6 روش برای تسلط بر هنر بازاریابی محتوای بصری
هنر بازاریابی محتوای بصری برند موجب می شود تا شما بیاموزید که چگونه می توانید طرفداران و مشتریان خود را مشتاق نمایید.
در این پست، شش روش کاربردی، ارزان و مقیاس پذیر برای افزایش بازاریابی محتوای بصری برند شما را به اشتراک گذاشته شده است.
1. از Visuals به عنوان یک قانون در هنر بازاریابی محتوای بصری استفاده کنید
این قانون نیاز به تدابیری دارد. اطمینان حاصل کنید که تیم های تولید محتوایی شما تقریباً در هر پست محتوایی که ایجاد می کنند از تصاویر بصری بهره می برند.
دلیل نیز این است که:
-
پست های حاوی تصاویر احتمالاً 2.3 برابر میزان مشارکت بیشتر را در فیس بوک دریافت خواهند کرد.
-
پست های حاوی تصاویر 150 درصد بیشتر از آنهایی که فاقد آن می باشند، توئیت می گردند.
پست بدون محتوای بصری
برندها در حال حاضر محتوای بصری را تبدیل به یک قانون می کنند و نه یک اولویت. به عنوان مثال، شما به ندرت یک پست بدون محتوای بصری در پست های فیس بوک NFL's Baltimore Ravens پیدا خواهید کرد. اکنون زمان مناسبی برای انجام یک وب سایت کامل و دارای محتوای بازاریابی دیجیتال جهت یافتن فرصت هایی برای تجدید محتوای بصری است.
یافتن پست های برتر
یک ترفند مفید برای یافتن پست های برتر، افزودن جدیدترین مطالب در آنها است. به طور مثال عنوان را با افزودن ماه و سال جاری تغییر دهید و تصاویری بصری به محتوا اضافه کنید. این صفحه آماده به کار بازاریابی محتوای بصری جدید شما است.
2. از خلاقیت و روایت قوی در هنر بازاریابی محتوای بصری استفاده کنید
به یاد داشته باشید می توانید با ایجاد کمپین های خلاقانه، نبود بودجه بازاریابی ویدئویی و تولید فیلم را جبران کنید. برای این کار لازم است تا الگو را از بین ببرید. اگر قصد دارید با یک مرکز تولید ویدئو کار کنید، با ایجاد یک کمپین ویدیویی خلاقانه، آنها را برای برنده شدن در پروژه خود به چالش بکشید.این دقیقاً همان کاری است که ویزیت نروژ انجام داد، که در نهایت با شرکت آنها در کمپین #SepepWithAView و یک آژانس نوآورانه به پایان رسید.
پاسخ دهید
اولین نظر را شما ثبت نمایید
نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید