توضیح نحوه ساخت تیزر تبلیغاتی برای پیج اینستاگرام

توضیح نحوه ساخت تیزر تبلیغاتی برای پیج اینستاگرام

بدون تردید، اهمیت تیزر تبلیغاتی برای پیج اینستاگرام به حدی زیاد شده که بسیاری از طراحان را به استفاده از ترفندهای مختلف در این زمینه تشویق کرده است.

پیشگفتار

تیزر تبلیغاتی برای پیج اینستاگرام پرسودترین استراتژی بازاریابی در سراسر دنیا محسوب می شود. به دلیل افزایش استفاده از اینستاگرام در بین عموم مردم، استفاده از انواع تیزر تبلیغاتی در این شبکه اجتماعی، یکی از بهترین و موثرترین گزینه ها برای جلب حداکثریِ مخاطب است. پس اگر به موفقیت کسب و کار خود می اندیشید، تبلیغات در این پلتفرم را دست کم نگیرید!

در سال های اخیر، Instagram جای خود را به عنوان یکی از برنامه های پرکاربرد و البته هدفمند در میان عموم مردم باز کرده است. امروزه، این اپلیکیشن تبدیل به یکی از برنامه های ضروری در گوشی های تلفن همراه شده که عده ای برای کسب و کار و عده ای برای سرگرمی از آن استفاده می کنند. افزایش روزافزون استفاده از این اپلیکیشن، بستر را برای تولید تیزرهای تبلیغاتی فراهم کرده و به این ترتیب، افراد می توانند در تیزرهایی با مدت زمان کم، برند و محصول خود را به بهترین شکل به مخاطبان معرفی کنند.


مقدمه

  • روایت داستان
  • سکانس ابتدایی


تبلیغات در اینستاگرام


اشتراک 80 میلیون پست در روز، پلتفرم اینستاگرام را تبدیل به محیط مناسبی برای گسترش کسب و کار کرده است. این حجم از تبادل اطلاعات، اهمیت تیزر تبلیغاتی برای پیج اینستاگرام را دوچندان می کند. این پلتفرم با بیش از 400 میلیون کاربر، بستر خوبی برای معرفی انواع محصولات می باشد. پس برای دیده شدن کسب و کار خود، این پلتفرم را در اولویت قرار دهید!
البته اینستاگرام با قابلیت Instagram stories امکان بارگذاری تیزرهای تبلیغاتی را فراهم می کند. مخاطبان در برخورد با این استوری ها، اشتیاق خود را برای تماشای یک ویدیوی عالی نشان می دهند. بنابراین، ساخت تیزر تبلیغاتی برای پیج اینستاگرام، بهترین راه برای جذب مخاطبان در تمامی سنین است. خوبیِ تبلیغات در این اپلیکیشن این است که افراد می توانند خودشان نسبت به ساخت تیزر تبلیغاتی اقدام کنند و از برخی قابلیت های این پلتفرم استفاده نمایند. بنابراین لازم نیست که برای ساخت تیزرها از طراحان حرفه ای کمک گرفته و هزینه ای پرداخت کنید. البته، اگر بودجه لازم برای این کار را دارید، واگذاری کار به متخصص ها همیشه بهترین گزینه است!

تبلیغات در اینستاگرام

استراتژی های طلایی در ساخت تیزر تبلیغاتی برای پیج اینستاگرام


اگرچه ساخت تیزر تبلیغاتی برای پیج اینستاگرام کار راحتی است، اما توجه نکردن به عوامل موثر، می تواند مانع از دیده شدن تیزر و برند شود. روزانه ویدیوهای زیادی در اینستاگرام بارگذاری می شوند که از نظر تعداد بازدید در حال سبقت گرفتن از یکدیگر هستند. پس نباید فراموش کنید که موقعیت شما در اینستاگرام، با یک تیزر ساده تثبیت نخواهد شد. هدف از ساخت تیزر، چگونگی بیان موضوع و داستان تیزر، سکانس ابتداییِ جذاب، نورپردازی تصویر، استفاده از زیرنویس، نوشتن توضیحات مختصر و مفید برای جذب مخاطب، کیفیت ویدیو و تصاویر ثبت شده، ایده و محتوای عالی تیزر و استفاده مستقیم از محصول، از جمله عواملی هستند که در گیراییِ تیزر تبلیغاتی تاثیر بسزایی خواهند داشت.

کیفیت تیزر

هدف از ساخت تیزر تبلیغاتی برای پیج اینستاگرام


اولین نکته ای که باید برای ساخت تیزر به آن توجه نمود، هدف از ساخت تیزر تبلیغاتی برای پیج اینستاگرام است. به یاد داشته باشید که بهترین تیزرها آنهایی نیستند که برای ساختشان از بهترین نرم افزارهای ساخت تیزر تبلیغاتی استفاده می شود، بلکه تیزرهایی هستند که هدف واضح و روشنی دارند. بنابراین، قبل از ساخت تیزر باید مشخص شود که این تیزر برای معرفی برند است یا جذب گروه خاصی از مخاطبان! تفکری که شما به کمک آن تیزر را می سازید، همان حسی است که قرار است به بیننده منتقل شود.

  • روایت داستان


استراتژی بعدی که در ساخت تیزر تبلیغاتی برای پیج اینستاگرام باید به آن توجه شود، چگونگی بیان داستان است. معمولا تیزرهایی که در مدت زمان کم بتوانند موضوع را به خوبی به مخاطب منتقل کنند، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. مشاهده تیزرهای طولانی، از حوصله کاربر خارج است و ممکن است کمتر از حد انتظار دیده شوند. بنابراین، شما باید بتوانید از لحظه لحظه ی تیزر استفاده کرده و در هر ثانیه، موضوعی جذاب بگنجانید. قسمت بندی تیزر و اختصاص موضوع به هر یک از قسمت ها، یک راه حل ایده آل برای روایت داستان در تیزر است.

  • سکانس ابتدایی


در ویدیوها و تیزرهای تبلیغاتی، سکانس ابتدایی همواره مورد توجه بینندگان بوده است. بنابراین استفاده از صحنه های جذاب در ابتدای تیزر، باعث جذب مخاطب می شود و او را به تماشای ادامه تیزر تشویق می کند. به این ترتیب، حتی اگر هدف کاربر مشاهده تیزر تبلیغاتی شما نباشد، می تواند با مشاهده سکانس ابتدایی، به راحتی مجذوب تیزر شده و به مشاهده آن بپردازد.

جذب مخاطب از طریق تیزر تبلیغاتی در اینستاگرام

ساخت تیزر با تکنیک های مختلف


خوشبختانه یکی از مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی برای پیج اینستاگرام این است که می توان برای انجام آن، از تکنیک های مختلفی استفاده کرد. اینستاگرام پتانسیل بارگذاری ویدیوهای مختلف را داشته و همین موضوع باعث شده که بسیاری از کاربران، این پلتفرم را بهترین محیط برای تبلیغات خود بدانند. تیزرهای سریالی، یکی از تکنیک هایی است که برای ساخت تیزر از آن استفاده می شود. در این تکنیک، می توان تیزرها را برای پخش روزانه و درازمدت تولید نمود. تکنیک دیگر، ساخت تیزر به صورت loop است. در این تکنیک، تیزرها به صورت ویدیوهای کوتاهی بوده که پس از پایان، مجدد پخش می شوند و خاصیت تکرارشوندگی دارند. استفاده از تکنیک تایم لپس در ساخت تیزر تبلیغاتی نیز، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با این تکنیک می توان ویدیوهایی با مدت زمان طولانی را فشرده کرده تا در مدت زمان کوتاهتری پخش شوند.


چگونگی ساخت تیزر تبلیغاتی برای پیج اینستاگرام


در ساخت تیزر تبلیغاتی برای پیج اینستاگرام، از برنامه های مختلفی استفاده می شود. یکی از این برنامه ها که کاربران از آن به وفور استفاده می کنند، اینشات است. در ساخت تیزر تبلیغاتی به وسیله اینشات، می توان از قابلیت های بی نظیری استفاده کرد. از طرفی، کار با این برنامه بسیار آسان بوده و نیاز به آموزش خاصی ندارد. اینشات امکان تغییر رنگ پس زمینه، افزودن متن با فونت ها و رنگ های مختلف و متحرک سازی تصاویر را فراهم می کند. برنامه دیگری که در ساخت تیزر تبلیغاتی کاربرد بسیاری دارد، Apple clips است. به کمک این برنامه می توان جلوه های متنی متحرک را در تیزر ایجاد نمود. به این ترتیب، بیننده علاوه بر مشاهده تیزر، می تواند از طریق مطالعه متن های موجود در آن، به هدف اصلی تیزر نزدیک شود. توجه به ابعاد تصاویر و ویدیوها نیز بسیار اهمیت دارد. کیفیت تصاویر نیز باید به گونه ای باشد که در صورت زوم کردن روی آنها، کیفیت کاهش پیدا نکند.
برنامه دیگری که در ساخت تیزر تبلیغاتی برای پیج اینستاگرام بکار می رود، ویوا ادیتور می باشد. محیط کاربری آسان و آپشن های مختلف برای اعمال تغییرات در تصاویر و متن ها، از خصوصیات بارز این اپلیکیشن می باشد. البته باید در نظر داشت که تیزرهایی که با نرم افزارهای حرفه ای مانند ادوبی افتر افکت، فتوشاپ و پریمیر در محیط ویندوز و مک طراحی می شوند، دارای کیفیت و جذابیت بیشتری هستند؛ اما با این حال، ساخت تیزر تبلیغاتی به کمک اپلیکیشن های مختلف در فضای اندروید و iOS نیز می تواند با خلاقیت انجام شود.

 

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *