامی به مخاطبان اهدا می شود، از محصولات خود پیج می باشد. محصولاتی که به عنوان جوایز در هر پیج به مخاطبان داده می شود و بر روی آن قرعه کشی گذاشته می شود، بایستی ارزشمند و جزو محصولات تاپ پیج روسری، باشد. توصیه می شود به نحوی مسابقه و قرعه کشی برگزار کنید که بتوانید مخاطبان جدیدی را هم جذب نمایید.

3- استفاده از هشتگ ها

هشتگ گذاری یکی از مهم ترین و اصولی ترین گام ها در تولید محتوا برای پیج روسری می باشد. ماکزیمم تعداد هشتگ های هر پست، در حدود 30 عدد است. البته توصیه می شود از حداکثر تعداد هشتگ ها استفاده نکنید. بهتر است از هشتگ های پربازدید استفاده نمایید. مقاله "چگونه با تولید محتوا در اینستا کسب درامد کنیم"، بیان کننده نکات ارزشمندی است. توصیه می شود هشتگ اختصاصی برای پیج خود خلق کنید تا مخاطبان بتواند موجودی پیج شما را بررسی کنند. برای مثال از هشتگ موجودی-پیج (اسم پیج) استفاده کنید تا کاربران بتوانند موجودی محصولات پیج شما را چک کنند.

4- ارائه محصولات جدید

در تولید محتوا برای پیج روسری، بهتر است که ادمین پیج، هر چند وقت یک بار، محصولات جدید بارگزاری کند و نظر مخاطبان را جلب نماید. قاعدتا هر مخاطبی نیازمند مشاهده محصولات جدید در پیج روسری می باشد. کسب درآمد از تولید محتوا اینستاگرام من باب ارائه محصولات جدید نیازمند خلاقیت می باشد. فرآیند رونمایی از محصولات جدید، بایستی با کمی سیاست کاری، انجام شود. در ابتدا، می بایست در مخاطب، اشتیاق ایجاد کرد و سپس محصولات جدید را در پست، آپلود کرد. محصولات جدید، نیازمند تبلیغات گسترده و وسیع در استوری و پست هستند تا توسط مخاطبان، شناخته شوند.

تولید محتوا در پیج های اینستاگرامی

کلام آخر

در نحوه تولید محتوا درباره شال و روسری بایستی به الگوریتم Instagram توجه شود. الگوریتم اینستاگرام چند سالی است که تغییر کرده و کاربران برای آن که بهتر نتیجه بگیرند، بایستی با الگوریتم جدید آشنا شوند. مدرسه تولید محتوای اتک در زمینه تولید محتوا، آموزش می دهد. جهت آشنایی با الگوریتم جدید اینستاگرام توصیه می شود به وب سایت اتک، سر بزنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *