آموزش تایپ حروف کشیده با گوشی از روش های مختلف

آموزش تایپ حروف کشیده با گوشی از روش های مختلف

برای نوشتن متون تزئینی، نامه ها و ایمیل های عاشقانه امروزه آموزش تایپ حروف کشیده با گوشی اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.

آموزش تایپ حروف کشیده با گوشی به شما کمک خواهد کرد تا اسناد و متون متمایز و زیبا داشته باشید. تایپ حروف کشیده در گوشی با استفاده از روش های مختلف امکان پذیر می باشد.  این نکته را باید به خاطر داشت که تایپ حروف کشیده در گوشی های سامسونگ به صورت مستقیم و از طریق کیبورد امکان پذیر نیست. در صورتی که گوشی های شیائومی این قابلیت را به کاربران خود ارائه داده اند.


مقدمه


1.    ضرورت آموزش تایپ حروف کشیده با گوشی
2.    آموزش تایپ حروف کشیده با گوشی از طریق نرم افزار ورد
3.    آموزش تایپ حروف کشیده با گوشی از طریق کیبورد گوگل
4.    تایپ حروف کشیده با استفاده از سایت
5.    کشیده نویسی حروف با استفاده از نرم افزار Jelly Bean Keyboard PRO
6.    تایپ حروف کشیده با استفاده از کیبورد کششی پارسام
7.    نکات آموزش تایپ حروف کشیده با گوشی


ضرورت آموزش تایپ حروف کشیده با گوشی


از دلایل آموزش تایپ حروف کشیده با گوشی می توان به دستیابی به متن زیبا و تنظیم خطوط متن اشاره کرد. گزینه justify موجود در ورد گوشی به منظور تنظیم خطوط و مرتب کردن آن ها برخی از حروف را به صورت اتوماتیک می کشد.
در آموزش تایپ حروف کشیده با گوشی دو روش معرفی شده است. روش اول استفاده از سایت هایی است که برای این منظور طراحی شده اند. در حالی که روش دوم استفاده از کیبوردهایی که این قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار می دهند توصیه می شود. در ادامه به معرفی این روش ها به صورت کامل و جامع خواهیم پرداخت.

ضرورت آموزش تایپ حروف کشیده با گوشی
آموزش تایپ حروف کشیده با گوشی از طریق نرم افزار ورد


آموزش تایپ حروف کشیده با گوشی از طریق نرم افزارهای مختلف همچون ورد امکان پذیر می باشد. نسخه ورد گوشی را می توان از فروشگاه پلی استور یا اپ استور دانلود کرد. پس از نصب و ورود به این برنامه باید اطلاعات حساب کاربری مایکروسافت خود را وارد کرد. حال امکان ساخت سند جدید برای شما فراهم شده و با استفاده از قابلیت های موجود در نوار ابزار برنامه می توان متون مورد نظر خود را نوشته و آن ها را ویرایش کرد.


آموزش تایپ حروف کشیده با گوشی از طریق کیبورد گوگل


در دوره های آموزش تایپ حروف کشیده با گوشی نحوه استفاده از کیبورد گوگل برای این منظور توضیح داده شده است. کیبورد گوگل در گوشی های شیائومی به صورت پیش فرض وجود دارد اما در صورت استفاده از گوشی سامسونگ باید اقدام به دانلود این کیبورد از فروشگاه پلی استور کرد. با استفاده از این صفحه کلید امکان نوشتن حروف کشیده در هر بخش از گوشی به راحتی برای شما امکان پذیر خواهد شد. پس از این که کیبورد گوگل را دانلود و نصب کردید باید وارد بخش تنظیمات آن شده و کیبورد را از بخش مدیریت عمومی دانلود نمایید. این کیبورد در این بخش باید به عنوان کیبورد پیش فرض انتخاب شود.
در مبحث آموزش تایپ حروف کشیده با گوشی عنوان شده است که پس از انتخاب این کیبورد به عنوان کیبورد پیش فرض می توان وارد برنامه ورد شد. پس از ورود به برنامه ورد سند مورد نظر را باز کرده و روی صفحه کلیک نمایید. با کلیک کردن روی صفحه کیبورد به شما نمایش داده خواهد شد. در این بخش باید کلمه را تا بخش مورد نظر نوشته و انگشت خود را روی علامت نقطه سمت راست، پایین و گوشه کیبورد نگه دارید. این کار باعث می شود تا گزینه های بیشتری را مشاهده نمایید. با انتخاب علامت ( _ ) از لیست نمایش داده شده تا جای مورد نظر می توان این کار را ادامه داد. کلمه کشیده به همین راحتی در ورد گوشی تایپ خواهد شد.

دلایل آموزش تایپ حروف کشیده با گوشی
تایپ حروف کشیده با استفاده از سایت


آموزش تایپ حروف کشیده با گوشی از طریق سایت یکی دیگر از روش های آموزش تایپ حروف کشیده می باشد. امکان استفاده از این روش در تمامی دستگاه ها وجود دارد برای این منظور تنها کافیست به سایت تایپ (کپی پیست کن) وارد شوید. دو کادر در صفحه این سایت قابل مشاهده هستند. کلمه مورد نظر را باید در کادر اول و حرفی که قصد کشیدن آن را دارید در کادر دوم بنویسید. این حرف هرچه بیشتر در کادر دوم نوشته شود کلمه مورد نظر شما کشیده تر تایپ خواهد شد. حرف مورد نظر شما در کادر سوم به صورت کشیده تایپ خواهد شد. حال امکان کپی کردن آن وجود دارد شما می توانید آن را در هر جای سند خود که می خواهید قرار دهید.


کشیده نویسی حروف با استفاده از نرم افزار Jelly Bean Keyboard PRO


در آموزش تایپ حروف کشیده با گوشی توصیه شده است از نرم افزار Jelly Bean Keyboard Pro برای این منظور استفاده کنید. این نرم افزار دارای کیبورد کامل و مجهز می باشد که امکان تایپ با فونت کشیده را برای کاربران فراهم ساخته است. پس از دانلود و نصب این برنامه کاربردی از فروشگاه های معتبر باید وارد بخش تنظیمات گوشی خود شده و از بخش General management گزینه language and input را وارد کنید. در نهایت از بخش Default Keyboard باید گزینه Jelly Bean Keyboard PRO را انتخاب کرد. حال می توان به برنامه های مورد نظر خود رفت و از این برنامه برای تایپ متون با فونت کشیده استفاده کرد. این برنامه کاربردی امکان تایپ متون خاص را برای شما فراهم می کند.
در آموزش تایپ حروف کشیده با گوشی عنوان شده است که برای استفاده از این برنامه کاربردی باید ابتدا بخشی از کلمه را تایپ کرده و با رسیدن به بخش مورد نظر خود توقف نمایید. پس از انتخاب خط صاف در پایین کیبورد می توان باقی کلمه را تایپ کرد.

آموزش تایپ حروف کشیده با گوشی
تایپ حروف کشیده با استفاده از کیبورد کششی پارسام


از دیگر نرم افزارهای آموزش تایپ حروف کشیده با گوشی می توان به کیبورد کششی پارسام اشاره کرد. این کیبورد کششی را می توان با حذف یا افزودن لغات مورد نظر شخصی سازی کرد. این کیبورد متنی که قصد تایپ آن را دارید به صورت خودکار تشخیص می دهد و علائم نگارشی همچون کاما، نقطه، ویرگول و غیره را به صورت اتومات تصحیح می کند. کیبورد کششی پارسام دارای قابلیت های دیگر همچون اعراب گذاری، افزودن کلمات موجود در پیامک ها به صورت خودکار و تایپ نیم فاصله می باشد. حجم این نرم افزار به صورت تقریبی 3.3 مگا بایت می باشد.


نکات آموزش تایپ حروف کشیده با گوشی


در آموزش تایپ حروف کشیده با گوشی توصیه شده است برای دستیابی به نتایج مطلوب این نکات را رعایت نمایید.
1- این کاراکتر ارزش حرفی ندارد و در صورت جستجو کلمه بدون حالت کشیده، تمام کلمات کشیده شده یا نشده در متن به شما نمایش داده خواهند شد. این یک نکته مثبت تایپ حروف کشیده می باشد. به عنوان مثال در صورت جستجو کلمه کشیده تمام این کلمات به شما نمایش داده می شوند حتی اگر در برخی از آن ها از تایپ حروف کشیده استفاده شده باشد.
2- این نرم افزارها و سایت ها به صورت خودکار کاراکترهای کشیده را به انتهای حروف انتخابی شما اضافه می کنند.
3- از درج کاراکترهای کشیده در متون طولانی، جدی و رسمی به صورت دستی خودداری نمایید. استفاده از حروف کشیده در عناوین تزئینی، گرافیکی و برای نوشتن پیام های غیر رسمی توصیه می شود.
در صورت تمایل به آغاز فعالیت خود در زمینه آموزش تایپ حرفه ای و انجام تایپ غیر حضوری می توانید وارد بخش استخدام غیر حضوری وب سایت اتک شوید و فرم استخدام تایپ در منزل را تکمیل نمایید. پس از ارسال نمونه کار در صورت مورد رضایت واقع شدن کار شما به شرکت های معتبر در این زمینه معرفی خواهید شد و قادر به گرفتن پروژه تایپ خواهید بود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *