همه چیز درباره ی فرق بک لینک و رپورتاژ آگهی
در این محتوا قصد داریم تا درباره ی فرق بک لینک و رپورتاژ آگهی با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.
دانستن فرق بک لینک و رپورتاژ آگهی یکی از موارد مهم در رپورتاژ نویسی و سئو کردن سایت تان است. در واقع آشنایی با این دو موضوع، می تواند شما را به نویسنده ای کاربلدتر و حرفه ای تر در زمینه ی سئو تبدیل نماید. در این مقاله ما قصد داریم به شما آموزش دهیم که تبلیغات رپورتاژ آگهی چیست و بک لینک ها به چه معنا هستند. شاید خیلی ها بین این دو مورد تفاوتی قائل نشوند. اما ما می خواهیم فرق بک لینک و رپورتاژ آگهی را به طور تخصصی برایتان شرح دهیم. بنابراین خوشحال می شویم تا پایان این مسیر ما را همراهی کنید.
مقدمه
آنچه در این مقاله می خوانید:
• رپورتاژ آگهی
• بک لینک چیست
• انواع بک لینک ها
• چگونه باید رپورتاژ آگهی تهیه کنیم؟
• کاربرد رپورتاژ آگهی در چه مواردی است
• فرق بک لینک و رپورتاژ آگهی
• سخن پایانی
رپورتاژ آگهی
برای تعریف رپورتاژ آگهی باید بگوییم که رپورتاژ آگهی در واقع یک متن خبری یا گزارشی برای معرفی محصولات و خدمات کسب و کار شما است. شاید بتوان گفت رپورتاژ آگهی یکی از بخش های مهم در عرصه تبلیغات است. چون در دنیای امروز افراد دیگر از شعار های تبلیغاتی خسته شدند و مایل به شنیدن انواع تبلیغات نیستند. بنابراین می توانیم بگوییم که رپورتاژ آگهی یکی از راهکارهای خوب برای تبلیغات است که افراد به دلیل اینکه کمتر جنبه ی تبلیغاتی دارد، علاقه ی بیشتری برای خواندن آن نشان می دهند. این گونه شما دستتان باز است و می توانید معرفی محصول داشته باشید.
بک لینک چیست؟
اولین سوالی که در فرق بک لینک و رپورتاژ آگهی پرسیده می شود؛ این است که بک لینک چیست. واژه ی بک لینک برای اولین بار توسط لری پیج ابداع گردید. لری پیج اعتقاد داشت هر چه لینک های بیشتری در سایت خودمان استفاده کنیم؛ می توانیم رتبه بالاتری را در Google کسب نماییم. اما بک لینک ها در واقع فرآیند لینک سازی هستند. این گونه ای که سایت های دیگر از لینک های سایت شما در متن های خود استفاده می کنند. بنابراین مخاطبین با کلیک کردن بر روی لینک ها می توانند وارد سایت شما شوند. ویژگی که این کار دارد این است که باعث افزایش سئو سایت شما می شود.
اگر سایت های دیگری لینک های شما را در متن خود استفاده کنند امکان بازدید از سایت شما بیشتر می شود. همین امر باعث افزایش رتبه بندی شما در گوگل می گردد. شما باید حتما به این نکته توجه کنید که در قسمت Html از ویژگی های نوفالوو استفاده نکنید؛ زیرا در این صورت دیگر بک لینک های شما ارزش و رتبه خود را از دست خواهند داد. برای اینکه یک بک لینک کاربردی بدهید؛ سعی کنید کلماتی را به عنوان بک لینک انتخاب کنید که ترند باشند. یعنی در گوگل این عبارات زیاد سرچ شده باشند. بک لینک ها انواع مختلفی دارد که در قسمت بعد به آن ها می پردازیم.
انواع بک لینک ها
بک لینک ها انواع مختلفی دارند که شامل موارد زیر می باشند.
• لینک نو فالو
• لینک فالوو
• لینک داخلی
• لینک خارجی
شما با استفاده از این لینک ها در متن خود این امکان را برای ربات های جست و جو گر گوگل فراهم می کنید، تا با جست و جوی لینک های شما به سایت تان امتیاز دهند. سعی کنید در متن خود بیشتر از لینک های فالوو استفاده کنید. چون همان طور که گفته شد لینک های نو فالو فاقد اعتبار و رتبه دهی به سایت شما هستند. همچنین شما برای بهبود سئو سایت خود می توانید از انواع لینک های خارجی و داخلی استفاده کنید.
چگونه باید رپورتاژ آگهی تهیه کنیم؟
در تبلیغات نحوه تهیه رپورتاژ آگهی بسیار مهم است. شما باید بدانید که در یک رپورتاژ حرفه ای هرگز از متن های دیگر کپی نکنید. هیچ گاه نباید در متنتان درباره ی محصولات خودتان اغراق کنید. چون در این صورت خوانندگان دیگر مایل به خواندن مطالب شما نیستند. هرگز نباید از متن های طولانی برای رپورتاژ آگهی خود استفاده کنید. زیرا برای خوانندگان حوصله بر است. ساد و روان بنویسید. یکی از نکات مهم در تهیه یک رپورتاژ آگهی حرفه ای ساده و روان نویسی آن است که برای خوانندگان قابل فهم باشد. شما با رعایت این اصول می توانید یک رپورتاژ آگهی قوی داشته باشید.
کاربرد رپورتاژ آگهی در چه مواردی است؟
محتوای رپورتاژ آگهی به گونه ای است که شما می توانید در هر زمینه ای از آن استفاده کنید. حتما می پرسید چگونه؟ در پاسخ به این سوال شما باید بگوییم که ویژگی مهمی که رپورتاژ آگهی دارد، این است که برای هر نوع کسب و کاری مفید است. یعنی شما در هر زمینه ای که مشغول به کار هستید می توانید از این روش برای رونق و پیشرفت کسب و کارتان استفاده کنید. زیرا رپورتاژ آگهی شما، می تواند در سایت های مختلفی منتشر شود و همین امر باعث بیشتر دیده شدن برند و کسب و کارتان می شود.
فرق بک لینک و رپورتاژ آگهی
اگر بخواهیم فرق بک لینک و رپورتاژ آگهی را بیان کنیم باید بگوییم این تفاوت در دو بخش زمان و هزینه است. اکنون به صورت کامل برایتان بیان می کنم.
• تفاوت اول: زمان
زمان، اصلی ترین شرط استفاده از بک لینک هاست. زیرا ما از بک لینک ها برای افزایش امتیاز و رتبه ی سایت خود در گوگل استفاده می کنیم. اما یکی از مشکلاتی که می توان برای بک لینک ها استفاده کرد این است که این روش محدودیت زمانی دارد. شما نمی توانید از بک لینک ها مدت زمان طولانی استفاده کنید و نهایت استفاده از این لینک ها حداکثر 1 سال است. بنابراین در این روش شما نمی توانید بیشتر از این زمان مشخص شده، برای افزایش سئو سایت خود از بک لینک ها استفاده نمایید. اما در روش رپورتاژ نویسی شما این محدودیت را ندارید و می توانید به مدت زمان طولانی از این روش تبلیغاتی استفاده کنید. پس مهم ترین فرق بک لینک و رپورتاژ آگهی، زمان محسوب می شود.
• تفاوت دوم: هزینه
همان طور که در قسمت قبل توضیح داده شد؛ شما برای استفاده از بک لینک ها محدودیت زمانی دارید و برای بروز رسانی لینک ها هر بار باید هزینه ای را صرف کنید. اما در رپورتاژ آگهی چون این محدودیت زمانی وجود ندارد؛ دیگر نیاز به صرفه هزینه در چندین مرحله نیست. بنابراین روش رپورتاژ آگهی برای شما به صرفه تر است.
سخن پایانی
یکی از مواردی که در تبلیغات رپورتاژ آگهی باید بدانید، تفاوت رپورتاژ نویسی و بک لینک است. زیرا به شما کمک می کند؛ بسته به کارتان چه شیوه ای را برای تبلیغات انتخاب کنید. در این مقاله ما تلاش کردیم هر آنچه که نیاز است شما درباره ی تفاوت این دو بدانید را برایتان شرح دهیم. پس اگر به کار نویسندگی یا تایپ علاقمند هستید، می توانید پس از یادگیری سئو سایت و نحوه نگارش رپورتاژ آگهی به بخش استخدام غیر حضوری وب سایت اتک مراجعه و فرم استخدام را تکمیل نمایید. شما به واسطه ی سایت اتک به عنوان یک نویسنده رپورتاژ آگهی حرفه ای به شرکت های معتبر تولید محتوا معرفی خواهید شد. پس برای کاریابی مطمئن می توانید به وب سایت اتک مراجعه کنید.
یادتان باشد که کار کردن با بهترین های هر رشته، می تواند مسیر شما را برای رساندن به هدف تان، هموارتر و آسان تر نماید.
پاسخ دهید
اولین نظر را شما ثبت نمایید
نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید