فوتیج تیزر تبلیغاتی چیست؟ تیزر لایه باز

فوتیج تیزر تبلیغاتی چیست؟ تیزر لایه باز

فوتیج تیزر تبلیغاتی شرایطی را برای طراحان انواع تیزرهای تبلیغاتی فراهم می کند که آنها بتوانند به راحتی خارق العاده ترین تیزرهای تبلیغاتی را تدوین، ویرایش و اجرا کنند.

فوتیج تیزر تبلیغاتی؛ مقدمه

فوتیج تیزر تبلیغاتی را چقدر می شناسید؟ تیزرهای تبلیغاتی با هدف انتقال نوعی پیام هوشمندانه و خاص در مورد یک برند، کالا و یا محصول در یک ویدیو، طراحی و تولید می شوند. یک تیزر تبلیغاتی نوعی روش خلاقانه و منحصر به فرد است که به وسیله ی آن می ‌توان با مخاطبین از طریق تصویر و صدا ارتباط برقرار کرد. در چند سال اخیر کارفرمایان مختلف در انواع کسب و کارها به این امر مهم دست یافته ‌اند که تبلیغات حرفه ‌ای وابسته به ساخت انواع تیزرها می‌ باشد. فیلم‌ ها و تیزرهای تبلیغاتی که به صورت حرفه ‌ای و خلاقانه ساخته می ‌شوند، می ‌توانند افزایش محبوبیت و فروش بیشتر را برای برندهای مختلف در بر داشته باشند. از این رو دور از ذهن نیست که بسیاری از کارفرمایان در کسب و کارهای مختلف اقدام به ساخت فیلم ‌ها و تیزرهای تبلیغاتی مختلف، نمایند.
در عصر حاضر با بهره ‌برداری از تکنیک‌ های مختلف، اقدام به تولید محتوا برای ساخت انواع تیزرهای تبلیغاتی می‌ نمایند. تکنیک ‌هایی که هر کدام از آنها بر اساس عناصر خاصی طراحی و اجرا می ‌شوند. بهره‌ برداری از این تکنیک‌ ها و ایده‌ های خلاقانه در صورتی امکان‌پذیر است که مصرف کننده بتواند یک درک مفهومی درستی از آنها داشته باشد. به این ترتیب می ‌توانند از فناوری ‌های نوین و تکنولوژی ‌های برتر بهره ‌برداری نموده و در ساخت بهترین تیزر تبلیغاتی نقش بسزایی را ایفا نمایند. در این میان نمی‌ توان از نقش فوتیج در ساخت بهترین تیزرهای تبلیغاتی غافل ماند. برای درک بهتر این موضوع با ما همراه باشید. 

1.    فوتیج تیزر تبلیغاتی چیست؟
2.    پروژه افتر افکت تیزر تبلیغاتی شرکت
3.    پروژه آماده تیزر تبلیغاتی رایگان
4.    تیزر لایه باز چیست؟
5.    ساخت تیزر تبلیغاتی آماده
6.    کلام آخر

فوتیج تیزر تبلیغاتی چیست؟

فوتیج تیزر تبلیغاتی این امکان را برای مخاطبین و مصرف کنندگان فراهم می ‌کند که بتوانند از یک پروژه حرفه ‌ای و جذاب پرده ‌برداری کنند. با توجه به زندگی ما در عصر بازاریابی دیجیتال و تبلیغات گسترده، استفاده از فناوری‌ های نوین و خلاقانه در طراحی و تولید انواع ویدیوهای تبلیغاتی بسیار ارزشمند تلقی می‌ گردد. تا جایی که در بسیاری از برنامه‌ های بازاریابی شاهد بهره ‌برداری از فوتیج خواهیم بود. شاید این سوال نیز برای شما پیش آید که منظور از فوتیج چیست و چطور از آن برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی می توان استفاده کرد؟ 
 به طور کلی می ‌توان گفت که فوتیج ‌ها همان فایل های ویدیویی خام هستند که از هیچ نوع جلوه ی ویژه ‌ای برخوردار نبوده و به نوعی توسط دوربین ‌های مداربسته و یا فیلمبرداری ذخیره شده‌ اند. بنابراین می‌ توانند قابلیت اجرای انواع بک گراندها و غیره را برای طراح فراهم نموده تا طراح بتواند در تولید انواع محتواها از تنوع در طراحی و ساخت تیزرهای جذاب، بهره ‌برداری کند. همانطور که در نمونه تیزر تبلیغاتی می ‌توان شاهد بود، قالب‌ های به کار برده شده در ساخت انواع کلیپ‌ ها و تیزرها، می ‌توانند تاثیر چشمگیری بر روی جذابیت تیزرهای تبلیغاتی داشته باشند. 

نحوه ی استفاده از فوتیج تیزر

پروژه افتر افکت تیزر تبلیغاتی شرکت

آیا یک فوتیج تیزر تبلیغاتی موفق و کاربردی که نتایج باورنکردنی را در بر داشته باشد را می ‌شناسید؟ اگر بخواهیم به یک پروژه آماده، منحصر به فرد و کاربردی در زمینه ساخت بهترین تیزر تبلیغاتی اشاره کنیم، می ‌توان از پروژه آماده افترافکت تیزر تبلیغاتی یاد کرد. این قالب آماده شرایطی را برای طراح فراهم می ‌کند که بتواند فیلم، متن، عکس و غیره دلخواه خود را در پروژه مورد نظر جایگزین نموده و خالق بهترین تیزر تبلیغاتی باشد. لازم به ذکر است که استفاده از این پروژه نیازمند مهارت و تخصص خاص ندارد. بنابراین کارفرمایان و افراد مختلف در مشاغل و کسب و کارهای متنوع می‌ توانند از این پروژه استفاده کنند. از مشاغلی که می ‌توانند اقدام به بهره ‌برداری از این پروژه آماده نمایند می ‌توان به:
•    ورزشکاران
•    تورهای مسافرتی
•    مشاوران املاک
•    معماران
•    طراحان داخلی
 و غیره اشاره نمود. لازم به ذکر است که استفاده از این پروژه بسیار ساده و بدون پیچیدگی و دشواری خاص می ‌باشد. بنابراین اگر به دنبال نحوه ساخت تیزر جذاب هستید می‌ توانید نحوه کار با این پروژه را آموزش دیده و خالق یک تیزر مجذوب کننده باشید.

پروژه آماده تیزر تبلیغاتی رایگان

این روزها می توانید شاهد انواع فوتیج تیزر تبلیغاتی و یا بسیاری از پروژه های آماده تیزر تبلیغاتی رایگان باشید. بنابراین طراحانی که به دنبال خلق جذاب ترین تیزرهای تبلیغاتی هستند می توانند از این پروژه ها به صورت رایگان استفاده کنند. از انواع این پروژه ها که به صورت رایگان در اختیار افراد قرار گرفته اند، عبارتند از: 
•    پروژه ی آماده افتر افکت Dynamic Opener (وله داینامیک) 
•    پروژه ی آماده افتر افکت Branding Mockups (موکاپ انیمیشن برندینگ) 
•    پروژه ی آماده افتر افکت Documentary Titles Opener (تیتراژ علمی) 
•    پروژه ی افتر افکت Geometry Typography Stories (استوری اینستاگرام متنی) 
استفاده از این قالب‌ ها و بسیاری از قالب های دیگر برای ساخت تیزر تبلیغاتی تجاری و بسیاری از موارد دیگر، هوشمندانه و کاربردی تلقی خواهد شد. 

مفهوم تیزر لایه باز

تیزر لایه باز چیست؟

یکی از مواردی که در موضوع فوتیج تیزر تبلیغاتی باید مد نظر قرار دهید، شناخت تیزر لایه باز است. قبل از هر چیز باید بدانید که برای شناخت این تیزر، گویا وارد یک دنیای شگفت انگیز و باورنکردنی شده اید. در بسیاری از نرم افزارهای مدرن و ... می توان شاهد یک ویژگی منحصر بفرد با نام پروژه لایه باز بود. این فایل موجب می شود که طراح بتواند در هر زمان اقدام به ویرایش فایل مورد نظر خود نماید. دسترسی ایده آل و ساده به تمامی تصاویر، متون، عکس ها و ... در یک تیزر، از جمله ویژگی های این فایل به شمار می رود. 
با استفاده از طرح لایه باز می توان اقدام به ساخت بسیاری از تیزرهای دشوار و پیچیده، نمود. تا جایی که در ساخت تیزر معرفی اپلیکیشن، تیزرهای گیمینگ و بسیاری از تیزرهای دیگر، از این طرح استفاده می شود. این طرح امکان ساخت بهترین و جذاب ترین تیزر تبلیغاتی را برای کاربران فراهم می کند. 

انواع قالب برای تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی آماده

استفاده از فوتیج تیزر تبلیغاتی این روزها به یکی از مهمترین بخش‌ ها از هر نوع تجارتی مبدل شده است. با استفاده از تهیه و انتشار انواع تیزرهای تبلیغاتی شاهد ایجاد دگرگونی ‌های حیرت انگیز در تجارت ‌های مختلف خواهیم بود. لذا دور از ذهن نیست که شاهد محبوبیت استفاده از آنها (تیزرهای تبلیغاتی) در بازارهای رقابتی باشیم. به سبب وجود قالب ‌های آماده طراحی شده برای ساخت انواع تیزرهای تبلیغاتی، حضور انواع تیزرهای تبلیغاتی در بازارهای رقابتی بسیار قابل درک خواهد بود. برخی از آنها به صورت کاملا حرفه ‌ای طراحی می ‌شوند که به سبب جذابیت فوق العاده، سطح محبوبیت بیشتری را از آن خود نموده ‌اند. 
استفاده از قالب‌ های آماده می‌ تواند در ساخت انواع تیزرهای تبلیغاتی مانند ساخت تیزر نمایشگاهی و غیره نقش بسزایی را ایفا کند. طراحان متخصص در کنار استفاده از نرم ‌افزارهای قدرتمند، می ‌توانند از آفرینش کلیپ‌ های مجذوب کننده کسب درآمد بیشتری را تجربه کنند. 

کلام آخر

استفاده از فوتیج تیزر تبلیغاتی در بین طراحان و تولید کنندگان انواع تیزرهای تبلیغاتی بسیار پر رونق شده است. این نوع از قالب های آماده می توانند شرایط ایده آلی را برای تولید جذاب ترین و خارق العاده ترین تیزرهای تبلیغاتی فراهم نمایند. بنابراین در بسیاری از کسب و کارهای مختلف که به دنبال جلب توجه بیشتر مخاطبین و ورود به بازارهای رقابتی گسترده تر هستند، شاهد استفاده ی چشمگیر و گسترده از این ابزارهای محبوب تبلیغاتی خواهیم بود. 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *