مناسب ترین فرمت تیزر تبلیغاتی چیست؟

مناسب ترین فرمت تیزر تبلیغاتی چیست؟

یکی از عواملی که تاثیر مستقیم بر روی کیفیت و جذابیت تیزر تبلیغاتی دارد، فرمت تیزر تبلیغاتی است. این المان در انواع مختلفی قابل بهره برداری خواهد بود.

فرمت تیزر تبلیغاتی از عوامل بسیار مهم در ساخت انواع تیزرهای تبلیغاتی موفق به شمار می‌ رود. اگر بخواهید از یک تیزر تبلیغاتی موفق و کاربردی برخوردار گردید، باید به تمامی عوامل ساخت آن توجه نمایید. در فرایند تهیه و ساخت این نوع از ابزارهای تبلیغاتی، شاهد بسیاری از المان‌های مختلف خواهید بود. هر کدام از این المان ها به نوعی بر روی پروسه ی ساخت تیزر جذاب تبلیغاتی موثر هستند. عواملی مانند:
•    سناریو  تیزر تبلیغاتی
•    لوکیشن تیزر تبلیغاتی
•    ‌نرم افزارهای به کار برده شده برای تولید جذاب‌ ترین تیزر تبلیغاتی
•    فناوری ‌های به کار برده شده در تدوین ویدیو
•    زمان پخش ویدیو
 و غیره خواهیم بود. همانطور که می ‌دانید تیزرهای تبلیغاتی از جمله ابزارهای تبلیغاتی منحصر به فرد هستند که تولید محتوا برای آنها وابسته به پلتفرم های مورد نظر برای پخش، می ‌باشد. تجربه ثابت کرده است که این روزها تیزرهای تبلیغاتی و همچنین انواع کلیپ ‌های تبلیغاتی به عنوان بهترین و کاربردی ‌ترین ابزارهای تبلیغاتی به شمار می روند. در بسیاری از فضاهای مجازی و صدا و سیما، شاهد استفاده از انواع مختلف تیزرهای تبلیغاتی هستیم. یکی از مهمترین المان ‌ها برای پخش موفقیت آمیز انواع تیزرهای تبلیغاتی، استفاده از فرمت های وابسته به پلتفرم مناسب است. در واقع قبل از انتخاب فرمت برای ویدیو تبلیغاتی باید میزبان تیزر مورد نظر را بشناسید. برای پی بردن به اطلاعات بیشتر پیشنهاد می ‌کنیم همراه ما باشید تا از موارد زیر مطلع گردید.

فهرست مطالب

1.    انواع فرمت تیزر تبلیغاتی
2.    بهترین فرمت تیزر تبلیغاتی چیست؟
3.    مشخصات کلی تیزر تبلیغاتی ایده آل
4.    کلام پایانی


انواع فرمت تیزر تبلیغاتی

با توجه به نکات ذکر شده می ‌توان به اهمیت استفاده از بهترین فرمت تیزر تبلیغاتی پی برد. فرمت هایی که برای ابزارهای تبلیغاتی مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرند، از انواع بسیار زیادی برخوردار هستند. برای نمونه فرمت‌ هایی که برای تبلیغات تلویزیونی مورد استفاده قرار می ‌گیرند، خود دارای تنوع قابل توجهی خواهند بود. نکته قابل توجه در انتخاب فرمت ‌های مناسب، توجه به نوع تبلیغات ویدیویی است.
 همانطور که در انواع کلیپ تبلیغاتی می ‌توان شاهد بود، فرمت ‌های به کار برده شده در تبلیغات اغلب بر اساس یک المان خاص مورد استفاده قرار می ‌گیرند. اگر شما یک قالب ویدیویی منحصر به فرد را انتخاب کنید، آن قالب می ‌تواند به عنوان استراتژی تبلیغاتی شما به شمار برود. اغلب قالب‌ هایی که به صورت آماده طراحی و تولید شده ‌اند، دربردارنده ی فرمت ‌های تعیین شده ‌ای هستند که هر کدام از آنها بر اساس پلتفرم خاصی طراحی و تولید شده ‌اند. از انواع این فرمت‌ ها می ‌توان به نمونه‌ های زیر اشاره کرد:
•    فرمت WEBM و یا WEBP
•    فرمت MPEG و یا MPEG-2
•    فرمت 3GP و یا 3G2
•    فرمت SWF و یا FLV
•    فرمت WMV و یا WMA
•    فرمت TS و یا MTS
•    فرمت VOB
•    فرمت GIF
•    فرمت AVI
•    فرمت M4V
•    فرمت MKV
•    فرمت MXF
•    فرمت MOV
•    فرمت DCP
•    فرمت MP4
لازم به ذکر است که انواع فرمت تیزر تبلیغاتی بسیار گسترده هستند. بنابراین برای اینکه بتوانید به صورت هوشمندانه و تخصصی از فرمت‌ های مناسب استفاده کنید، بهتر است از راهنمایی کارشناسان کاربلد و حرفه ‌ای در این زمینه استفاده کنید. این موضوع سبب می ‌شود که بر اساس نوع پلتفرم و نوع تبلیغات فرمت مورد نظر را شناخته و اقدام به استفاده مفید از آنها نمود.

ساخت تیزر

بهترین فرمت تیزر تبلیغاتی چیست؟

شاید این سوال برای شما پیش آید که: بهترین فرمت تیزر تبلیغاتی چه فرمتی است و چطور می‌توان از این فرمت استفاده کرد؟ پیش تر به انواع فرمت هایی که کاربردی هستند اشاره شد. برخی از این فرمت ها به دلایل خاصی مانند، حجم مناسب، کیفیت بسیار بالا، کاربرد گسترده و ... به عنوان بهترین فرمت ها شناخته شده اند. از انواع آنها می توان به: 
•    MP4 
•    DCP
•    MOV 
•    MXF
•    AVI
و ... اشاره کرد. نکته بسیار مهم در این زمینه، توجه به نوع تیزر تبلیغاتی و پلتفرم مورد نظر برای پخش آن است. معمولا برای ساخت بسیاری از تیزرهای تبلیغاتی، مانند ساخت تیزر اتوماتیک از تکنیک ها و فرمت های خاصی بهره برداری می شود. انتخاب این نوع از فرمت ها با تکیه به اصول خاصی انجام می پذیرد که در حیطه ی فعالیت طراحان زبده و توانمند است. جالب است بدانید که برخی از این فرمت ها به جهت برخورداری از کیفیت بسیار بالا، در موارد خاص مانند جشنواره ها و ... مورد استفاده قرار می گیرند (مانند فرمت DCP). مهمترین المان برای انتخاب بهترین فرمت، محل استفاده از تیزر و یا ویدیو تبلیغاتی است. 

بهترین فرمت برای تیزرهای تبلیغاتی

مشخصات کلی تیزر تبلیغاتی ایده آل

شاید بسیاری از افراد به اهمیت فرمت تیزر تبلیغاتی پی نبرده باشند. اگر شما نیز به عنوان یک کاربر به دنبال انتشار یک تیزر تبلیغاتی موفق هستید، باید حتما مشخصات کلی یک تیزر را بشناسید. تیزرهایی که به عنوان بهترین تیزرهای تبلیغاتی شناخته می شوند، ویژگی های منحصر بفردی را در بر دارند. این ویژگی ها عبارتند از: 
•    برخورداری از بهترین ایده تیزر تبلیغاتی 
•    مدت زمانی که برای تیزر تبلیغاتی مد نظر گرفته می شود باید کوتاه باشد. 
•    تیزر تبلیغاتی باید از یک سناریو جذاب برخوردار باشد که بتواند در زمان کوتاه، تاثیرگذاری فوق العاده ای را به همراه داشته باشد. 
•    یک تیزر تبلیغاتی منحصر بفرد و موثر، از قابلیت تمرکز بالا بر روی مخاطبین برخوردار است. 
•    بهترین تیزر تبلیغاتی می تواند سطح هیجان و انرژی مخاطبین و بینندگان را در بالاترین سطح نگه دارد. 
•    برندی که بهترین تیزر تبلیغاتی را ارائه می کند، از تکنیک های خلاقانه برای ارائه و مطرح شدن خود استفاده می کند. 
•    بهترین تیزر تبلیغاتی سطح کنجکاوی مخاطبین خود را هدف قرار داده و آن را افزایش می دهد. بهترین تیزرها به طور رمز آلود طراحی و ساخته می شوند.  
به طور کلی یک تیزر تبلیغاتی موفق در عین برخورداری از بهترین فرمت تیزر تبلیغاتی، می‌تواند کسب و کار شما را نیز متحول کند. مهمترین المان برای برخورداری از این تیزرها، داشتن یک استراتژی هدفمند و دقیق است. برای اینکه بتوانید یک استراتژی موفق را در دست داشته باشید، باید عوامل مهم زیادی را مد نظر قرار دهید. از این رو مشاوره با یک طراح و متخصص در این زمینه، بسی حائز اهمیت خواهد بود. 

انواع فرمت ویدیو

کلام پایانی

یک تیزر تبلیغاتی موفق علاوه بر بهره‌برداری از بهترین فرمت تیزر تبلیغاتی دارای المان ‌ها و مشخصه‌ های منحصر به فرد دیگری نیز می ‌باشد. معمولا تیزرهایی که با تکیه به ایده‌ های خلاقانه و طراحی‌ های نوین ساخته می ‌شوند، مورد توجه مخاطبین بیشتری قرار می‌ گیرند. از این رو دور از ذهن نیست که بتوانند بر روی افزایش میزان فروش و همچنین برندینگ یک کسب و کار موثر واقع گردند. تیزرها به دلایل مختلفی می‌ توانند پر اهمیت تلقی گردند. این ابزارهای تبلیغاتی با تاثیرگذاری بر روی کنجکاوی مردم، آنها را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برند مورد نظر ترغیب می ‌نمایند. همچنین تیزرهای تبلیغاتی مخاطبین را هیجان زده می‌ کنند تا برند و خدمات کسب و کار مورد نظر را با دیگران به اشتراک بگذارند. لذا با استفاده از یک تیزر موفق می ‌توان به یک بازار پررونق دست یافت.
 برای اینکه بتوانید در فرایند ساخت تیزر تبلیغاتی موفقیت را تجربه کنید، بهتر است نمونه کارهای مرتبط را مشاهده کرده و از ایده ‌های خلاقانه آنها تجربه کسب نمایید. بسیاری از کاربران سپری کردن پروسه ساخت انواع تیزرهای تبلیغاتی خود را به متخصصین در این زمینه واگذار می ‌کنند. به این ترتیب می‌ توانند در کوتاه ‌ترین زمان ممکن و با صرف هزینه بسیار کم، شاهد نتایج ایده آلی از خلق جذاب‌ ترین و منحصر به فرد‌ترین تیزرهای تبلیغاتی باشند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *