اصول ساخت تیزر نمایشگاهی و کاربردهای آن

اصول ساخت تیزر نمایشگاهی و کاربردهای آن

این روزها ساخت تیزرهای تبلیغاتی در بسیاری از کسب و کارها رونق گرفته است. ساخت تیزر نمایشگاهی یکی از موارد محبوبیت تیزرها به شمار می رود.

ساخت تیزر نمایشگاهی؛ مقدمه

ساخت تیزر نمایشگاهی با تکیه به برخی از اصول و قواعد مهم انجام می پذیرد. این روزها یکی از ترفندهای جادویی برای کسب درآمد و افزایش میزان بازدید مخاطبین، تیزرهای نمایشگاهی هستند. در عصر حاضر یکی از راه‌ های گسترش و توسعه کسب و کار و افزایش درآمد (در کوتاه‌ترین زمان ممکن) استفاده از تیزرهای تبلیغاتی است. فرقی ندارد که در چه کسب و کاری فعال هستید. تیزرها به نوعی، بهترین ابزار تبلیغاتی در بازارهای داخلی و خارجی به شمار می ‌روند که می ‌توانند مورد استقبال و توجه بسیاری از متقاضیان قرار بگیرند. ویدیوهای منحصر به فرد و کوتاه موجب می ‌شوند که متقاضیان در اقصی نقاط جهان بتوانند با برند شما آشنایی پیدا کرده و توسعه کسب و کار شما را به ارمغان بیاورند. 
همانطور که می ‌دانید تولید محتوا برای انتخاب یک تیزر تبلیغاتی معتبر، بسیار ضروری و حائز اهمیت است. تیزرهای نمایشگاهی نیز از جمله المان‌ های ضروری برای تبلیغات منحصر به فرد هر نمایشگاه به شمار می روند. تیزرها نوعی ترفند حرفه ‌ای هستند که با برخورداری از عناوین مختلفی مانند تصویر، سناریو و صدای خارق العاده، می‌ توانند توجه مخاطبین را به سمت خود جلب نمایند. با وجود گسترش انواع نمایشگاه ‌ها، استفاده از انواع تیزرهای تبلیغاتی نیز دور از ذهن نخواهد بود. برای اینکه بتوانید به اطلاعات کامل و جامعی در این زمینه دست یابید بهتر است ما را همراهی کنید.

1.    تیزر نمایشگاهی چیست؟
2.    موارد کاربرد تیزر نمایشگاهی
3.    برنامه های مناسب برای ساخت تیزر نمایشگاهی
4.    اصول و قوانین ساخت تیزر نمایشگاهی
5.    جمع بندی

تیزر نمایشگاهی چیست؟

منظور از ساخت تیزر نمایشگاهی یعنی تبلیغاتی را طراحی و تولید نمایید که بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن، بیشترین میزان از مخاطبین را به سمت خود جلب نماید. تیزرهای تبلیغاتی با به نمایش گذاشتن محصولات و خدمات غرفه ‌های نمایشگاهی می‌ توانند نظر مشتریان را جذب نمایند. کاربران با به نمایش گذاشتن محصولات و خدمات غرفه ‌های نمایشگاهی خود می‌ توانند نظر مشتریان را جذب نمایند. ساخت این نوع از تیزرها باید کاملا علمی و اصولی و همچنین بر اساس نیاز بازار و هدف مشتریان، انجام بپذیرد. تیزرها از جمله ابزارهای تبلیغاتی قدرتمندی به شمار می‌ روند که می ‌توانند نقش بسزایی بر روی پیشی گرفتن برند شما از رقبای دیگر، داشته باشند. 
عوامل بسیار زیادی مانند تدوین تیزر تبلیغاتی، توجه به سناریوهای به کار برده شده در تیزر تبلیغاتی و غیره می توانند بر روی فرایند ساخت این نوع از تیزرها موثر واقع گردند. مشتریان و مخاطبین با مشاهده تیزرها می ‌توانند اطلاعات مناسبی را از غرفه و نمایشگاه مورد نظر شما کسب نمایند. بنابراین تیزرها باید به نحوی طراحی و تولید گردند که علاوه بر ارائه اطلاعات دقیق و اصولی به مشتریان، آنها را برای بازدید از نمایشگاه و غرفه مورد نظر ترغیب نمایند. چه بسا برخی از تیزرهای تبلیغاتی به سبب طراحی منحصر به فرد و استفاده از ایده‌ های خلاقانه، مشتریان را برای بازدید و خرید از نمایشگاه هدایت نموده اند.
فراموش نکنید که برای دستیابی به موفقیت در طراحی و ساخت تیزر فروشگاهی باید از دانش و تخصص طراحان خلاق با ایده ‌های ناب، استفاده کرد. افرادی که در این زمینه دانش حرفه‌ ای و تخصصی دارند، می ‌توانند تکنیک‌ های بی نظیر را به کار بسته و خالق منحصر به فردترین تیزرهای تبلیغاتی باشند. بنابراین اگر به دنبال یک تبلیغات ایده ‌آل پرمخاطب و جذاب هستید، بهتر است از دانش طراحان خلاق در این زمینه استفاده کنید.

راهنمایی برای ساخت تیزر

موارد کاربرد تیزر نمایشگاهی

با ساخت تیزر نمایشگاهی شاهد کاربرد و موارد استفاده ی گسترده ی آن نیز خواهید بود. این نوع از ابزارهای تبلیغاتی می ‌توانند فرایند ارتباط مستقیم با مخاطبان را برای کاربران فراهم نمایند. بنابراین مشاغل مختلف می‌ توانند به طور معمول و از طریق تصویر و صدا، پیام‌ های خود را به مخاطبین انتقال دهند. این موضوع می ‌تواند بر روی کمیت و کیفیت تیزر تبلیغاتی شما موثر واقع گردد. با ساخت بهترین تیزر نمایشگاهی، می توان شاهد جذب تعداد بازدیدکنندگان و مخاطبین بیشتر بود. با افزایش تعداد مخاطبین و بازدید کنندگان، فرصت دستیابی به افزایش فروش نیز برای کاربران فراهم می ‌شود. از موارد و کاربرد این تیزرها می توان به نمونه های زیر اشاره کرد: 
•    قابلیت استفاده در بسیاری از رسانه‌ های جمعی مانند رادیو، تلویزیون
•    قابلیت استفاده در انواع شبکه ‌های مجازی مانند توییتر 
•    قابلیت استفاده در بین انواع سریال‌ های خانگی، فیلم‌ ها و غیره
•    قابلیت اکران تیزر تبلیغاتی در نمایشگاه ‌ها 
•    قابلیت نمایش آگهی در هتل‌ ها، تالارها، سمینارها، کنفرانس ‌ها و غیره 
•    قابلیت نمایش تیزر تبلیغاتی در بیلبوردها و مانیتورهای نصب شده در سطح شهر

ساخت بهترین تیزرها

برنامه های مناسب برای ساخت تیزر نمایشگاهی

در عصر حاضر شاهد بسیاری از برنامه های طراحی شده برای ساخت تیزر نمایشگاهی هستیم. هر کدام از این برنامه ها با در برداشتن قابلیت های منحصر بفرد، تیزرهای خارق العاده ای را طراحی و تولید می نمایند. استفاده از نرم ‌افزارهای تعبیه شده در این زمینه سبب می ‌شود که بتوانید به راحتی به سوال ساخت تیزر چگونه است؟ پاسخ دهید. این روزها وجود نرم ‌افزارهای خارق ‌العاده سبب شده ‌اند که در فرآیندهای مختلفی مانند: تدوین، ادیت، جلوه ‌های ویژه و غیره، شاهد بسیاری از ایده های ناب باشیم. 
همچنین برخی از نرم ‌افزارهای مدرن طراحی شده در این زمینه، از قابلیت‌ های نظیر گوینده تیزر تبلیغاتی و غیره برخوردار هستند که می ‌توانند تاثیر بسزایی بر روی جذابیت تیزر تبلیغاتی شما داشته باشند. برخی از این نرم ‌افزارها به راحتی در دسترس عموم افراد بوده و شرایط طراحی و ساخت بهترین تیزرهای تبلیغاتی را برای مخاطبین فراهم نموده ‌اند. از جمله انواع پرکاربرد این نرم‌افزارها می ‌توان به: 
•    نرم‌ افزارهای ادوبی کاراکتر انیماتور
•    نرم ‌افزار تری دی مکس
•    نرم ‌افزار ادوبی پریمیر
•    نرم ‌افزار مایا
•    نرم ‌افزار ادوبی افتر افکت
•    نرم‌ افزار فیوژن 
و بسیاری از موارد دیگر، اشاره کرد. این نوع از نرم ‌افزارها با برخورداری از ویژگی ‌های خارق ‌العاده تاثیر بسزایی بر روی فرایند ساخت تیزر نمایشگاهی خواهند داشت. همانطور که ساخت تیزر در فتوشاپ مزایای فوق العاده ‌ای را در بر دارد، ساخت تیزر در بسیاری از نرم ‌افزارهای ذکر شده نیز می ‌تواند فواید ارزشمندی را برای متقاضیان در بر داشته باشد.

اصول و قوانین ساخت تیزر نمایشگاهی

ساخت تیزر نمایشگاهی با تکیه به اصول و نکات کلیدی خاصی رقم می‌ خورد. توجه به قوانین در نظر گرفته شده برای ساخت تیزرها موجب می ‌شود که بتوانید از یک تیزر تبلیغاتی موثر و کاربردی برخوردار گردید. با تبعیت از اصول خاص در طراحی تیزر تبلیغاتی، می‌ توانید به راحتی شاهد ایده آل ترین و تاثیرگذارترین تیزر تبلیغاتی باشید. از این اصول و قوانین می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:
شناخت هدف و کسب اطلاعات کامل در زمینه خدمات و محصولات نمایشگاه مورد نظر
 ایده پردازی و همچنین استفاده از سناریوهای تاثیرگذار 
ایجاد بستر مناسب مانند انتخاب بازیگر تیزر تبلیغاتی تجهیزات خاص و غیره 
طی کردن پروسه تولید تیزر مانند تصویربرداری، فیلمبرداری، تدوین و غیره 
در نظر گرفتن قوانین تعبیه شده برای برنامه ‌هایی که برای انتشار تیزر تبلیغاتی، آنها را مد نظر قرار داده ایم.
و بسیاری از موارد دیگر. برای اینکه بتوانید در ساخت تیزر نمایشگاهی موفقیت را تجربه کنید، باید به برخی از نکات مهم توجه نمایید. از نکات ضروری که در این زمینه بهتر است آنها را مد نظر قرار داده تا تجربه موفقیت را لمس کنید، عبارتند از: 
•    استفاده از داستان ‌های جذاب برای پوشش وقایع 
•    استفاده از افراد شناخته شده و یا برندهای معتبر برای تبلیغ نمایشگاه 
•    شناخت اهداف و تمرکز دقیق بر روی آنها 
•    توجه به زمانبندی در نظر گرفته شده برای تیزر تبلیغاتی

قوانین ساخت تیزر

جمع بندی

با توجه به موارد ذکر شده حتما به اهمیت و ضرورت ساخت تیزر نمایشگاهی پی برده‌ اید. ساخت این تیزرها سبب می ‌شود که مدت زمان حضور شما در نمایشگاه بسیار مفید، پردرآمد و موثر در فروش تلقی گردد. به این ترتیب شما با حضور در نمایشگاه نه تنها می ‌توانید سودآوری چشمگیری را تجربه کنید، بلکه رشد و تقویت برند مورد نظر خود را نیز تجربه خواهید کرد. بنابراین دور از ذهن نیست که با استفاده از یک تیزر تبلیغاتی منحصر به فرد شاهد افزایش اعتماد و ایجاد احساس بهتر در مخاطبین باشید. 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *