تعریف مدیریت محتوا اینستاگرام و شرح وظایف آن
مدیریت محتوا اینستاگرام یکی از راه های توصیف پست در رسانه های اجتماعی، بررسی تجزیه و تحلیل برای هر پلتفرم و مدیریت سایر جنبه های بازاریابی رسانه های اجتماعی است.
مدیریت محتوا اینستاگرام چگونه عملی می شود؟ شکی نیست که اینستاگرام یک شبکه رسانه اجتماعی قدرتمند است، اما مدیریت مطالبات محتوای تهاجمی این پلتفرم، می تواند بسیار زیاد باشد. اگرچه مدیریت محتوا می تواند گاهی اوقات کمی چالش برانگیز باشد اما چند نکته زیرکانه از سوی سازندگان محتوا، مفید واقع می شود. در این پست، نکات مدیریت محتوای اینستاگرام را از کارشناسانی که در واقع برندهای IG واقعی را مدیریت می کنند، به اشتراک می گذاریم. بیایید بررسی کنیم و ببینیم حرفه ای ها چه می گویند. نایل هاربیسون، بنیانگذار Happy Doggo، حساب های بزرگ رسانه های اجتماعی را نیز می سازد و مدیریت می کند. نایل تجربه رشد هک اکانت های اینستاگرام را به منبعی عالی برای نکات مدیریت محتوا تبدیل می کند. تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام از جمله وظایف مدیریت محتوا اینستاگرام است.
ممکن است برای مدیریت محتوا اینستاگرام سختی پیش رو داشته باشید که برای زمان های اوج، بهینه سازی شده باشد. با این حال مطمئن شوید که اگر اتفاقی در جایگاه شما افتاد کاملا انعطاف پذیر باشید. مطالب یا اخبار در زمان واقعی در سریع ترین زمان ممکن (البته با حفظ کیفیت سرمقاله) به عنوان مزیت حرکت اول یک معامله بزرگ است. اگر تولید محتوا به اندازه کافی بزرگ و به موقع است و جذابیت زیادی پیدا می کند، از پشتیبان گیری آن با پست های اضافی دریغ نکنید. الگوریتم ها به اندازه کافی هوشمند هستند که متوجه واکنش به محتوای به موقع شوند و با دسترسی بسیار بیشتری به شما پاداش دهند. استفاده از محتوای زنده برای مطابقت با مواردی مانند رویدادهای تلویزیون / ورزش / اخبار، کاربر را با تجربه صفحه نمایش دوم جذب می کند. اگر محتوای شما به اندازه کافی خوب و به موقع باشد، به سرعت متوجه افزایش چشمگیر دسترسی/درگیری و فالوورهای ارگانیک خواهید شد.
لیست عناوین
1- مدیریت محتوا چیست؟
2- وظایف مدیر محتوا
3- ابزارهای مدیریت محتوا اینستاگرام
- Repost
- Crowdfire
- Boost
- Minter
- Hashtracking
- Tailwind
- Grum
- Hootsuite
- SocialCaptain
4- چگونه مدیر اینستاگرام شویم؟
مدیریت محتوا چیست؟
مدیریت محتوا چیست؟ مدیریت محتوا (CM) فرآیندی برای جمع آوری، تحویل، بازیابی و مدیریت کلی اطلاعات در هر قالبی است. این اصطلاح معمولا در اشاره به مدیریت چرخه حیات محتوای دیجیتال، از ایجاد تا ذخیره سازی دائمی یا حذف، استفاده می شود. محتوای درگیر ممکن است تصاویر، ویدئو، صدا و همچنین متن باشد. شیوه ها و فرآیندهای مدیریت محتوا می تواند بسته به هدف و سازمان متفاوت باشد. این می تواند منجر به تفاوت در مراحل یا اصطلاحات شود. مراحل چرخه حیات مدیریت محتوا به شرح زیر است:
• سازمان
• ایجاد
• ذخیره سازی
• جریان کار
• ویرایش
• انتشار
• حذف/ آرشیو
وظایف مدیر محتوا
وظایف مدیر محتوا به شرح زیر می باشد:
• تولید و انتشار محتوا
• مدیریت توسعه محتوا
• توسعه استراتژی های محتوا
• اطمینان از واضح بودن محتوا
• اطمینان از سازگاری محتوا در سراسر پلتفرم ها
• تبلیغ محتوا
• بهینه سازی محتوا بر اساس سئو
• مدیریت تقویم محتوایی اینستاگرام
• تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت
• اطمینان از رعایت قوانین
• همکاری با تیم بازاریابی
مدیر محتوا کسی است که محتوا و استراتژی های بازاریابی محتوا را ایجاد می کند. برای جذب مدیر محتوایی که به بهترین نحو با نیازهای شما مطابقت دارد، نوشتن شرح شغل مدیر محتوا، به صورت واضح و دقیق بسیار مهم است.
ابزارهای مدیریت محتوا اینستاگرام
ابزارهای مدیریت محتوا اینستاگرام بسیار متنوع و کاربردی هستند. در این بخش به معرفی متداول ترین این ابزارها می پردازیم:
• Repost
• Crowdfire
• Boost
• Minter
• Hashtracking
• Tailwind
• Grum
• SocialCaptain
• Hootsuite
هر کدام از این ابزارها امکانات و ویژگی های منحصر به فردی دارند. بطور مثال Hootsuite که مناسب برای وب، iOS، اندروید، کروم است، دو ویژگی اصلی دارد:
* یک ابزار کامل مدیریتی که شامل برنامه ریزی تولید محتوا اینستاگرام، نظارت بر صندوق ورودی و مدیریت پست ها می شود.
* بهترین ادغام X در کلاس
چنانچه یک راه حل کامل می خواهید که تمام نیازهای مدیریتی را برطرف کند، Hootsuite همه نیازهای شما را پوشش خواهد داد. این یک برنامه رسانه اجتماعی همه کاره است. می توانید از آن برای (برنامه ریزی پیام ها، ایجاد و مدیریت پست های بالقوه، نظارت بر صندوق های دریافتی مختلف، اجرای کمپین های تبلیغاتی پست تقویت شده) و تقریبا هر چیز دیگری که می خواهید یک برنامه مدیریت رسانه های اجتماعی انجام دهد، استفاده کنید. آژانس تولید محتوای اینستاگرام عموما از این ابزار استفاده می کند. این نوع آژانس ها استخدام غیرحضوری را جهت گرفتن نیروی کار، انجام می دهند.
Tailwind بهترین برای پلتفرم های بصری: بدون نیاز به کارت اعتباری، می توانید یک حساب کاربری رایگان با Tailwind ایجاد کنید که بر طراحی پست برای پلتفرم های بصری مانند اینستاگرام تمرکز دارد. ویژگی های رایگان قابل توجه این ابزار عبارتند از:
- پشتیبانی از عکس و فیلم
- طرح های پست
- آپلودهای انبوه
چگونه مدیر اینستاگرام شویم؟
چگونه مدیر اینستاگرام شویم؟ بیایید به اقدامات خاصی که باید در راه رسیدن به شغل مورد نظر انجام دهید، بپردازیم:
• تحصیل کنید.
• روی برند شخصی خود در اینستاگرام کار کنید.
• یک نمونه کار بسازید.
• فرآیندها را ایجاد کنید.
• مشتریان را پیدا کنید.
دانستن حداقل اصول بازاریابی و فروش الزامی است. مدیران اینستاگرام باید بدانند چه چیزی مردم را به خرید ترغیب می کند. چگونه یک محصول یا خدمات را به بهترین شکل ممکن در رسانه های اجتماعی ارائه دهند. حتی اگر نوشتن متن برای اینستاگرام مسئولیت مستقیم مدیر اینستاگرام نباشد، نوشتن صحیح الزامی است. فرقی نمی کند فقط یک عبارت روی بنر باشد یا پاسخی به نظر یک فالوور، باید آن را بدون اشتباه و با در نظر گرفتن TOV برندی که برای آن کار می کنید، بنویسید. برای کمک به برجسته شدن برند شما در میان سایرین و شکست دادن رقبا، مدیران اینستاگرام باید تکنیک های خلاقانه را برای ارائه ایده های منحصر به فرد هدف قرار دهند. واضح است که مهارت های ارتباطی و شبکه ای قوی برای همه افرادی که با رسانه های اجتماعی کار می کنند بسیار مهم است. مدیران اینستاگرام باید طریقه ی ارتباط برقرار کردن با اینفلوئنسرها، پیمانکاران، فالوورها، و غیره را بدانند.
مدیریت محتوا اینستاگرام، کلام آخر
در این مقاله درباره ی مدیریت محتوا اینستاگرام توضیحاتی داده شد. اینستاگرام پلتفرم سخت و پیچیده ای است. با توجه به بسیاری از روندهای جدید که هر روز ظاهر می شوند، برای مدیران محتوا سخت است که پست های خود را تازه و جالب نگه دارند. ساعت ها طول می کشد تا بهترین راه را برای پیشرفت در این پلتفرم کشف کنید. حتی در این صورت نیز، ممکن است کارساز نباشد! اما با نکات و ترفندهای بیان شده، می توانید در راس بازی مدیریت محتوای خود باشید! بازاریابی از طریق اینستاگرام می تواند راهی عالی برای ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه باشد. این به کسب و کارها امکان می دهد عکس ها و ویدیوها و پست های چرخ فلکی را با حداکثر 10 تصویر یا ویدیو ارسال کنند که محصولات یا خدمات آنها را به نمایش بگذارد. استفاده از استوری های اینستاگرام جهت اشتراک گذاری سریع محتوا و پشت صحنه با فالوورها برای انواع کسب و کارها مفید واقع می شود.
هنگام بازاریابی در اینستاگرام، مشاغل باید:
• از فیلم ها و تصاویر با کیفیت استفاده کنید.
• از هشتگ ها برای دستیابی به مخاطبان بیشتر استفاده کنید.
• از استوری های اینستاگرام استفاده کنید.
پاسخ دهید
اولین نظر را شما ثبت نمایید
نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید