چگونه هشتگ های مناسب پیج خود را بیابیم؟

چگونه هشتگ های مناسب پیج خود را بیابیم؟

هشتگ های مناسب پیج اینستاگرام برای هر کسب‌و‌کاری باید به طور خاص یافت شود. برای همین، در اینجا دو راهکار کلی و ارزشمند را به شما آموزش می‌دهیم.

پیشگفتار

هشتگ های مناسب پیج اینستاگرام چه هستند؟ مانند پرطرفدارترین موضوعات اینستاگرام، هشتگ ها هم به دو گروه پرطرفدار ترین هشتگ ها و هشتگ های معمولی تقسیم بندی می شوند. شما به عنوان یک کسب و کار باید از ترکیبی از این هشتگ ها برای پیج خود استفاده کنید تا بتوانید طیف کثیری از مخاطبان را درگیر محتوای خود کنید.
اگر نمی دانید چگونه هشتگ های پربازدید را پیدا کنید، یا بهترین سایت هشتگ یابی اینستاگرام کدام است؟ ادامه این مطلب را از دست ندهید.

لیست عناوین

•    چگونه هشتگ های پربازدید را پیدا کنیم؟
•    کمک گرفتن از سایت هشتگ یابی
•    استفاده از موتور جستجوی اینستاگرام و هشتگ های ترند
•    شخصی سازی هشتگ های مناسب پیج
•    آیا باید از هشتگ ها در استوری هم استفاده شود؟
•    چه لزومی دارد تا هشتگ های مناسب پیج خود را پیدا و استفاده کنیم؟
•    ختم کلام

چگونه هشتگ های پربازدید را پیدا کنیم؟

هشتگ های مناسب پیج اینستاگرام تان باید ترکیبی باشند. اما این به چه معناست؟ برخی از هشتگ ها – آنطور که در مطلب هشتگ در اینستاگرام به آن اشاره کردیم – دارای تاریخ انقضا هستند، گروهی دیگر به طور خاص برای یک برند یا کسب و کار طراحی شده و گروهی از آنها جزء تاپ هشتگ ها در اینستاگرام به حساب می آیند. شما باید از ترکیبی از این هشتگ ها استفاده کنید.
استفاده بیش از حد و غیر عادی از هشتگ های مناسب پیج در پست های اینستاگرام تاثیر منفی دارد. در اصل بهتر است که از هشتگ های پربازدید برای پست های خود تا نهایتا 10 مورد استفاده کنید. وقتی تعداد هشتگ های مورد استفاده را محدود به عدد خاصی می کنید، می توانید با وسواس بیشتری به انتخاب هشتگ های مناسب پیج اینستاگرام تان بپردازید.

کمک گرفتن از سایت هشتگ یابی

سایت هشتگ یابی کمک می کند تا در سریعترین زمان ممکن هشتگ های مناسب پیج  Instagram خود را بیابید. شما می توانید یک هشتگ خاص را داخل این ابزارهای آنلاین جستجو کرده و هشتگ های مرتبط با آن را بیابید. سپس آمار بازدید از این هشتگ ها را بررسی کرده و محبوب ترین ِآنها را برای انتشار پست هایتان انتخاب کنید.
یکی از این ابزار های رایگان برای یافتن هشتگ های مناسب پیج، که قصد معرفی آن را به شما داریم (و کار کردن با آن بسیار ساده و آسان است) سایت هشتگ اینستاگرام  keywordtool می باشد. شما می توانید با بررسی پیج رقبا یا کنسول جستجوی اینستاگرام هشتگ های مخصوص کسب  و کارتان را پیدا کرده و داخل این ابزار جستجو کنید. برای انجام این کار زبانه‌ی اینستاگرام را داخل این سایت انتخاب کنید. سپس به صفحه ای هدایت خواهید شد که مخصوص سرچ و یافتن هشتگ های اینستاگرام است. یک هشتگ مهم و کُلی مربوط به کسب و کارتان را داخل آن جستجو کنید. در اینجا، ما هشتگ غذا را جستجو کرده ایم و نتیجه ای که در تصویر زیر آورده شده است مربوط به هشتگ های زیرمجموعه‌ی آن می باشد.

پیشگفتار  هشتگ های مناسب پیج اینستاگرام چه هستند؟ مانند پرطرفدارترین موضوعات اینستاگرام، هشتگ ها هم به دو گروه پرطرفدار ترین هشتگ ها و هشتگ های معمولی تقسیم بندی می شوند. شما به عنوان یک کسب و کار باید از ترکیبی از این هشتگ ها برای پیج خود استفاده کنید تا بتوانید طیف کثیری از مخاطبان را درگیر محتوای خود کنید. اگر نمی دانید چگونه هشتگ های پربازدید را پیدا کنید، یا بهترین سایت هشتگ یابی اینستاگرام کدام است؟ ادامه این مطلب را از دست ندهید.  لیست عناوین  •    چگونه هشتگ های پربازدید را پیدا کنیم؟ •    کمک گرفتن از سایت هشتگ یابی •    استفاده از موتور جستجوی اینستاگرام و هشتگ های ترند •    شخصی سازی هشتگ های مناسب پیج •    آیا باید از هشتگ ها در استوری هم استفاده شود؟ •    چه لزومی دارد تا هشتگ های مناسب پیج خود را پیدا و استفاده کنیم؟ •    ختم کلام  چگونه هشتگ های پربازدید را پیدا کنیم؟  هشتگ های مناسب پیج اینستاگرام تان باید ترکیبی باشند. اما این به چه معناست؟ برخی از هشتگ ها – آنطور که در مطلب هشتگ در اینستاگرام به آن اشاره کردیم – دارای تاریخ انقضا هستند، گروهی دیگر به طور خاص برای یک برند یا کسب و کار طراحی شده و گروهی از آنها جزء تاپ هشتگ ها در اینستاگرام به حساب می آیند. شما باید از ترکیبی از این هشتگ ها استفاده کنید. استفاده بیش از حد و غیر عادی از هشتگ های مناسب پیج در پست های اینستاگرام تاثیر منفی دارد. در اصل بهتر است که از هشتگ های پربازدید برای پست های خود تا نهایتا 10 مورد استفاده کنید. وقتی تعداد هشتگ های مورد استفاده را محدود به عدد خاصی می کنید، می توانید با وسواس بیشتری به انتخاب هشتگ های مناسب پیج اینستاگرام تان بپردازید.  کمک گرفتن از سایت هشتگ یابی  سایت هشتگ یابی کمک می کند تا در سریعترین زمان ممکن هشتگ های مناسب پیج اینستاگرام خود را بیابید. شما می توانید یک هشتگ خاص را داخل این ابزارهای آنلاین جستجو کرده و هشتگ های مرتبط با آن را بیابید. سپس آمار بازدید از این هشتگ ها را بررسی کرده و محبوب ترین ِآنها را برای انتشار پست هایتان انتخاب کنید. یکی از این ابزار های رایگان برای یافتن هشتگ های مناسب پیج، که قصد معرفی آن را به شما داریم (و کار کردن با آن بسیار ساده و آسان است) سایت هشتگ اینستاگرام  keywordtool می باشد. شما می توانید با بررسی پیج رقبا یا کنسول جستجوی اینستاگرام هشتگ های مخصوص کسب  و کارتان را پیدا کرده و داخل این ابزار جستجو کنید. برای انجام این کار زبانه‌ی اینستاگرام را داخل این سایت انتخاب کنید. سپس به صفحه ای هدایت خواهید شد که مخصوص سرچ و یافتن هشتگ های اینستاگرام است. یک هشتگ مهم و کُلی مربوط به کسب و کارتان را داخل آن جستجو کنید. در اینجا، ما هشتگ غذا را جستجو کرده ایم و نتیجه ای که در تصویر زیر آورده شده است مربوط به هشتگ های زیرمجموعه‌ی آن می باشد. شما با توجه به نوع کسب و کار یا حوزه‌ی فعالیت برندتان می توانید یک تا چند هشتگ کلی را یافته و سپس با جستجوی آن داخل هشتگ یابِ آنلاینِ keywordtool هشتگ های مرتبط با آن را که محبوبیت بیشتری دارند، بیابید.  استفاده از موتور جستجوی اینستاگرام و هشتگ های ترند  معمولا به بسیاری از کسب و کار ها برای یافتن هشتگ های مناسب پیج اینستاگرام شان توصیه می شود که در وهله اول به سراغ کنسول جستجوی اینستاگرام بروند. برای استفاده از کنسول جستجوی اینستاگرام جهت یافتن هشتگ های مناسب پیج تان، ابتدا برنامه یا اپ اینستاگرام را باز کنید. سپس روی آیکون ذره بین که پایین صفحه قرار گرفته است ضربه بزنید. در اینجا وارد بخش اکسپلورر اینستاگرام خواهید شد. شما می توانید در باکس جستجوی اینستاگرام که بالای صفحه قرار دارد، ضربه بزنید. چند زبانه یا tab را در زیر این کنسول مشاهده خواهید کرد. یکی از این زبانه ها Tags نام دارد. آن را انتخاب کنید. سپس هشتگ مورد نظرتان را وارد کنسول یا باکس جستجوی اینستاگرام کنید. خواهید دید که در انتها لیستی از هشتگ های ترند و محبوب ِمرتبط با آن، برایتان پدیدار خواهند شد. حتی زمانی که در یک هشتگ را انتخاب می کنید و وارد آن می شوید تا پست های مرتبط با آن را بیابید، لیستی از هشتگ های ترند و محبوب در زیر دکمه‌ی Follow برای شما پدیدار خواهند شد. برای درک بهتر می توانید به تصویر زیر نگاهی بیندازید. شما می توانید پست هایی که به واسطه این هشتگ در اینستاگرام درج شده اند را بررسی کنید. ببینید ادمینِ آنها از چه هشتگ هایی استفاده کرده اند. شما می توانید هشتگ های استفاده شده توسط سایر پیج ها را در یک فایل اکسل نگهداری کنید. سپس با توجه به نوع پست ها و استراتژی کسب و کارتان از آنها استفاده نمایید.  شخصی سازی هشتگ های مناسب پیج  برای پیج خود یک هشتگ شخصی بسازید و آن را به همراه بهترین هشتگ ِکسب و کارتان داخل بیو پیج تان قرار دهید. وقتی این کار را انجام دهید، اینستاگرام به طور هوشمند، پیج کسب و کار یا برند تان را برای کاربران نشان خواهد داد. از آن جایی که جستجوی اینستاگرام نه فقط با هشتگ ها بلکه با کلمات کلیدی بهینه شده است، در نتیجه قرار دادن کلمات مهم و حساس مربوط به کسب و کارتان داخل بیو، کمک می کند تا کاربران بهتر و آسان تر شما را پیدا کنند. مثلا اگر پیجی در زمینه املاک دارید، باید حتما هشتگ محبوب و ترندِ #املاک یا در صورت فعالیت در شهر تهران باید #املاک_تهران را قید کنید. در هر صورت، قید نام شهر می تواند به جستجو کنندگان و کاربران این شبکه اجتماعی کمک کند تا حوزه‌ی فعالیت جغرافیایی شما را سریعتر درک کنند. سپس در کنار این هشتگ معروف، باید هشتگ مخصوص برند یا کسب و کار خود را قرار دهید. مثلا اگر نام کسب و کارتان x است، باید از هشتگ #املاکx استفاده کنید. راه دیگر این است که این هشتگ را کمی متمایز کرده و خلاصه کنید تا به خاطر سپاری آن برای کاربران راحت تر باشد.  آیا باید از هشتگ ها در استوری هم استفاده شود؟  کاربرد هشتگ های مناسب پیج اینستاگرام، محدود به پست یا بیو نیست. درج استوری بدون هشتگ یک اشتباه بزرگ است. کسانی که یک هشتگ خاص را داخل اینستاگرام دنبال میکنند، میتوانند استوری های مرتبط با آن هشتگ را هم مشاهده کنند. پس این موهبت را برای افزایش فالوور از خود دریغ نکنید! اگر دقت کرده باشید، لابلای استیکر ها، Question box، کنسول جستجوی gif و ... یک گزینه به اسم #Hashtag هم وجود دارد. این بدان معناست که باید و لزوما در استوری از هشتگ های ترند و محبوب استفاده کنید.   چه لزومی دارد تا هشتگ های مناسب پیج خود را پیدا و استفاده کنیم؟  استفاده از هشتگ های برتر و هشتگ های زیرمجموعه‌ی آن، به شما برای افزایش دیده شدن کمک می کند. اگر از هشتگ های برتر استفاده کنید می توانید بخشی از فالوور ها و view پست هایتان را بدون نیاز به تبلیغات و پرداخت هزینه، به دست آورید. به عنوان مثال استفاده اگر در زمینه‌ی مُد و فشن فعالیت می کنید، استفاده از هشتگ #winterstyle انتخاب هوشمندانه تری نسبت به هشتگ #Fashion است. زیرا پست یا استوری شما زیر دریایی از پست هایی که از هشتگ #Fashion استفاده می کنند، دفن نمی شود. در عوض با کمک هشتگ #winterstyle با تعداد پست های کمتر، با ضریب بیشتری توسط کاربران اینستاگرام دیده می شوید.  ختم کلام  توسعه و پیشرفت پیج‌های اینستاگرامی با هشتگ ها ارزان ترین و بی دردسرترین راه کار موجود است. اگر به طور هوشمندانه از هشتگ ها داخل پست ها، استوری ها و بیو پیج تان استفاده کنید می توانید تعداد بسیاری از مخاطبان را درگیر محتوای خود کنید. همچنین این امکان را خواهید داشت تا محتواهای پیج تان را دسته بندی کنید. موتور جستجو و الگوریتم های گوگل به کمک هشتگ ها مضمون و محتوای پیج شما را بهتر درک می کنند. در نتیجه با ضریب بیشتری آن را در نتایج جستجو به کاربران نشان می دهند. برای یافتن هشتگ های مناسب پیج اینستاگرام تان می توانید از سایت هشتگ یابی، کنسول جستجوی گوگل و پست های Top مربوط به هر هشتگ استفاده کنید. سعی کنید یافتن هشتگ های مناسب پیج تان را شخصا انجام دهید و به طور کامل به هوش مصنوعی اعتماد نکنید. زیرا نتایجی که اینستاگرام یا ابزار های آنلاین هشتگ یابی به شما می دهند تنها نیمی از کل هشتگ های محبوب است؛ نه همه‌‌ی آنها!
شما با توجه به نوع کسب و کار یا حوزه‌ی فعالیت برندتان می توانید یک تا چند هشتگ کلی را یافته و سپس با جستجوی آن داخل هشتگ یابِ آنلاینِ keywordtool هشتگ های مرتبط با آن را که محبوبیت بیشتری دارند، بیابید.

استفاده از موتور جستجوی اینستاگرام و هشتگ های ترند

معمولا به بسیاری از کسب و کار ها برای یافتن هشتگ های مناسب پیج اینستاگرام شان توصیه می شود که در وهله اول به سراغ کنسول جستجوی اینستاگرام بروند. برای استفاده از کنسول جستجوی اینستاگرام جهت یافتن هشتگ های مناسب پیج تان، ابتدا برنامه یا اپ اینستاگرام را باز کنید. سپس روی آیکون ذره بین که پایین صفحه قرار گرفته است ضربه بزنید. در اینجا وارد بخش اکسپلورر اینستاگرام خواهید شد. شما می توانید در باکس جستجوی اینستاگرام که بالای صفحه قرار دارد، ضربه بزنید. چند زبانه یا tab را در زیر این کنسول مشاهده خواهید کرد. یکی از این زبانه ها Tags نام دارد. آن را انتخاب کنید. سپس هشتگ مورد نظرتان را وارد کنسول یا باکس جستجوی اینستاگرام کنید. خواهید دید که در انتها لیستی از هشتگ های ترند و محبوب ِمرتبط با آن، برایتان پدیدار خواهند شد.
حتی زمانی که در یک هشتگ را انتخاب می کنید و وارد آن می شوید تا پست های مرتبط با آن را بیابید، لیستی از هشتگ های ترند و محبوب در زیر دکمه‌ی Follow برای شما پدیدار خواهند شد. برای درک بهتر می توانید به تصویر زیر نگاهی بیندازید.
شما می توانید پست هایی که به واسطه این هشتگ در اینستاگرام درج شده اند را بررسی کنید. ببینید ادمینِ آنها از چه هشتگ هایی استفاده کرده اند. شما می توانید هشتگ های استفاده شده توسط سایر پیج ها را در یک فایل اکسل نگهداری کنید. سپس با توجه به نوع پست ها و استراتژی کسب و کارتان از آنها استفاده نمایید.

هشتگ یابی در کنسول اینستاگرام

شخصی سازی هشتگ های مناسب پیج

برای پیج خود یک هشتگ شخصی بسازید و آن را به همراه بهترین هشتگ ِکسب و کارتان داخل بیو پیج تان قرار دهید. وقتی این کار را انجام دهید، اینستاگرام به طور هوشمند، پیج کسب و کار یا برند تان را برای کاربران نشان خواهد داد. از آن جایی که جستجوی اینستاگرام نه فقط با هشتگ ها بلکه با کلمات کلیدی بهینه شده است، در نتیجه قرار دادن کلمات مهم و حساس مربوط به کسب و کارتان داخل بیو، کمک می کند تا کاربران بهتر و آسان تر شما را پیدا کنند.
مثلا اگر پیجی در زمینه املاک دارید، باید حتما هشتگ محبوب و ترندِ #املاک یا در صورت فعالیت در شهر تهران باید #املاک_تهران را قید کنید. در هر صورت، قید نام شهر می تواند به جستجو کنندگان و کاربران این شبکه اجتماعی کمک کند تا حوزه‌ی فعالیت جغرافیایی شما را سریعتر درک کنند. سپس در کنار این هشتگ معروف، باید هشتگ مخصوص برند یا کسب و کار خود را قرار دهید. مثلا اگر نام کسب و کارتان x است، باید از هشتگ #املاکx استفاده کنید. راه دیگر این است که این هشتگ را کمی متمایز کرده و خلاصه کنید تا به خاطر سپاری آن برای کاربران راحت تر باشد.

آیا باید از هشتگ ها در استوری هم استفاده شود؟

کاربرد هشتگ های مناسب پیج اینستاگرام، محدود به پست یا بیو نیست. درج استوری بدون هشتگ یک اشتباه بزرگ است. کسانی که یک هشتگ خاص را داخل اینستاگرام دنبال میکنند، میتوانند استوری های مرتبط با آن هشتگ را هم مشاهده کنند. پس این موهبت را برای افزایش فالوور از خود دریغ نکنید!
اگر دقت کرده باشید، لابلای استیکر ها، Question box، کنسول جستجوی gif و ... یک گزینه به اسم #Hashtag هم وجود دارد. این بدان معناست که باید و لزوما در استوری از هشتگ های ترند و محبوب استفاده کنید. 

هشتگ در استوری اینستاگرام

چه لزومی دارد تا هشتگ های مناسب پیج خود را پیدا و استفاده کنیم؟

استفاده از هشتگ های برتر و هشتگ های زیرمجموعه‌ی آن، به شما برای افزایش دیده شدن کمک می کند. اگر از هشتگ های برتر استفاده کنید می توانید بخشی از فالوور ها و view پست هایتان را بدون نیاز به تبلیغات و پرداخت هزینه، به دست آورید. به عنوان مثال استفاده اگر در زمینه‌ی مُد و فشن فعالیت می کنید، استفاده از هشتگ #winterstyle انتخاب هوشمندانه تری نسبت به هشتگ #Fashion است. زیرا پست یا استوری شما زیر دریایی از پست هایی که از هشتگ #Fashion استفاده می کنند، دفن نمی شود. در عوض با کمک هشتگ #winterstyle با تعداد پست های کمتر، با ضریب بیشتری توسط کاربران اینستاگرام دیده می شوید.

ختم کلام

توسعه و پیشرفت پیج‌های اینستاگرامی با هشتگ ها ارزان ترین و بی دردسرترین راه کار موجود است. اگر به طور هوشمندانه از هشتگ ها داخل پست ها، استوری ها و بیو پیج تان استفاده کنید می توانید تعداد بسیاری از مخاطبان را درگیر محتوای خود کنید. همچنین این امکان را خواهید داشت تا محتواهای پیج تان را دسته بندی کنید. موتور جستجو و الگوریتم های گوگل به کمک هشتگ ها مضمون و محتوای پیج شما را بهتر درک می کنند. در نتیجه با ضریب بیشتری آن را در نتایج جستجو به کاربران نشان می دهند.
برای یافتن هشتگ های مناسب پیج اینستاگرام تان می توانید از سایت هشتگ یابی، کنسول جستجوی گوگل و پست های Top مربوط به هر هشتگ استفاده کنید. سعی کنید یافتن هشتگ های مناسب پیج تان را شخصا انجام دهید و به طور کامل به هوش مصنوعی اعتماد نکنید. زیرا نتایجی که اینستاگرام یا ابزار های آنلاین هشتگ یابی به شما می دهند تنها نیمی از کل هشتگ های محبوب است؛ نه همه‌‌ی آنها!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *