معرفی چند برنامه ساخت کارت ویزیت برای اندروید

معرفی چند برنامه ساخت کارت ویزیت برای اندروید

برنامه ساخت کارت ویزیت برای اندروید شامل انواع مختلفی از اپلیکیشن ها است که در این سیستم عامل عرضه شده است. در این مقاله به معرفی آنها می پردازیم.

پیشگفتار

برنامه ساخت کارت ویزیت برای اندروید مدل های مختلفی از اپلیکیشن ها را تاکنون در خود ارائه کرده است. یک طراح کارت ویزیت مقدماتی، می تواند از این برنامه ها برای شروع کار خود در این زمینه استفاده کند. در این زمینه شما می توانید با برنامه ساخت کارت ویزیت اندروید اقدام به طراحی انواع مختلفی از کارت های ویزیت نموده و کار طراحی این نوع از ابزارهای تبلیغاتی را آسان تر کنید. در ادامه با ما باشید تا به بررسی بیشتر آن بپردازیم.

مقدمه

در مقاله طراحی کارت ویزیت با گوشی، به این نکته اشاره کردیم که ایجاد چنین ابزارهای تبلیغاتی از طریق گوشی قابل انجام است. همچنین به طور کلی گفتیم که نحوه کارکرد انواع برنامه ساخت کارت ویزیت برای اندروید و غیره در گوشی ها چگونه است. حال زمان آن رسیده است که موارد بیشتری از برنامه ها در ساخت کارت ویزیت برای اندروید را به شما معرفی کنیم. در این زمینه با ما همراه باشید تا به بررسی کامل این موضوع تحت فهرست مطالب زیر بپردازیم:
   مقدمه
•    معرفی برنامه ساخت کارت ویزیت برای اندروید
•    Unified Apps Business Card Maker
•    برنامه ساخت کارت ویزیت برای اندرویدBusiness Card Maker
•    برنامه Impress
•    برنامه Desygner
•    راه های دیگر طراحی کارت ویزیت در گوشی

معرفی برنامه ساخت کارت ویزیت برای اندروید

اگر قصد دارید اقدام به طراحی کارت ویزیت حرفه ای نمایید، بهتر است به جای استفاده از برنامه ساخت کارت ویزیت برای اندروید، از نرم افزارهای حرفه ای تری مانند فتوشاپ یا ایلوستریتور در مک یا ویندوز بهره ببرید. با این حال ممکن است تا زمان تهیه یک کامپیوتر و یا رسیدن به یک سطح معقول در طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ یا ایلاستریتور، بخواهید از ابزارهای ساده تری آن هم در گوشی استفاده نمایید. به همین جهت در ادامه چندین مورد از برترین ها در زمینه طراحی کارت ویزیت با گوشی را به شما معرفی می کنیم که عبارتند از:

  • برنامه ساخت کارت ویزیت برای اندروید Business Card Maker

در این اپلیکیشن در حدود 300 قالب آماده برای کارت ویزیت درنظر گرفته شده است. همچنین شما می توانید بیش از 100 لوگو را نیز برای طراحی خود استفاده کنید. تاکنون کاربران نظرات خوبی را برای این برنامه ثبت کرده اند. همچنین ابزارهای مختلفی همانند QR Code، 100 پس زمینه با 7 رنگ در طراحی کارت ویزیت، امکان اشتراک گذاری و غیره برای کار با کارت های ویزیت در این برنامه قرار داده شده است که می تواند شما را شگفت زده کند. از جمله مزیت های بیان شده برای این برنامه می توان به جابجایی و جایگذاری ساده و سریع اِلمان ها، رنگ آمیزی و غیره اشاره نمود. 

برنامه طراحی کارت ویزیت

  • Unified Apps Business Card Maker

Unified Apps Business Card Maker توانسته است در میان کاربران به جهت محیط کاربر پسند بودن و نیز عملکرد های آن امتیاز خوبی را بگیرد. از جمله امکانات برنامه Unified Apps Business Card Maker می توان به فونت ها، قالب ها و متن های مختلف در آن اشاره کرد. همچنین شما می توانید کارت ها را در حالت های عمودی یا افقی آن طراحی کنید. به این نکته توجه کنید که پس از ذخیره کردن، امکان برگشت به عقب وجود ندارد و به همین خاطر ممکن است در این حالت مشکلاتی برای کاربران ایجاد شود.

برنامه طراحی کارت های ویزیت اندرویدی

  • برنامه ساخت کارت ویزیت برای اندروید Impress

Impress یک برنامه ساخت کارت ویزیت برای اندروید آن هم به صورت رایگان است که در آن کاربران می توانند کارت ها، آرم ها، و انواع دیگر از ابزارهای تبلیغاتی و موارد دیگر را با کیفیت بالا ایجاد کنند. این برنامه توانسته است رتبه خوبی را از کاربران دریافت نماید. شما می توانید طرح ها و امکانات مختلفی را در این برنامه در اختیار داشته باشید. با توجه به محیط کاربری آسان آن، شما قادر هستید ظرف مدت یک هفته این مورد از برنامه درست کردن کارت ویزیت را بیاموزید و با آن کار کنید.

  • برنامه ساخت کارت ویزیت برای اندروید Desygner

Desygner برنامه ساخت کارت تبلیغاتی، قادر است تا در ساخت موارد مختلفی از ابزارهای گرافیکی از جمله پوستر، کارت ویزیت، رزومه، تبلیغات، جلد برای رسانه های اجتماعی و موارد دیگر استفاده شود. شما می توانید برای دسترسی به امکانات کامل این برنامه، نسخه پولی یا Pro آن را تهیه کنید. این برنامه تاکنون بیش از 5 میلیون بار بارگیری شده است. همچنین امتیاز درج شده برای آن از سوی کاربران در حدود 4.5 بوده که نشان می دهد توانسته است رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند. 

برنامه Desygner
راه های دیگر طراحی کارت ویزیت در گوشی

در کنار اپلیکیشن ها یا برنامه ساخت کارت ویزیت برای اندروید که در این قسمت به آن ها پرداخته شد، راه های دیگری نیز برای ساخت کارت ویزیت در گوشی ها وجود دارند. شما می توانید با آگاهی از انواع پلتفرم رایگان طراحی کارت ویزیت، از این گونه راه حل ها نیز استفاده کنید. به عنوان مثال می توان گفت:

•    Adobe Creative Cloud Express

این برنامه که در قسمت بالا هم به آن اشاره کردیم، علاوه بر داشتن یک نسخه اندرویدی، دارای حالت طراحی به صورت آنلاین نیز می باشد. حال شما می توانید به شبکه بسیار گسترده ای از انواع کارت های ویزیت متصل شده و کارت ویزیت خود را تهیه نمایید.

•    Bizcardmaker

دومین مورد در این لیست، وب سایت آنلاین bizcardmaker است که به جای استفاده از برنامه ساخت کارت ویزیت برای اندروید، می توانید از آن بهره ببرید. در این حالت شما می توانید بر روی هز جزئی از کارت کلیک کرده و سبک، اندازه، فونت و عناصر مختلف دیگر را در کارت های ویزیت تغییر دهید. در نهایت امکان دانلود این نوع از کارت های ویزیت در حالت های jpeg و نیز pdf وجود دارد.

•    visme.c

اگر قصد استفاده از برنامه ساخت کارت ویزیت برای اندروید را ندارید، وب سایت visme می تواند بسیار مناسب باشد. برای این کار به طور رایگان وارد پروفایل خود شوید و بر روی create کلیک کنید. حال شما می توانید نماد کارت ویزیت را انتخاب کرده و از قالب های آماده نیز بهره مند شوید.
شما می توانید با تسلط بر این دو گروه از برنامه ها، بازار کار طراحی کارت ویزیت را بدست گرفته و آن را ارتقا دهید. 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *