آموزش افزودن لوکیشن در اینستاگرام

آموزش افزودن لوکیشن در اینستاگرام

افزودن لوکیشن در اینستاگرام چگونه انجام می شود؟ اگر اضافه کردن لوکیشن در اینستاگرام برایتان به چالش تبدیل شده است، می توانید از این مطلب کمک بگیرید.

پیشگفتار

افزودن لوکیشن در اینستاگرام چگونه انجام می شود؟ افزودن لوکیشن در Instagram بیشتر به درد کسب و کارها می خورد. اگر پیج اینستاگرامی را به تازگی راه اندازی کرده اید و به دنبال یافتنِ مشتریان بیشتر هستید توصیه می کنیم که حتما از این قابلیت در پیج خود استفاده کنید. با توجه به اینکه افراد مختلفی در اینستاگرام به دنبال مشاغل مختلف هستند تا از آنها خرید کرده یا از خدمات شان استفاده کنند، پس به همین خاطر به کسب و کارها توصیه می شود که با افزودن لوکیشن به پیج اینستاگرام خود، کاری کنند که موتور جستجوی اینستاگرام با اعتماد بیشتری، پیج آنها را داخل نتایج جستجو نمایش دهند. برای اینکه بدانید چگونه می توانید از این قابلیت استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم با ادامه‌ی این مطلب همراه باشید.

مقدمه

•    چه لزومی به افزودن لوکیشن در اینستاگرام داریم؟
•    چگونه برای افزودن لوکیشن در اینستاگرام اقدام کنیم؟
•    مراحل افزودن لوکیشن به فیسبوک
•    مراحل رجیستر کردن لوکیشن در فیسبوک
•    چگونه برای افزودن لوکیشن در اینستاگرام موقع گذاشتن ِ پست جدید اقدام کنیم؟
•    چگونه برای افزودن لوکیشن در اینستاگرام موقع گذاشتن استوری جدید اقدام کنیم؟
•    چگونه می توان برای ثبت لوکیشن داخل بیو اقدام کرد؟
•    ختم کلام

چه لزومی به افزودن لوکیشن در اینستاگرام داریم؟

افزودن لوکیشن در اینستاگرام به دیده شدنِ بهتر کسب و کار شما کمک می‌کند. با توجه به اینکه 200 میلیون کاربر در اینستاگرام حضور دارند و به صورت روزانه حداقل یک مرتبه داخل کنسول سرچ اینستاگرام به دنبال یک محصول، یا یک کسب و کار خاص می گردند، بدیهی است که شما می توانید با افزودن لوکیشن در اینستاگرام برای پیج خود، آن را در معرضِ دید افراد بیشتری قرار دهید. پس باید از این فرصت استفاده کنید. 
به جز افزودن لوکیشن در اینستاگرام، شما می توانید از هشتگ در اینستاگرام، درج لوکیشن در هنگامِ گذاشتنِ استوری یا تولید محتوا در اینستاگرام استفاده کرده و به طور رایگان و بی دردسر، مخاطبان را به سمت محتوای پیج خود جذب کنید.

چگونه برای افزودن لوکیشن در اینستاگرام اقدام کنیم؟

قبلا بدون هیچ دردسری می توانستید برای افزودن لوکیشن در اینستاگرام به راحتی اقدام کرده و با انجام دادنِ چند مرحله ی ساده آن را به پایان برسانید. اما اخیرا، و با پیوستنِ اینستاگرام به فیسبوک، دیگر این قابلیت وجود ندارد. برای اینکه از این قابلیت استفاده کنید اول باید به سراغ فیسبوک بروید.
شما برای افزودن لوکیشن در اینستاگرام باید حتما اکانتی در فیسبوک داشته باشید. همانطور که داخل مطلب «تبدیل اکانت شخصی به بیزینسی» توضیح داده شد، برای ثبت نام در اینستاگرام و راه اندازی یک پیج کسب و کار خوب، باید حتما آن را به یک پروفایل در فیسبوک متصل کنید. توضیحاتِ نحوه ی لینک دهی پیج اینستاگرام به پروفایل فیسبوک تان داخل مطلب لینک شده قرار داده شده است.

لوکیشن در اینستاگرام

مراحل افزودن لوکیشن به فیسبوک

وارد اکانت فیسبوک خود شوید. در مرحله ی بعد باید موقعیت مکانی تان را فعال کنید تا جی پی اس داخل تلفن همراه تان بتواند موقعیت جغرافیایی تان را پیدا کند. برای فعال کردن این بخش داخل اپلیکیشن facebook روی آیکون سه خطی ضربه بزنید و وارد بخش setting and privacy شوید. در منویی که مقابل تان باز می شود به سمت پایین اسکرول کنید تا location را پیدا کنید. روی location service ضربه بزنید و پس از آن Facebook permission access را انتخاب نمایید.
از اکانت فیسبوک خود خارج شوید. مجددا به آن لاگین کنید تا برای ایجاد یک لوکیشن جدید اقدام نمایید. داخل کادر وضعیت پست، یک پیمایش یا اسکرول به سمت پایین انجام دهید و cheek in را انتخاب نمایید. پس از انتخاب نام کسب و کارتان می توانید لوکیشن دقیق تان را وارد نمایید. معمولا تداخل نام برای کسب و کارها کمتر پیش می آید. اما اگر به هر دلیلی قبل از شما کسی برای ساختِ آن لوکیشن اقدام کرده بود، شما به آن اطلاعات دیگری اضافه کنید. مثلا اسم شهر را وارد کنید یا از عبارت های توصیفی استفاده نمایید. پس از آن دکمه ی add را انتخاب کنید تا لوکیشن مورد نظر به لیست افزوده شود. اگر در پیدا کردن آدرس دقیق کسب و کارتان می توانید اقدام به انتخاب گزینه های سفارشی کنید. مثلا اگر در همان لحظه ی افزودن لوکیشن به اینستاگرام در محل کارتان حضور دارید، پیشنهاد می کنیم گزینه ی I’m right here now را انتخاب کنید.
پس از آن لیستی از دسته بندی ها برایتان پدیدار خواهد شد. شما باید از بین آنها دسته بندی را انتخاب کنید که بیشترین تطابق را با کسب و کارتان دارد. پس از آن می توانید روی گزینه ی create کلیک کنید تا لوکیشنی که طراحی کرده اید برایتان ایجاد شود. پس از به پایان رسیدن این مرحله باید لوکیشن ایجاد شده را رجیستر کنید.

افزودن لوکیشن در فیسبوک

مراحل رجیستر کردن لوکیشن در فیسبوک

نام لوکیشنی که ایجاد کرده اید را در باکس جستجوی اپ فیسبوک وارد کنید. بعد از پدیدار شدن ِنتایج باید صفحه‌ی مربوطه را انتخاب کرده و روی گزینه ی «این کسب و کار متعلق به شماست» کلیک کنید. پس از پایان مراحل از اپ فیسبوک خارج شوید. پس از آن می توانید تگ لوکیشن خود را برای تصاویر و یا استوری هایتان اضافه کنید.

افزودن لوکیشن در اینستاگرام هنگام درج پست

چگونه برای افزودن لوکیشن در اینستاگرام موقع گذاشتن ِ پست جدید اقدام کنیم؟

برای افزودن لوکیشن در اینستاگرام – پس از سپری کردن مراحل بیان شده – می توانید به راحتی اقدام کنید. مثلا فرض کنید قرار است پستی در اینستاگرام منتشر کنید. مجددا به پستی که در این زمینه منتشر کرده ایم یعنی «گذاشتن پست در اینستاگرام» مراجعه کنید تا مراحل درج پست جدید در اینستاگرام را بیاموزید. سپس در مرحله ی درج کپشن و تگ، می توانید گزینه ی add location را انتخاب کنید. نام لوکیشنی که در فیسبوک add کرده اید را سرچ کنید تا آدرس کسب و کارتان برای شما پدیدار شود. پس از آن می توانید روی آن ضربه بزنید تا آدرس مورد نظر به لوکیشن تصویر یا ویدیویی که قصد انتشارش را دارید، افزوده شود. تبریک می گوییم، شما توانستید لوکیشن ِکسب و کارتان را به پست جدید تان اضافه کنید.

چگونه برای افزودن لوکیشن در اینستاگرام موقع گذاشتن استوری جدید اقدام کنیم؟

برای افزودن لوکیشن در اینستاگرام جهت گذاشتن استوری جدید این مراحل را دنبال کنید. اپ اینستاگرام را باز کنید و صفحه را مانند یک کِشو به سمت راست بکشید تا بخش استوری برایتان باز شود. داخل مطلب گذاشتن استوری در اینستاگرام توضیحات جامع و کاملی در مورد نحوه ی گذاشتن ِاستوری در اپ اینستاگرام داده شده است. پس از آن برای گذاشتن لوکیشن، آیکون ِخندان بالای صفحه را انتخاب کنید. اگر این آیکون را پیدا نمی کنید، پیشنهاد می کنیم به تصویری که در ادامه درج شده است نگاهی بیندازید. بعد از انتخاب این آیکون می توانید از بین کلیه استیکر ها و ابزار هایی که برایتان باز می شود، گزینه ی لوکیشن را انتخاب کنید.
پس از آن منو و باکسی برای شما باز خواهد شد که اجازه می دهد یک لوکیشن را انتخاب کنید. نام لوکیشنی که در فیسبوک برای کسب و کارتان انتخاب کرده اید را وارد کنید. سپس از بین نتایج ِیافت شده، لوکیشن مورد نظر را انتخاب کنید تا به صفحه ی بعدی هدایت شوید.

افزودن لوکیشن به استوری اینستاگرام

چگونه می توان برای ثبت لوکیشن داخل بیو اقدام کرد؟

جهت افزودن لوکیشن در اینستاگرام برای بیو، وارد پروفایل خود در اپ اینستاگرام شوید. سپس دکمه ی edit profile را انتخاب کنید. گزینه ی contact options را انتخاب کرده و در قسمت business address لوکیشن مربوط به کسب و کارتان را انتخاب کنید. نیاز به توضیح اضافه نیست که برای انتخاب لوکیشن در اینستاگرام باید نام کسب و کاری را وارد کنید که در فیسبوک ایجاد کرده اید. پس از آن گزینه ی done را انتخاب کنید تا مراحل انجام کار به پایان برسد.

ختم کلام 

اضافه کردن لوکیشن در اینستاگرام برای پست ها، استوری ها و بیوی پیج باعث می شود تا مردم راحتتر بتوانند کسب و کارتان را پیدا کنند. بسیاری از کسب و کارهای امروزی با افزودن آدرس در بیو پیج شان، کار فالوور ها را راحت می کنند. بسیاری از افراد در شبکه های اجتماعی دوست ندارند که به دایرکت پیج شما مراجعه کنند و مستقیما از شما آدرس درخواست کنند. اگر آدرس کسب و کارتان را داخل بیو یا پست هایتان درج کنید، کار آنها را ساده تر خواهید کرد. همچنین وقتی کاربری در کنسول سرچ اینستاگرام نام کسب و کارتان را سرچ می کند، به خاطر ِداشتن آدرس و لوکیشن، راحت تر و سریع تر می تواند شما را پیدا کند. پس پیشنهاد می شود حتما لوکیشن دقیق تان را داخل فیسبوک و سپس داخل اینستاگرام وارد کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *