دوره تولید محتوا اینستاگرام

دوره تولید محتوا اینستاگرام

دوره تولید محتوا اینستاگرام نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی برای دستیابی به اهداف ارتباطی و ابزارهایی که برای تحقق این امر به کار می گیرد را مشخص می کند.

دوره تولید محتوا اینستاگرام؛ مقدمه

دوره تولید محتوا اینستاگرام راه رسیدن به موفقیت را برای شما هموار می کند. این دوره آموزشی اینستاگرام طراحی شده است که تا آموزش دهد چگونه از اینستاگرام برای رشدِ دنبال کنندگان و کسب و کار خود استفاده کنید. در این دوره، با اصول اولیه شروع می‌ کنیم و شما یاد می‌گیرید که چگونه یک نمایه اینستاگرام قدرتمند و حرفه ‌ای برای کسب‌ و کارتان ایجاد نمایید. طوری که به صورت موثری مشتری هدف شما را جذب کند. 
حال این سوال مطرح می شود، چرا دوره تولید محتوا اینستاگرام آنلاین؟ دوره های آنلاین راحت هستند و یادگیری ایده های جدید را از هر جای دنیا آسان تر می کنند. آنها برای هر کسی در هر صنعتی قابل اعتماد و مفید می باشند. با کمک کوچینگ اینستاگرام حرفه ای و تخصصی، می توانید بیش از پیش در زمینه ی تولید محتوای وایرال در اینستاگرام موفق عمل کنید. 
با دوره تولید محتوا اینستاگرام می توانید از استراتژی اینستاگرام خود نهایت استفاده را ببرید، فالوورهای بیشتری داشته باشید. هر چیزی را که در مورد شبکه اجتماعی لازم است بدانید، در این مقاله می ‌توانید بیاموزید. اینها بهترین دوره ‌های بازاریابی اینستاگرام هستند که ما به شما توصیه می ‌کنیم. آیا می خواهید بر اینستاگرام تسلط داشته باشید و یاد بگیرید که چگونه اینستاگرام خود را از 0 تا 500 هزار فالوور در 12 ماه افزایش دهید؟ اگر چنین است، پس این دوره برای شما مناسب است! به رهبری Nathan Chan، مدیر عامل Foundr، شما روش اثبات شده Foundr را برای (ایجاد جریان قابل پیش بینی از دنبال کنندگان و مشتریان با انگیزه بالا) جهت ارتقاء تجارت خود خواهید آموخت! همچنین استراتژی‌ ها و تاکتیک ‌های دقیقی را که خود Foundr برای (تولید بیش از 3 میلیون دنبال کننده برای @foundr در اینستاگرام) در چند سال کوتاه به کار برد، یاد خواهید گرفت!

عناوین مقاله

در دوره تولید محتوا اینستاگرام به بررسی موارد زیر خواهیم پرداخت:

1- چگونه در اینستاگرام موفق باشیم
2- دلایل افت پیج اینستاگرام
3- مشخصات محتوای جذاب
4- مزایای دوره تولید محتوا اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام موفق باشیم

به منظور موفقیت در اینستاگرام لازم است مواردی را سرلوحه ی کار خود قرار دهید. این موارد به شرح زیر می باشند:
•    یک نمایه تجاری جذاب، قدرتمند و حرفه ای در اینستاگرام ایجاد کنید.
•    هر روز در اینستاگرام با بیش از 500 کاربر هدفمند ارتباط برقرار کنید.
•    روابط قابل اعتماد قوی با فالوورهای اینستاگرام خود ایجاد کنید.
•    از مهارت ‌های بازاریابی ثابت شده و تکنیک قیف فالوور برای تبدیل دنبال‌کنندگان به مشتریان پولی استفاده کنید.
•    با تمام ویژگی‌ های جدیدی که اینستاگرام بطور مداوم برای رشد کسب‌ و کار و حسابتان پیاده‌ سازی می ‌کند، همراه باشید.
تلاش شما با دستیابی به هزاران مشتری جدید به ثمر خواهد رسید. ایجاد یک رابطه قوی و قابل اعتماد از طریق اینستاگرام، آگاهی از برند شما را به سطحی فراتر از انتظارات شما افزایش خواهد داد. شما ابزارهایی برای تولید محتوا با کیفیت، افزایش فالوورهای اینستاگرام و بازاریابی کسب و کارتان برای جذب مشتریان هدفمند خواهید داشت. هنگام تصمیم گیری برای خرید، افراد آنلاین از حضور شما در رسانه های اجتماعی به عنوان معیاری برای سنجش (کیفیت و اعتماد) استفاده می کنند. هیچ عاملی به اندازه داشتن فالوورهای هدفمند در صفحه ی شما، نشان دهنده ی اعتماد و کیفیت نخواهد بود. نمایه شما حرفه ای و قانع کننده خواهد بود و از استوری، پخش زنده و سایر ویژگی های جدید منتشر شده در اینستاگرام استفاده خواهید کرد. تولید محتوا در اینستاگرام در چند دقیقه با یادگیری استراتژی و تکنیک های مربوطه، امکان پذیر خواهد بود.

دوره تولید محتوا اینستاگرام

دلایل افت پیج اینستاگرام

دلایل افت پیج اینستاگرام متعدد است، اما در این قسمت به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد:
•    شما مخاطبان خود را نمی‌ شناسید و نمی ‌دانید چه نوع محتوایی را دوست دارند از شما ببینند.
•    شما از هشتگ های اشتباه یا کلمات کلیدی اشتباه اینستاگرام استفاده می کنید.
•    قلاب های شما به اندازه کافی درگیر نیستند.
•    محتوای شما خیلی طولانی است
قبل از هر چیز، باید در نظر داشته باشید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند تا ایده های پست جدید خود را پی ریزی کنید. اگر از قبل در اینستاگرام حضور داشته اید، تجزیه و تحلیل آن برای شما آسان تر خواهد بود. به سادگی به داده های تجزیه و تحلیل موجود خود با استفاده از (متریک های حلقه های هشتگ IQ و تجزیه و تحلیل پروفایل) نگاه کنید. قبل از اینکه متوجه کاهش دسترسی یا کاهش تعامل اینستاگرام شوید، نوع محتوایی را که برای حسابتان بهترین کارآمد است، پیگیری کنید. سعی کنید آن را دو برابر کرده تا دوباره تعدادتان افزایش یابد.

مشخصات محتوای جذاب

تولید محتوای جذاب در اینستاگرام کاری آسان و در عین حال پیچیده ای است. دامنه توجه اکثر کاربران اینستاگرام محدود است زیرا از Tik Tok نیز استفاده می‌ کنند و مغزشان با تکانه‌ ها بمباران می ‌شود. بنابراین بسیار مهم است که به سرعت به نقطه ‌نظر خود برسیم. حتی اینستاگرام توصیه می کند که مدت ریلزها در حالت ایده آل باید حدود 15 تا 20 ثانیه طول داشته باشند. بطور کلی کسی که می خواهد محتوای جذاب تولید نمایید باید دارای ویژگی باشد که عبارت است از:
1.    متفکر انتقادی
2.    شنونده خوب
3.    دانش بازاریابی و سئو
4.    جزئیات گرا
5.    هوشیار رسانه های اجتماعی
به منظور ایجاد محتوای جذاب، یک نویسنده ماهر می ‌تواند یک (مصاحبه وبلاگی ۱۵ دقیقه ‌ای با یک متخصص) در شرکت شما داشته باشد و آن را به یک پست وبلاگ صیقلی تبدیل کند. بدین ترتیب محتوای شما برای آموزش خوانندگان و جذاب ‌تر کردن محصول یا خدمات شما ساخته شده است. یک شنونده خوب نیز دریافت کننده ی خوبی برای پیام ‌های کلیدی و ارزش‌ های مهم کسب و کار شما از طریق ارائه محتوا خواهد بود. برای محافظت از برند و شهرت خود، لازم است جزئیات گرا باشید و برای اینکه بتوانید به جزئیات بپردازید لازم است تیم تولید محتوا اینستاگرام تشکیل دهید.

رسانه های اجتماعی

مزایای دوره تولید محتوا اینستاگرام

دوره تولید محتوا اینستاگرام به شما کمک می کند تا دریابید چگونه می توان از (فعالیت های رسانه های اجتماعی) خود برای شرکت یا برند مورد نظر بیشترین استفاده را ببرید. نکته کلیدی این است که اطمینان حاصل کنید که تصویر حرفه ای مناسبی را در رسانه های اجتماعی نشان می دهید. همچنین مطمئن شوید برند شما شهرت عالی را حفظ خواهد کرد. با دنبال کردن دوره تولید محتوا اینستاگرام شما قادر خواهید بود:
•    یک برنامه بازاریابی شبکه های اجتماعی برای کسب و کار یا سازمان خود ایجاد کنید.
•    در مورد اهداف کمپین خود توافق کنید، موفقیت را معیار قرار دهید و ROI را اندازه بگیرید.
•    کمپین های رسانه های اجتماعی خود را با استفاده از چارچوب های اثبات شده صنعت برنامه ریزی کنید.
•    رسانه های اجتماعی را با اهداف برند، فروش و CRM خود ادغام کنید.
•    تقویم محتوای خود را بر اساس نیازها و محرک های مخاطب برنامه ریزی کنید.
•    از موفقیت و شکست کمپین های رسانه های اجتماعی دیگر سازمان ها درس بگیرید.
•    تکنیک ها و ابزارهایی را برای سنجش موفقیت خود در رسانه های اجتماعی پیاده کنید.

کلام آخر

در دوره تولید محتوا اینستاگرام می آموزید که باید سریعتر از همیشه دریابید که بودجه بازاریابی خود را کجا سرمایه گذاری کنید. بدین ترتیب بهترین بازده سرمایه را خواهید داشت. اهمیت رسانه های اجتماعی اکنون آشکار است. به این دلیل که میلیون ها نفر از آن برای به اشتراک گذاشتن محتوا با دیگران و بحث در مورد موضوعات استفاده می کنند. برای مرتبط نگه داشتن بازاریابی رسانه های اجتماعی خود، مهم است که کانال های خود را مرور کنید. همچنین از پیشرفت و بهترین عملکرد رسانه های اجتماعی، آگاهی کامل داشته باشید.

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *