تیزر معرفی اپلیکیشن چیست؟ نحوه ساخت

تیزر معرفی اپلیکیشن چیست؟ نحوه ساخت

آیا می دانید چطور می توان بهترین و جذاب ترین تیزر معرفی اپلیکیشن را طراحی کرد؟ آیا برای ساخت این تیزر باید از دانش خاصی برخوردار بود؟

تیزر معرفی اپلیکیشن؛ مقدمه

از تیزر معرفی اپلیکیشن چه می دانید؟ ویدیوهای تبلیغاتی این روزها در بسیاری از شبکه های مختلف اجرا شده و مورد استقبال و توجه بسیاری از مخاطبین قرار گرفته اند. به طوری که بسیاری از کسب و کارهای مختلف، پیشرفت و سودآوری خود را وابسته به استفاده از تبلیغات تاثیرگذاری مانند تیزرها، می پندارند. با ورود به دنیای تکنولوژی های مدرن، دور از ذهن نیست که ماهانه و حتی روزانه شاهد ورود بسیاری از نرم افزارها و اپلیکیشن های جدید به بازارهای رقابتی باشیم. حال این سوال پیش می آید که: چطور می توان ورود اپلیکیشن های جدید و خلاقانه را به اطلاع مخاطبین خاص رساند؟ 
این روزها تولید محتوا برای بسیاری از کسب و کارها رواج یافته است. متخصصان فعال در این زمینه با به کارگیری ایده های ناب و تکرار نشدنی خود، تیزرهای خلاقانه ای را ابداع می کنند. بنابراین می توان از تیزرها به عنوان یکی از بهترین و کاربردی ترین ابزارهای تبلیغاتی (جهت ارائه‌ی اطلاعات دقیق برای ورود اپلیکیشن‌ های جدید) یاد کرد. شما نیز با تکیه به برخی از اصول و روش های بسیار ساده و پیش پا افتاده می توانید تیزر معرفی جذاب و خارق العاده ای برای نرم افزار و یا اپلیکیشن خود، طراحی کنید. برای شناخت نکات طلایی در زمینه ی ساخت بهترین تیزر جهت معرفی، با ما همراه شوید تا از موارد زیر مطلع گردید.

1.    تیزر اپلیکیشن چیست؟
2.    نحوه ساخت تیزر معرفی اپلیکیشن
3.    بهترین فرمت برای تیزرهای گیمینگ و معرفی اپلیکیشن
4.    قالب معرفی اپلیکیشن چیست؟
5.    کلام پایانی

تیزر اپلیکیشن چیست؟

تیزر معرفی اپلیکیشن نوعی تیزر تبلیغاتی است که با استفاده از مضامین خاص و طراحی هیجان انگیز، توجه هر مخاطبی را جلب می‌ نماید. در این تبلیغات با استفاده از المان هایی مانند: 
•    عناوین جذاب و هیجان انگیز 
•    تصاویر خیره کننده و چشم نواز 
•    ایجاد سر و صدا و هیجان 
و بسیاری از موارد دیگر، علاوه بر ارائه‌ ی اطلاعات خاص به مشتریان، آنها را برای استفاده نیز ترغیب می ‌نمایند. به این ترتیب می‌ توان شاهد افزایش ترافیک وب سایت‌ ها برای استفاده‌ ی مطلوب از انواع اپلیکیشن های تبلیغ شده، خواهیم بود. 
تیزر معرفی اپلیکیشن خصوصیات و ویژگی های برجسته ای را در بر دارد که سبب ایجاد تمایز بین آن با بسیاری از تیزرهای تبلیغاتی دیگر، مانند ساخت تیزر نمایشگاهی، فروشگاهی و ... خواهد شد. تیزرهایی که برای معرفی انواع اپلیکیشن ها طراحی و ساخته می شوند، از جادوهای ویژه ای برخوردار هستند که به طرز چشمگیری بر روی حس کنجکاوی مخاطبین تاثیر می گذارند. برای اینکه از نحوه تاثیرگذاری این نوع از تیزرها اطلاعات بیشتری کسب نمایید، بهتر است با ما همراه شوید. 

نحوه ساخت انواع تیزرهای معرفی اپلیکیشن

نحوه ساخت تیزر معرفی اپلیکیشن

برای ساخت تیزر معرفی اپلیکیشن مانند بسیاری از تیزرهای تبلیغاتی دیگر، شاهد به کارگیری تکنیک ها و اصول خاصی خواهیم بود. زمانی یک تیزر تبلیغاتی می تواند برای یک کسب و کار مفید و ارزشمند تلقی گردد که از شرایط تاثیرگذاری فوق العاده ای بر روی مخاطبین برخوردار باشد. این شرایط وابسته به دانش و تخصص طراحان خلاق و بهره برداری آنها از ایده های ناب و کاربردی، خواهد بود. از نحوه ساخت این نوع از تیزرها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 
•    شناخت دقیق اپلیکیشن و خدماتی که می تواند به متقاضیان ارائه دهد. 
•    شناخت دقیق مصرف کنندگان و پی بردن به خواسته های مخاطبین برای تقویت هوشمندانه ی تاثیرگذاری تیزر 
•    استفاده از نرم افزارهای مدرن و خاص برای ساخت انواع تیزرهای جذاب و هیجان انگیز 
•    استفاده از دانش و تخصص کارشناسان حرفه ای و بهره برداری از تکنیک های تخصصی و ایده های ناب و خلاقانه در طراحی و ساخت تیزر معرفی اپلیکیشن 
•    بازدید از نمونه های پرطرفدار برای دستیابی به ایده های جدید و نوآورانه 
•    استفاده از فرایندهای تخصصی و حرفه ای برای تدوین تیزر تبلیغاتی جهت ارائه ی بی عیب و نقص تیزر 
بهتر است در نحوه ساخت تیزر جذاب و حرفه ای، از دانش کارشناسان مجرب و کاربلد استفاده کنید. پیشرفت افسار گسیخته ی فناوری های نوین و تکنولوژی های برجسته، سبب شده است که در برخی از مواقع از تکنیک های خارق العاده غافل بمانید. در حالی که با استفاده از دانش متخصصان باتجربه در این زمینه، شاهد مدرن ترین تیزرهای تبلیغاتی خواهید بود. 

محبوب ترین تیزر اپلیکیشن

بهترین فرمت برای تیزرهای گیمینگ و معرفی اپلیکیشن

این روزها برای ساخت تیزر معرفی اپلیکیشن و تیزرهای گیمینگ از فرمت های خاص و ویژه ای بهره برداری می شود. همانطور که می دانید، افرادی که در این زمینه (استفاده از اپلیکیشن ها و گیم ها) فعال هستند، از خصوصیات ویژه ای برخوردار می باشند. بنابراین به راحتی می توان نیاز آنها را شناخته و بر اساس دانش و آگاهی، بهترین و خاص ترین تیزرهای تبلیغاتی را طراحی و اجرا کرد. اغلب افرادی که اقدام به ساخت این نوع از تیزرها می نمایند، بهترین قالب برای معرفی اپلیکیشن ها و گیمینگ ها را یک محیط سفید و ساده در نظر می گیرند. 
یکی از مهمترین مواردی که در پاسخ به سوال: ساخت تیزر چگونه است؟ باید مد نظر قرار داد، شناخت انواع فرمت ها و تشخیص دقیق بهترین فرمت برای ساخت تیزر می باشد. برخی از فرمت ها از المان های خاصی برخوردار هستند که نسبت به سایر فرمت ها، محبوبیت بیشتری را برای ساخت تیزر در بر دارند. لذا با تکیه به عواملی مانند: کیفیت بالا، تدوین ساده، حجم تیزر، قابلیت انتشار گسترده و ... می توان بهترین و کاربردی ترین فرمت برای ساخت این نوع از تیزرهای تبلیغاتی را شناخت. از انواع این فرمت ها می توان به نمونه های زیر اشاره کرد: 
•    MKV
•    FLV
•    WEBM
•    MP4
•    MOV
و بسیاری از موارد دیگر. توجه داشته باشید که هر کدام از این فرمت ها در بر دارنده ی مزایا و معایب خاص، هستند. بنابراین قبل از انتخاب فرمت برای ساخت تیزر معرفی اپلیکیشن، باید اطلاعات کاملی نسبت به آنها کسب نموده و سپس انتخاب کنید. برای این منظور می توانید از تخصص افراد حرفه ای و کاربلد استفاده نمایید. 

قالب تیزرهای جذاب اپلیکیشن

قالب معرفی اپلیکیشن چیست؟

قبل از اقدام به ساخت تیزر معرفی اپلیکیشن باید اطلاعات کاملی در مورد قالب معرفی انواع اپلیکیشن ها، کسب نمایید. این روزها اپلیکیشن ها از جایگاه بسیار ویژه ای در زندگی روزمره ی افراد، برخوردار شده اند. به طوری که بسیاری از فعالیت های روزانه و کسب و کارهای مختلف، وابسته به استفاده از این اپلیکیشن ها می باشد. قالب مناسب برای هر کدام از انواع اپلیکیشن ها، با توجه به کاربرد و هدف آنها تعیین می شود. قالب معرفی برای اپلیکیشن ها یک بستر ایده آل و جذاب است که می تواند مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد. یک قالب ایده آل و مناسب، ویژگی های زیر را در بر دارد: 
•    واکنش گرا باشد. 
•    از کلیدهای مناسب برای دریافت اپلیکیشن برخوردار باشد. 
•    قابلیت نمایش امکانات مختلف در اپلیکیشن را در بر داشته باشد. 
•    سخنان و دیدگاه های مشتریان را به نمایش بگذارد. 
•    کاملا راست چین باشد. 
•    از صفحات مختلف برای ارائه ی اطلاعات، برخوردار باشد. 
•    از قسمت تماس با ما برخوردار باشد. 
•    از صفحه لندینگ برای معرفی برخوردار باشد.


کلام پایانی

برای ساخت تیزرهایی که جهت معرفی اپلیکیشن طراحی شده اند می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. همانطور که برای ساخت تیزر در فتوشاپ و بسیاری از نرم افزارهای دیگر باید از دانش حرفه ای و تخصصی برخوردار بود، ساخت تیزرهای معرفی انواع اپلیکیشن ها نیز وابسته به دانش و تخصص کارشناسان کاربلد می باشد. ساخت تیزرهایی که با معرفی اپلیکیشن ها همراه است هرگز کار ساده ای نیست. افرادی که در این زمینه فعال هستند از سطح تخصص، نوآوری، خلاقیت و آشنایی بسیار بالایی با اپلیکیشن برخوردار می باشند. 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *