نحوه کار و مراحل ساخت تیزر با کاین مستر

نحوه کار و مراحل ساخت تیزر با کاین مستر

برخلاف تصور بسیاری از کاربران، ساخت تیزر با کاین مستر نه تنها از پیچیدگی برخوردار نخواهد بود، بلکه بسیار ساده، هوشمندانه و جذاب می باشد.

ساخت تیزر با کاین مستر؛ مقدمه

ساخت تیزر با کاین مستر یکی از جذاب ترین فرایندها در ساخت انواع تیزرها و یا اینتروی ها به شمار می رود. با وجود محبوبیت و موارد استفاده ی گسترده از انواع تیزرها برای تبلیغات تاثیر گذار، دور از ذهن نیست که شاهد ورود بسیاری از نرم افزارهای مدرن در زمینه ی ویرایش ویدیوها و ساخت انواع تیزرها، باشیم. نرم افزارهایی که در عین کاربردی، کیفیت بالا و جذاب بودن، می توانند پاسخگوی بسیاری از نیازهای مخاطبین نیز به شمار بروند.
اگر شما نیز به دنبال یک اپلیکیشن کاربردی، اصولی، دقیق، حرفه ای و مطمئن برای ویرایش ویدیوها در فضای گسترده هستید، بهتر است اطلاعاتی در زمینه ی برنامه کاین مستر کسب نمایید. با ورود این برنامه به بازارهای رقابتی، شاهد تحولی شگرف در ساخت انواع تیزرهای تبلیغاتی محبوب و پر طرفدار بوده ایم.
با در نظر گرفتن اصول ساخت تیزر تبلیغاتی شما نیز می توانید به راحتی فیلم ها و عکس های مورد نظر خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همانطور که می دانید، این روزها تمامی افراد حداقل در یکی از انواع شبکه های اجتماعی فعال هستند. بسیاری از کسب و کارهای مختلف در این شبکه ها رونق یافته و درآمد زایی قابل توجهی را به همراه داشته اند. لذا یادگیری اصول ساخت تیزر برای بسیاری از متقاضیان، لازم و ضروری می باشد. در ادامه به بررسی موارد زیر خواهیم پرداخت: 

1.    معرفی برنامه کاینمستر برای ساخت تیزر تبلیغاتی 
2.    امکانات ساخت تیزر در Kinemaster
3.    نحوه کار و مراحل ساخت تیزر با  kinemaster
4.    جمع بندی

معرفی برنامه کاینمستر برای ساخت تیزر تبلیغاتی

حال که به اهمیت استفاده از اپلیکیشن های ساخت تیزر تبلیغاتی پی بردید، بهتر است با یکی از بهترین و کاربردی ترین آنها نیز آشنا شوید. ساخت تیزر با کاین مستر شما را وارد دنیای هیجان انگیزی می کند که تاکنون تجربه نکرده اید. این برنامه منحصر بفرد با برخورداری از قابلیت های فوق العاده در چند سال اخیر بسیار مورد استقبال و توجه متقاضیان قرار گرفته است. تا جایی که توانسته است نمره ی 4.5 را در اپلیکیشن بازار از آن خود نماید. 
برنامه کاینمستر در واقع یک اپلیکیشن کاربردی برای انجام عملیات گرافیکی ساده بر روی فیلم ها و عکس ها در گوشی است. این نرم افزار امکانات منحصر بفردی را در اختیار متقاضی قرار می دهد. قابلیت دسترسی با دو سیستم Android و ios محبوبیت این برنامه را نزد مخاطبین دو چندان نموده است. 
جالب است بدانید که علاوه بر ساخت تیزر کوتاه با گوشی (با استفاده از کاین مستر)، می توانید اقدام به ساخت فتوکلیپ نیز نمایید. به این ترتیب دور از ذهن نیست که این نرم افزار به عنوان یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن های ویرایش ویدیو در سیستم اندروید به شمار برود. به این ترتیب می توان گفت که این اپلیکیشن پاسخگوی بسیاری از نیازهای مهم مخاطبین خواهد بود. این برنامه قدرت ایجاد تغییرات باورنکردنی در لایه های مورد نظر فیلم و عکس را برای مصرف کننده فراهم می کند. همچنین با استفاده از این برنامه، کاربر می تواند با یک پیش نمایش سریع، ویرایش های اجرا شده را مشاهده کند. 

 

امکانات ساخت تیزر در Kinemaster

ساخت تیزر با کاین مستر این روزها با استقبال شگفت انگیزی مواجه گشته است، چرا که این نرم افزار ویژگی ها، امکانات و قابلیت های بسیار زیادی را برای کاربران به ارمغان می آورد. از امکانات خارق العاده و باورنکردنی در این برنامه، می توان به موارد زیر اشاره کرد: 
•    ساخت انواع انیمیشن ها با استفاده از روش Frame Animation 
•    قابلیت استفاده از انواع فونت ها برای نوشتن متن های مختلف 
•    امکان استفاده از نوار زمانی TimeLine برای افزایش دقت کاربر جهت تنظیم محو و یا نمایان شدن تصاویر و متن و .... در زمان مشخص 
•    امکان ساخت Slideshow و قابلیت استفاده از جلوه های گذار 
•    قابلیت تغییر صدا و استفاده از امکان حذف صدا از ویدیو در تولید محتوا 
•    این اپلیکیشن مانند فتوشاپ امکان استفاده از چند لایه تصویر و فیلم را به کاربر می دهد.
•    قابلیت تعریف 3 انیمیشن برای هر لایه از فیلم (زمان ظاهر شدن، طول اجرا، اتمام زمان نمایش)
•    قابلیت فیلم برداری و عکس برداری از درون برنامه 
•    قابلیت ترکیب لایه ها (با استفاده از جلوه ی آمیختگی) 
•    بهره برداری از ابزار Voice Envelope برای کاهش و یا افزایش میزان صدا در ویدیو
•    قابلیت ساخت انیمیشن با بهره برداری از فریم های کلیدی و درون یابی 
•    قابلیت استفاده از جلوه های پرده سبز
•    امکان ضبط صدا و قرار دادن آن بر روی لایه مورد نظر 
•    قابلیت نصب جلوه های گوناگون مانند: انواع آهنگ ها؛ فونت ها، صدا و ... از طریق استور 
•    قرار دادن افکت ها 
•    کنترل سرعت ویدیو 
•    قابلیت برش ویدیو 
و بسیاری از موارد دیگر. این قابلیت ها تنها گوشه ای از ویژگی های برنامه کاینمستر است که می تواند تامین کننده ی بسیاری از خواسته ها و نیازهای کاربران مختلف در دنیای تبلیغات تاثیرگذار باشد. به این ترتیب کاربران می توانند خالق تاثیرگذارترین و حرفه ای ترین تیزرهای تبلیغاتی بوده و شاهد نتایج شگفت انگیز آن نیز باشند.

تیزر تبلیغاتی جذاب

نحوه کار و مراحل ساخت تیزر با  kinemaster

برای ساخت تیزر با کاین مستر باید از دانش و تخصص کافی در این زمینه برخوردار باشید. همانطور که استفاده از انواع اپلیکیشن ها بر اساس اصول و قواعد مشخصی رقم می خورد، استفاده از این ابزارها نیز وابسته به دانش تخصصی می باشد. 
جذابیت استفاده از این برنامه تا حدی است که از آن برای آموزش ساخت تیزر گیمینگ و بسیاری از برنامه های تبلیغاتی دیگر نیز استفاده می شود. اگر شما نیز طرفدار استفاده از این برنامه مفید و ارزشمند هستید، باید مراحل زیر را دنبال کنید: 
1.    برای ایجاد پروژه جدید در برنامه، باید علامت (+ و یا create new) را انتخاب کنید. 
2.    انتخاب نام مناسب برای پروژه ی مورد نظر خود 
3.    تعیین اندازه مناسب با توجه به موارد استفاده از ویدیو (برای اشتراک گذاری در اینستاگرام ابعاد 9:16، ابعاد مناسب در یوتیوب 16:9 و برای صفحات کوچکتر ابعاد 1:1)
4.    ورود به بخش media و انتخاب تصاویر و یا ویدیوهای مورد نظر از گالری گوشی 
5.    تعیین تعداد لایه های مورد نظر از بخش Layer (از قسمت های تعیین شده در این بخش می توان به: قسمت Text مربوط به قرار دادن متن، قسمت Effect مربوط به افکت دادن به ویدیو، قسمت Overlay قرار دادن ایموجی و استیکر، اشاره کرد.)
6.    قابلیت استفاده از افکت های مختلف برای طراحی خاص و زیبای ویدیو با انتخاب مربع های کوچک که در کنار تصویر تعبیه شده اند.  
7.    استفاده از گزینه Music و Voice برای افزودن صدا و موزیک به ویدیو جهت ساخت تیزر با کاین مستر 
8.    انتخاب کیفیت مناسب برای ویدیو با انتخاب دکمه اشتراک گذاری 
9.    ذخیره کلیپ ساخته شده با انتخاب گزینه ی Export
با طی کردن این مراحل می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به ساخت تیزر تبلیغاتی ساده و تاثیرگذار، نمایید. این برنامه با قابلیت های تکرار نشدنی که در اختیار کاربر قرار می دهد، وی را برای موفقیت در بازارهای رقابتی همراهی می کند. 

برنامه کاین مستر

جمع بندی

در بین نرم افزارهایی که برای ساخت انواع تیزرها به بازار عر    ضه شده اند، ساخت تیزر با کاین مستر همچنان پرطرفدار و محبوب است. این برنامه به عنوان قدرتمندترین و بهترین نرم افزارها برای ویرایش و ساخت انواع فیلم ها و کلیپ ها شناخته شده است. 
با بررسی ویژگی های تیزر تبلیغاتی موفق، می توان به اهمیت استفاده از بهترین اپلیکیشن طراحی پی برد. اپلیکیشن KineMaster که برای تولید تیزرهای جذاب، منحصر بفرد، تاثیرگذار و هیجان انگیز مورد استفاده قرار می گیرد. لذا دور از ذهن نیست که بیشتر تیزرهای تبلیغاتی پیشرو و موفق حاصل بهره برداری از این اپلیکیشن جذاب، باشند. 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *