مدرسه تولید محتوای اتک

۲۱ آذر ۱۴۰۳

نحوه نگارش رپورتاژ آگهی خبری

رپورتاژ آگهی خبری نوعی مقاله ‌ی خبری است که با تبلیغات یک محصول و یا خدمت ترکیب شده است. دقت، ظرافت و همکاری ع...

ادامه مطلب
۱۹ آذر ۱۴۰۳

راهنمای تهیه رپورتاژ آگهی جذاب

رپورتاژ آگهی جذاب می تواند احتمال موفقیت را در کمپین های تبلیغاتی بالا ببرد اما تضمین کننده ی موفقیت نیست. در ...

ادامه مطلب
۱۰ آذر ۱۴۰۳

آموزش رپورتاژ آگهی تخصصی به زبان ساده

نگارش یک رپورتاژ آگهی تخصصی نیازمند تسلط بر اطلاعات کمپین های پیشین است. در این مقاله مروری جامعه بر این دست ا...

ادامه مطلب
۸ آذر ۱۴۰۳

راهنمایی کامل رپورتاژ آگهی تبلیغاتی

رپورتاژ آگهی تبلیغاتی برای پیگیری اهداف متفاوتی نگارش می شود. تسلط بر جنبه‌های مختلف این گونه از رپورتاژها از ...

ادامه مطلب
۲۸ آبان ۱۴۰۱

بررسی اهداف ساخت تیزر تبلیغاتی

اهداف ساخت تیزر تبلیغاتی بر اساس نوع استراتژی تبلیغاتی مشخص می‌شود. این اهداف می‌تواند برند سازی، ارائه توضیحا...

ادامه مطلب
۲۱ آبان ۱۴۰۱

میزان درآمد طراحی بنر تبلیغاتی چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

با گسترش بنر های آنلاین در کسب و کار های مختلف، درآمد طراحی بنر تبلیغاتی بسیار بیشتر از گذشته است.

ادامه مطلب
۵ آبان ۱۴۰۱

نکات مهم در طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام

بنر تبلیغاتی اینستاگرام، با توجه به افزایش روزافزون کاربران این پلتفرم یکی از روش های موثر برای معرفی برند ها می باشد.

ادامه مطلب
۲۳ مهر ۱۴۰۱

موارد کاربرد بنر تبلیغاتی چیست؟

کاربرد بنر تبلیغاتی در حوزه کسب و کار های مختلف، بسیار گوناگون می باشد. این نوع بنر ها علاوه بر معرفی محصول در...

ادامه مطلب
۲۰ مهر ۱۴۰۱

تکنیک های ساخت انیمیشن در تدوین ویدیو

تکنیک های بسیار زیادی برای ساخت انیمیشن در تدوین ویدیو وجود دارد که با آموزش آن ها می توان بهترین انیمیشن ها ر...

ادامه مطلب