مدرسه تولید محتوای اتک

۱۹ مهر ۱۴۰۲

تولید محتوا در اینستاگرام و راه های افزایش فروش

تولید محتوا در اینستاگرام شامل محتوای متنی، تصویری، ویدیویی و صوتی می شود که در قالب پست، استوری، ریلز و آی جی...

ادامه مطلب
۹ مرداد ۱۴۰۲

کدام ترکیب رنگ در بنر تبلیغاتی تاثیر بیشتری بر روی مخاطب می گذارد؟

رنگ در بنر تبلیغاتی، در واقع، زبان ارتباطی شما با مخاطب تان است. با شناخت تاثیر روانشناختی رنگ ها، به صورت عمی...

ادامه مطلب
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

تولید محتوا تبلیغاتی چگونه است؟

تولید محتوا تبلیغاتی معمولاً با هدف جذب مشتریان جدید، افزایش فروش، افزایش شناخت برند، رقابت با رقبا و سایر هدف...

ادامه مطلب
۱۳ بهمن ۱۴۰۱

چگونه تیزرهای خلاقانه بسازیم؟

تیزرهای خلاقانه مهمترین نقش را در جلب مخاطب و پیشرفت کسب و کار دارند. در این محتوا شما را با راههای ساخت یک تی...

ادامه مطلب
۱۱ بهمن ۱۴۰۱

اهمیت تیزر تبلیغاتی در موفقیت کسب و کار

اهمیت تیزر تبلیغاتی در برندسازی، افزایش فروش، سود بیشتر و ماندگاری شغل، آن را به یکی از ملزومات هر کسب و کاری ...

ادامه مطلب
۴ بهمن ۱۴۰۱

درآمد ساخت تیزر تبلیغاتی چقدر است؟

درآمد ساخت تیزر تبلیغاتی در تیزرهای مختلف متفاوت بوده و مهارت سازنده تیزر نیز، بر میزان آن تاثیر دارد.

ادامه مطلب
۱۳ دی ۱۴۰۱

چگونگی تبدیل فالوور به مشتری در اینستاگرام

برای تبدیل فالوور به مشتری در اینستاگرام راهکار های مختلفی وجود دارد. با بهره گیری از آن ها می توانید فروش خود...

ادامه مطلب
۲۴ آبان ۱۴۰۱

کپشن مناسب اینستاگرام، راهی موثر در موفقیت تبلیغات

نگارش یک کپشن مناسب اینستاگرام موجب افزایش تعامل و جذب بیشتر مشتری خواهد شد. برای نوشتن یک کپشن مناسب باید نکا...

ادامه مطلب