چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟
در رابطه با چیستی اکسپلور اینستاگرام، چرایی اهمیت این قسمت صحبت شد. در انتهای نیز راه هایی برای ورود به آن گفته شد.
یکی از بهترین موقعیت ها برای هر کسب و کاری قرار گرفتن پست هایش در اکسپلور اینستاگرام است. در واقع هر پیجی که پستش در اکسپلور قرار می گیرد، در واقع راه صد ساله را یک شبه طی کرده است. پس بیایید بگوییم که چگونه می توانید این کار را انجام دهید.
حتما با خودتان فکر می کنید که چرا اکسپلور تا این حد مهم است! جواب ساده است. این قسمت می تواند به شما در بیشتر دیده شدن کمک کند.
در واقع اگر به اکسپلور اینستاگرام وارد شوید می توانید فالوور های بیشتری جذب کنید. پس تعامل پیج شما بیشتر می شود و برگ برنده برای شما رو می شود.
اما چطور می توان وارد اکسپلور شد؟ در ابتدا به شما این قسمت را معرفی می کنیم و در ادامه راه های وارد شدن به آن را بررسی می کنیم.
مقدمه
- اکسپلور چیست؟
- چگونه جزو پست هایی باشید که اینستاگرام انتخاب می کند تا در اکسپلور نمایش داده شود؟
- چطور پست هایمان را وارد اکسپلور اینستاگرام کنیم؟
- مخاطبان خود را بشناسید
-
به دنبال کنندگان خود اهمیت دهید
-
از ابزار های اینستاگرام استفاده کنید
-
از هشتگ ها استفاده کنید
-
با مخاطبین خود تعامل داشته باشید
-
در هر حال محتوا تولید کنید تا وارد اکسپلور اینستاگرام شوید
-
افراد را تگ کنید
-
موقعیت مکانی خود را مشخص کنید تا وارد اکسپلور اینستاگرام شوید
-
استوری بگذارید
اکسپلور چیست؟
به آن بخش از اینستاگرام که پست هایی از دیگر صفحات در آن قرار می گیرند، اکسپلور می گویند. در واقع شما پست های صفحه هایی را می بینید که آن ها را فالو ندارید و نیازی نیست که آن ها را فالو داشته باشید.
البته ممکن است شما در اکسپلور اینستاگرام پستی از پیچی را ببینید که آن را فالو دارید. با این حال پست پیج هایی که فالو ندارید را نیز می بینید.
این پست ها براساس سلایق شما برایتان نمایش داده می شود. پس پست هایی که هر فرد مشاهده می کند متفاوت است. بسته به اینکه هر کاربر چه پست ها و هشتگ ها و حتی افرادی را دنبال و سرچ می کند، پست های متفاوتی نیز می بیند.
در واقع می توانید نسخه دیجیتالی خودتان و علایقتان را در این قسمت ببینید. چرا الگوریتم اینستاگرام 100 درصد صادقانه عمل می کند. علاوه بر این مورد، منطقه جغرافیایی شما نیز تاثیر زیادی در نوع محتوایی که می بینید دارد.
با این وجود شما بیشتر پست هایی را در اکسپلور اینستاگرام می بینید که در محل جغرافیایی شما فعالیت دارند. همان طور که گفتیم شما می توانید پست هایی را ببینید که دوستانتان می بینند. پس اگر پستی دیدید که ارتباطی با سلایق شما نداشت دلیلش را بدانید.
در واقع نه تنها سلیقه شما، بلکه دوستانی که با آن ها تعامل دارید نیز در دیدن پست ها در این قسمت تاثیر گذار است. چرا که ربات های اینستاگرام به صورت عنکبوتی فعالیت های شما و کسانی که آن ها رابطه دارید را بررسی می کنند.
حالا که همه چیز را در مورد اکسپلور اینستاگرام می دانید، به سوال اصلی می رسیم. چگونه می شود به این قسمت وارد شد؟
چگونه جزو پست هایی باشید که اینستاگرام انتخاب می کند تا در اکسپلور نمایش داده شود؟
زمانی که از این اتفاق صحبت می کنیم، رویای بسیاری از افراد جلوی چشمانشان دیده می شود. برای تحقق این رویا باید از فیلتر هایی که اینستاگرام برای اکانت ها گذاشته است عبور کنید.
همان طور که قبلا هم گفتیم، پست های اکسپلور شخصی سازی می شوند. بیایید بررسی کنیم که بر چه اساسی این پست ها شخصی سازی می شوند.
1) بر اساس انتخاب های قبلی کاربر ممکن است در اکسپلور دیده شوید.
2) پست هایی که اینگیجمنت بالایی دارند.
3) متناسب با پیج هایی که هر فرد فالو می کند.
زمانی که فردی وارد اینستاگرام می شود، از همان ابتدا فعالیت هایش زیر نظر گرفته می شود. به علاوه ربات های اینستاگرام، پیج هایی که فعالیت های مشابه داشته اند را بررسی کرده است.
وب سایت wired در این رابطه نکته ای گوشزد می کند:
برای اینکه بتوان پست های مرتبط با فعالیت هر شخص در اینستاگرام را انتخاب کرد، باید حجم بسیار زیادی از اطلاعات را داشت. هر چه اطلاعات و الگو ها بیشتر باشد، راحت تر می توان اطلاعات را ترکیب و یا حتی تفکیک کرد و پست هایی که انتظار دارد را به او نشان داد.
چطور پست هایمان را وارد اکسپلور اینستاگرام کنیم؟
اگر بخواهیم با شما صادق باشیم باید بگوییم هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانید در این راه قرار بگیرید و پست های شما وارد اکسپلور اینستاگرام شود. چرا که هیچ بیانیه و نظر قطعی ای از طرف مدیران این شبکه اجتماعی منتشر نشده تا بتواند در این راه کمک کننده باشد.
با این حال، اگر به تمام نکاتی که در ادامه می گوییم دقت کرده و آن ها را انجام دهید، می توانید احتمال موفق خودتان را بیشتر کنید.
1- مخاطبان خود را بشناسید
در واقع بازاریابی در اینستاگرام، در قسمت اکسپلور این شبکه معنا پیدا می کند. پس اگر می خواهید در این شبکه بازاریابی داشته باشید و فروش خودتان را بالا ببرید، باید مخاطبین اصلی خود را پیدا کنید.
به عنوان مثال نمی توان از فردی که از حیوانات می ترسد انتظار داشت که پیجی که مربوط به دامپزشکی هست را بشناسد و یا حتی دنبال کند. این فرد نمی تواند مخاطب چنین پیجی باشد و مشتاقانه منتظر این باشد که پست های جدید آن را ببیند.
پس اگر می خواهید وارد اکسپلور اینستاگرام شوید، باید بدانید که مخاطب شما کیست و دنبال چه چیزی می باشد تا بتوانید نیاز او را بر طرف کنید. از خودتان بپرسید: آیا او فالوور فعالی است و می تواند کمکی به کسب و کار شما کند؟
اینکه شما بخواهید محتوایی که تولید می کنید در معرض دید چه کسانی قرار بگیرد بسیار مهم است. با شناخت مخاطبینی که مخاطب هدف شما هستند، راحت تر می توانید با آن ها ارتباط برقرار کنید. پس پرسونای مخاطبین را بشناسید.
2- به دنبال کنندگان خود اهمیت دهید
اینکه شما چه میزان به مخاطبینتان اهمیت می دهید، یعنی او را نادیده می گیرید یا تعامل خود را با او حفظ می کنید، می تواند در رفتن شما به اکسپلور کمک کند. پس به مخاطبین خود گوش کنید و نیاز های آنان را بر طرف کنید.
اینکه سلیقه کاربر را بدانید و پیج هایی را که فعالیت مشابه شما دارند بررسی کنید، می توانید به خود و پیج تان کمک کنید تا وارد اینستاگرام شوید. چرا که در این حالت می دانید که چطور محتوایی تولید کنید تا نظر فالوور هایتان را جلب کنید.
3- از ابزار های اینستاگرام استفاده کنید
یکی از روش هایی که می تواند به شما کمک کند تا وارد اکسپلور اینستاگرام شوید این است که از ابزار هایی که این شبکه در اختیار شما قرار داده است استفاده کنید. بهتر است بررسی کنید که در منطقه ای که زندگی می کنید چه چیزی طرفداران بیشتری دارد.
اگر واقعا می خواهید که در این مسیر قدم بردارید، اینستاگرام خود را باز کنید و به قسمت search وارد شوید. در این قسمت می توانید پست ها را بر اساس اکانت، تگ، مکان و حتی محبوب ترین پست ها مرتب کنید.
می توانید در قسمت places منطقه جغرافیایی خود را ثبت کنید. در نتیجه در این حالت می توانید پست هایی که در منطقه انتخابی شما وجود دارد ببینید.
4- از هشتگ ها استفاده کنید
در واقع هشتگ ها آنقدر مهم هستند که کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که از آن ها استفاده نکند. حتی افرادی که پیج بیزینسی ندارند نیز از هشتگ ها استفاده می کنند.
برای افرادی که پیجی دارند و از طریق آن محصول یا خدمتی را به فروش می گذارند، هشتگ ها یکی از راه های بازاریابی است. چرا که روزانه چیزی حدود 100 میلیون پست در اینستاگرام آپلود می شود.
در واقع شما با انتخاب هشتگ مناسب می توانید از گم شدن پست تان در بین تعداد زیادی از پست ها در اکسپلور اینستاگرام جلوگیری کنید. از آنجا که هشتگ ها می توانند مخاطبین را به سمت پیج هدف راهنمایی کنند، تمامی افراد از اهمیت هشتگ ها مطلع اند.
نکته مهمی که باید در هشتگ گذاری رعایت کنید، انتخاب درست کلمات است. به این معنی که اگر در رابطه با بورس بلاگ می کنید، نباید از هشتگ های مربوط به حوزه آرایشی استفاده کنید.
درست است که استفاده از هشتگ های وایرال شده باعث می شود پست شما مورد توجه مخاطبین بیشتری قرار بگیرد اما این کار نه تنها حرفه ای نیست، بلکه اخلاقی هم نیست.
زمانی که فردی دنبال محتوای خاصی می گردد و با پستی مواجه می شود که هیچ ارتباطی با موضوعی که سرچ کرده ندارد، هیچ واکنشی نسبت به آن نشان نمی دهد.در واقع این اتفاق برای شما نتیجه منفی هم دارد. پس نمی توانید به راحتی وارد اکسپلور اینستاگرام شوید.
5- با مخاطبین خود تعامل داشته باشید
به مخاطبین خود نشان دهید که برای آن ها ارزش قائل هستید و با ان ها ارتباط بر قرار کنید. این کار به شما کمک می کند که ارتباط بهتری با آن ها داشته باشید و توجه شان را جلب کنید.
در نتیجه نیازی نیست که حتی مستقیما از آن ها بخواهید که پست تان را لایک کنند و یا کامنت بگذارند. چرا که آن ها خود به صورت خودجوش این کار را برای شما انجام می دهند.
هر چه تعداد لایک و کامنت شما بیشتر باشد، به این معنی است که شما لیاقت بیشتری برای حضور در اکسپلور دارید. پس تلاش کنید که محتوای مناسب تولید کنید و در اختیار مخاطبین خود بگذارید.
6- در هر حال محتوا تولید کنید تا وارد اکسپلور اینستاگرام شوید
چطور می شود وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟ یکی از بهترین و ساده ترین راه ها، تولید محتوای مداوم و با کیفیت است. این را به یاد داشته باشید که کیفیت عکس و فیلم بالا باشد.
برای این کار سایز های استاندارد اینستاگرام را بشناسید و عکس ها را متناسب با هر کدام انتخاب کنید. با این کار، فالوور های شما دقیقا همان چیزی که شما می خواهید را می بینند.
افراد می توانند این را بفهمند که آیا شما واقعا به آن ها اهمیت می دهید یا تظاهر می کنید که آن ها برای شما مهم اند. بنابراین می توانند تصمیم بگیرند که با پیج شما تعامل داشته باشند و به شما کمک کنند که وارد اکسپلور شوید یا توجهی به پست شما نکنند و به دیدن پست افراد دیگر ادامه دهند.
7- افراد را تگ کنید
بعد از اینکه تمامی مواردی که گفتیم را رعایت کردید زمان آن می رسد که پست خودتان را آپلود کنید. اما قبل از آن پیج های مرتبط با خودتان را تگ کنید.
با این کار احتمال دیده شدن پست های شما، لایک و کامنت گذاشتن افراد و همین طور فالو شدن پیج تان توسط افراد افزایش می یابد و می توانید وارد اکسپلور اینستاگرام شوید.
موقعیت مکانی خود را مشخص کنید تا وارد اکسپلور اینستاگرام شوید
با این کار افراد بیشتری می توانند به شما دسترسی داشته باشند. چرا که از طریق places هم می توانند به پیج شما دسترسی داشته باشند. در واقع با این کار شانس شما هم برای وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام افرادی که در آن محدوده هستند افزایش می یابد.
8- استوری بگذارید
حداقل 2 بار در طول روز استوری بگذارید. به افراد نشان دهید که با چه کسی در حال تعامل هستند.
این کار باعث می شود آن ها راحت تر به شما اعتماد کنند. در زمانی که استوری می گذارید نیز می توانید موقعیت مکانی خودتان را مشخص کنید.
سخن آخر
وارد شدن به اکسپلور فرمول خاصی ندارد. پس همه عوامل گفته شده را رعایت کنید.
مخاطبین خود را بشناسید و محتوای با کیفیتی به آن ها تحویل دهید. با این کار تعامل آن ها با شما افزایش می یابد.
در ادامه نیز انتخاب هشتگ مناسب در اینستاگرام و مشخص کردن موقعیت مکانی تان، به شما برای ورود به اکسپلور اینستاگرام کمک می کند. بازاریابی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام هزینه ای ندارد اما یکی از بهترین روش ها برای به دست آوردن درآمد های بالا است.
اگر موارد گفته شده را رعایت کنید دیگر به دنبال این نیستید که چگونه وارد اکسپلور شوید. چرا که می توانید پست های خود را در این قسمت ببینید و لذت ببرید.
پاسخ دهید
اولین نظر را شما ثبت نمایید
نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید